Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
b631f05bdab20d6b872e9d9fb411cd21

Mä päätin tikuttaa ovista koko kierron ajan nyt. Yllättävää et vahvistuu nyt jo näin paljon :O

Tuosta se vielä vahvistuu niin että toinen on tummempi tai samanvahvuinen :)

Ovista oon tikuttanut ja löytänytkin, vihdoin! :) ei nimittäin joka kierrossa löydy.

Pupuiltu ollaan oikeaan aikaan. Ja varmaan vielä tänään kaiken varalta myös :'D

Nyt kaikki sormet ja varpaat ristissä että tällä kertaa olis meijän vuoro. <3 Ei liikaa toiveita saa herättää mut yli vuoden kun odottaa niin sitä vain haluaisi onnistua joskus...

Kp 29/41. Tänään pitäis laskujen mukaan olla dpo 2. Outoja tuntemuksia vasemmalla alamahassa.

Mua harmittaa ihan hirveesti tää mun tilanne, koska mä olin niin suunnitellut että jos ois teroluteista vuoto alkanut niinku piti niin viimeistään ensi viikon maanantaina tai jo tänä perjantaina ois ollu folliultra mutta eeeeei! Menee ainakin jonnekin 3 viikon päähän ennenku mihinkään folliultraan pääsee. Vauvaa tuu ikinä meille helvetti!

Esikoista kun yritettiin niin tikutin ovista, muutaman kerran sain hymynaaman testiin. Siinä kierrossa missä raskaus alkoi en saanut minkäänmoista ovulaatiota kiinni. Itelle tikuttelusta tuli enemmän painetta ja turhautumista. Nyt yritän vaan tulkita kehoa ja aika hyvin kyllä tietääkseni bongaan ovulaation oireiden perusteella (lähinnä limat). Nyt ehkä eka kierto kun oikeesti kovat toiveet että olis tärpännyt, ns virallinen yrittämällä yrittäminen alkanut. Kumpa ei tarvis niin kauan odotella kun esikoisen kanssa!

Täällä kp 15, ovista odotellaan. Tänään olin jo bongaavinani limoja, mut odotellaan. Oon palellu viimesistä menkoista asti joka ilta ihan hulluna ja sormet on ku jääpuikot koko ajan :confused004. Pari kiertoo aattelin antaa vaa mennä sillee et vähä seuraa kalenteria ja kuulostelee omia oloja ja sit vähä myöhemmi mittailla lämpöjä ja ostaa ovistestejä ja tikutella. Kauheesti en ees luota siihe et ovuloisin viel ku vasta kaks viikkoo sitten lopetin pillerit. Tuskastuttavaa odotella ensin ovulaatioo ja sitten sitä et voi tehä r-testin ja sit viel menkkoja jos/kun nega. Oon maailman huonoin odottaan yhtään mitään..

Täälläkin odotellaan ovista, kp 16 menossa. Ovista edeltäviä tuntemuksia ollut muutaman päivän, mutta vielä ei ole lämmöt lähtenyt nousuun joten odotellaan odotellaan :rolleyes:

Hyvin huomaa, että on tullut tietynlainen kaava jonka tiedostaa vaikka yrittäisi ajatella jotain aivan muuta. Ensin odottaa ovista muutaman viikon, sitten on kuin tulisilla hiilillä pari viikkoa ja miettii koska voisi testata, testaa negan jos toisenkin, sitten odotellaan menkkoja ja taas koko rundi alusta :grin

Täällä myös oviksen odottelua, kp15 menossa. Tänään alotin tikuttelun, ei vielä lähelläkään positiivista. Odotellaan odotellaan..

Täällä vaikka mitä "oireita" xD Nyt närästää, hajuaisti liiankin hyvä, rinnat arat kun imettää, nälkä koko ajan, paleltaa, kerran pahoinvointii, menä vuotaa ajoittain... huhu mitä kaikkea keksiikään...(testi vielä ainakin nega :P)

Muita joilla "oireita"?? :D

Mistä voisi johtua ovulaation aikaan yhdynnän aikana ja sen jälkeen sattuminen alamahaan?
Kellään kokemusta? [emoji51]

Selvä, onkohan hyvät mahdollisuudet raskautua, kun sattuu? Vai vaikuttaako mitenkään[emoji3]

Mulla kp 21/28? Ennen ensimmäistä raskautta kierto oli säännöllisesti 28 päivää, nyt vielä vähän sekaisin esikoisen syntymän jälkeen. Luulen että meidän kerran tässä kuussa sattui vähän aikaseen, tiedäpä sitten. Kovin totista ei siis tää yrittäminen oo ollut, jos ens kierrosta aktivoituis!

Oon palellut ihan mielettömästi, nenänpääkin kokoajan ihan jääkalikka. Nyt viikon verran ollut ihan älytöntä tää palelu varsinkin iltaisin ja öisin kun tarvii paljon vaatetta peiton alle. Muistaakseni ekassa raskaudessa palelu oli eka oire mutta en usko että tää on samaa palelua, liekö sairaaksi tulossa.

Ompas täällä moni odottelemassa ovista. :-) Toivon mukaan saapuu paikalle pian.

ON Flunssa iski ihan kunnolla ja lämpöjen mittaamisesta ei tule mitään, lisäksi taitaa peittää muutkin ovulaatio oireet alleen...

Testin mukaan tänään ois ilmeisesti dpo-1? Omaan silmään viivat vahvistunut vielä.

e6225536d59f981ddf53f91ba960c3f2

Kp 16 menossa. Flo näyttää ovista tälle päivälle ja toinen app huomiselle. Toinen app siis ollu mulla kauemmin nii jätin sen vaikka latasin flon ja syötin kaikki tiedot sinne :)
Mahaa vähä juilii vasemmalta puolelta ja turvottaa.

Kp 16 menossa. Flo näyttää ovista tälle päivälle ja toinen app huomiselle. Toinen app siis ollu mulla kauemmin nii jätin sen vaikka latasin flon ja syötin kaikki tiedot sinne :)
Mahaa vähä juilii vasemmalta puolelta ja turvottaa.

Ei muuta kun puuhiin :D

AKp 11
45de42cad972038a5a9d06f9daa33917

Kp 12 tänään
90799d02e432f19cf7c321feb0548e0d

Mitä tää ny meinaa? Siis voiko testiviivan tummuus vaihdella ilman että ovis ois voinnu mennä jo?

Mitä tää ny meinaa? Siis voiko testiviivan tummuus vaihdella ilman että ovis ois voinnu mennä jo?

Mulla välillä vaihtelee kans noin et alkaa tummasta tippuun ennenkö sit vasta myöhemmin tulee ovis. Voi olla, että pissa oli laimeempaa? Joillain vissiin myös ovis menee yhtä nopeesti kun on tullutkin. Jatkaisin normaalisti tikuttamista ja tallettelua. Eihän sitä ovista lopulta tarvi tikkuun saada, jotta sen hyödyntäminen onnistuis.. :)

Takaisin