Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Buranaahan kannattaa sitten välttää oviksen aikoihin. Toki migreeniin on pakko jotain ottaa. Itse otan kovaan päänsärkyyn (ei migreeni) parasetamolia + aspiriinia + kofeiinia.

Täällä on oviksen aikaan nautittu sekä olutta enemmän kuin lääkäri määrää että Buranaa ja Panadolia seuraavan päivän fiiliksiin. Tosin talletuksetkin meni vähän miten sattuu. Tämä kierto on siis lähes varmasti möhlitty. Ensi kierrossa sitten taas tosiyritystä.

Että mitä, onko normaalia että hiivakuurin jälkeen on paikat kuin Saharan autiomaa? :O Luulin aiemmin että johtui raskaus+voide kombosta mutta sama homma taas, miten se aine noin kuivattaa :( Mitähän tuonne uskaltais ruikkia, ei oo ku perusvoiteita ja ruokaöljyä :’D Mitä ootte käyttäny jos tarvinnu? Joku kosteuspuikko tms?

Mullakin tulee kierto olemaan n.53päivää kun tää primolut kuurikin on sen 10 päivää..

Täällä myös käväisi täti, mutta jännästi vain kolmen päivän ajan. Tänään on ollut siis vasta kp4, oon aika ihmeissäni tuosta lyhyestä vuodosta, koska yleensä on 5-7 päivää.

Onnea kp 1 ketkä sitä on odottanut kauan. :-)

Heitsu1996 Miulla myös oviksen metsästys menossa.

ON Kn alkaa pehmetä, eilen tuli vähän eggis limoja ja apteekkarin testi on mielestäni jo pos? Eli ovis taitaa sittenkin saapua, vain vähän myöhässä. :-) Aloin miettiä, olisiko hampaanpoistolla osuutensa myöhästymiseen...
0ebdafc8ad3a131a1f4682c9b1d346e8

Onko täällä ketään oviksen kalastajia?Itse tikuttelen ovista täällä .

Minäkin kalastelen ovista, vaikka ilmeisen turhaan :)
Pari päivää tullut eggistä. Eilen sentään saatiin kierto korkattua. Lämpö aamulla vessassa mitaten 35,8. Ei ehdi makoilemaan, kun piti päästä tien päälle tuiskua päin :)
Katjusha kp 14 / 30?

Annsku Aktiivista pupuilua ja testaamista. :-D Tämä kun on ensimmäinen kierto jossa tikutan, niin haluan katsoa milloin laskee tuo huippu ja ensimmäistä kertaa on todella huonosti luettavissa muut merkit ovulaatiosta...

Mutter seuraatko lämpöjä? Ite meinasin nyt vaan lämpöjä seurata tässä kierrossa ja limoja, ovista ehkä tikuta jos oon satavarma että nyt tulee plussa, täytyy ottaa vähän rennommin nyt :)
Kp 1 ja yk 2 alkoi tänään virallisesti, pelottaa jo tuliko megakierrot jäädäkseen, lyhyelle kierrolle sormet ristiin ja peukut pystyyn :D

Soittelin terveysasenalle kun ei sieltä kuulunut mitään niin se hormoni vielä 198 :( viikko sitten se 240. Nyt oottelen että lääkäri soittaa että mitäs nyt sitten. Onhan se laskenut mutta tuskin tarpeeksi. Edelleenkään ei kipuja tai mitään muutakaan.

Annsku Seuraan, tämä kierto on vaan lämpöjen suhteen haastava, kun lämmöt kävi ylhäällä jo viikko sitten hampaanpoiston jälkeen ja nyt olen flunssassa, joten vähän on koholla nytkin normaliin nähden. Mutta eiköhän tuon oviksen pysty suht luotettavasti toteamaan, kun seuraa limoja, kohdunnapukkaa, lämpöjä ja tuota tikkua. :-) Tikut ihan vaan tikulle pissimisen ilosta käytössä. :-P Toivotaan siulle sellasta 28 päivän kiertoa, joka tuottaa tulosta. :-)

Poikienäiti Voi itku, aika korkeat on lukemat edelleen. Selkiytyisipä tilanteesi pian.

ON Jomotusta oikealla muniksissa, kyllä siellä taitaa solu kasvaa ja vapautua...

Joo toivottavasti. Haluaisin päästä nyt ultraan että katottaisiin onko sinne jäänyt jotain vai mikä nyt mättää. Toki mulla on vuotoa vielä kun alkoi uudestaan ja edelleen jatkuu, että saattas siitä sitten johtua.

Hei liitynpähän tännekkin. :)Olen paljon lukenut ja vaihtelevasti seuraillut teidän kirjoituksia. Vauvakuumetta mulla vaihtelevasti, miehellä enemmänkin mikä on mun mielestä ihanaa!:* Toki ehkä hieman hassua että hän avoimesti kertoo kaikille et yritetään vauvaa xD jopa naapurin pekalle :D

Onko ketään kellä ei menkat vielä alkanut? Täällä ei vielä, poika nyt 1v 2kk imetän vielä ja nyt vielä enemmän kun poika flunssassa. Onko kellään kokemusta siitä et ei menkat oliskaan tullu vaan oiskin tullu vaavi?

Poikienäiti. : voi jospas nyt nopskaa laskis ja pääsisitte uuteen kokeiluun. ♡ (pakko kysyä kun en ihan ymmärrä näitä, ei tarvii vastata jos et haluu, ei tarkotus loukata. onko mitään mahdollisuutta et ois vielä yks siellä elossa?)

Katjusha: sinut muistankin marraskuista 2016 mites teillä menee? :)

Kaitsu_: jee! :) kivaa et lähti uus kierto käyntiin! :) säki vissii marraskuissa oot ollu? :)

Mutter: eikun menoks vaa ;)

Nipsuliini paljon peukkuja!!

Takaisin