Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkkojen aikana ei kannata. Vai loppuko sulla jo menkat? :)

Mulla alkoi ihan hulluna särkee vasen munasarja ja ei ollut ovis testit tullu kun tilasin niin juoksin hakee apteekkin omia.. täytyy huomenna mitata.. toi oli noin 1h pidätyksellä äsken otettu

Se voi olla ns kasvukipuja siellä vielä tai jopa että huipun jälkeistä vahvaa viivaa ja ovis tapahtui, vaikea sanoa, aamulämmöstä tietäisi päivän kahden sisään varmaksi :) Mutta jos huomenna vielä vahvaa/vahvempaa niin hyvä, tietty jos ootte tässä päivän kahden aikaan ehtinyt touhuilemaan niin sekin hyvä ja kannattaa tietty vielä huomenna :D

Toi hotellijuttu oli kyllä hyvä idea!! Mikäli saadaan järjestymään. Taitaa viikolla olla hankala saada vapaata just siihen saumaan kun mahdollisesti olis ne testit... voikohan sitä ajankohtaa itse toivoa ? Meillä siis ensikäynti 6.2. Ja täytyisi saada pojalle hoitopaikka yöksi. Voi käydä hankalaksi, mutta pakko yrittää :) kiitos vinkistä!!

On ihan semmoinen tunne et nyt on tärpännyt! Sisältää paljon informaatiota :D Ennen ovista kohdunnapukka nousi ylös ja on siellä vieläkin sekä tosi kiinni ja kova mitä nyt ylttää kokeilee! Valkovuotoa tulee vieläkin tosi samanlaisena kuin ennen ovislimojen alkua. Oon niin innoissani! Toivottavasti ei tarvi tippua korkealta ja kovaa. Tänään dpo 3-4. Vatsaa koskee välillä ja oviksen jälkeen alkoi kauhea ummetus joka ei oo todellakaan tuttu mulle.

Yritin kopioida ja lisätä itteni listaan yrittävistä, mut onnistunu puhelimella. Vaikka vaan yhen viestin koutin kopioida nii se kopioiki koko sivun :arghh:

Eli jos joku joka osaa vois päivittää mut siihe listaan? :)
Mun ikä 24v, mies 22v, ya 1/18, yk1 ja esikoinen toiveissa.

Täällä odotellaan ja kuulostellaan kroppaa et mikä vaihe kierrosta menossa ja onko ovista tulossa, vai tasotteleeko kroppa itteensä pillereiden lopetuksesta.
Näin unta viime yönä, että olin jo raskaana :D Siis ku viime menkat oli pirun niukat ja kesti vähemmä ku normaalisti nii se tuli mun uniin :D Vaikka en oo ajatellu koko asiaa ku lopetin pillerit viime menkkojen ekana päivänä, menkat alko 10.1 ja vikan minipillerin otin siis 9.1.
Aamu alko migreenillä joka onneks talttu perus burana+panadol kombolla, maha ollu sekasi ja yöllä heräsin siihe ku oksetti pirusti ja oli kylmä mut samalla tuskanhiki, aloinki miettii et jos noi ois oireita tulevasta oviksesta? Tai sit jtn muita kuukautiskierron oireita :D Pillereiden aikanaki huomasin noin kerran kuussa et herään yöllä siihe ku oksettaa, mut en uhrannu kovasti ajatuksia asialle sillo, kuittasin mielessäni sen vaan kierron "jollain vaiheella".

Unicorn17 Saisittepa hotellin järjestettyä, niin menis tutkimukset helposti. :-)

Naksutiili Toivotaan että etiäinen pitää paikkansa, ettei tule pettymystä.

Alinah Jospa noi primot viimein käynnistää uuden kierron!

Palailtiin reissusta, niin piti heti päästä tikuttamaan ovista, ehkä vielä mahkut ovikseen, kun akkanut viivat vahveta... Rfsu ja apteekkarin oma ovistesti, apteekkarin ei varmaan kaukana plussasta ole? Kn alkanut pehmentyä aavistuksen, mutta limat on aika niukat... Kp15/28.
fbdaf3ec69dc49dc9125ea75ea3e1e59

Kävin eilen taas siellä labrassa, nyt odottelen että jotain tuloksia tulis. Viimeksi näkyi jo heti aamusta omakannassa mutta nyt ei vieläkään. :/ Olis kiva tietää onko lähtenyt hormoni laskemaan. Odottelenkohan turhaan tälle päivälle päivälle tietoa. :/

Kävin eilen taas siellä labrassa, nyt odottelen että jotain tuloksia tulis. Viimeksi näkyi jo heti aamusta omakannassa mutta nyt ei vieläkään. :/ Olis kiva tietää onko lähtenyt hormoni laskemaan. Odottelenkohan turhaan tälle päivälle päivälle tietoa. :/

Mulla on näkyny aina samana päivänä labrat omakannassa. Toivotaan, että sun hcg olisi laskussa...

Mä kävin vasta puol kahden aikaan niin siks pitäis näkyy vasta tänään. Kävin siis viimeksikin päivällä ja siks näky aamulla. Joo toivottavasti.

Unicorn17 Saisittepa hotellin järjestettyä, niin menis tutkimukset helposti. :-)

Naksutiili Toivotaan että etiäinen pitää paikkansa, ettei tule pettymystä.

Alinah Jospa noi primot viimein käynnistää uuden kierron!

Palailtiin reissusta, niin piti heti päästä tikuttamaan ovista, ehkä vielä mahkut ovikseen, kun akkanut viivat vahveta... Rfsu ja apteekkarin oma ovistesti, apteekkarin ei varmaan kaukana plussasta ole? Kn alkanut pehmentyä aavistuksen, mutta limat on aika niukat... Kp15/28.
fbdaf3ec69dc49dc9125ea75ea3e1e59

Juu toivotaan että näillä sitten vuoto alkaa, mutta saa näitäkin syödä sen 10 päivää. Ei tarvi edes haaveilla meidän perheeseen lokakuun vauvaa.

Mulla myös niin pitkä kierto, että todennäköisyys lokakuun vauvalle on hyvin pieni. Todennäköisesti ovis ajoittuu nyt niin, että la tulisi olemaan 2.-7.11. Ja jos ei tästä kierrosta tärppää, niin voidaankin jo melkein alkaa tähyilemään vuodenvaihteeseen 2019...:shifty:

Menossa siis kp 8 ja ovista odotellaan joskus kahden tai kolmen viikon päästä:confused:

Unicorn tuo hotellihommahan vois olla hyvä ratkaisu. Niistähän saa myös huoneita muutamaksi tunniksi jos ei yöksi halua.

Se voi olla ns kasvukipuja siellä vielä tai jopa että huipun jälkeistä vahvaa viivaa ja ovis tapahtui, vaikea sanoa, aamulämmöstä tietäisi päivän kahden sisään varmaksi :) Mutta jos huomenna vielä vahvaa/vahvempaa niin hyvä, tietty jos ootte tässä päivän kahden aikaan ehtinyt touhuilemaan niin sekin hyvä ja kannattaa tietty vielä huomenna :D

Eipä olla ehditty pupuilee kun asutaan eri osoitteessa vielä ja miehellä oli koko vklopun menoja! :-( Mut ovis testi oli yhtä vahva aamulla kuin eilen

Takaisin