Raskaaksi 2018

Noppa, jep näinhän sitä arvioidaan :) välillä 12-48 tuntia vahvasta plussasta. Lämmöt nousee seuraavaan aamuun merkiksi ja varmistukseksi.
 
Sori tää omanapailu, mut tälläinen tuli nyt iltapäivästä apteekin ultralla. Eilisestä vahvistunut ihan kivasti.

5e85ee92f85e8bd8f437ab94140aa712
 
Onnea misu hyvin vahvistuu!
Noppa: ovis on 12-24h vahvasta ovisplussasta juu, eli tänään olisi varmaan olluta. Mun tais olla pidempi ku sain räikeä plussa kahtena päivänä!
 
@Misu91 hieno plussa! Onnea ja tarrasukkia❤️!!

Lääkärimme eilen soitti ja oli todella innoissaan puolestamme!! Noin kahden viikon päähän on varattu Mehiläiseen ultra jossa katsotaan tilannetta. Tulee olemaan elämäni pisimmät viikot voin sanoa... sovittiin että jos vuotaa menen toki aikaisemmin ja varaan akuuttiajan.

En ole vielä täysin rohkea lähtemään plussaneiden puolelle. Ehkä sit parin viikon päästä uskaltaa, ehkä.....
 
UnicornMami toivottavasti pääset pian nauttimaan raskausajasta ihan kunnolla. On tuo vaan hienoa, kun pitkän yrityksen jälkeen saa sen plussan :) Peukut pystyssä toivon kaiken menevän hyvin teillä! :Heartred

Mindie onnea plussasta, hyvin vahvistuu!

Stellamom: näin sen muistelinkin. Nyt taas hieman paremmin konkretisoitui myös miehelle, että aikaa raskautumiselle ei ole aivan älyttömästi. Hän taisi jopa hieman järkyttyä, kuinka pian ovisplussa ei enää testissä näkynyt. Yllätyin kyllä itsekin ja tulevaisuudessa tietää taas aloittaa hyvissä ajoin ja tikutus kaksi kertaa päivässä :rolleyes:
 
Höh ja pöh! Kp 5 ja menkat kesti kokonaista kaks päivää ku eka oli normi alotuspäivä eli vähä rauhallisempi ja neljäntenä puoli päivääki vaan. Ja vasenmalle josta munis irtos nii on jääny sellanen paine. Mulla on siis aika iso taipumus niihin kystiin joten toivottavasti ei ole jääny kystaa. Nooh kylläpä se tästä täytyy uskoa. Joko ois ens viikon viikonloppu:grin ois jotai toimintaa :hilarious:
 
Aiemmin puhuitt siitä kun jengi kehuu miten helppoa vauvan tekeminen on. Mulla sattui paljon sydömeen kun oma mies lyttäsi kaiken kun kerroin raskautumisen vaikeuden pelostani, ja luettelin faktaa raskautumisprosenteista, minä aikana munasolu voi hedelmöittyä ym. Mies totesi vain, että murehdin liikaa ja että vaikea uskoa että yhdessä kierrossa olisi vain 24h jonka aikana munasolu hedelmöittyy. Hänrllähän on jo yksi lapsi ja toisenkin naisen sai vahingossa raskaaksi (meni tosin kesken). Tämän pohjalta kyllä hän tietää mistä puhuu, viikko niin olen raskaana.

Ok, vasta Yk3 mutta eipä vauvaa näy.. Ja vieläkin tuntuu pahalta kun nyt sit tietenkin ajattelen että vika on minussa ja minun kropassani ...
 
Tulin tänne kurkkimaan. Ollaan kaksi kiertoa yritetty, mutta vielä en ole niissä ovista tikuttanut. Tämä kierto venyi pitkäksi 34 päivää, vaikka yleensä on sen 20-29. Tänään vihdoin kp1.

Meillä ennestään neljä lasta ja viimeksi tarvittiin hieman apuja (Letrozol, pregnyl ja aukkari) yritettiin 1v8kk, kun sitten vihdoin tärppäsi. Nyt ajattelin ottaa nuo letrot tähän kiertoon mukaan.

Pitää ajan kanssa vähän lukea tätä ketjua taaksepäin, niin pääsen juttuun mukaan.
 
6FAE2D12-1598-4799-A077-ADB9DC7F876D.jpeg
Teinpä tänään huvikseen ovistestin ja olin melko yllättyny ku tuli näinki vahva viiva :wideyed: Tässä kierrossa on nyt siis anastrozol auttamassa ni saa nähä miten käy. Ei siis missään nimessä positiivinen mut yleensä tälläsia viivoja tulee joskus kp12 paikkeilla :grin
 
Jos viikon takaiset alamahatuntemukset olis ollut ovis ja tämän aamuinen pieni määrä kirkasta verta kiinnittyminen, niin miten pian testaisitte? :nailbiting: Ja miten pian pitäisi oikeasti näkyä jotain? :grin
 
Jeppis, Mä sanoisin että 4 päivän päästä. Ei silloinkaan vielä välttämättä näy.
Riippuu lähtötasosta ja asioiden kehittymisestä :)
 
Täällä kp30 tai jotain ja ovis kadoksissa edelleen. Eilen aloin taas testailee ja tänään pärähti ovisplussa. Viimeks oli kp18 tienoil ovisplussa mutta ei munasolu sit irronnu. Lämmöt tasaiset ollu.
 
Hei osaako kukaan sanoa, mitä vaikutusta on lyhyellä kierrolla (23pvä) ja lyhyellä luteaalivaiheella (11pvä) raskautumisen kannalta? Aloin tarkastella mun kiertoa ja huomasin, että ertyisesti toi luetaalivaihe on ollut vain 11 pvä joka kierrossa..
 
Opiaattina eikös tuon luteaalivaiheen tarkoitus ole valmistaa kohdun limakalvoa kiinnittymistä varten. Keskimääräinen pituus on 12-16 päivää.. Muuten en nyt osaa sanoa, onko vaikutusta jos on päivän lyhyempi :rolleyes:

Ja tuo mitä aiemmin kirjoitit miehen suhtautumisesta sinun pelkoosi , on todella kurjaa. Yrityksen alussa meilläkin oli ehkä samanlainen suhtautuminen ja nyt (yk4) on mies havahtunut siihen, että raskautuminen ei olekaan niin helppoa. Yhdessä ollaan perehdytty asioihin ja ovistestit olo jotenki se viimenen herätys, että aikaikkuna on todella lyhyt. Vuorotellen toinen toistamme lohduttamassa, että raskaus tulee sitten kun sen aika on.

Sitä illalla mietimme, että onko lapsettomuus perinnöllistä? En nyt mitään järkevää tietoa netistä löytänyt, niin olisiko täällä jollain tietoa. Miehen vanhemmat ovat siis "tehneet" lasta 10 vuotta. Tuohon on ilmeisesti useampi keskenmeno mahtunut mukaan..
 
Takaisin
Top