Raskaaksi 2018

Älä muuta sano! Parempi ku ei ihan kaikkea mielipahaa miehelle pura. Vaikka hänkin kovasti vauvaa toivoo, en usko että täysin voi ymmärtää sitä epätoivosta kaipuuta, mitä itse kokee.

Aamusta ovistesti näytti taas hieman tummempaa viivaa, mutta edelleen negaa. Saa nähdä tuleeko siihenkään mitään plussaa :rolleyes: töiden jälkeen sitten uutta testiä..
Joo ei munkaan mies ymmärrä mitä minä sanon välillä, ja yrittää lohduttaa aina että kyllä se siitä. Hän ei ymmärrä miltä se tuntuu kun pitää seurata vartaloaan tarkasti että tietäisi milloin on mahdollista raskautua edes. Ja miltä tuntuu pettyä jokaisen nega testin jälkeen tai kun kp 1 tulee.
Mulla ovis oli ensimmäistä kertaa kaksi päivää räikeänä, SE oli outoa, viimeks se ei tosiaan näkynyt olleenkaan testeissä. Haaleita viivoja pari päivää jotka vaihtuivat vitivalkoisiksi heti seuraavana päivänä.
 
Mulla on kp28 menossa. Tekee niin mieli testata mutta en ihan vielä jaksaisi, kun tuntuu siltä että olisi liian aikaista. Ovista en testaillut tikulla, koska mulla se saattaa näyttää PCO:n takia plussaa melkein kokoajan. 15.10.2018 kävin ultrassa ja silloin gyne sano, että yksi 17mm folliikki näky siellä. Hän silloin ennusti ovista kahden päivän sisään, mutta mene ja tiedä. Vaikka se folliikki oli siellä niin ei voi mennä takuuseen, että se munarakkula olisi irronnut.

Nyt ei ole mitään erityisiä oireita, rinnat on vaan turvonnut ja lievää pms oireilua. Eli kyllä se täti vielä sieltä kohta kurvaa paikalle. Käy varmaan klassiset että ostan testin ja alkaa vuotaa :D
 
Täällä oletettavasti tänään dpo8 tai 9. Tälläinen tuli apteekin ultralla olemattomalla pidätyksellä, aamun pc nega. Luonnossa näkyy selvästi jotain, mut onko vaan viivanpaikka. Tähän testiin en ennen oo sellaisia saanut, mut epäilyttää et jos on dpo 9 jo niin pitäiskö olla vahvempi viiva jos jotain olis matkaan tarttunut. Mitäs raati tuumaa, näättekö mitään vai onko mulla vahvat viivalasit.
7fb5f93453734bb3482d6d7c50442038
 
Joo ei munkaan mies ymmärrä mitä minä sanon välillä, ja yrittää lohduttaa aina että kyllä se siitä. Hän ei ymmärrä miltä se tuntuu kun pitää seurata vartaloaan tarkasti että tietäisi milloin on mahdollista raskautua edes. Ja miltä tuntuu pettyä jokaisen nega testin jälkeen tai kun kp 1 tulee.
Mulla ovis oli ensimmäistä kertaa kaksi päivää räikeänä, SE oli outoa, viimeks se ei tosiaan näkynyt olleenkaan testeissä. Haaleita viivoja pari päivää jotka vaihtuivat vitivalkoisiksi heti seuraavana päivänä.

Sepä juuri, kun koko ajan on niin tarkasti pistänyt kaikki oireet ja oireettomuudet merkille.. :rolleyes:
Pari päivää sitte piti mennä vielä jotai todennäköisyyksiä lukemaan raskautumiselle, niin ei sekään mieltä ylentänyt.

Vielä ei oo mitään ovistuntemuksia ja usko on mennyt, tätiä odotellessa :confused:
 
Oon tosta apteekin ultrasta lukenut että antaa herkästi viivanpaikkoja. Tiiä sitten, mulla 2017 kesällä myös kokemusta tolla testillä rumista viivanpaikoista..
 
Sitä mäkin oon lukenut, mutta itse en oo koskaan saanut siihen viivanpaikkoja enkä mihinkään muuhunkaan testiin, en edes rfsu testiin. Ja voin kertoo että aika monta testiä on kulutettu 4 vuoden lapsettomuuden aikana :D

Kiitos Katjusha :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista!

Elämäni ensimmäinen toinen viiva. Olen maailman onnellisin tällä hetkellä tuntuu että leijailen jossain taivaissa.

Kaiken tämän ilon keskellä yritän silti pitää malttini. Kp28 vielä on tilanne aivan auki. Yritän seurailla tilannetta ja tossa viikon päästä menen vaikka verikokeisiin. Huomisen pikkujoulut jäävät kyllä väliin eikä ees harmita!!!!

Tossa ennen suihkua ajattelin ottaa huvikseen 1h tunnin pidättämisen jälkeen ja en voinu uskoa silmiäni jähmetyin paikoilleni....
 
Takaisin
Top