Raskaaksi 2018

Mull on tänään sitten kp 27/32 (ovulaation perusteella laskettu + 14pv) ja eilen kokeilin One step herkällä ihanvain koska se oli siinä mun edessä :hungry: ja olen utelias. Ihan puhdas nega oli, ja emmä oikeastaan odottanut muutakaan. Mutta tulihan dpo 8 kerran kokeiltua. :wacky: Ihanaa kuitenkin että täällä on tullut plussia! Mulla on vahva fiilis ettei mulle tule, noi one step liuskat käytän tässä viikonlopun ja alkuviikon, niille pitäisi tulla väriä kyllä jos jotain ois, mutta en mä oikein usko. Mulla oli eilen hirveä kiukkupuuska, eli varmaan menkat tulossa, ja se sopisi hyvin tuon ~6pv ennen menkkoja on pms oireet. Mun lämpö on nyt pysynyt yli 36 koko viikon, normaali on siis 35,3 about.:cool: Odotellaan ja katsotaan, ei vain tunnu mitenkään mahdolliselta. Mut samaa taisin viime kierrossa sanoa kun sain haamulaiset.:hilarious:
 
Kiitos kaikille!

Eilen en sit nukkunut yhtään. Luulin aina että "oikeat" piinapäivät on ennen menkkoja mutta nyt tuntuu siltä, että tätä pahempaa piinaa en ole eläissäni kokenut. Jos raskaus ei jatku kuten pitäisi tulee pudotus olemaan todella korkealta. Pakko pitää peukut, sormet, jalat, hiukset ja kaikki mahdollinen pystyssa, että menee loppuun asti raskaus.

Oireista ja fiiliksistä voin sen verran sanoa että olin 110%varma ettei tule plussaa juuri oireiden puutteen vuoksi. Negakierroissa olen tuntenut kaikki mahdolliset mitä oppikirjoista löytyy ja silti nega. Vaikka olen täpinöissäni ja keskittyminen tällä hetkellä yhtään mihinkään muuhun on täys nolla, voin silti sanoa, että nyt on aivan erilainen olo, vaikea jotenkin lähtee selittämään millainen olo on tarkalleen, mutta hyvin hyvin erilainen.... Odottelen tässä lapsettomuuslääkärimme soittoa, laitoin aamulla viestiä ja hän soittelee iltapäivällä kertoakseen mitä tästä eteenpäin :Heartred
 
Kiitos kaikille!

Eilen en sit nukkunut yhtään. Luulin aina että "oikeat" piinapäivät on ennen menkkoja mutta nyt tuntuu siltä, että tätä pahempaa piinaa en ole eläissäni kokenut. Jos raskaus ei jatku kuten pitäisi tulee pudotus olemaan todella korkealta. Pakko pitää peukut, sormet, jalat, hiukset ja kaikki mahdollinen pystyssa, että menee loppuun asti raskaus.

Oireista ja fiiliksistä voin sen verran sanoa että olin 110%varma ettei tule plussaa juuri oireiden puutteen vuoksi. Negakierroissa olen tuntenut kaikki mahdolliset mitä oppikirjoista löytyy ja silti nega. Vaikka olen täpinöissäni ja keskittyminen tällä hetkellä yhtään mihinkään muuhun on täys nolla, voin silti sanoa, että nyt on aivan erilainen olo, vaikea jotenkin lähtee selittämään millainen olo on tarkalleen, mutta hyvin hyvin erilainen.... Odottelen tässä lapsettomuuslääkärimme soittoa, laitoin aamulla viestiä ja hän soittelee iltapäivällä kertoakseen mitä tästä eteenpäin :Heartred
Onnea paljon plussasta UnicornMami :Heartred

Tiedän tuon tunteen, itse plussasin elokuussa ekaa kertaa 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ja oli jatkuva pelko takaraivossa että mitä jos tää ei kestä matkassa. Mullakin plussakierto oli täysin oireeton ennen testiä, jälkeenpäin löysin jotain "oireita" tai sen tapaisia jotka olisivat saattaneet kieliä raskaudesta, mutta kun lähes kaikissa nega kierrossa mullakin oli oireita kuin oppikirjasta :grin Negaa minäkin tuolloin odotin ja yllätys olikin melkoinen :Heartred Plussa tuli lopulta aukiolotutkimuksen jälkeisestä kierrosta, jossa mulla oli letrot käytössä.

Nyt rv 15+3 ja kai se on jo uskallettava uskottava että kyllä tää kaveri mukana meinaa pysyä :Heartred Kuukauden päästä rakenneultraan pientä moikkaamaan :happy:
 
Onnea paljon plussasta UnicornMami :Heartred

Tiedän tuon tunteen, itse plussasin elokuussa ekaa kertaa 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ja oli jatkuva pelko takaraivossa että mitä jos tää ei kestä matkassa. Mullakin plussakierto oli täysin oireeton ennen testiä, jälkeenpäin löysin jotain "oireita" tai sen tapaisia jotka olisivat saattaneet kieliä raskaudesta, mutta kun lähes kaikissa nega kierrossa mullakin oli oireita kuin oppikirjasta :grin Negaa minäkin tuolloin odotin ja yllätys olikin melkoinen :Heartred Plussa tuli lopulta aukiolotutkimuksen jälkeisestä kierrosta, jossa mulla oli letrot käytössä.

Nyt rv 15+3 ja kai se on jo uskallettava uskottava että kyllä tää kaveri mukana meinaa pysyä :Heartred Kuukauden päästä rakenneultraan pientä moikkaamaan :happy:


Ihanaa kuulla! ja onnea! olet jo "noin" pitkällä. Itsellä yritys alkoi maaliskuussa 2017. Ja nyt ensimmäinen plussa ikinä. En ole testaillut haamuja tai muita, en sit ikinä! Tämä on ensimmäinen :) itsellä kans ensimmäinen letrokierto tukemaan ovista ja tässä tulos :Heartred
 
Onnea UnicornMami, ihan mahtavaa! Nauti tuosta tunteesta :D Se on ainutlaatuista!!!
Salainensydän, hienoa, pian on jo rakenneultra, niin ne viikot vaan menee :)
Mulla menossa kp 43, ja eilen oli niin raskas olo alavatsalla, etten saanut juoksuaskelta otettua, tänään juilinut selkää. Toivottavasti se munasolu sieltä pyrkii pihalle, tässä odottelussa ei ole mitään järkeä! Olen stressaantunut tilanteesta, sillä puun takaa lähti tämä kierto pitenemään. Aina ollut 25-27 päivää. Veikkaan, että vuoden sisään kierrot loppuvat kokonaan. Oi tätä aikuisen naisen elämää! Mutta kuumeilen tappiin asti näköjään :)
 
Kiitos kaikille!

Eilen en sit nukkunut yhtään. Luulin aina että "oikeat" piinapäivät on ennen menkkoja mutta nyt tuntuu siltä, että tätä pahempaa piinaa en ole eläissäni kokenut. Jos raskaus ei jatku kuten pitäisi tulee pudotus olemaan todella korkealta. Pakko pitää peukut, sormet, jalat, hiukset ja kaikki mahdollinen pystyssa, että menee loppuun asti raskaus.

Oireista ja fiiliksistä voin sen verran sanoa että olin 110%varma ettei tule plussaa juuri oireiden puutteen vuoksi. Negakierroissa olen tuntenut kaikki mahdolliset mitä oppikirjoista löytyy ja silti nega. Vaikka olen täpinöissäni ja keskittyminen tällä hetkellä yhtään mihinkään muuhun on täys nolla, voin silti sanoa, että nyt on aivan erilainen olo, vaikea jotenkin lähtee selittämään millainen olo on tarkalleen, mutta hyvin hyvin erilainen.... Odottelen tässä lapsettomuuslääkärimme soittoa, laitoin aamulla viestiä ja hän soittelee iltapäivällä kertoakseen mitä tästä eteenpäin :Heartred
Mulla oli oireeton olo kun plussasin myös, sitten kun haamut tulivat niin oireet alkoivat. Enimmäkseen painetta ja turvonnut olo, ruokahaluttomuus ilmestyi myös. Mulla ei ollut onnellinen loppu mutta sun plussa onkin vahvempi kuin mun oli ikinä että kyllä se sieltä lähtee etenemään varmasti! Ilmoita mitä se lekuri sanoo sitten :Heartbigred:Heartpink:Heartred:Heartblue Paljon haleja!!!:love7
 
Mielikuvitus taitaa olla kovasti laukalla kun alamahaa juilinut eilisen pupuilun jälkeen ja nyt myös nippailee. Eilen siis lähes tasapaksut viivat ovistestiin ja se tuli hyödynnettyä :D Pitänee vielä tänään varmistaa tallettelut :wink
 
Tämän aamun pc. Vähän ihmetyttää tuo noin haalea viiva jos on jo dpo10. Kahdesta aiemmasta raskaudesta oon plussannut tosi aikaisin, ja heti ollut kunnon viivat. Toki nyt ei oo täyttä varmuutta ovulaatiosta, et jospa se onkin ollut vasta myöhemmin kuin ajattelen. No, aika näyttää. Jäätävä närästys on päällä jota mulla ei oo elämäni aikana ollut muuta kuin raskausaikoina.

2e4ad07745b70d9ab19be5ec818464fe
 
Misu, eihän jokainen raskaus tarvi olla samanlainenkaan :) ja jos dpo on arvio niin voihan se olla että onkin pienempi! Mutta kyllä siellä joku viiva haamunen näkyy!
 
Joo, ei tarvi :) Jotenkin vaan epäuskoinen olo että voiko kolmannen kerran mennä kaikki putkeen kerralla... Mutta pitää ottaa iisisti, aika näyttää. Jotenkin sitä vaan mielessään on edelleen se lapseton tyyppi joka ei tuu millään raskaaksi, ja tuntuu ihan epätodelliselta että voisi olla raskaana. Syvät arvet jää vaikka lapsia on saanutkin.

Tsemppiä kaikille :Heartred
 
Ihanaa kuulla! ja onnea! olet jo "noin" pitkällä. Itsellä yritys alkoi maaliskuussa 2017. Ja nyt ensimmäinen plussa ikinä. En ole testaillut haamuja tai muita, en sit ikinä! Tämä on ensimmäinen :) itsellä kans ensimmäinen letrokierto tukemaan ovista ja tässä tulos :Heartred
Meillä kans alkoi yritys 3/2017 ja nyt elokuussa sama juttu kuin sulla eli eka plussa ikinä :Heartred

Salainensydän, hienoa, pian on jo rakenneultra, niin ne viikot vaan menee :)
Kyllä tuo eka kolmannes on näin jälkeenpäin ajateltuna mennyt todella nopeasti! Viikot tuntui kyllä pitkiltä np-ultraan asti, mut sen jälkeen ne on oikeastaan menneet vauhdilla! Tulee taas pitkä kuukausi rakenneultraa odotellessa :grin
 
Tässä mun lämpökäyrä tällä kierrolla, kommentteja? Tänään tosiaan 1 aste enemmän kuin normaalisti. Päivällä tänään alkoi nippailua vatsassa, jomotuksen tunne eli epäilen kyllä menkkoja viikonlopuksi jo sitten. Valkovuoto on ollut ihan oudon hajuinen (ei kiva tieto) mutta ei ainakaan mieluinen haju. Oisko sitten hiiva tullut kylään myös...muita oireita ei oikein ole vielä!:cool:
 

Liitteet

  • Screenshot_20181102-122221__01.jpg
    Screenshot_20181102-122221__01.jpg
    203.9 KB · Katsottu: 163
Komppaan itseäni vielä, juuri söin ja ihan hirveä närästys ja huono olo sen jälkeen. Siis tiedättekö se olo, kun et ole syönyt kuin aamukahvit ja kello on 15 iltapäivällä, ja vatsa mourii ja tulee huono olo ennen kuin tulee heikko olo. Se olo mulla on heti ruuan jälkeen, hyi! :confused004
 
StellaMom, jaa-a, progesteroni muodostaa kyllä sellaisen "paraabelin" lämpökäyrään, että kaunista kaarta rakentaa kyllä. Omalla kohdalla lämmöt käy laskemaan 2-3 pv ennen kuukautisia. Jos lämmöt on koholla vielä 14 dpo, niin kyllähän siinä kannattaa sitten jo testi tekaista :) 18 dpo kovat lämmöt on kyllä jo melko selvä peli :wink
 
StellaMom, jaa-a, progesteroni muodostaa kyllä sellaisen "paraabelin" lämpökäyrään, että kaunista kaarta rakentaa kyllä. Omalla kohdalla lämmöt käy laskemaan 2-3 pv ennen kuukautisia. Jos lämmöt on koholla vielä 14 dpo, niin kyllähän siinä kannattaa sitten jo testi tekaista :) 18 dpo kovat lämmöt on kyllä jo melko selvä peli :wink
Mjoo, varmaan kohta laskevat ku on näin nippaileva vatsa. Jomotus on ihan menkkamaisia mutta ilman viiltoja tähän mennessä. Enimmäkseen huolestuttaa tuo outo ällö olo :yuck: mutta siis mä lupaan että en ole raskaana! Tämä on vain mun oma mielikuvitus joka tekee temppujaan :)
 
6d6b023cada7a954a032249c07f065be


Kyllä se on uskottava että eilen se ovis plussa oli. :confused: Myöhään iltapäivällä sain eilen lähes tasavahvat viivat ja nyt toinen viiva on hävinnyt.

Oliko nyt niin että hormoonipiikistä noin 12h kuluttua munasolu irtoaa? Ne nippailut tänään tais oikeesti olla irtoamisesta johtuvaa :rolleyes:
 
Takaisin
Top