Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea!!OLEN SANATON......
Hui siellä on kaksi viivaaOLEN SANATON......
Onnea paljon plussasta UnicornMamiKiitos kaikille!
Eilen en sit nukkunut yhtään. Luulin aina että "oikeat" piinapäivät on ennen menkkoja mutta nyt tuntuu siltä, että tätä pahempaa piinaa en ole eläissäni kokenut. Jos raskaus ei jatku kuten pitäisi tulee pudotus olemaan todella korkealta. Pakko pitää peukut, sormet, jalat, hiukset ja kaikki mahdollinen pystyssa, että menee loppuun asti raskaus.
Oireista ja fiiliksistä voin sen verran sanoa että olin 110%varma ettei tule plussaa juuri oireiden puutteen vuoksi. Negakierroissa olen tuntenut kaikki mahdolliset mitä oppikirjoista löytyy ja silti nega. Vaikka olen täpinöissäni ja keskittyminen tällä hetkellä yhtään mihinkään muuhun on täys nolla, voin silti sanoa, että nyt on aivan erilainen olo, vaikea jotenkin lähtee selittämään millainen olo on tarkalleen, mutta hyvin hyvin erilainen.... Odottelen tässä lapsettomuuslääkärimme soittoa, laitoin aamulla viestiä ja hän soittelee iltapäivällä kertoakseen mitä tästä eteenpäin
Onnea paljon plussasta UnicornMami
Tiedän tuon tunteen, itse plussasin elokuussa ekaa kertaa 1,5 vuoden yrityksen jälkeen ja oli jatkuva pelko takaraivossa että mitä jos tää ei kestä matkassa. Mullakin plussakierto oli täysin oireeton ennen testiä, jälkeenpäin löysin jotain "oireita" tai sen tapaisia jotka olisivat saattaneet kieliä raskaudesta, mutta kun lähes kaikissa nega kierrossa mullakin oli oireita kuin oppikirjasta Negaa minäkin tuolloin odotin ja yllätys olikin melkoinen Plussa tuli lopulta aukiolotutkimuksen jälkeisestä kierrosta, jossa mulla oli letrot käytössä.
Nyt rv 15+3 ja kai se on jo uskallettava uskottava että kyllä tää kaveri mukana meinaa pysyä Kuukauden päästä rakenneultraan pientä moikkaamaan
Mulla oli oireeton olo kun plussasin myös, sitten kun haamut tulivat niin oireet alkoivat. Enimmäkseen painetta ja turvonnut olo, ruokahaluttomuus ilmestyi myös. Mulla ei ollut onnellinen loppu mutta sun plussa onkin vahvempi kuin mun oli ikinä että kyllä se sieltä lähtee etenemään varmasti! Ilmoita mitä se lekuri sanoo sitten Paljon haleja!!!Kiitos kaikille!
Eilen en sit nukkunut yhtään. Luulin aina että "oikeat" piinapäivät on ennen menkkoja mutta nyt tuntuu siltä, että tätä pahempaa piinaa en ole eläissäni kokenut. Jos raskaus ei jatku kuten pitäisi tulee pudotus olemaan todella korkealta. Pakko pitää peukut, sormet, jalat, hiukset ja kaikki mahdollinen pystyssa, että menee loppuun asti raskaus.
Oireista ja fiiliksistä voin sen verran sanoa että olin 110%varma ettei tule plussaa juuri oireiden puutteen vuoksi. Negakierroissa olen tuntenut kaikki mahdolliset mitä oppikirjoista löytyy ja silti nega. Vaikka olen täpinöissäni ja keskittyminen tällä hetkellä yhtään mihinkään muuhun on täys nolla, voin silti sanoa, että nyt on aivan erilainen olo, vaikea jotenkin lähtee selittämään millainen olo on tarkalleen, mutta hyvin hyvin erilainen.... Odottelen tässä lapsettomuuslääkärimme soittoa, laitoin aamulla viestiä ja hän soittelee iltapäivällä kertoakseen mitä tästä eteenpäin
Meillä kans alkoi yritys 3/2017 ja nyt elokuussa sama juttu kuin sulla eli eka plussa ikinäIhanaa kuulla! ja onnea! olet jo "noin" pitkällä. Itsellä yritys alkoi maaliskuussa 2017. Ja nyt ensimmäinen plussa ikinä. En ole testaillut haamuja tai muita, en sit ikinä! Tämä on ensimmäinen :) itsellä kans ensimmäinen letrokierto tukemaan ovista ja tässä tulos
Kyllä tuo eka kolmannes on näin jälkeenpäin ajateltuna mennyt todella nopeasti! Viikot tuntui kyllä pitkiltä np-ultraan asti, mut sen jälkeen ne on oikeastaan menneet vauhdilla! Tulee taas pitkä kuukausi rakenneultraa odotellessaSalainensydän, hienoa, pian on jo rakenneultra, niin ne viikot vaan menee :)
Mjoo, varmaan kohta laskevat ku on näin nippaileva vatsa. Jomotus on ihan menkkamaisia mutta ilman viiltoja tähän mennessä. Enimmäkseen huolestuttaa tuo outo ällö olo mutta siis mä lupaan että en ole raskaana! Tämä on vain mun oma mielikuvitus joka tekee temppujaan :)StellaMom, jaa-a, progesteroni muodostaa kyllä sellaisen "paraabelin" lämpökäyrään, että kaunista kaarta rakentaa kyllä. Omalla kohdalla lämmöt käy laskemaan 2-3 pv ennen kuukautisia. Jos lämmöt on koholla vielä 14 dpo, niin kyllähän siinä kannattaa sitten jo testi tekaista :) 18 dpo kovat lämmöt on kyllä jo melko selvä peli