Raskaaksi 2018

Mä oon matkalla follikeli ultraan, kp12 menossa. :)
Valmiina on toinen gonal-f odottamassa pistosten jatkamista. Lääkäri sitte määräsi kerralla ne 2 piikkiä.
 
Täällä nyt jotakin edistystä tapahtumassa. Eli nyt eletään kp1. Kierto oli tällä kertaa 130+ sijaan vain 43 päivää. Olis mahtavaa kun normalisoituis niin olis helpompi seurata kierron vaiheita ja mahdollista tärppiä. Jes! Näillä on hyvä jatkaa.

Johan oli edellinen kierto pitkä! alkoivatko kuukautiset itsestään, vai pitikö hakea apuja? Minulla oli joskus aikoinaan jäänyt kuukautiset pois yli 6kk, oli todella nihkeetä.

Omaa: plussauksen jälkeen on ollut järjetön unettomuus, voiskohan se olla oire vai stressaanko nyt niin paljon? Menen nukkumaan normaalisti ja herään aamuyöstä vailla syytä, tänäänkin uni loppu kun seinään klo 3 30 ja olen ollut siitä asti hereillä. Sama tilanne oli myös eilen illalla! Todella turhauttavaa, kun mietin miten jaksan sitten töissä ja normi arkee jos en nuku yöt :sad001
 
Kuulostaa kyllä hurjilta nuo todella pitkät kierrot. Itsellä josku, kun lopetin ehkäisyrenkaan ei menkkoja kuulunut. Kävin silloin perhesuunnittelussa ja sain lääkkeet joilla sai kierron käyntiin. Sen jälkeen tuli säännöllisesti.


Itsellä tänään kp3 ja näköjään vuoto on alkanut hiipumaan. Nämä aiemmat kolme kiertoa vuosin ihan älyttömästi ensimmäiset 3-4 päivää. Piti olla tupla varmistus ja silti tuli läpi tunnissa.

Tänään otin ensimmäisen Letrozol:in ja niitä syön nyt 1 päivässä kp3-7. Sitten pääseekin oviksen tikutteluun.

Mistä tilaatte testit? Itse olen aiemmin tilannut cb kahden hormonin ovistestit raskauskeijusta. Raskaustesti muistaakseni halpatestit sivulta. Olivat silloin mielestäni samoja kuin pc liuskan, mutta sai ison satsin kerralla. Ainakin olivat yhtä luotettavia. Nyt eivät näyttäneet niiltä ja mietin jos tilaisi jostain muualta.
 
Tsemppiä Alinah, nyt ois jo teidän vuoro :Heartred

Tänään tehty viimeinen testi ja tän jälkeen uskallan ehkä pikkuhiljaa siirtyä plussaneisiin. Taustalla Lueskelen kuitenkin varmaan jatkossakin, monen tarinaa seurannut jo pitkään. Tsemppiä kaikille.

ac2e32510b977aaf6c40bb0c6fb9e7fe
 
Siis ihan hurjia kiertoja, 130+?? Herratun aika!

Joo tosiaan, siis mulla on nyt 1v 3kk tyttö joka vieroitti itsensä rinnalta vähän 1v synttäreiden jälkeen ja nyt on alkanut kierto tasaantumaan. Imetyksen takia venyneet kierrot. Oli kyllä piinaavaa aikaa ja rtestejä paloi kun ei tiennyt että mikä meininki. Imetys taisi estää ovulaatiota niin tehokkaasti että ei ollut mahdollisuuttakaan tärpätä. Vauvakuume on ollut kova jo synnäriltä asti. 7 vuotta meni esikoisen alulle saamiseen.

Johan oli edellinen kierto pitkä! alkoivatko kuukautiset itsestään, vai pitikö hakea apuja? Minulla oli joskus aikoinaan jäänyt kuukautiset pois yli 6kk, oli todella nihkeetä.

Omaa: plussauksen jälkeen on ollut järjetön unettomuus, voiskohan se olla oire vai stressaanko nyt niin paljon? Menen nukkumaan normaalisti ja herään aamuyöstä vailla syytä, tänäänkin uni loppu kun seinään klo 3 30 ja olen ollut siitä asti hereillä. Sama tilanne oli myös eilen illalla! Todella turhauttavaa, kun mietin miten jaksan sitten töissä ja normi arkee jos en nuku yöt :sad001

En käynyt lääkärillä kun on niin selkeä syy pitkiin kiertoihin, imetys. Nyt kun se on loppunut niin täytyy varmaan se vuos yritellä ennen kun hakee apuja. Toivon kovasti että saatais kakkonen alulle ilman hoitoja. Esikoisenkaan kanssa ei käyty missään, oltiin varattu jo aika lääkärille mutta tulinkin raskaaksi toukokuussa 16. Se oli sit tuulimuna ja meni kesken. Vuoto alkoi itsekseen mutta sain vielä cytotecit naikkarilla ja tyhjeni kaikki eikä tarvinnut onneksi kaavintaa. Sit tulin uudelleen joulukuussa 16 raskaaksi joka meni onnellisesti loppuun saakka. Toivon ettei nyt menis niin pitkään kun esikoista yrittäessä.

Onnea plussasta! Unettomuus voi hyvin olla oire. Yrität olla stressaamatta (helpommin sanottu kun tehty..) koska stressi voi itsessään pahentaa unettomuutta. Tsemppiä!
 
Tänään farmaseutti rupes kyselee fiiliksiä näistä hoidoista kun kävin hakee toisen gonal-f kynän. Olihan se kiva, että kysellään. Oli ensimäinen farmaseutti joka näistä hoitojutuista mun kanssa jutteli. Toivotti vielä tsempit jatkoon!
 
UnicornMami unettomuus voi hyvinkin olla oire, ja sitten että illalla on ihan töttöröö välillä ja huono olo. Sellaista se on siunatussa tilassa. Koita levätä, silloin kun väsyttää. Tavallaan se on ihan hyvää treeniä, kun pikkuisen kanssa tulee elämä olemaan ympärivuorokautisiin syömisiin rytmitetty :)
Oih, lisää plussia ketjuun ja Tsempit Alinah ja muut, joilla nyt tilanne päällä.
Täällä vissiin kp 46 ja palasin aamulämpömittauksiin. Pakko kai se on joku testikin välillä tehdä, jos se vaikka auttais kp 1..
 
En sitten malttanut odottaa, vaan testasin jo tänään ja eihän siinä tietenkään mitään näkynyt :rolleyes: Jos malttais loppuviikkoon odottaa seuraavaa testiä... :smiley-ashamed005 Miten sitä heti innostuukin, jos on vähänkin jotain oireita :shy:
 
En sitten malttanut odottaa, vaan testasin jo tänään ja eihän siinä tietenkään mitään näkynyt :rolleyes: Jos malttais loppuviikkoon odottaa seuraavaa testiä... :smiley-ashamed005 Miten sitä heti innostuukin, jos on vähänkin jotain oireita :shy:

Ja dpo oli? (anteeksi ku ei vaan muista... Hyvä kun omans muistaa :oops:)
 
En sitten malttanut odottaa, vaan testasin jo tänään ja eihän siinä tietenkään mitään näkynyt :rolleyes: Jos malttais loppuviikkoon odottaa seuraavaa testiä... :smiley-ashamed005 Miten sitä heti innostuukin, jos on vähänkin jotain oireita :shy:

Täälläkin oireita kehitellään oikeen urakalla :D pitäs kans mieli malttaa ja testailla vasta 1,5 vko päästä :eek:
 
Moikka! Täällä ollaan taas oviksen tienoilla kierron mukaan. En ole koskaan sitä testillä testannut, kun en ole kokenut tarpeelliseksi. Olisi niiiiin ihanaa, jos tässä kierrossa tärppäisi, mutta jälleen yritän (paino tällä sanalla) olla miettimättä sitä liikaa. Parin viikon päästä sitä sitten taas ollaan viisaampia :)

Onnea plussanneille ja muille hurjaa plussatuulta toivottelen!
 
Joo mullakin on oireita ihan urakalla :D mutta kaikki ovat ihan perus menkkaoireita myös joten en ala nyt heittää hukkaan mun testejä sen enempää.
Viikonloppuna kävin kaupoilla ja otin raskaustestin mukaan. Siellä yksi nainen käveli pari kertaa mun ohi ja selvästi tiesi mitä haku mutta katteli jotain muuta. Sitten kun siirryin pois testien luota niin hän nopeasti otti rfsu:n herkkä testi ja lähti kassalle. Ei vaikuttanut ihan siltä että oli toivottu testi hänellä :rolleyes: mutta samalla isku jotenkin kateus, että hän ei ehkä halua sitä lasta (näytti ihan et ois ollu ehkä 25-30 vuotias) ja me tässä toivotaan kovasti niitä.:grumpy:
 
En oo testannu ovista, niin en tiiä mikä dpo, mutta lauantaiaamuna tuli vähän kirkasta verta, joka vois olla kiinnittymisestä :grin Suunnilleen viikkoa aiemmin juili alamahaa ja eilen oli semmosia tuikkaisuja ja illalla oli maha vähän turvoksissa ja tänä aamuna oli niin kova nälkä, että piti heti herätessä syödä jotain... Eli luultavasti oon vaan syönyt huonosti viime aikoina ja nuo kaikki johtuu jostain ruuansulatusongelmista :hilarious:
 
Täällä Dpo6. Lämmöt noussu tänään 37.3. Mutta joka kierrossa on ollut ns ihanteelliset raskauslämmöt ja dipit ja kaikki. Ja ei niin mitään. Rinnat kipeyty oviksen jälkeen vähän myöhemmin kuin yleensä. Vatsaa jomottanut eilinen ja tää päivä. Tosin taitaa johtua joulukinkun ahmimisesta. :D Mutta ei siis mitään oireita. Olisi ollut ihanaa saada isänpäivälahjaksi se "raskaana" digitesti. Koska mies niin toivoo ensimmäistä omaa lastaan. Mutta musta on tän puolen vuoden aikana kasvanut sellainen pessimisti ettei tosi. Eikä enää ole sitä alun testausintoakaan. Koska eihän meille suoda tälläistä ihanaa yllätystä kumminkaan...
 
Takaisin
Top