Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei täältäkin pitkästä aikaa! Muiden juttuja kyllä seuraillut, mutta mieliala ollut niin maassa edellisestä tätin vierailusta lähtien, ettei ole oikeen mitään sanottavaa ollut.
Iloisia uutisia tullut täällä ilmeisesti useammalle, onnittelut heille.
Tähän kiertoon otin greippimehun käyttöön ja tällä viikolla pitäis olla ovis. Tikuttelut aloitin jo perjantaina ja ensimmäiset haamut tuli sunnuntaina. Viivat ei ole siitä vielä vahvistuneet, flowkin ennustaa ovista vasta perjantaille. Mutta tämä kirves on jo kaivossa ja hanskat tiskissä. On vaan sellanen fiilis, ettei se tärppää vieläkään ja koko yrittäminen tuntuu turhalta.
Anteeksi avautuminen, harmitus (vi*utus) on vaan niin suuri, että pakko vähän purkaa.
Tuo on niin totta, kun menin keskenmenon jälkeen perhetapahtumaan niin kaikki nauroivat ja vitsailivat lapsista jne, ja ainoa asia mitä mä ajattelin oli että olkaa nyt hiljaa, ei se noin helppoa ole kaikille! En tiedä vielä olenko niitä "vuosia" yrittäviä, vai mitä koska olen vasta aloittanut, mutta en silti arvosta ihan noita "senkus teet!" mentaliteettejä. Kun minulta kysytään "haluatko lapsia" olen aina vastannut että haluaisin jos se on mahdollista. Koska enhän mä tiedä onko se, ennen kuin se tapahtuu...Laura niinpä, sitä on valmis tekemään ihan mitä vaan, mutta silti on jo valmiiksi epäonnistunut olo. Tunteet vaan vahvistuu siitä, kun lähipiirissä tulee vauvauutisia. Ärsyttää ihan huolella.
Menkat loppu 9.10 ja ovis plussa 15.10 ja menkkojen oikea alkamispäivä olis 3.11
Joo tuo on vaikeeta varmasti muistaa, ettei lähde itse kliseisiin kysymyksiin. Itse sorrun siihen "miksi et juo alkoholia" vaikka se on jokaisen päätös olla juomatta juhlissa tms. Suomalainen kulttuuri on sinänsä perseestä kun aina juhlissa on alkoa tarjoilla!StellaMom, mullahan on ihan todella vakava infertiliteetti (en saanut biologista lasta), ja silti unohdan, että joukossa voi olla henkilöitä, joita hölöttämiseni lapsesta voi "loukata". Kummallisesti sitä ei muista lapsetonkaan, että jollain voi oikeasti sattua sydämeen, vaikka itse ei tarkoittaisi mitään pahaa.
Mutta koitan olla kysymättä keneltäkään mitään. Kiusallinen voi olla myös kysymys, onko teillä lapsia - vaikka ihan normaali asiahan tuo on vaikka sukujuhlissa ystävällisesti kysellä, että onko serkulla mikä perhetilanne (vastaus oli, että vielä ehtii... iiks, siinä tajusin, että olisi ollut parempi olla kysymättä). Teki niin tai näin, aina väärinpäin :)
Miten kauan olette yrittäneet? Mä en sano siskoilleni mitään, koska ne vain juoruisivat äidilleni ja se vasta juoruilija on! Koko suku tietäisi heti. Sitten kun se kriittinen heti on mennyt ohi niin voin laittaa heille whatsappviestin! Pessimistinen minäkin olen ja vaain mieheni osaa piristää minua oikeastaan näissä asioissa. Näi yhden pinen pojan Pyjaamasankareiden naamiaisasussa tänään ja se oli niin suloista. Että vauvakumpuja, vaunuja jne. näkyy kaikkialla.Stellamom: Juuri tämä "itsestäänselvyys", että niitä lapsia vaan tehdään kun niin päätetään. Tuntuu niin epäreilulta tällä hetkellä, että miehen siskokin raskautui pian uudelleen keskenmenon jälkeen. Kamalaa edes olla katkera siitä, mutta minkäs sitä tunteilleen voi. Onneksi mies on ollut tahdikas, eikä ole meidän vauvahaaveista puhunut siskolleen.
Jospa se meidänkin vuoro tulisi pian, vaikka pessimisti sisälläni ei halua liikaa toiveita herätellä.
Normaalisti nämä fiilikset menee menkkojen myötä ohi, mutta nyt on jäänyt pahasti päälle.
Voi ei, tuo on niin kiusallista ku ei tekisi mieli kuunnella miten pahaa toisella on! Me istuttiin mieheni kanssa hänen kavereiden kanssa iltaa kun yksi miehistä alkoi valittaa että oli ollut 2 päivää melkein kahdestaan tyttärensä kanssa, ja kuinka rankkaa se oli. Mieheni hymähti ja tiesin tasan tarkkaan mitä hän ajatteli, hän oli 3 vuotta yh-isä. Ei ne vain ajattele, ne haluavat valittaa ja olla huomion keskipisteenä!Mä oon täysin katkeroitunut kaikkiin raskausuutisiin. Viime viikolla kun miehen sisko soitti niin meni kuppi nurin. On siis viimeisillään raskaana ja tietää meidän yrityksestä ja että ollaan alottamassa hoitoja niin silti hänen piti puolet puhelusta valittaa sitä kuinka vaikeeta ja rankkaa on olla raskaana. Jouduin oikeesti keskittymään etten ruvennu huutaa sinne puhelimeen et antasin mitä vaan että olisin raskaana et olis tyytyväinen siihen tilaansa eikä valittais ainakaan mulle. Mitä pidemmälle tää menee ni sitä pahemmin mulla menee tunteisiin toisten raskautumiset ja tekis oikeesti mieli vaan luovuttaa ja linnottautua kotiin peiton alle..