Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaa tyhmälle, miksi juuri keskenmenon jälkeen pitäisi tärpätä helpommin?? En ole mitään faktaa löytänyt, mut jos teil on jotain lääkärin sanomisia tms tähän taustaksi :woot: Tämä toivoo niiin saavansa käärön ensi kesänä...

Mä en ole tätä väitettä kuullut alkuraskauden keskenmenoista mutta pitemmälle edenneiden jälkeisistä olen. Ilmeisesti väite perustuu samaan kun pillereiden lopetuksen jälkeen on kuulemma todennäköisempää. Ja se perustuu siihen että sulla on takana ovuloimattomia kiertoja useita ja kun munasolu vihdoin pääsee irtoamaan sen jälkeen kun ylimääräiset hormoonit poistuu kehosta niin niitä saattaisi irrota jopa useampia kun ne on siellä jonossa odottamassa pääsyä irtautumaan. Tälläistä olen lukenut. :D

Mulla ei oo mitään faktaa myöskään tähän, mutta gynenpolilla hoitaja sanoi noin :grinYmmärsin, että liittyis jotenkin hormoneihin. Tosta en olekaan kuullu, että pillereiden lopettamisen jälkeen tärppäis helpommin, vaan ennemmin just että voi mennä aikaa ennenkuin oma hormonitoiminta palautuu.
Mutta haluan uskoa tuohon nyt ainakin pari kuukautta :hilarious:

Mulla ei oo mitään faktaa myöskään tähän, mutta gynenpolilla hoitaja sanoi noin :grinYmmärsin, että liittyis jotenkin hormoneihin. Tosta en olekaan kuullu, että pillereiden lopettamisen jälkeen tärppäis helpommin, vaan ennemmin just että voi mennä aikaa ennenkuin oma hormonitoiminta palautuu.

Joskus luin että se eka kierto olisi otollisin. Sen jälkee alkaa yleensä vasta menemään kierrot sekaisin ja muuta. Mutta mulla se eka kierto oli kyllä just ainoa joka venyi.

0f6b25688dd7e65ea188d340fd641846
Näkeekö kukaan muu tätä hailuraa? Tätiä eikä tätiä edeltäviä oireita ole ja 8päivää kestänyt tuhru loppui just tädin tulo päivänä. Kohtalokas päivä pclle antaa mulle tämmösiä mitkä mä nään kun muuten kirkasta negaa ollut. :D

Itsellänikään ei oireita ollut kun turvotus, kun testasin että saan kuukautiset alkamaan, ja yllätys olinkin suuri kun se olikin positiivinen testi. Kaksi edellistä kiertoa oli kaikki mahdolliset oireet. Kovia kuukautiskipuja ja sukkapuikkokipuja oli parina ensimmäisenä päivänä ja nyt taas niin pelottavan oireetonta että en uskoisi raskaana olevankaan jollei testit sitä näyttäisi. Sillä vähän pelottaa voiko tämä mennä hyvin, vaikka eihän se oireettomuus mitään kerro ja kerkeää ne oireet vielä tulla. Tänään 4+6.

Laura666 ompas kummallinen tilanne sielä! Toki itse testasin dpo14 sen haamun, että toivoa silti on!

Näkeekö kukaan muu tätä hailuraa? Tätiä eikä tätiä edeltäviä oireita ole ja 8päivää kestänyt tuhru loppui just tädin tulo päivänä. Kohtalokas päivä pclle antaa mulle tämmösiä mitkä mä nään kun muuten kirkasta negaa ollut. :D

Jos laittaa oikein viivalasit tiukasti niin ehkä jotain pientä? Näkyy varmaan paremmin livenä? Jännä kyllä tosiaan jos nyt tuhruttelu loppui.. toivottavasti sieltä vahvistuisi :)

Ei saa ihan selkoa tuohon Laura mutta kyl se siitä tulee jos on tullakseen :)
Jossain luin äsken että jonkun lääkärin mukaan vartalo olisi vastaanottavaisempi ja kohdun limakalvot olisivat valmiiksi hieman myllätty jolloin pienellä munasolulla olisi helpompaa tarttua kiinni tarrasukillaan.Tai että ovulaatio olisi erityisen aktiivinen ja kaikki aivot, munasarjat jne. olisivat valmistautuneet tähän ensimmäisen heräte yrityksen jälkeen. Riippuu ehkä juuri miten kauan oli raskaana :)

Dpo5 ja vatsa sekasin, eilen illalla viiltävä repäisykipu oikealla munasarjassa vaikka ei sieltä puolelta ovista tapahtunut. Olin sängyssä maate, kylkeä vaihdoin kun lamaannutti se kipu. Sit tässä hetki sitten vihlasi vasenta munasarjaa..

Mä en nää mitään. :/

Kertokaa tyhmälle, miksi juuri keskenmenon jälkeen pitäisi tärpätä helpommin?? En ole mitään faktaa löytänyt, mut jos teil on jotain lääkärin sanomisia tms tähän taustaksi :woot: Tämä toivoo niiin saavansa käärön ensi kesänä...
Varhainen keskenmeno taikka kemiallinen, en tappele oikeasta käsitteestä, mutta tammikuussa sattui ja sen jälkeen ei oo plussia näkyny. :shifty:
Mainittakoon että yk9 menossa ja kp25/?
Kaipa musta on tässä yrityksen pidentyessä vaan tullu kyyninen... :bag:

Edit: otinpa tuon kärjistetyn vastauksen alusta pois. Tarkoitan sitä, että itsellä on usko tuohon ”helpommin raskaaksi tuloon” mennyt jo aikoja sitten...

Mullakin yksi kemiallinen viimevuoden syyskuulta, eikä sen jälkeen oo plussaa näkynyt. Siinä kierrossa oli luomuovis luonnolliseen kiertoon, kun odotettiin pääsyä naistenklinikalle hoitoihin.. Mutta mähän tosiaan ovuloin max 1-3krt vuodessa. Että ovuloimattomuus on se syy miksi ollaan hoidossa.

Tänään 10pp ja alkion siirrossa siirettiin 3päiväinen alkio.Oireina on ollut rintojen särkyilyä ei kylläkään, mitään kauhean kipeää särkyä kuitenkaan, vatsan erilaisia tuntemuksia ja tänään syödessä purkkaa tuli paha olo purkasta. Perjantaina olisi testipäivä virallisesti ,mutta varmasti keskiviikkona näkyisi tulos jo jos testaisin silloin.Tuohon testaamiseen vain tuo pelko ja paniikki tuo stoppia mitä testi näyttää ja kun on paniikki niin haluaa vain koko ajan siirtää testausta.

Heitsu, sulla ei oo kiirettä :) Sen selvempää se sit on kun testaat!
Mulla kaks alkuraskauden keskenmenoa, ei korjannut minunkaan hedelmällisyyttä lainkaan paremmaks - mutta esimerkkejä on eri vaihtoehdoista. En siis kiellä, vaan uskon että ketkä on hedelmällisiä - voi hyvinkin tärpätä heti putkeen.

Huhuu onko mun täti täällä. Todella turhauttavaa kun ensin tiputtaa 8päivää hädin tuskin huomattavissa olevaa vaaleanpunaista tuhrua ja sit kun on tädin tulopäivä niin hukku tiputtelu ja kaikki muukin tätiin viittaava. :D etenkää kun plussaa ei juuri näy! Pc jotain omaan silmään näkyvää mutta muut kirkkaita negoja.

Mun täti on ollut 2h heitolla kellontarkka aina kierron 28 päivä. Paitsi eka kierto ilman pillereitä.

Tohon km jälkeiseen raskautumiseen kommentoin. Mulla oli kkm 1/2017 (11+0) ja seuraava plussa tuli 9/2017 vaikka oli clomifenit koko ajan käytössä. Eli ei vaikuttanut kkm raskautumiseen tai ainakaan nopeuttanu sitä.

Tänään 10pp ja alkion siirrossa siirettiin 3päiväinen alkio.Oireina on ollut rintojen särkyilyä ei kylläkään, mitään kauhean kipeää särkyä kuitenkaan, vatsan erilaisia tuntemuksia ja tänään syödessä purkkaa tuli paha olo purkasta. Perjantaina olisi testipäivä virallisesti ,mutta varmasti keskiviikkona näkyisi tulos jo jos testaisin silloin.Tuohon testaamiseen vain tuo pelko ja paniikki tuo stoppia mitä testi näyttää ja kun on paniikki niin haluaa vain koko ajan siirtää testausta.

Mikään hoppu ei ole! Mitä pidempää odottaa sitä varmemmin tulos on oikea. Tsemppiä!

Takaisin