Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Suva, en sanois että ihan viel olis plussa. Onko sulle tullu aikaisemmin selkeitä plussia? Kun joillain ei tosiaan tule esim tummempaa kontrolliviivaa kun taas toisilla tulee.
Suva, no voisko se sitten olla että ovulaatio olis ny? Kandee varoiks hyödyntää se ja testailla viel huomenna. Voishan sen tänään illallakin testata, jos se lähenee niin kyl se siitä voi vahvistua päivänkin aikana. :)
Kävin juuri äsken testikaupoilla loppu viikon testit ostamassa pc testi.Meinaan ehkä aamulla testata riippuen siitä tuleeko pupu pöksuun :)
En ees oikein tiedä, aina se vaan ilmottaa kun jotain oireita on laittanut et analysoidaan, ennustetta parannettu. Mut en kyl oo huomannu et oikeasti päivät olis muuttunu.Te jotka käytätte Flo appia: laskeeko se edellisten tietojen perusteella itse milloin ovis tulee? Mä käytän ihan sellaista "syötä tiedot ja algoritmi laskee" appia, mikä tarkoittaa että ovis on laitettu aina samoille ajoille.
En ees oikein tiedä, aina se vaan ilmottaa kun jotain oireita on laittanut et analysoidaan, ennustetta parannettu. Mut en kyl oo huomannu et oikeasti päivät olis muuttunu.
Mietin et siinä voi hyvin olla semmonenkin kohta et jos on tehny ovistestin ja saanu plussan et vois merkata sen.
Onhan km merkki siitä että raskautuu joo, mutta ei se kiva juttu ole missään nimessä. Itse syön jo niitä mama vitamiinejä koska gyne sanoi että se auttaa ja niissä on se suositeltu foolihappo. En osaa sanoo auttaako se raskautumisessa, mutta koppakonsteja on paljon ja tämä on ainakin terveellinen vaihtoehto vaikka kierros olisi muuten ovuloimaton tms. Katsotaan kuinka pitkä kierto mulle tulee nyt km jälkeen. Pe on laskettu ovis vanhojen tietojen mukaan mutta se voi helposti venyä 30-35 päiväiseksi!Kiva kuulla, että vois pitää paikkansa tai että ei ainakaan ollu este sulla Jigi :) Ja onhan se toisaalta hyvä merkki, että edes tulee raskaaksi.
Tässä kun oon miettiny, että mitä ite voisin tehdä, niin onko teillä jotain vitamiineja yms käytössä? Oon ite käyttänyt nyt d:tä ja sit semmosta b-vitamiinia, missä on myös foolihappo, mutta mietin, että pitäiskö vaihtaa femibioniin, se ainakin kuulostais hyvältä :)