Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos! Mies ei ole kotia tullut reissusta vieläkään, kun ei ehtinyt viimeiseen bussiin eilen illalla. Joten ei olla vieläkään puhuttu, tänään pitää kysellä.
Opiaattina uskon että ovulaatio oli sitten kp13 sinulla, eihän kaikille edes tule vahvempaa viivaa toisesta! Ja ajankohtahan voi vaikuttaa, seuraavana aamupäivänä olisi voinut olla kirkuva plussa. Ootko limoja tarkkaillut? Itse koin ne helpoimmaksi tavaksi selvittää ovulaation.
Mites Laura666 testi?
Muiden tilanne?
Eikä, vaikka niin lupaavaa No, mä luotan nykyään vyöhyketerapiaan ku meilläki se näköjään toi ihmeen :D
Täälä 4+5 tai 4+6, riippuen sovelluksesta, epäilen tuota 4+5. Rinnat vaihtelevasti kipeät, eilen oli olo kun en raskaana olisikaan, tänään on etova olo ollut koko aamun ja varsinkin ruokaa tehdessä. Alavatsaa nippailee ja jomottelee välillä, kuukautisoireita ei ole ollenkaa. Jano on kamala :D
No ei sitä tiedä jos se tiputtelua on vähäistä! Mutta joo, olen näköjään matalahormoninen, kuopuksesta oli sama!
Testipäivänä viimeistään aion testailla.Testipäivä siis 19.10.Koska ajattelin Heitsu testata?
Nyt mies tuli silitteleen ja pussailemaan vatsaa että mielissään on uutisesta
Ihanaa onnea teille molemmille !
En ole testannut limoja.
Dpo8, voiko huomenna jo testata ..... :D
Ihanaa onnea teille molemmille !
En ole testannut limoja.
Dpo8, voiko huomenna jo testata ..... :D