Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se tämäkin kun yrittämällä yrittää. Menee fiilikset koko touhusta. :smiley-angelic006 Äsken tunsin ovisjuilintaa -> taas hinkutettiin ja sitten molemmat palasi takaisin tyyliin kirjan ääreen ja villasukan kutomisen ääreen. Mutta onhan sitä harrastettava, kun sen kolmannen haluaa.. :rulez

e683644e0b28ad64c2adde92b3720b60
. Tänään on kp11/29-30 ja ovis tikkuun tuli tälläinen onko nyt jo plussa? Ovista olin odotettu vasta sunnuntaille.. Menkat loppu 6 päivää sitten.. Yleensä säännöllisesti tulee..

. Tänään on kp11/29-30 ja ovis tikkuun tuli tälläinen onko nyt jo plussa? Ovista olin odotettu vasta sunnuntaille.. Menkat loppu 6 päivää sitten.. Yleensä säännöllisesti tulee..

No ei minusta ole mut ehkä tekisin pari testiä päivässä nii näkis et lähteekö vahvistumaan. Mulla ainaki eilen ja tänää ihan taavahvat viivat. Siis eilen iltapäivällä ja tänää aamulla. Siks oisin sen kannalla et eivielä.

Suva, en sanois että ihan viel olis plussa. Onko sulle tullu aikaisemmin selkeitä plussia? Kun joillain ei tosiaan tule esim tummempaa kontrolliviivaa kun taas toisilla tulee.

Onnea Bellamama plussasta! Oliko muitakin? Onnittelut teillekin! Ja sit hurjasti tsemppiä Heitsulle ja Alinahille tähän kiertoon! Ja Lauralle peukkuja ja Stellamomille voimia! Ja kaikille muillekin plussatuulia!

Oon lueskellu teidän kirjoituksia, mut vastaaminen jääny

Oma tilanne semmonen et flown ennuste ovikselle oli kp17 ja nyt on kp 21 enkä oo testillä tai limoista seuraamalla vielä saanu ovista kiinni. Eli pitkä kierto taitaa tulla. Fiilisket on semmoset et no joo kai tässä on mietittävä elämän muitakin osia ja jätettävä taustalle toive raskaudesta. Tulee jos on tullakseen.
Nyt siis yk4 (vasta) mutta turhauttaahan se kun odottaa kovasti plussaa miettiny myös että mikä vaikutus ylipaikoilla on ja mitä mitä muita syitä vois olla ettei raskaudu. No kattellaan.

Mulla ainakin plussa on ollu ohan tasavahvat viivat tai testi viiva vahvempi, eli sanoisin kans ettei ihan vielä oo ovis.

Onnea Bellamama plussasta! Oliko muitakin? Onnittelut teillekin! Ja sit hurjasti tsemppiä Heitsulle ja Alinahille tähän kiertoon! Ja Lauralle peukkuja ja Stellamomille voimia! Ja kaikille muillekin plussatuulia!

Oon lueskellu teidän kirjoituksia, mut vastaaminen jääny

Oma tilanne semmonen et flown ennuste ovikselle oli kp17 ja nyt on kp 21 enkä oo testillä tai limoista seuraamalla vielä saanu ovista kiinni. Eli pitkä kierto taitaa tulla. Fiilisket on semmoset et no joo kai tässä on mietittävä elämän muitakin osia ja jätettävä taustalle toive raskaudesta. Tulee jos on tullakseen.
Nyt siis yk4 (vasta) mutta turhauttaahan se kun odottaa kovasti plussaa miettiny myös että mikä vaikutus ylipaikoilla on ja mitä mitä muita syitä vois olla ettei raskaudu. No kattellaan.

Samoissa mennään yk suhteen. Turhauttaa ja samalla kokee myötätuntoa näitä kohtaan joilla mennyt niin paljon pidempää. Mutta elämäähän tämä vaan on. Kiitos peukuista! Tilanne on tosi outo. Voi kun sitä vaan voisi unohtaa asian ja yllättyä sit iloisesti ylläri plussasta. Mutta helpommin sanottu kuin tehty! Vauvakuume on niin hirmuinen :)

Ai vitsi, normaalisti pitäis olla tänään tai huomenna ovis kp 13/14. Ovistestiin tuli tänään hyvin haalea viiva. Eli missä mun ovis on? Lauantaina unohdin testata, mutta en vaan millään usko että se olis ollu sillon. Joko ovis on ollu tosi ajoissa tai sit se on myöhässä tai sitten tästä tulee ovuloimaton kierto. Hitto että harmittaa. Vaikka tosiaan mulla on ne hammaslääkärijutut ny meneillään... Ettei toisaalta ihme jos kroppakin menee sekaisin. En käytä ikinä puudutuksiakaan.

Varhainen keskenmeno taikka kemiallinen, en tappele oikeasta käsitteestä, mutta tammikuussa sattui ja sen jälkeen ei oo plussia näkyny. :shifty:
Mainittakoon että yk9 menossa ja kp25/?
Kaipa musta on tässä yrityksen pidentyessä vaan tullu kyyninen... :bag:

Edit: otinpa tuon kärjistetyn vastauksen alusta pois. Tarkoitan sitä, että itsellä on usko tuohon ”helpommin raskaaksi tuloon” mennyt jo aikoja sitten...
Mä luulen että tämä ohje, että tulisi helpommin raskaaksi km jälkeen, on niille jotka tulevat muutenkin raskaaksi helpommin. Eli heillä ei ole pcos tms. itse toki haluan uskoa siihen että se olisi helpompaa, mutta kai sitä tässä pelkää että tulee vaan lisää km ja tylee cyyniseksi itsekin!
Tohon km jälkeiseen raskautumiseen kommentoin. Mulla oli kkm 1/2017 (11+0) ja seuraava plussa tuli 9/2017 vaikka oli clomifenit koko ajan käytössä. Eli ei vaikuttanut kkm raskautumiseen tai ainakaan nopeuttanu sitä.
Näin vähän arvelinkin että sillä ei oikeasti ole mitään lääketieteellistä näyttöä, ehkä se on joku tällainen sanonta mitä he sanovat jotteivät parit lannistu, ja koska eivät stressaa niin vartalo on vastaanottavaisempi? Itse ainakin uskon siihen että stressi tekee mun kohdusta "epäasuttavampi":grin

Ai vitsi, normaalisti pitäis olla tänään tai huomenna ovis kp 13/14. Ovistestiin tuli tänään hyvin haalea viiva. Eli missä mun ovis on? Lauantaina unohdin testata, mutta en vaan millään usko että se olis ollu sillon. Joko ovis on ollu tosi ajoissa tai sit se on myöhässä tai sitten tästä tulee ovuloimaton kierto. Hitto että harmittaa. Vaikka tosiaan mulla on ne hammaslääkärijutut ny meneillään... Ettei toisaalta ihme jos kroppakin menee sekaisin. En käytä ikinä puudutuksiakaan.
Mulla ovis näkyi rfsun liuskoilla vain kahden päivän ajan, onestepillä niitä on näkynyt kokoajan :) eli mulla se riippuu ihan testeistäkin!

On se tämäkin kun yrittämällä yrittää. Menee fiilikset koko touhusta. :smiley-angelic006 Äsken tunsin ovisjuilintaa -> taas hinkutettiin ja sitten molemmat palasi takaisin tyyliin kirjan ääreen ja villasukan kutomisen ääreen. Mutta onhan sitä harrastettava, kun sen kolmannen haluaa.. :rulez
Meillä se on kun poika on saatu unille, niin syö iltapalan, mies sanoo "10min pelin alkuun" ja peitonheiluttamisen jälkeen menee tyytyväisenä kattomaan peliä :D

Te jotka käytätte Flo appia: laskeeko se edellisten tietojen perusteella itse milloin ovis tulee? Mä käytän ihan sellaista "syötä tiedot ja algoritmi laskee" appia, mikä tarkoittaa että ovis on laitettu aina samoille ajoille.

Sivusta seuranneena liityn mukaan keskenmenon jälkeiseen raskautumiseen. Meille ainakin lääkäri sanoi 7+0 km jälkeen että pitäisi odottaa seuraavat menkat ennen uutta yritystä. No ei odoteltu mutta ei näin vuoden yrittämisen jälkeen olla vieläkään plussattu. Itse koen et kroppa alkaa vasta nyt toimimaan normaalisti km jälkeen, vaikka olikin vain alkuraskauden km. Toki mulla ikääkin enemmän.. Myös esikoinen sai alkunsa vasta vuosi km jälkeen ja sillon olin paljon nuorempi. Toki jokaisen naisen kroppa toimii eri tavalla ja hedelmöitysasioissa ei todellakaan voi yleistää mitään.. Tsemppiä kaikille omaan tämän hetken tilanteeseen :Heartred

Mulla ovis näkyi rfsun liuskoilla vain kahden päivän ajan, onestepillä niitä on näkynyt kokoajan :) eli mulla se riippuu ihan testeistäkin!

Mulla kans kyl ihan selkeesti lähtee tummenee viivat ja nyt ei oo lähteny. Yhdes kohtaa oli hieman tummempaa, mut oon vaan aika varma että koska perjantaina ja sunnuntaina oli haaleat viivat niin lauantaina ei oo ollu plussaa. Oon käyttäny vain samoja ovistestejä.

Niin juu ja lisään että aamulämmöt ei oo koholla, kun yleensä ne on jotain 37,2 luokkaa.
Mullakin aamulämmöt nyt 35,3C eli ei vielä ovista näkyvissä. Onestepissä on noi hailurat jotenkin häiritseviä kun viimeksi kokeili rfsu:n ja niissä tuli sitten vain hailurat kun ovis tapatui :D Viimeksi mulla romahti lämpötila 34.5C kun tuli haamu ja sitten seuraavana aamuna oli 35,5 ja silloin illalla luultavasti ovis tapahtui. Oliko se niin et muilla aamulämpö romahti juuri ennen ovista? en muista...

Niin eiks ne kuulu romahtaa hetkellisesti ennen ovista ja si voi tulla se romahdus n. 7 päivää oviksesta? Ja muuten olla koholla.

Tässä mun viime kierron lämpökäyrässä näkyy kyl hyvin se ovulaation jälkeinen romahdus ja olihan tos ennen ovistakin matalampi arvo.
9821781625afd62f21f386424207e0a7

Muokattu viimeksi:
3e051c1d3873b6794f29ae66dfed8f81

Ja täs tosiaan kaikki tämän kierron ovistestit. Nää ei oo missään järjestyksessä, mutta ei näistä mikään oo semmonen kun yleensä mulla ollu kun on tullu plussa. Viime kierrossa esim. Aamulla oli tasapaksut viivat ja illalla viel tummempi kuin kontrolliviiva.

Tämä rouva (meinasin kirjoittaa neiti) ottaa tänään käyttöön toi Flo kun siellä seurataan lämpötiloja ilmeisesti myös :)

Takaisin