Opiaattina
Jostain jotain jo tietävä
Aamulla siis tikut tanassa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
One step testit erilaisia kuin rfsu:n? Koska rfsu ovistestit eivät näyttäneet mitään kunnes tuli hailakka viiva pari päivää ja sitten poistui taas täysin. Kokemuksia anyone??Tuon mukaan sulla ei ole ovulaatio tulossa ainakaan pariin päivään. Ovulaatioplussa on silloin, kun toinen viiva on vähintään yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Ihan mihin tahansa kierron aikaan olen tehnyt ovulaatiotestin, siihen on aina tullut jonkinnäköinen viiva eli ei tuo merkkaa ihan mitään. :)
Kaikki ovat erilaisia, haamu voi tosiaan tulla vasta kun täti on myöhässä. Mullahan se näytti haamua about 3 pv myöhässä.Mulla on sunkin oireet ilman plussaa. :D mutta on sielläkin onneksi vähän oireita! Mä oon yrittänyt pitää yllä toivoa että etkös säkin saanut haamulaisen vasta kun täti oli myöhässä. Mullahan olisi siihen myöhästymiseen nyt 2päivää aikaa. Tosin en usko että mikään pysyy kyydissä jos 8päivää ennen tätiä alkaa tiputtamaan. :D
Mä uskoisin testeihin, voihan se olla että normaalikierron mukaan se näytti siltä, mutta sitten folli ei vain vielä lähtenyt liikkeelle? Nyt vain petihommiin kunnes lNo niin pientä analysoitavaa muille gyne sano perjantaina eli kp 11 et +/-1 päivä nii on ovis. Näki ultralla ku munarakkulan reuna oli senlainen ja kohdun paksuus tuki tätä. No niin. Nää on marketin ovistestejä mutta silti... kuvassa näkyy nii vadta tänää vahva viiva eli huomenna ovis vasta... kumpaa siis uskoa? Oireista täytyy kyl sanoo et eilen oli aamulla huono olo oikeasti ja nippaili masussa. Mutta eihän ne ihan varmoja ovisoireita ole. Vasemmanpuoleinen on tältä päivältä ja toinen vasemmalta eilinen eli kp 12.
Kaikki ovat erilaisia, haamu voi tosiaan tulla vasta kun täti on myöhässä. Mullahan se näytti haamua about 3 pv myöhässä.
Mä uskoisin testeihin, voihan se olla että normaalikierron mukaan se näytti siltä, mutta sitten folli ei vain vielä lähtenyt liikkeelle? Nyt vain petihommiin kunnes l
Dpo 9 ja nega, ei toki yllätä :D
Edit: Eilen ja tänään "vihlonut" (onko tällekin joku oma vauva-palstojen koodinimi :D) emätintä, mietin että onkohan tulehdus vai joku muu juttu nyt.. Alkoi eilen iltapäivällä.
Joo ihan hyvin voi olla vielä plussa tiedissa :) mutta oon kärsimätön :D niinkuin varmaan melkein kaikki täällä. :DTäytyy kyllä sanoa että kun niitä oireita oikein fiilistelee et onko nii mulla ainaki on mut en lannistuid virl jos dpo 9 on negaa! Eihän se tarvi ku vähä pitempää matkata torvesta kohtuun nii heti on vähä jäljessä ne hcg arvot (paraski täällä puhumaan ku oon tuos asiassa ihan kärsimätön)
/
Hyppään tänne mukaan, kun vihdoin sain miehenkin ajatukset mukaan :) eli toista olisi tarkoitus lähteä yrittämään tai kaksi yrityskiertoa tässä nyt ollut ja toistaiseksi ei plussaa.. tosin esikoisen tekoon meni 2v ja letrot niin ei ehkä tähän luomuraskauteen ole niin suurta uskoa :D pcostaustalla vielä niin jännä seurata miten ovulaatiot tulee (jos tulee) kun vielä imetys käynnissä ja tarkoitus kyllä jatkaa vielä niin pitkään kun lapsi vain haluaa :)
Kertokaa tyhmälle, miksi juuri keskenmenon jälkeen pitäisi tärpätä helpommin?? En ole mitään faktaa löytänyt, mut jos teil on jotain lääkärin sanomisia tms tähän taustaksi Tämä toivoo niiin saavansa käärön ensi kesänä...Nyt sitten esimieskin tietää tilanteen, kun lääkäri oli laittanu sairasloman syyksi alkuraskauden verenvuodon... Ilmeestä näki, että meinas ensin onnitella ja muutenkin otti tilanteen ihan kivasti. En ois kuitenkaan halunnu vielä kertoa töissä Ei pitäis vaikuttaa mun työtehtäviin yms. mitenkään, mutta en kyllä halua, että aletaan mitenkään tarkkailla mahaa tai juomisia esim. pikkujouluissa Ja myös jos meneekin pitkään, ennenkuin tärppää uudestaan Muutenkaan ei oltu kerrottu raskaudesta vielä kun mies parhaalle kaverilleen.
Ilmeisesti kuitenkin keskenmenon jälkeen pitäis tärpätä helpommin, täytyy elää siinä toivossa nyt