Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Testiä en uskaltanukka tehä tänää ja hyvä niin, etten tuhlannu testiä. Veristä valkovuotoo tulee joten tänään tai viimestään huomenna kp1 ja yk4 alkaa. Yritystauon jälkeen yk2 alkaa. En tiä kummasta sen laskee. Siitä ku alotettii tammikuussa vai siitä ku ny alotettii KU:n ja tauon jälkeen..

Menkkakivut tekee tuloonsa ja kauhee päänsärky. Viime viikolla oli yks ilta se kamala menkkamainen kipukohtaus joka oli noin dpo 6-8 en muista tarkasti et mikä päivä. Elättelin jo toiveita et se ois ollu kiinnittymisestä johtuvaa kipuilua, mutta ei ilmeisesti. Nyt ihmetyttää, että mitä se oli. Se kipu oli meinaan ihan jäätävää ja just muistutti menkkakipuja.
Mulla oli hyvin kauan tuo menkkajomotus, silloin se kiinnittyminen tms. varmasti tapahtui. Mulla se ei toki sitten pysynyt/kehittynyt joten km tuli. Kivun perusteella kyllä tiesi mikä se oli! Pieni jomotus voi olla jotain muuta...

Mulla oli hyvin kauan tuo menkkajomotus, silloin se kiinnittyminen tms. varmasti tapahtui. Mulla se ei toki sitten pysynyt/kehittynyt joten km tuli. Kivun perusteella kyllä tiesi mikä se oli! Pieni jomotus voi olla jotain muuta...

Se ei siis ollu mikään pieni jomotus. Kaks-kolme tuntia makasin sikiöasennossa sängyllä ja sohvalla ja pidin kuumaa kaura pussia mahalla ja selällä ja jouduin ottaan särkylääkettäki ku sattu niin paljon ja koko ajan ilman taukoja. Mut tiedä sit mitä oli :D Huolestun vasta jos sitä alkaa oleen useemmissa kierroissa.

Se ei siis ollu mikään pieni jomotus. Kaks-kolme tuntia makasin sikiöasennossa sängyllä ja sohvalla ja pidin kuumaa kaura pussia mahalla ja selällä ja jouduin ottaan särkylääkettäki ku sattu niin paljon ja koko ajan ilman taukoja. Mut tiedä sit mitä oli :D Huolestun vasta jos sitä alkaa oleen useemmissa kierroissa.
Mulla on ollut km jälkeen outoja "nippailuja" vatsassa, km alkoi siis sunnuntaina aamulla, ja vuoto loppui eilen päivällä. En tiedä yhtään millainen kierto nyt alkaa edes. Välillä on huono olo, välillä todella pirteä! Pakko tehdä viikonloppuna se raskaustesti vielä vaikka oireet ovat hävinneet ja THE tunne on poissa. Varmistaa ettei siellä mitään ole jäänyt sentään.

0504e55f1074607460e0e34ab6995677

Täällä testattu tällänen. Tämä on 5 tällänen kiinatesti ja yhteenkää muuhun en ole mitään saanut. Luonnossa ehkä vähä punaistakin. Tänään pitäisi siis kuukautisten alkaa.

Mää niiiin toivoisin teille alina jo plussaa! :Heartred
Niiin paljon tsemppiä ja onnea ja kaikkee mahdollista mukaan tähän kiertoon teille nyt!
Oon ihan menkkahuuruissani täällä ja yli tunteellisena:oops:

Voi kiitos ihana! <3

Jännittää niin paljon että vatsa ihan sekasin.

8cc847d3aefa1619bc5a752b4ee9dba2

Tässä vielä parempi kuva. :rolleyes:

OI mä niin toivon että toi on plussa!! Koska ei sitä ainakaan tihrustaa tarvii. Mä olisin ton jälkeen jo ihan täpinöissäni menossa ostamaan lisää testejä!

On; mies työnnetty citymarkettiin ostamaan pregcheckejä. Pyysin kerralla reilumman satsin. Ite en ees kehtaa enää :D

Oi toivottavasti nyt tulis iso plussatuuli tänne. Näyttää aika lupaavalta monen testit ja oireet. :)

Mä kävin tänään hammaslääkärissä ja 4 reikää löyty ja yks mahdollisesti semmonen mikä tarvii ehkä juurihoidon. Mua ahdistaa nyt niin hitosti etten usko jo tän stressin ja hampaidenkaan puolesta tärppiin täs kierros. Käyn yksityisellä kun vähän on huonot kokemukset kunnallisella. Menee rahaa vähän vajaa tonni jos juurihoito tulee. Mää kuolen stressiin. :( mut onpa si hampaat kunnossa, mikä on taas raskauden kannalta hyväks. :)

Laura666 heti kuvia sitten kanssa! Minä pidättelen vielä hetken että pääsen uudestaan testaamaan, vajaa 3h olisi pidätys ja pc ostettu.

Alinah nyt liimaa sinne ja plussa!

Mindie huh, vihaan itsekin hampaiden huoltoa. Minulta piti ottaa vuosia sitten hammas pois kun juurihoito ei olisi auttanut, onneksi toiseksi viimeinen poskihammas niin ei haittaa. Tsemppiä!

Oi vitsi, nyt kyl jännittää miten sun käy. Toivotaan että simpat löytää perille ja kiinnittyminen onnistuis! :)

Laura666 heti kuvia sitten kanssa! Minä pidättelen vielä hetken että pääsen uudestaan testaamaan, vajaa 3h olisi pidätys ja pc ostettu.

Alinah nyt liimaa sinne ja plussa!

Mindie huh, vihaan itsekin hampaiden huoltoa. Minulta piti ottaa vuosia sitten hammas pois kun juurihoito ei olisi auttanut, onneksi toiseksi viimeinen poskihammas niin ei haittaa. Tsemppiä!

Laitan! Mun the tunne laskee taas. 4päivä jo vaaleanpunaista valkovuotoa että jostain tiputtaa jotain. En tiedä mistä. Luulen vaan että joku tulehdus päällä... ärsyttävää! Koskaan ei ole ollut tälläistä. Menkat alkaisi vasta sunnuntaina ja menkkoja edeltävä yleensä ruskea tuhru tulee vasta päivää ennen. En tiedä taas. :(

Alinah mä niin toivon et saisitte sen plussan :Heartred

ON: eilen ja tänään tein ovistestit ja kumpikin negaa, eilen tosin oli kyllä tummempi viiva kun tänään (kuvaa en tietenkään ottanu) :wideyed: Oli pakko viel käydä kannasta kattomassa mikä oli ollu ultrassa tilanne sillon kun esikoisesta raskauduin ja samoilla kiertopäivillä sillonki oli about saman paksunen limakalvo kun nyt ja saman kokonen folli :grin Eilen kyl kaadoin miehen et jos ovis onki nyt sit tänään ni pitäis olla hyvä tilanne sen suhteen :wink Testaan kyl vielä iltapäivällä uudelleen ja huomenna

Äh Laura666 :(

Täällä pc piirtyi todella haalea viiva, hieman punertaa, vaikea saada kuvaan. En nyt tiedä mitä ajatella.

Äh Laura666 :(

Täällä pc piirtyi todella haalea viiva, hieman punertaa, vaikea saada kuvaan. En nyt tiedä mitä ajatella.

No mutta toivotaan että vahvistuu! Mullakin pcssä punertavaa viivaa, mutta en siitä kuvaa saa. Oon ajatellu jo että mun mieli tekee kepposia ja valokuvat kertoo sit että oon vaan hullu :D sain huomisaamuksi labralähetteen, olisi antanut suoraan vti antibiootin mutta sit kun en niitä halua turhaan syödä niin ottavat virtsakokeen ja sen raskaustestin siitä samasta varmuudeksi. Mut oon vaan kuullu et noi labran virtsatestit on näin ajoissa tosi turhia kun ei ole kovin herkkiä. :) Uusia testejä kehiin! Mä testaan ehkä vasta aamulla jos en saa yli 3h pidätystä tänään tehtyä.

Minullakin menee aamuun, iltavuoro tänään. Ajattelin hakea vielä apteekin testin jos se näyttäisi paremmin. En jotenkin uskalla uskoa vielä, kuitenkin tänään vasta kuukautisten alkupäivä!

b2099ddb62b6679e4e08e639e69953b1

Tässä nämä molemmat testit vierekkäin. Huonosti pc erottuu mitään.

Minullakin menee aamuun, iltavuoro tänään. Ajattelin hakea vielä apteekin testin jos se näyttäisi paremmin. En jotenkin uskalla uskoa vielä, kuitenkin tänään vasta kuukautisten alkupäivä!

b2099ddb62b6679e4e08e639e69953b1

Tässä nämä molemmat testit vierekkäin. Huonosti pc erottuu mitään.

Toi halpistesti on ihan selkeä. Pcstä en osaa sanoa. Tuolta ne mullakin kuvissa näyttää, mutta takapihalla valossa kun katselee niin omaan silmään näkyy hyvin. Voi kunpa tuo kiinatesti olisi oikeassa! :rolleyes::)

Takaisin