Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eikös se sitä kiinnittymistä ole ;)

Joo, ei olla juuri taas puhuttu, mies vain toteaa että katsotaan koulu ensin, ja ovulaatio on ennen tuloksia niin epäilenpä seuraavan kierron menevän samalla tavalla :( sitten taas jos en pääse niin en voisi raskautua uuden pääsykokeen takia tai olla niissä pitkällä raskaana. Vaikeaa. Miksi pitää haluta molemmat yhtä aikaa :D

Harmi että miehesi suhtautuu noin.

BellaMama ja Laura; tein äsken iltapissasta testin ja kyllä sieltä on hävinnyt se selkeä haamu nyt. Harmittaa mutta kyllä mä sen tiesinkin jo. Kroppa ei vain tuntunut samalta enää. En kertonut miehelleni asiasta koska hän sanoi että odotellaan mutta mähän en jaksa odottaa. Eli kp 2 tänään? Mitenköhän näitä lasketaankaan keskenmenojen jälkeen...:hungry:

BellaMama ja Laura; tein äsken iltapissasta testin ja kyllä sieltä on hävinnyt se selkeä haamu nyt. Harmittaa mutta kyllä mä sen tiesinkin jo. Kroppa ei vain tuntunut samalta enää. En kertonut miehelleni asiasta koska hän sanoi että odotellaan mutta mähän en jaksa odottaa. Eli kp 2 tänään? Mitenköhän näitä lasketaankaan keskenmenojen jälkeen...:hungry:
Tsemppiä, mä koin ton saman tammikuussa. Mulla tuli kuukautiset n. kahden viikon päästä tyhjentymisestä. Sinänsä ironista, et perjantaina käytiin ultrassa tarkistamassa kohdun tilanne, todettiin että tyhjä on ja seuraavana päivänä lauantaina alkoi kunnon vuoto.

Siitä lähtien on plussaa odotettu.
Jospa se nyt suotaisiin meille... :sorry:

Tsemppiä, mä koin ton saman tammikuussa. Mulla tuli kuukautiset n. kahden viikon päästä tyhjentymisestä. Sinänsä ironista, et perjantaina käytiin ultrassa tarkistamassa kohdun tilanne, todettiin että tyhjä on ja seuraavana päivänä lauantaina alkoi kunnon vuoto.

Siitä lähtien on plussaa odotettu.
Jospa se nyt suotaisiin meille... :sorry:
Kyllä se teille tulee Utu! Ehdit ennen meitä varmasti!

Ehdin 2 päivää ilota siitä plussasta, tuntuu tyhmältä olla niin vittuuntunut ja surullinen asiasta! Melkein oksettaa kun ajattelen miten täydellinen ajoitus se olisi ollut :D olin jo suunnitellut kaikenlaista :) mutta ilmeisesti tätä pitää nyt odotella taas, ja kun ei tiedä milloin seuraavat menkat sitten ovat tässä, ja milloin ovulaatio.

Pahoittelut StellaMom, olisi niin suonut sen plussan sinne pysyväksi <3

Heitsu lupaavan kuuloista, kumpa olisi kiinnittymistä!

Laura666 koskas ajattelit testata? ;)

Alinah Joo, niin on. Toisaalta ymmärrän, mutta miksi hän lupasi aloittaa yrityksen jos sitten peruukin kun pääsinkin seuraavaan vaiheeseen koulussa, kuitenkin hausta tiesi jo ennen yrityksen aloitusta. Mutta uskon että kunnon yritys alkaa pian silti.

Tsemppiä stellamom !! Mä en oikein tiedä ehkä ekasta vuotopäivästä kuten aikaisemminkin. En tiedä.

Bellamama- No siis- kuten arvata saattaa niin just tulin vessasta. :D Mulla usko noussut omaan plussaan tän päivän aikana kun lämmöt rojahti ylös, vatsa meni sekaisin ja se viimeinen niitti- jopa nyt mun toinen rinta kipeytyi. Mieskin sano et eihän sulla ikinä kipeydy kun vaan vasen. Ja sen lisäksi toisesta vuotaa jotain. Tuskin maitoa sentään mutta jotain! Todella huono olo nyt. Mutta ehkä se on vatsatautia? Mutta todella herkkään testiin piirtyi jotain. Mutta kaikkea on nähty. Tää tuli vaan niin nopeasti etten oo uskaltanut mennä katsomaan että jäikö se siihen. :D

Eihän näillä dpoilla voi odottaakkaan kahta viivaa. Mutta luvataan 6päivää ennen menkkoja ja mun menkkoihinhan on öö 5päivää enää :D

StellaMom -Noniih, hyvä asenne että reippaasti uuteen kiertoon ja uudestaan yrittämään. :)
BellaMama: Voi kun kurja asenne, mutta varmasti teidänkin aika vielä tulee.
Heitsu: Kuulostaa kyllä lupaavalta. Toivottavasti olisi kiinnittymistä. <3

Äh, siis mitäääh? Nyt menee hermot kun tein tuossa aikaisemmin ovis testin nii hyvä kun näkyi mitään viivaa...sai ihan tihrustaa. Kyllä on ihme juttu. Mä nyt taidan luottaa siihen mitä ultra sanoo ja hyödyntää oviksen jonka pitäisi olla huomenna. Voiko follit kasvaa yli 21mm? Jos Perjantaina oli 13mm, tänään 18mm niin kaiken järjen mukaan huomenna pitäisi olla se 20mm. Ohhoijjaa, menee kyllä Pregcheking ovis testit vaihtooh, tai ainakin testaan apteekin ovis testillä.

StellaMom -Noniih, hyvä asenne että reippaasti uuteen kiertoon ja uudestaan yrittämään. :)
BellaMama: Voi kun kurja asenne, mutta varmasti teidänkin aika vielä tulee.
Heitsu: Kuulostaa kyllä lupaavalta. Toivottavasti olisi kiinnittymistä. :Heartred

Äh, siis mitäääh? Nyt menee hermot kun tein tuossa aikaisemmin ovis testin nii hyvä kun näkyi mitään viivaa...sai ihan tihrustaa. Kyllä on ihme juttu. Mä nyt taidan luottaa siihen mitä ultra sanoo ja hyödyntää oviksen jonka pitäisi olla huomenna. Voiko follit kasvaa yli 21mm? Jos Perjantaina oli 13mm, tänään 18mm niin kaiken järjen mukaan huomenna pitäisi olla se 20mm. Ohhoijjaa, menee kyllä Pregcheking ovis testit vaihtooh, tai ainakin testaan apteekin ovis testillä.

Ulkopuolelta huutelen, että voi kasvaa yli 21mm. Mulla oli inssiä tehdessä yksi 23mm folli, joka irtosi vasta 1-2 päivän päästä inssistä. Eli se sattoi olla vielä tuotakin isompi puhjetessaan.

Siis mikä mua vaivaa? [emoji31] nyt se ihmeellinen vuoto on loppumassa ja tissien kipu palasi.. onneks on huomenna se ultra. Tuun hulluks..

Kyllä se teille tulee Utu! Ehdit ennen meitä varmasti!

Ehdin 2 päivää ilota siitä plussasta, tuntuu tyhmältä olla niin vittuuntunut ja surullinen asiasta! Melkein oksettaa kun ajattelen miten täydellinen ajoitus se olisi ollut :D olin jo suunnitellut kaikenlaista :) mutta ilmeisesti tätä pitää nyt odotella taas, ja kun ei tiedä milloin seuraavat menkat sitten ovat tässä, ja milloin ovulaatio.
Sama! Olin niin innoissani! Romahdin aika korkealta sillon ultrapäivänä, jotenkin tiesin kyllä alitajuisesti että kesken oli mennyt, mutta ei vaan jotenkaan tahtonut uskoa sitä...

Mä tässä jo varovaisesti laskeskelin, et jos nyt tärppäis niin jouluksi ehtisi vielä kertoa suvulle, että ens jouluna täytyy kattaa yksi ylimääräinen tuoli... :angelic:

Tsemppiä stellamom !! Mä en oikein tiedä ehkä ekasta vuotopäivästä kuten aikaisemminkin. En tiedä.

Bellamama- No siis- kuten arvata saattaa niin just tulin vessasta. :D Mulla usko noussut omaan plussaan tän päivän aikana kun lämmöt rojahti ylös, vatsa meni sekaisin ja se viimeinen niitti- jopa nyt mun toinen rinta kipeytyi. Mieskin sano et eihän sulla ikinä kipeydy kun vaan vasen. Ja sen lisäksi toisesta vuotaa jotain. Tuskin maitoa sentään mutta jotain! Todella huono olo nyt. Mutta ehkä se on vatsatautia? Mutta todella herkkään testiin piirtyi jotain. Mutta kaikkea on nähty. Tää tuli vaan niin nopeasti etten oo uskaltanut mennä katsomaan että jäikö se siihen. :D

No mutta täähän kuulostaa ihan mainiolta! Toivotaan ja uskotaan kahteen viivaan! :))

Sama! Olin niin innoissani! Romahdin aika korkealta sillon ultrapäivänä, jotenkin tiesin kyllä alitajuisesti että kesken oli mennyt, mutta ei vaan jotenkaan tahtonut uskoa sitä...

Mä tässä jo varovaisesti laskeskelin, et jos nyt tärppäis niin jouluksi ehtisi vielä kertoa suvulle, että ens jouluna täytyy kattaa yksi ylimääräinen tuoli... :angelic:
Mäkin laskin että olisi ollut aika täydellinen aika kertoa perheelle jos nyt ois tärpännyt! Mutta ei voi mitään, pitää siis keksiä joku hyvä syy olla juomatta jne. Ehkä mieheni sit sit munkin juomat xD

Pitäisiköhän sitten viikonloppuna mennä ostamaan ovistestejä taas? Mua kiinnostaisi kyllä tietää onko se ovis mulla aina noin myöhään kuten nyt edellisessä vai olisikohan se vaihteleva. Luteaalivaihe olisi erittäin lyhyt 27-28 kierron aikana jos ovis oli vasta kp 17. Vähän sillai tylsä aloittaa kaikkea uudestaan, olisin melkein mieluummin saanut ne menkat aikaisemmin (ennen virallista plussaa) koska se sattuisi vähemmän. Seuraavalla kerralla en ehkä samana päivänä soita neuvolaan, ettei tällai mene että soittaa ja sitten menee kesken! :) (If there is a next time....)

En näköjään ollu tälle puolelle kirjottanut mutta kävin siis eilen yksityisellä gynellä. Pelotti ihan sikana mennä koska miesgyne (sain nuorempana traumat yhdestä miesgynestä) mut se oli oikeesti ihan huippu mukava. Kaikki näyttää hyvältä, kummallakin puolella useita follikkeleita, oikealla isoin 13mm ja vasemmalla 10mm, limakalvo oli vaan 5,4mm mut siit se ei kyl sanonu mitään. Käski tehdä ovistestit ke-pe :grin Ens kiertoa varten määräs Anastrozolia kp3-7

Jotenki tosi helpottunut olo :shy:

Musta tuntuu Luruh että tämä oli jotenkin kohtalon päätös, jostain syystä en nyt saanut tätä vauvaa. Ehkä sitten seuraavalla kierrolla? Kaksi keskenmenoa kyllä olisi isku naamaan jo, ja luin jostain että mahdollisuus kahteen saatikaan kolmeen on aika minimaali. Kolmen jälkeen lähdetään jo tutkimaan äidin ja isän genetiikkaa. Toivottavasti sulla tulisi selkeä ovis ja pääsisitte testailemaan :)

Musta tuntuu Luruh että tämä oli jotenkin kohtalon päätös, jostain syystä en nyt saanut tätä vauvaa. Ehkä sitten seuraavalla kierrolla? Kaksi keskenmenoa kyllä olisi isku naamaan jo, ja luin jostain että mahdollisuus kahteen saatikaan kolmeen on aika minimaali. Kolmen jälkeen lähdetään jo tutkimaan äidin ja isän genetiikkaa. Toivottavasti sulla tulisi selkeä ovis ja pääsisitte testailemaan :)

Voin hyvin samaistua noihin sun tuntemuksiin... Meillä oli km helmikuussa ja siitä asti yritetty. Koko ajan sellanen olo et mitä jos nyt raskautuuki ja sit saa taas keskenmenon ja etenki nyt eilisen jälkeen sellanen pieni pelko takaraivossa et uskaltaakohan tässä kuitenkaan. Ja etenki ku sillon 24.9 oli arpiraskausepäily ni kauheen sekavat ajatukset päässä.. Pitäis vaan yrittää olla stressaamatta :)

Takaisin