Bellamama,Onnea!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä apteekin omalla tämmönen tulos :) se taitaa olla nyt sitten rv4+1
Laura666 kyllä, juuri silloin kun mahdollisuudet oli huonot ja sitä vähiten odotti se plussa tuli :D ja tein pc missä ei näkynyt juuri mitään. Hain apteekin testin ja tein aamusta 5h pidätyksellä tuon. Miehelle en ole vielä kertonut, pitää varmaan tänään pohjustaa asiaa ja huomenna testata hänen kanssaan kun digit tulevat postissa :D
Lämpökäyrä näyttää hyvältä mutta ompa kurja nuo vuodot. kerrohan testitulos sitten! Kumpa olisi jotain muuta.
Kyllä minäkin näen jotain! Osta apteekin oma? Sain sillä tosiaan nuon vahvan vaikka pc oli haamu.
Tässä tämä eilisen ovulaatiotesti, nyt pystyy jo liikkumaankin normaalisti. Pientä nipistely kipua enään munasarjassa. Eilen luulin kuolevani! Ei ois kyllä millään eilen pystynyt seksiä harrastamaan. Tänään varmaan on jo myöhäistä, mutta touhutaan silti!
Testissä näkyy selvästi ovulaatiohuippu!
Ja tässä tämän päivän ovulaatiotesti!
Ihanaa Bella :) Onneksi olkoon !
Täällä apteekin omalla tämmönen tulos :) se taitaa olla nyt sitten rv4+1
Tulen kertomaan kun asiasta olen kertonut :D
Tuli muuten mieleen että minähän kävin vyöhketerapiassa ovulaatiota ennen, taisi se olla taikajuttu!
Mulla nyt ku tuli plussaa ovistestiin nii näyttäää pysyvän lh korkeella. Joskin näin on mulla aina, vaan ovis on varmaan jo mennyt?
Ylempi tän päivänen.