Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Toi halpistesti on ihan selkeä. Pcstä en osaa sanoa. Tuolta ne mullakin kuvissa näyttää, mutta takapihalla valossa kun katselee niin omaan silmään näkyy hyvin. Voi kunpa tuo kiinatesti olisi oikeassa! :rolleyes::)

Sama juttu! Omaan silmään näkyy selkeä mutta kuvaan sitä ei oikein mitenkään saa. Joskos huomenna oltaisiin viisaampia. :) pelkään vain koko ajan kuukautisten nyt alkavan.

Sama juttu! Omaan silmään näkyy selkeä mutta kuvaan sitä ei oikein mitenkään saa. Joskos huomenna oltaisiin viisaampia. :) pelkään vain koko ajan kuukautisten nyt alkavan.

Toivottavasti ei ala! Ehkä ollaan. Mulla normaaleissa kierroissa alkaisi tässä kohtaa kiertoa menkkakivut ja jomotukset. Ei ole ollut muuta kuin eilen illalla alaselässä ja alavatsassa noin 5min kunnon kramppi. Ei yhtään menkkamaista. Vatsaa vähän tuikkii silloin tällöin ja helposti tulee repäisykipuja. Eiköhän menkkajomot ala viimeistään illalla :(

Oli tullu inseminaation jälkeen vähän tommosta punertavaa valkovuotoa.

Laura ehtikin kysyä jo sen mitä itsekin pohdin, että onks se punertava valkovuoto normia? Kuinka nopeesti se munasolu kiinnittyy inssin jälkeen, onks se sama aika kun ovulaation jälkeen?

Epäilen että ihan vaan siitä sörkkimisestä johtuen vähän värjääntynyt vv. Toimenpide siis tehtiin samaan tyyliin kun papa. Että spatulalla kohdunsuu auki j sitten sinne kohdunsuunsisään ruiskunpää ja ruiskutettiin siemenneste hitaasti jotta kaikki ei valu ulos.

Ja kiinnittyminen tapahtuu samanlailla siinä dpo6-7.

Mutta testaamaan vasta kehotettiin loppukuusta.

Toivottavasti ei ala! Ehkä ollaan. Mulla normaaleissa kierroissa alkaisi tässä kohtaa kiertoa menkkakivut ja jomotukset. Ei ole ollut muuta kuin eilen illalla alaselässä ja alavatsassa noin 5min kunnon kramppi. Ei yhtään menkkamaista. Vatsaa vähän tuikkii silloin tällöin ja helposti tulee repäisykipuja. Eiköhän menkkajomot ala viimeistään illalla :(

Täällä alkoi kanssa kauheat kuukautisjomottelut että eiköhän ne kanssa ala :( kävin hakemassa apteekin testin aamuksi.

Täällä alkoi kanssa kauheat kuukautisjomottelut että eiköhän ne kanssa ala :( kävin hakemassa apteekin testin aamuksi.

Otitko apteekin herkän testin? Onneks luin että menkkajomot on niin normaaleita tässä vaiheessa vaikka oiskin raskaana että ei heti iske pettymys. Vielä ei oo mulla alkanut. Oon taas flunssassa. Siis en käsitä. Kurkku kipeä ja naama tukossa. Siksi en tiedä onko noi lämmötkään hyvä merkki vai onko vaan kuumetta. :D neljä päivää sitä vaaleanpunaista vuotoa ja neljä päivää ollu myös yli 37 laskematta missään vaiheessa. Raastavaa! Oon pidättänyt nyt jo 2h. Kohta tulee mies kotiin testien kanssa. Saa nähdä pitääkö käydä dippailemassa :D

Nyt on sellaset oviskivut, ettei viitsis yhtään kävellä. Onneks ollaan kotona! Tää kipu on jotain niin järkyttävää.

Laura666 tietysti heti testaat! ;)

En ottanut herkkää testiä, otin ihan normaalin vain. Nyt jo kuitenkin kuukautisten aloituspäivä joten uskoisin näkyvän normaalilla. Eikös flunssa ole oire myös ;) uskon sinun plussaan!

En ottanut herkkää testiä, otin ihan normaalin vain. Nyt jo kuitenkin kuukautisten aloituspäivä joten uskoisin näkyvän normaalilla. Eikös flunssa ole oire myös ;) uskon sinun plussaan!

Menishän se kyllä hyvä testipissa hukkaan!! :D :D :D nauroin kun kysy terveyskeskuksesta "ootko testannut ootko raskaana?" "Juu kysy vaa monta kertaa." :D

Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.

Tämä piinailu on raastavaa näin alkion siirron jälkeen.Jomotuksia on edelleen mutta ei niinkään voimakkaana kuitenkin niitä jomotuksia on.Valkovuotoa paljon ja limoja paljon myös.Eilen kauhean kuuma olo mikä näkyi iholla lämpönä.Tuon lämpö jutun huomasi ulkopuolisetkin ja sain ihmettelyjä.19.10 olisi testipäivä ja mietinkin sitä että milloin sitä uskaltaa testa luotettavin mielin vasta testipäivänä? Siirrosta nyt 5päivää. Rinnatkin myös arat.Toiveet niin hirveän korkeat että pelkään että jos nämä jomotukset, on jotain punktion toipumiseen liittyvää tai jotain kuviteltuja jomotuksia.Mitä täällä foorumeilla on ollut niin ei sitä kiinnittymistä ja raskautta aina ole tuntenut ennen kun testi on tehty tai viikot pidemmällä.Kuitenkin miettii tälläisiä että raskaus voi alkaa vaikka itse et tuntisi kipuiluja tai mieliolisi mikä olisi.

Niiin tuntuu että voiko sitä luotettavin mielin testata ennenku olis rv5 menossa. Niin paljon oon lukenut näistä. Enkä tiedä sitäkään vähää miten menee noissa hoidoissa. Tsemppiä piinailuun!

d48006f3920fe5b911c5bede712c96bf
ei vieläkään mitään mikä näkyisi kuvissa. Mutta jotain pientä. Äh ärsyttävää!

Aamun testejä odotellaan, tänne tai Plussa vai ei :)
Heitsu on niin oikeassa, oireita voi olla tai sitten ei, uskoa voi tai sitten ei. Lapsia tulee, jos on tullakseen.
Tää ei taida päästä edes ovulointivaiheeseen, kun lämmöt vain sahaa... no, mistä olen ylpeä meidän "ei seksiä - vain hoitoja" -elämänvaiheen jälkeen tallettelut kp 13-16, 18 ja 20. Siihen on nyt venytty hyvin, eli joku hormoni kehossa toimii, vaan ei munasarjat...
Katjusha kp 21 /27-40?

Takaisin