Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voin hyvin samaistua noihin sun tuntemuksiin... Meillä oli km helmikuussa ja siitä asti yritetty. Koko ajan sellanen olo et mitä jos nyt raskautuuki ja sit saa taas keskenmenon ja etenki nyt eilisen jälkeen sellanen pieni pelko takaraivossa et uskaltaakohan tässä kuitenkaan. Ja etenki ku sillon 24.9 oli arpiraskausepäily ni kauheen sekavat ajatukset päässä.. Pitäis vaan yrittää olla stressaamatta :)
Ei sitä pysty olla stressaamatta, heti kun jätti pois ehkäisyt niin avoit käy tuhatta ja sataa aina ovulaatiosta kuukautisiin. Ja sitten kun uusi kierros alkaa niin tuntuu ihan turhalta kaikki! :D

Oma napailua: Kävin äsken vessassa ja ei ollut verta enää kupissa, vähän rusehtavaa. Jos en eilen olisi testiä tehnyt niin olisin toiveikas että ehkä se ei ollutkaan keskenmeno. Vieläkin joku 1% vartalostani on sillai "mitä jos, mitä jos" vaikka 99% sanoo EI OLE MAHDOLLISTA! Olenko sittenkin optimistinen, vai miksi joku pieni osa vieläkin huutaa tuolla sisälläni? Lisäksi mietin ekan kierroksen testejä jotka kaikki olivat vitivalkoisia; ja silti kuukautiset tulivat vasta kp 34. Silloin se oli helppoa hyväksyä että kuukautiset olivat vain myöhässä.

Nyt sitten jos yk 4 alkoi, niin tulevatko kuukautiset jossain välissä tässä vai oliko tämä tyhjennysvuoto/keskenmeno kp1? Miten sitä nyt lasketaan, olen ihan sekaisin! :grin

StellaMom, jos tämä oli tässä, eikä kehossasi ole enää hcg:ta - uusi kierto alkaisi vuodon alusta rullaamaan. Mutta toki vielä voi olla "pientä säätöä", milloin ovuloit seuraavan kerran. Mulla on joskus jäänyt km:stä kaksikin kiertoa ovuloimattomaksi (kierrot olleet vaivaiset 20 pv tmv).
Tsempit sinne!!

Musta tuntuu Luruh että tämä oli jotenkin kohtalon päätös, jostain syystä en nyt saanut tätä vauvaa. Ehkä sitten seuraavalla kierrolla? Kaksi keskenmenoa kyllä olisi isku naamaan jo, ja luin jostain että mahdollisuus kahteen saatikaan kolmeen on aika minimaali. Kolmen jälkeen lähdetään jo tutkimaan äidin ja isän genetiikkaa. Toivottavasti sulla tulisi selkeä ovis ja pääsisitte testailemaan :)

Mä olin kans suunnitellu jo kaikenlaista kun L.A. olis ollu nyt syyskuussa..pienemmän piti jäädä mun ja vauvan kaa kotiinostelin jo jopa äitiysvaatteita ym. Noh,nyt oon kyl huomannu et toi meidän 4v. on tällä hetkellä ihan mahoton,kiukkuaa ja uhmaa joka asiasta..et oisinollu ihan helisemässä sen ja vauvan kaa. Et ehkä tällä oli tarkotus et ei ihan tähän saumaan vielä <3 Vaikka aina noi on kovia paikkoja, nytku oli viel toi puolen vuoden seuranta mulla :/ no tänään alko ekat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen,ehkä kierto normalisoituu.

Mä olin kans suunnitellu jo kaikenlaista kun L.A. olis ollu nyt syyskuussa..pienemmän piti jäädä mun ja vauvan kaa kotiinostelin jo jopa äitiysvaatteita ym. Noh,nyt oon kyl huomannu et toi meidän 4v. on tällä hetkellä ihan mahoton,kiukkuaa ja uhmaa joka asiasta..et oisinollu ihan helisemässä sen ja vauvan kaa. Et ehkä tällä oli tarkotus et ei ihan tähän saumaan vielä :Heartred Vaikka aina noi on kovia paikkoja, nytku oli viel toi puolen vuoden seuranta mulla :/ no tänään alko ekat menkat pillereiden lopetuksen jälkeen,ehkä kierto normalisoituu.
Joo kyllä se olisi rankkaa kun noilla on kiukkuaikoja, olemme huomanneet samaa 5 vuotiaassa. Vähitelle hänkin tajuaa seuraukset siihen ettei tottele. Välillä ajattelee että kohtalolla (tai jumalalla jos siihen uskoo) on joku suunnitelma, josta en vain tiedä vielä. Toivottavasti se on kiva suunnitelma :)

StellaMom, jos tämä oli tässä, eikä kehossasi ole enää hcg:ta - uusi kierto alkaisi vuodon alusta rullaamaan. Mutta toki vielä voi olla "pientä säätöä", milloin ovuloit seuraavan kerran. Mulla on joskus jäänyt km:stä kaksikin kiertoa ovuloimattomaksi (kierrot olleet vaivaiset 20 pv tmv).
Tsempit sinne!!
Joo toivon että tämä kierto olisi nyt käynnistynyt tällä, ja tosiaan hcg:tä viikonloppuna kokeilen vielä varmistakseen asiaa. Ostin muutama kynämalli että saisin erilaista katseltavaa välillä!

Lämmöt on noussu korkeammalle kun missään kierrossa. Lämpökäyrä on kyll ihanteellisen näköinen. Olo on ihan että raskaana ollaan. Siis niin oon jo muka raskaana ettei tosikaan. Korkealta taas tiputaan. Ja dpo7 aamun testissä haamu jota en saa näkyviin kuvissa vai näkyykö? Eli ootan ehkä jotain mielikuvitusvauvaa tässä sitten. Tosin en odotakkaan että edes näkyisi vielä mutta himotestaaja kun olen. Mikään viiva ei mee multa ohi. :D :D
39c86b207f7266e71d58e96a265e38b1

Lämmöt on noussu korkeammalle kun missään kierrossa. Lämpökäyrä on kyll ihanteellisen näköinen. Olo on ihan että raskaana ollaan. Siis niin oon jo muka raskaana ettei tosikaan. Korkealta taas tiputaan. Ja dpo7 aamun testissä haamu jota en saa näkyviin kuvissa vai näkyykö? Eli ootan ehkä jotain mielikuvitusvauvaa tässä sitten. Tosin en odotakkaan että edes näkyisi vielä mutta himotestaaja kun olen. Mikään viiva ei mee multa ohi. :D :D
39c86b207f7266e71d58e96a265e38b1
En näe kuvassa punertavaa, mutta emmäkään aina saanut mun hailurat kuviin näkyviin :) odota nyt se pari päivää ennen kuin kokeilet uudestaan! Itse varmaan kokeilen dpo 10 ekan kerran tällä kierrolla, jos ovis on tullakeen km jälkeen =)

En näe kuvassa punertavaa, mutta emmäkään aina saanut mun hailurat kuviin näkyviin :) odota nyt se pari päivää ennen kuin kokeilet uudestaan! Itse varmaan kokeilen dpo 10 ekan kerran tällä kierrolla, jos ovis on tullakeen km jälkeen =)

Toivottavasti sulla lähtee kierto hyvin liikkeelle ja tsemppiä vielä!

6b6c66307fd1807f2604ffddbca75488
käytin sit PC testin vielä. Tää on ku heittäis rahaa roskiin! Miksi näitä viallisia pc testejä on täälläkin palstoilla näkynyt viime aikoina paljon. :(

No jopas on Laura666, mulla on kyllä ollu aina häikäisevän valkoset testit. Kaikki merkit. Mietin, jaksaisko huomenna testata tuon ainoan kiinatesti mikä kaapissa on, vai odotanko torstaille jos kuukautiset ovat myöhässä. Huomenna siis pitäisi kuukautisten alkaa.

No jopas on Laura666, mulla on kyllä ollu aina häikäisevän valkoset testit. Kaikki merkit. Mietin, jaksaisko huomenna testata tuon ainoan kiinatesti mikä kaapissa on, vai odotanko torstaille jos kuukautiset ovat myöhässä. Huomenna siis pitäisi kuukautisten alkaa.

Testaa ihmeessä! Onko sulla semmoinen olo että täti kolkuttelee jo oventakana? Vai onko muita oireita?

Yleensä pääsääntöisesti mullakin. Mutta tää nyt taas oli tämmönen. Huomenna uutta ja sit joutaakin testikaupoille. On noita kalleimpia ja rkn herkkiä tuolla mutta mitä niistäkin tietää. :D Varasin just terveystalolle munasarjojen ultraan ajan 18päivälle. Jos alkaa menkat niin sehän siirtyy. Jos tässä pamahtaa ennen sitä digiin plussa niin taidan kumminkin käydä. Kai siinä näkisi samalla että onko raskaus alkanut oikeassa paikassa. Mutta julkisella en pääse kystakontrolliin. Tänäänkin vaaleanpunaista valkovuotoa. Alan jo epäilemään jotain tulehdusta. Kohdun suu tuntui myös oudolle. En osaa edes kuvailla. :(

En osaa sanoa! Toisaalta nännit on erilailla arat kuin aiemmin, mutta eivät ole sellaiset kuin aiemmissa raskauksissa. Eivätkä rinnat ole turvoksissa mutta vatsa on! Nyt taas ei juuri ole valkovuotoa mitä viime kierrossa oli runsaasti ennen kuukautisia. En yhtään osaa sanoa mitä odottaa!

En osaa sanoa! Toisaalta nännit on erilailla arat kuin aiemmin, mutta eivät ole sellaiset kuin aiemmissa raskauksissa. Eivätkä rinnat ole turvoksissa mutta vatsa on! Nyt taas ei juuri ole valkovuotoa mitä viime kierrossa oli runsaasti ennen kuukautisia. En yhtään osaa sanoa mitä odottaa!

Toivotaan plussaa! Siinähän sitten yksi kysymysmerkki lähtisi pois :)

Mulla loppui vuodot tänään, eli 2 päivää tuli verta ja oli kipuja vatsassa, mulle sanottiin että se voi kestää viikon jopa kaksi. Tänään ollut nippailua oikealla puolella ja sen jälkeen vähän huono olo! Ihan outoja oireita, mutta pc oli nega joten tämä on jotain km liittyvää kai! :bookworm: tässä mietin hirveästi että mitä jos se ei ole tullut ulos kunnolla kun ei mitään isoja kokkareita ole tullut. Tai sit se ei kehittynyt ikinä ja siksi tuli km. :troll: vaikeeta spekuloida. :pompus:

Mulla loppui vuodot tänään, eli 2 päivää tuli verta ja oli kipuja vatsassa, mulle sanottiin että se voi kestää viikon jopa kaksi. Tänään ollut nippailua oikealla puolella ja sen jälkeen vähän huono olo! Ihan outoja oireita, mutta pc oli nega joten tämä on jotain km liittyvää kai! :bookworm: tässä mietin hirveästi että mitä jos se ei ole tullut ulos kunnolla kun ei mitään isoja kokkareita ole tullut. Tai sit se ei kehittynyt ikinä ja siksi tuli km. :troll: vaikeeta spekuloida. :pompus:
Mä oon saanut 8 keskenmenoa, ja melkeen aina tullut vaan pientä hyytymää, ja harmahtavaa ripettä. Kerran tuli todella isoja hyytymiä ja paljon harmahtavaa kudosta, mutta silloin olinkin pidemmällä mitä muina kertoina. Oireet myös jatkuivat vuodonkin loputtua hetken, vaikka mun kroppa on tyhjentäny kokonaan kaiken itse.
Kuinka pitkällä olit suunnilleen?

Testiä en uskaltanukka tehä tänää ja hyvä niin, etten tuhlannu testiä. Veristä valkovuotoo tulee joten tänään tai viimestään huomenna kp1 ja yk4 alkaa. Yritystauon jälkeen yk2 alkaa. En tiä kummasta sen laskee. Siitä ku alotettii tammikuussa vai siitä ku ny alotettii KU:n ja tauon jälkeen..

Menkkakivut tekee tuloonsa ja kauhee päänsärky. Viime viikolla oli yks ilta se kamala menkkamainen kipukohtaus joka oli noin dpo 6-8 en muista tarkasti et mikä päivä. Elättelin jo toiveita et se ois ollu kiinnittymisestä johtuvaa kipuilua, mutta ei ilmeisesti. Nyt ihmetyttää, että mitä se oli. Se kipu oli meinaan ihan jäätävää ja just muistutti menkkakipuja.

b8647d28fa1daa8b47f3876e29644c9f

Tein viimeisen pcn ovistestin pois, täytyy huomenna hakea lisää! Huomenna jännä päivä kyllä tulossa, voi kunpa tästä tärppäisi!

Mää niiiin toivoisin teille alina jo plussaa! :Heartred
Niiin paljon tsemppiä ja onnea ja kaikkee mahdollista mukaan tähän kiertoon teille nyt!
Oon ihan menkkahuuruissani täällä ja yli tunteellisena:oops:

Takaisin