StellaMom: Voi hitto, toivottavasti se olisi vaan harmitonta vuotoa. Sitähän kyllä tulee tosi usein, mutta toisaalta noi hailakat raskaustestit saa miettimään oliko sit vaan hipaisu ja heippa. Oli miten oli, tsemppiä sinne ja kyllä teitäkin onnistaa vielä varmasti.
Laura 666: Ymmärrän hyvin tuon että epäuskoinen olo tulee, mutta eipähän se auita kun odotella ja toivoa että nyt tärppi kävi. Voimakkaalle noi oireet ainakin kuullostaa.
Tiania: Tsemppiä teille yritykseen :)
Uutukainen: Tsemppiä sinne, täällä vähän samoissa fiiliksissä mutta vasta ovis tulossa.
Sohvinen: Mulla kanssa kierto sen 23-26pv ,yleisin sen 25pv ja koskaan en ole plussannut mutta mulla endo ja miehen simpat ei oo ihan parasta a-ryhmää..tai no muuten varmaan mutta mokomat pyörii ympyrää eikä vipellä eteenpäin. :banghead: Mutta oliko sulla probleemana siis toi ns liian lyhyt kierto? Mulle ei siitä ainakaan ole mitään sanottu vaikka lyhyet ovatkin -että olisi mikään ongelma.
Kirahvi: Onko sulla kuinka kauan oviksista? Siitähän se melkein riippuu voisko jo olla raskaus oireita. Toivottavasti olisi. Kyllä ne aika nopsaan voi tulla.
Omaa: Aamulla kävin ultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin, yksi iso folli siellä oli 18mm ja irtoomassa tänään tai huomenna. Mutta mutta, nyt ei kyllä mun ovistestit näytä vielä ovista.
Mikähän on, kun limis kuulemma just oikean paksuinen ja folli iso -voiko olla ettei ovulaatiota tapahtuisikaan? Vai liekkö mun ovis testit viallisia. Mulla yleensä on aina näyttänyt oviksen mutta nyt ei kyllä vakuuta. Tai sit mä hätäilen? :angelic: