Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jaksamista! Luulenpa että sulla tuleva viikko on tooodella pitkä. Toivotaan kovasti ettei se ole km ja harmitonta vuotoa vaan. Onko sulla minkäänlaisia oireita noin muuten?
No eihän mulla ollut hirveästi oireita raskautta kohtikaan silloin viime viikolla, se etovaolo, painetta vatsassa ja väsymys oli nyt ne mitä voisi viittaa raskausoireisiin. Nyt tosiaan tänään hieman vähemmän kipuja vatsassa mutta vuotoja tuli aamulla ainakin vielä (käydään kohta tarkistamassa tilannetta taas). En tiedä, jotenkin tunne on sellainen että se oli tässä :) eikä sillai harmita kun tietää ettei sitä voitaisiin estää. Mutta en halua kokea tätä uudestaan ainakaan. Toivottavasti sulla Laura on oikeita oireita :)

Stellamom todella ikävää :( kovasti jaksamista ja pikaista toipumista, mikäli tämä nyt keskenmenoon päättyy. <3

Laura jospa se olisi nyt sitä kiinnittymisvuotoa. Sormen ristiin ja peukut pystyyn :) muuten oireet ovat lupaavat!

Päivittelen olotilaani täällä kyllä :) harmittaa mutta samalla luontohan tässä nyt valitsi ettei tällä kertaa tultu raskaaksi sitten. Kokoajan vähän epäilin asiaa kyllä kun tuo hcg oli niin alhainen. Katsellaan, tunnustellaan ja viikonloppuna viimeistään mutustellaan jotain herkkuja jos testi näyttää miinusta...

StellaMom: Voi hitto, toivottavasti se olisi vaan harmitonta vuotoa. Sitähän kyllä tulee tosi usein, mutta toisaalta noi hailakat raskaustestit saa miettimään oliko sit vaan hipaisu ja heippa. Oli miten oli, tsemppiä sinne ja kyllä teitäkin onnistaa vielä varmasti.

Laura 666: Ymmärrän hyvin tuon että epäuskoinen olo tulee, mutta eipähän se auita kun odotella ja toivoa että nyt tärppi kävi. Voimakkaalle noi oireet ainakin kuullostaa.
Tiania: Tsemppiä teille yritykseen :)
Uutukainen: Tsemppiä sinne, täällä vähän samoissa fiiliksissä mutta vasta ovis tulossa.
Sohvinen: Mulla kanssa kierto sen 23-26pv ,yleisin sen 25pv ja koskaan en ole plussannut mutta mulla endo ja miehen simpat ei oo ihan parasta a-ryhmää..tai no muuten varmaan mutta mokomat pyörii ympyrää eikä vipellä eteenpäin. :banghead: Mutta oliko sulla probleemana siis toi ns liian lyhyt kierto? Mulle ei siitä ainakaan ole mitään sanottu vaikka lyhyet ovatkin -että olisi mikään ongelma.
Kirahvi: Onko sulla kuinka kauan oviksista? Siitähän se melkein riippuu voisko jo olla raskaus oireita. Toivottavasti olisi. Kyllä ne aika nopsaan voi tulla. :happy:

Omaa: Aamulla kävin ultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin, yksi iso folli siellä oli 18mm ja irtoomassa tänään tai huomenna. Mutta mutta, nyt ei kyllä mun ovistestit näytä vielä ovista.:wideyed: Mikähän on, kun limis kuulemma just oikean paksuinen ja folli iso -voiko olla ettei ovulaatiota tapahtuisikaan? Vai liekkö mun ovis testit viallisia. Mulla yleensä on aina näyttänyt oviksen mutta nyt ei kyllä vakuuta. Tai sit mä hätäilen? :angelic:

StellaMom: Voi hitto, toivottavasti se olisi vaan harmitonta vuotoa. Sitähän kyllä tulee tosi usein, mutta toisaalta noi hailakat raskaustestit saa miettimään oliko sit vaan hipaisu ja heippa. Oli miten oli, tsemppiä sinne ja kyllä teitäkin onnistaa vielä varmasti.

Laura 666: Ymmärrän hyvin tuon että epäuskoinen olo tulee, mutta eipähän se auita kun odotella ja toivoa että nyt tärppi kävi. Voimakkaalle noi oireet ainakin kuullostaa.
Uutukainen: Tsemppiä sinne, täällä vähän samoissa fiiliksissä mutta vasta ovis tulossa.
Sohvinen: Mulla kanssa kierto sen 23-26pv ,yleisin sen 25pv ja koskaan en ole plussannut mutta mulla endo ja miehen simpat ei oo ihan parasta a-ryhmää..tai no muuten varmaan mutta mokomat pyörii ympyrää eikä vipellä eteenpäin. :banghead: Mutta oliko sulla probleemana siis toi ns liian lyhyt kierto? Mulle ei siitä ainakaan ole mitään sanottu vaikka lyhyet ovatkin -että olisi mikään ongelma.
Kirahvi: Onko sulla kuinka kauan oviksista? Siitähän se melkein riippuu voisko jo olla raskaus oireita. Toivottavasti olisi. Kyllä ne aika nopsaan voi tulla. :happy:

Omaa: Aamulla kävin ultrassa ja kaikki niinkuin pitääkin, yksi iso folli siellä oli 18mm ja irtoomassa tänään tai huomenna. Mutta mutta, nyt ei kyllä mun ovistestit näytä vielä ovista.:wideyed: Mikähän on, kun limis kuulemma just oikean paksuinen ja folli iso -voiko olla ettei ovulaatiota tapahtuisikaan? Vai liekkö mun ovis testit viallisia. Mulla yleensä on aina näyttänyt oviksen mutta nyt ei kyllä vakuuta. Tai sit mä hätäilen? :angelic:

Käytätkö kuinka herkkiä ovistestejä? Niitähän on tosi herkkiä sellaisille joilla muut ei välttämättä näytä missään vaiheessa kiertoa mitään.

Joo odotellaan. Kyllähän nyt kaikki osuu jotenkin yks yhteen. Kunhan maltttaisi olla hätäilemättä testien kanssa. Asiaan onneksi auttaa tää kiire ja muu härdelli. Mitään the oloa ei ole että tärpännyt olisi. Tosin ei mulla näistä yrityskerroista sitä tainnut olla kun ekassa kierrossa. Alas on tultu. :D

Kiitos, tämä on raastavaa aikaa. Mutta kyllä, jos tämä oli tässä niin jatkamme kyllä, samassa veneessä ollaan kaikki tässä ja mieheni tukee minua (meitä) hyvin :)

Toivottavasti sulla nyt tulisi se ovis, mulla ne näkyivät hyvin hailakkaina testeissä. Ehkä kaikilla ei näy? Vai oisko viallisia? Käy hakee joku erilainen testi jos pystyt (unohdan välillä ettei kaikilla ole apteekki lähellä!) Muista myös tunnustella limoja, himoja ja viboja :D

@StellaMom olipa kurjaa lukea tilanteestasi! :( eikö siis testiliuskojen viivat vahvistuneet ja nyt alkoi tuo vuoto? Olen kuullut, että verinen vuoto voi joskus olla harmitonta, toivotaan, että asian laita olisi tuo!

Shiruli siis mulla vaihtelee 23-35/36 pvän välillä kierto.. et sinänsä melko iso heitto. Nyt testasin ja tunnistin oviksen 25.10 —> ja nyt alkoi viime torstaina tiputtelee vanhaa verta eli menkat alkoi liian aikaisin. Ja sehän ei kai kuulemani mukaan ole hyvä jos ne tulee noin pian oviksesta? Eihän se ilmeisesti kerkiä kiinnittymään jos noin pian alkaa menkat?

@StellaMom olipa kurjaa lukea tilanteestasi! :sad001 eikö siis testiliuskojen viivat vahvistuneet ja nyt alkoi tuo vuoto? Olen kuullut, että verinen vuoto voi joskus olla harmitonta, toivotaan, että asian laita olisi tuo!
Testiviivat eivät vahvistuneet, ja digi sanoi vain 1-2 vko. Kipujen takia olen huolissani, vuodot voi olla jotain muuta, mut kipu on kyllä se mikä saa minut huolestumaan :/ ei voi muuta kuin odottaa nyt!

Taustalta huhuilen, että mullaki ollu ongelmana lyhentyneet kierrot. Synnytyksen jälkeen kun alko menkat, oli kierto puolisen vuotta tuttu 28 päivää, kunnes alko lyhentyä jostain syystä ja 1,5 vuotta ne oli 23-26 päivää. Nyt oon syöny alkukierron ovikseen asti e-vitamiinia (vehnänalkioöljykapseli) ja siitä loppukierron b-vitamiinia ja kierrot on ollut 27 päivää. Nyt vuoto on ollu myös aiempaa runsaampaa mikä ehkä kertois limakalvon paremmasta kunnosta. En tiedä voiko kierron pitenemistä pistää noiden piikkiin, kun tässä on muutenki fiksattu elintapoja, mutta haluaisin uskoa, että jotain vaikutusta niillä on ollu.

Testiviivat eivät vahvistuneet, ja digi sanoi vain 1-2 vko. Kipujen takia olen huolissani, vuodot voi olla jotain muuta, mut kipu on kyllä se mikä saa minut huolestumaan :/ ei voi muuta kuin odottaa nyt!
Täältä välistä huutelen sivusta seuranneena, että itsellä kävi aikalailla samoin helmikuussa.
Sain vain haaleita viivoja ja digiin 1-2vkoa.
Testasin itse varmaan viikon joka päivä, kun ei viiva vahvistunut. Osasin jo aavistaa ja siitä se viiva sitten katosi. Sitten alkoikin vuoto ja kyllä kivut oli minullakin todella kovat. Verrattavissa synnytyssupistuksiin, mutta lievempinä.

Suosittelen tekemään raskaustestin vielä kuitenkin. Siitä näkee yleensä jo, jos haalistumaan päin.
Kävin myös terveyskeskuksessa silloin, tehtiin sisätutkimus ja sain kipulääkereseptin.
Kemialliseksi se luokiteltiin, ei varsinaiseksi keskenmenoksi kun niin aikaisilla viikoilla. Kamala kokemus kyllä ja satutti kovasti.

Hirmuisesti tsemppiä sinulle siis, jos samoin nyt käy<3

Käytätkö kuinka herkkiä ovistestejä? Niitähän on tosi herkkiä sellaisille joilla muut ei välttämättä näytä missään vaiheessa kiertoa mitään.

Joo odotellaan. Kyllähän nyt kaikki osuu jotenkin yks yhteen. Kunhan maltttaisi olla hätäilemättä testien kanssa. Asiaan onneksi auttaa tää kiire ja muu härdelli. Mitään the oloa ei ole että tärpännyt olisi. Tosin ei mulla näistä yrityskerroista sitä tainnut olla kun ekassa kierrossa. Alas on tultu. :D

Heh, minäkin yritän pitää itseni kiireisenä ja ajatella kaikkea muuta mutta helpommin sanottu kuin tehty.
Mä en tiedä näiden testien vahvuutta -ovat Pregcheckin testejä enkä löytänyt vahvuutta äkkiseltään. Oon kyllä edellisessä kierrossa saanut näillä plussan ovistestiin -että siinä mielessä pitäisi toimia ellei nyt hormonit heittele päin prinkkalaa. Jokatapauksessa luulisi että ultralla vahvistettu ovulaatio olisi aika varma?

Shiruli siis mulla vaihtelee 23-35/36 pvän välillä kierto.. et sinänsä melko iso heitto. Nyt testasin ja tunnistin oviksen 25.10 —> ja nyt alkoi viime torstaina tiputtelee vanhaa verta eli menkat alkoi liian aikaisin. Ja sehän ei kai kuulemani mukaan ole hyvä jos ne tulee noin pian oviksesta? Eihän se ilmeisesti kerkiä kiinnittymään jos noin pian alkaa menkat?
Nii siinä varmaan vaaran paikka että se luteliaali vaihe jää liian lyhyeksi ja sen vuoksi ei tule raskaaksi. Riippunee siis missä vaiheessa ovis tulee ja monta päivää jää menkkoihin väliä. Itselläni vahvat ja ilmeisen paksut limakalvot ja se voi kanssa olla probleema noissa lyhkäsissä kierroissa ettei limakalvo ehdi tarpeeksi paksukssi.

Täältä välistä huutelen sivusta seuranneena, että itsellä kävi aikalailla samoin helmikuussa.
Sain vain haaleita viivoja ja digiin 1-2vkoa.
Testasin itse varmaan viikon joka päivä, kun ei viiva vahvistunut. Osasin jo aavistaa ja siitä se viiva sitten katosi. Sitten alkoikin vuoto ja kyllä kivut oli minullakin todella kovat. Verrattavissa synnytyssupistuksiin, mutta lievempinä.

Suosittelen tekemään raskaustestin vielä kuitenkin. Siitä näkee yleensä jo, jos haalistumaan päin.
Kävin myös terveyskeskuksessa silloin, tehtiin sisätutkimus ja sain kipulääkereseptin.
Kemialliseksi se luokiteltiin, ei varsinaiseksi keskenmenoksi kun niin aikaisilla viikoilla. Kamala kokemus kyllä ja satutti kovasti.

Hirmuisesti tsemppiä sinulle siis, jos samoin nyt käy:Heartred
Kiitos vinkistä, ehkäpä ostan vielä yhden testin ja teen sitä ennen kuin odotan viikkoja, tänään hieman parempi olo jo, kun sai itkeä eilen ja tänään ja toki se tuki mieheltäni!:Heartred

Heh, minäkin yritän pitää itseni kiireisenä ja ajatella kaikkea muuta mutta helpommin sanottu kuin tehty.
Mä en tiedä näiden testien vahvuutta -ovat Pregcheckin testejä enkä löytänyt vahvuutta äkkiseltään. Oon kyllä edellisessä kierrossa saanut näillä plussan ovistestiin -että siinä mielessä pitäisi toimia ellei nyt hormonit heittele päin prinkkalaa. Jokatapauksessa luulisi että ultralla vahvistettu ovulaatio olisi aika varma?

No luulisi kyllä! Onhan se piikki voinut käydä yöllä kun et oo testannut. Kuvittelisin ainakin. Huomattu kyllä että vainka kuinka haalisi projekteja ja tekemistä niin yksi asia on vaan muiden yli ja mielessä; raskaus tai se että miksi ei ole raskaana jo. Ja ei sitä oikein sivuuttaa voi.

StellaMom minäkin testaisin koko ajan nähdäkseni viivan suunnan, jos on vahvistunut niin raskaana olet mutta jos ei niin oletettavasti keskenmeno.

Laura666 mä uskon sieläkin plussaan, kyllä lämmöt kertoo sen puolesta!

Noppa88 toivottavasti ovulaatio tapahtui kuitenkin!

ShiruLi82 voi olla tosiaan että piikki oli nopea eikä jäänyt testiin, joskos se kuitenkin tapahtuisi!

Täällä kp26/27, alkanut sukkapuikkotuikkailut että eiköhän ne kuukautiset sieltä keskiviikkona ala.

StellaMom minäkin testaisin koko ajan nähdäkseni viivan suunnan, jos on vahvistunut niin raskaana olet mutta jos ei niin oletettavasti keskenmeno.

Laura666 mä uskon sieläkin plussaan, kyllä lämmöt kertoo sen puolesta!

Noppa88 toivottavasti ovulaatio tapahtui kuitenkin!

ShiruLi82 voi olla tosiaan että piikki oli nopea eikä jäänyt testiin, joskos se kuitenkin tapahtuisi!

Täällä kp26/27, alkanut sukkapuikkotuikkailut että eiköhän ne kuukautiset sieltä keskiviikkona ala.

No uuteen kiertoon sitten ja josko se olisi teidän perheessä jo selvempi kierto se. Mistäs sitä tietää jos sukkapuikkotuikkailut merkkaiskin pikku yllätystä!
Mä tosiaan piirsin oikein lämpökäyrän ja hassu kyllä miten selvä dippi alas just ennen ovista ja nyt eilen. Tänään taas oli noussut normaalisti oviksen jälkeisestä lämmöstä hitusen. Mutta silti mietityttää tuo vaaleanpunainen veri jota tullut. Eilen illalla ja tänään iltapäivällä. Tulee heti tunne että no toivo menetetty tähänkin kiertoon. Ja valmistaudun jo uuteen yrityskiertoon. Mikä olisi jo öö kuudes. :(

Eikös se sitä kiinnittymistä ole ;)

Joo, ei olla juuri taas puhuttu, mies vain toteaa että katsotaan koulu ensin, ja ovulaatio on ennen tuloksia niin epäilenpä seuraavan kierron menevän samalla tavalla :( sitten taas jos en pääse niin en voisi raskautua uuden pääsykokeen takia tai olla niissä pitkällä raskaana. Vaikeaa. Miksi pitää haluta molemmat yhtä aikaa :D

Viime perjantaina oli siirto.Eilen illalla-yöllä oli semmoista jännää tuntemusta kun aloin nukkumaan ja sitä yöllä myös oli.Päivällä myös on ollut.Tänään tunne ollut sellainen välillä kirvely,polte,kutina ja pistevä myös tuikkiva jomottelu.Siirron jälkeen ei one päivääkään ollut sellaista ettei jotain jomotusta olisi nyt vain voimakkaasti tuntee kaikki jomotukset ja tuntemukset.

Takaisin