Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sulla kauan kestänyt se vuoto ja minkälaista ollut? Mulla vuotaa sellaista ruskeaa. Edelleen. Nyt kolmas päivä. Ollut etova olo ja maha sekaisin. Onkohan vatsatautia vai mun ärtynyt suoli tai menkat aiheuttajana.. :/ äsken meinasin oksentaa kun mies paisto kalapuikkoja. Raskaustesti nega ja ovistestissä haamu..

Kestänyt 3-5 päivää. Ruskeaa vuotoa vessakäynnin yhteydessä. Tosi vähäistä.

Hei kiitos tosi hyvästä vastauksesta! En ole ikinä tehnyt näitä testejä, mutta kun nyt on ihan uusi tilanne synnytyksen jälkeen ajattelin että saisin vähän selvyyttä jos ne munasarjat edelleen ovat horroksessa tai onko toivoa raskautua niin kauan kun imetän. :)

Hehe, joo, kannattaa aina ostetuista testeistä vielä lukea teko-ohjeet, yleensä sanotaan että pitäisi tehdä iltapäivällä, kun lh-hormoni kertyy kroppaan päivän aikana, mutta muutaman voi kai tehdä aamuvirtsasta :)

Täällä nyt dpo5 semmoin meininki että alavatsaa jomottaa tosi hauskasti. Välillä "kutisee" ja välillä menkkamainen jomo. Menkkajomot alkaa yleensä dpo9-12. Sit ne lämmöt romahti tosi alas aamulla mutta noussut päivän mittaan melkein kuumeen puolelle. Nyt tuli vessassa ehkä max pieni teelusikallinen ihan kirkasta verta. Toivon kiinnittymistä mutta pelkään vaan jotain muuta häiriötä. :D

Hei kiitos tosi hyvästä vastauksesta! En ole ikinä tehnyt näitä testejä, mutta kun nyt on ihan uusi tilanne synnytyksen jälkeen ajattelin että saisin vähän selvyyttä jos ne munasarjat edelleen ovat horroksessa tai onko toivoa raskautua niin kauan kun imetän. :)

Mie just samasta syystä haluan niitä alkaa taas testaileen. Meillä esikoinen kohta 1.5v ja toinen toiveissa. Mulla nyt ehkäsyn lopetuksen jälkeen tuli heti vuoto nii toivon että se on hyvä merkki hormonitoiminnan palautumisesta!

Mie just samasta syystä haluan niitä alkaa taas testaileen. Meillä esikoinen kohta 1.5v ja toinen toiveissa. Mulla nyt ehkäsyn lopetuksen jälkeen tuli heti vuoto nii toivon että se on hyvä merkki hormonitoiminnan palautumisesta!

Kyllä se siltä kuulostaa, pidetään peukkuja. :)

Mulla tuli 5 pvä ehkäisyn lopettamisen (ehkäisy lopetettiin menkkojen vika pvänä) jälkeen 2pvä vuotoa, sitten menikin kp 44 asti että tuli menkat. Sitten taas 5pvä menkkojen jälkeen hieman vuotoa 2pvä :D ja kp 13 illalla taisi tulla ovisplussa, kp 15 aamulla alavatsaa nipisteli vasemmalta ja ovistestit oli 1viivaisia siitä eteenpäin. :)

Olen seuraillut teiltä taustalta pidempään jo, mutta nyt tuli tarve kysyä!

Mulla on aiemmin ollut todella epäsäännölliset kuukautiset, mutta nyt muutaman kierron on ollut tasan 28 päivää. En tikuttanut ovista, ja nyt on jo kp 21. Alavatsassa on nyt todella ihmeellisiä tuntemuksia, yleensä en kärsi kuukautiskivuista, mutta nyt on selvästi vähän sen kaltaista ollut jo muutaman päivän. Noin 5 päivää oletetusta ovulaatiosta tuntui jotain minkä ajattelin, että voisi olla kiinnittymistä. Ovistesti on nyt ainakin eilen ja tänään näyttänyt positiivista, raskaustesti negatiivista. Voiko nyt ovulaatio vain olla näin voimakas ja näin myöhässä ja kuukautiset silti alkaa ajallaan, vaan voiko tässä vaiheessa jo olla raskausoireita nämä vatsatuntemukset?

Mulla tuli 5 pvä ehkäisyn lopettamisen (ehkäisy lopetettiin menkkojen vika pvänä) jälkeen 2pvä vuotoa, sitten menikin kp 44 asti että tuli menkat. Sitten taas 5pvä menkkojen jälkeen hieman vuotoa 2pvä :D ja kp 13 illalla taisi tulla ovisplussa, kp 15 aamulla alavatsaa nipisteli vasemmalta ja ovistestit oli 1viivaisia siitä eteenpäin. :)

Mulla tuli jotain vuotoa about viikko ennen kapselin poistoa. (Kapselin kans vikat pari kuukautta oli vuotoa lähes joka toinen viikko) Poiston jälkeisenä päivänä alko nää menkat jotka nyt kestäny 4 päivää ja olivat runsaat toisena ja kolmantena niinku mulla yleensäki.

Esikoisen yritys aikana oli sama että menkat tuli pari päivää poiston jälkeen mutta sillä kertaa tuli melkee kuukausi väliä sitä edeltävään vuotoon. Kapselin poiston jälkeen kierrot oli vaan n 3viikon mittasia normaalin neljän sijaan mutta silti raskauduin jo 2kk kapselin poiston jälkeen eli ovulaatio ja tasanen vaikkaki lyhyt kierto palas heti. Toivon niin että nyt kävis samalla lailla vaikkakin tällä hetkellä imetän edelleen nii se kyllä varmasti vaikuttaa.

Kestänyt 3-5 päivää. Ruskeaa vuotoa vessakäynnin yhteydessä. Tosi vähäistä.

Aaa. No ei tää sit sitä oo.. eli nyt oli taas tällänen kivan lyhyt kierto :( Onneks on huomenna ultra. Jos ne antais jotain lääkkeitä että tää ”helpottais”. Yli vuoden ollut tää kierto jo tämmönen 23-35 pvää eikä Terolutit auttaneet mitään. En tiiä mikä sit on seuraava mitä voi kokeilla. En ymmärrä miten nää on voineet kääntyä tämmöseksi.. :( tuo meidän tytön kun sain niin reilu vuosi siitä niin kääntyi päin persettä tää kierto.

Soittelin tuossa neuvolaan ja perusvastaus "katsellaan ja odotellaan" tuli sieltä. Sanoi tosiaan että voi olla keskenmeno, ja että ei tarvitse olla. Olon mukaan olen huomannut että mielentilani on asennoitunut keskenmenoon, en katsele erityisesti mitä suuhuni laitan, ja en suunnittele mitään raskausajan vaatteita. Tämä vuosi on muutenkin ollut tällainen "lälläslää, sulle ei tuu mitään kivaa!" eli kaikki asiat mitä toivoi että voisi saada uudesta työpaikasta lottovoittoon, ei ole tullut :wacky: Miksiköhän raskaus tulisi? Täällä on paljonkin teitä jotka ansaitsevat sitä! Kaikki täällä haluavat raskautta, ei me muuten keskusteltaisi asiasta joka päivä. Ne jotka eivät halua ja vahingossa tulevat raskaaksi, harvemmin keskustele testituloksistaan. Kauhistuvat ehkä...

Tänään huono päivä mulla. :angry4 Miten muilla? Lisää plussia plussia plussia??:happy:

Kuumeilu on käynnissä, vahvasti luulen, että juuri nyt myös ovulaatio. Minulla on menossa kolmas kierto km:n jälkeen, olisipa ihanaa, jos tärppäisi (vaikka samalla todella pelottavaa). Positiivisia ajatuksia yritän ajatella. Joskus sitä vain pysähtyy laskemaan, kuinka pitkällä jo olisin, jos pieni olisi pysynyt kyydissä, mutta ei auta, näin kävi.
Plussatuulia, niitä tarvitaan, ja myös paljon tarrasukkia!!

Kuumeilu on käynnissä, vahvasti luulen, että juuri nyt myös ovulaatio. Minulla on menossa kolmas kierto km:n jälkeen, olisipa ihanaa, jos tärppäisi (vaikka samalla todella pelottavaa). Positiivisia ajatuksia yritän ajatella. Joskus sitä vain pysähtyy laskemaan, kuinka pitkällä jo olisin, jos pieni olisi pysynyt kyydissä, mutta ei auta, näin kävi.
Plussatuulia, niitä tarvitaan, ja myös paljon tarrasukkia!!
Tarrasukkia sinne! Mä luulen että tämä unohti ne sukat munasarjoihin tai sitten isiltä tullut sperma ei tuonut niitä mukanaan :wacky: Voin vitsailla nyt jo asiasta, eilen olisin vain itkenyt jos joku olisi sanonut noin mulle! Vieläkin itku herkässä mutta ei voi mitään.

Muutamaan päivään en oo ehtinyt seuraileen mitä täällä tapahtuu ja ilmeisen ikäviä uutisia ainakin Stellamom kohdannut. :( Onko siis km jo varma vai epäily?

Mulla ovis on vissiin menny menojaan, siitä ei mitään tietoa ja tikuttamalla en kiinni saanut. Olin siis myöhään liikkeellä.. Seuraavassa kierrossa täytyy aloittaa aiemmin. Alkaa jo miehelläkin kuume olla niin korkea, että pian toivoisin positiivista tulosta!

Teitkö StellaMom testiä? Miten vuodon laita? Voimia :Heartred
Neuvolasta sanottiin että ainakin viikko pitäisi odottaa jotta raskaushormoni voi laskea. Nyt jos tekee voi näyttää positiivista vaikka olisi mennyt kesken. Eli odotellaan testin kanssa. Vuoto on sellasta tummaa/punaista verta ja ehkä tee/ruokalusikallinen per tyhjennys (käytän kuukuppia siis), kivut ovat menkkamaisia.
Muutamaan päivään en oo ehtinyt seuraileen mitä täällä tapahtuu ja ilmeisen ikäviä uutisia ainakin Stellamom kohdannut. :sad001 Onko siis km jo varma vai epäily?

Mulla ovis on vissiin menny menojaan, siitä ei mitään tietoa ja tikuttamalla en kiinni saanut. Olin siis myöhään liikkeellä.. Seuraavassa kierrossa täytyy aloittaa aiemmin. Alkaa jo miehelläkin kuume olla niin korkea, että pian toivoisin positiivista tulosta!
Vielä epäily, koska ei ole mikään varma. Sanoisin että 90% mahdollisuus että km oli, en nähnyt kyllä mitään isompia kokkareita ja kudoksia kupissa jotka olisivat enteilleen km, mutta en oikein tiedä. Ensimmäinen raskaus ja ensimmäinen positiivinen testi elämässäni! Vaikeeta ennustella ilman entisiä kokemuksia. Tänään on tosiaan ollut outo paineen tunne vatsassa ja hieman etova olo vielä. Onko se sitten kipu joka tekee näitä tuntemuksia vai raskaus, I really don't know!

Neuvolasta sanottiin että ainakin viikko pitäisi odottaa jotta raskaushormoni voi laskea. Nyt jos tekee voi näyttää positiivista vaikka olisi mennyt kesken. Eli odotellaan testin kanssa. Vuoto on sellasta tummaa/punaista verta ja ehkä tee/ruokalusikallinen per tyhjennys (käytän kuukuppia siis), kivut ovat menkkamaisia.

Vielä epäily, koska ei ole mikään varma. Sanoisin että 90% mahdollisuus että km oli, en nähnyt kyllä mitään isompia kokkareita ja kudoksia kupissa jotka olisivat enteilleen km, mutta en oikein tiedä. Ensimmäinen raskaus ja ensimmäinen positiivinen testi elämässäni! Vaikeeta ennustella ilman entisiä kokemuksia. Tänään on tosiaan ollut outo paineen tunne vatsassa ja hieman etova olo vielä. Onko se sitten kipu joka tekee näitä tuntemuksia vai raskaus, I really don't know!

Jaksamista! Luulenpa että sulla tuleva viikko on tooodella pitkä. Toivotaan kovasti ettei se ole km ja harmitonta vuotoa vaan. Onko sulla minkäänlaisia oireita noin muuten?

Muutamaan päivään en oo ehtinyt seuraileen mitä täällä tapahtuu ja ilmeisen ikäviä uutisia ainakin Stellamom kohdannut. :( Onko siis km jo varma vai epäily?

Täällä miehen kanssa vähän sama. Eilen kun oksensin koko iltapäivän ja tärisin palelua vielä saunassakin illalla niin mies aivan innoissaan jo odottaa positiivista tulosta. Mun lämmöt ja kaikki tuntuu menevän kuin oppikirjasta tässä kohtaa. En silti odota plussaa koska olen varma ettei minulle tätä onnea suoda. Kaikki muu menee elämässä liiankin hyvin niin jostain se täytyy tasapainottaa. Harmittaa etukäteen jo kertoa että tätihän se sieltä tuli ja raskaana ei olla. Noh täti tulee aika varmasti ensi sunnuntaina!

Ja täällä myös verta tulee tänäänkin. Ja dpo6 eli toinen päivä. Pieniä kirkkaanpunaisia veriviiruja ja haaleanpunaista limansekaista valkovuotoa. Koskaan ennen ei ole tässä vaiheessa kiertoa ollut. :(

Takaisin