Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea paljon Stellamom :Heartred
sohvinen: Mulla kanssa joskus heittelee kierrot ja on lyhkäsiä (21-22) kiertoja..Tylsää :disgust
Suva: Voi hitsi. Noh, äkkiä menkat on ohi ja uuteen kiertoon vaan! Tsemppiä.
Heitsu: Pitikö teidän tänään sitten mennä siirtoon vai ens viikolla?

Omaa: Mä kävin tänään lekurilla ja kolme tasapaksua follia siellä näytti olevan. Kohtuu isoja kaikki siihen nähden että nyt kp 6. Tekivät samalla aukkarin kun halusivat varmistua ettei nyt toinen puoli ole kiinni. Noh, vaikutti sille että molemmin puolin ollaan auki...tehtiin sellaisella ilmakuplageelisysteemillä ja ei muuten sattunut ollenkaan niin paljon mitä viimeksi. :happy:
Maanantaina uudelleen ultraan ja jos follit kasvaneet kaikki nii saapa nähdä tuleeko sekstailu kieltoa tai riskillä että voi tulla kolmoset. :angelic: Jännä miten tää kroppa toimii kun näihin lisä hormooneihin pitää aina reagoida voimakkaasti.

Mulla alkoi nähtävästi kans menkat. :sad001 kierto vaihtelee 23-35 pvän välillä ja nyt taas tuli tää megalyhyt kierto.. :sad001
Olen pahoillani [Voimahaleja]:confused1:Heartpink
Onnea paljon Stellamom :Heartred
sohvinen: Mulla kanssa joskus heittelee kierrot ja on lyhkäsiä (21-22) kiertoja..Tylsää :disgust
Suva: Voi hitsi. Noh, äkkiä menkat on ohi ja uuteen kiertoon vaan! Tsemppiä.
Heitsu: Pitikö teidän tänään sitten mennä siirtoon vai ens viikolla?

Omaa: Mä kävin tänään lekurilla ja kolme tasapaksua follia siellä näytti olevan. Kohtuu isoja kaikki siihen nähden että nyt kp 6. Tekivät samalla aukkarin kun halusivat varmistua ettei nyt toinen puoli ole kiinni. Noh, vaikutti sille että molemmin puolin ollaan auki...tehtiin sellaisella ilmakuplageelisysteemillä ja ei muuten sattunut ollenkaan niin paljon mitä viimeksi. :happy:
Maanantaina uudelleen ultraan ja jos follit kasvaneet kaikki nii saapa nähdä tuleeko sekstailu kieltoa tai riskillä että voi tulla kolmoset. :angelic: Jännä miten tää kroppa toimii kun näihin lisä hormooneihin pitää aina reagoida voimakkaasti.
Kuulostaa lupaavalta Shiru! Pidän peukkuja täällä :) Mä kauhistuisin jos saisin kaksosia, kolmoset tekisi mulle vain stressilomaa :D

Pääsen tiistaina ultraan kun soitin tonne lapsettomuushoitajalle.. äsken tuli pyyhkiessä ihan verta ja joku hyytymä. Nyt taas tulee semmosta ruskeaa. Poikkeaa normi menkoista sen verran että yleensä ei tule kuin ruskeaa alkuun muutaman päivän ja sitten alkaa se normaali verinen vuoto..

Olen pahoillani [Voimahaleja]:confused1:Heartpink

Kuulostaa lupaavalta Shiru! Pidän peukkuja täällä :) Mä kauhistuisin jos saisin kaksosia, kolmoset tekisi mulle vain stressilomaa :D

Nii mä miehelle vitsailin että -kaikki kerralla :angel4
No nyt kattelin jo omakannasta että follit 10,11 ja 13mm jos oviksen pitäisi olla tikutettavissa 3-4pv päästä niin ei noista ole ku yksi ns kehityskelpoinen. Oliko niin että noi kasvaa sen 1-3mm/vrk?

Nii mä miehelle vitsailin että -kaikki kerralla :angel4
No nyt kattelin jo omakannasta että follit 10,11 ja 13mm jos oviksen pitäisi olla tikutettavissa 3-4pv päästä niin ei noista ole ku yksi ns kehityskelpoinen. Oliko niin että noi kasvaa sen 1-3mm/vrk?
Haha, joo kaikki kerralla vaan. Ymmärtääkseni follit kasvaa 1-2 mm vrk, mutta onpa kai siinäkin yksilöllisiä eroja.

Aikanaan en pitänyt pahana kaksosia, ja annoin hulppeasti siirtää kahta alkiota kerrallaan IVF:ssä. Enää en olisi ihan niin ilahtunut moisesta, 10 vuotta nuorempana ehkä olisin voinut vielä sen rumban kestää :)
terveisin itsekin kaksonen

Alkionsiirrosta suoriduttu hyvin.Kaikki meni mallikkaasti ja huomenna alkaa lugesteroni kolmesti päivässä. Yksi alkio siirettiin ja pakkaseen ei saatu mitään.Kypsiä munasoluja oli neljä ja tuosta neljästä tuo yksi siirettiin mikä hedelmöittyi normaalisti.Eihän siihen tarvita kuin hyvä yksi alkio joka tarraa kiinni.

Ihanaa StellaMom, onnea <3

Heitsu nyt liimaa matkaan ja viimein plussa sinne myös!

Pahoittelut Suva ja sohvinen
:(

Mindie jopas on. Kumpa ensi kierto olisi plussa! Mulla oli viime kuukautiset tuollaiset.

Liirumlaarum siellä on samat päivät kuin täällä, oli kanssa kovat vatsakivut ja herätti toiveita, saa nähdä miten käy. Rinnat ovat vaihtelevasti arat, ei muuta.

Enkkumama toivotaan pikaista plussaa!

Stellamom kovasti onnea plussasta ja paljon vauvaliimaa :Heartred

Heitsu, toivottavasti nyt nappais kiinni ja lujaa :Heartred

Pahoittelut tädeistä niille jotka eivät odottaneet ja muille tsemppiä!

Flo ennusti tälle päivälle ovulaatiota. Vatsa ollut ihan sekaisin ja eilen illalla sekä aamupäivällä nippaillut vasemmalle puolelle ja kohdunkaulalla sukkapuikkokipuja. Voiskohan olla ovulaatio.. En oo testaillut enkä oo bongannut limoja. Mutta talleteltu on jos nyt vaikka sattuiskin niin että ovulaatio tapahtui/tapahtuu lähipäivinä. Odotukset on imetyksen lopettamisen jälkeen korkealla.

Ehkä juuri tuollaisissa tapauksissa se on normaalia? Lääkärit eivät aina osaa artikuloida hyvin :cat:

Tsemppiä alinah ja Bellamama :)

Noh mun tilanne itsessään oli tuolloin kaikkea muuta kuin normaali :grin Mutta kolme eri lääkäriä sanoi kyllä hyvin selvä sanaisesti, että kiinnittymisvuoto on hyvin yleistä naisilla. Ei siinä paljoa jää silloin arvelujen varaan, onko se yleistä vai ei. Ainakaan noiden lääkäreiden mukaan :)

Tuntui nousseen kohdunnapukka takaisin ylös. Eikä tuntunut enää mitenkään ekstra pehmeältä. Turvallista kai siis olettaa, että ovis on tapahtunut?
Tänään on uutena oireena repivä kipu alavatsalla, on melko ihana uusi ystävä liikkeessä. Enteilisikö jotain? Kertokaa te kokeneemmat...
Ja tää turvotus on ihan sanoinkuvaamatonta...

No en mää tie enteileeks se kiputuntemus mitään jos ovis on vasta tapahtunu?
Nokun tätä mäkin mietin. Olenko mä sit omasta kierrostani täysin pihalla vai mitä täällä tapahtuu?
Sen tiedän, et aikasemmissa kierroissa ei vastaavaa ole ollut.

Mä oon ainakin 4 päivää kipeä juuri oviksen aikaan ja vähän sen jälkeen.. Munasarjat kipuilee, kävellessä eniten.

Mulle sano aikoinaan lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri, että ovulaation yhteydessä ei todellakaan kuulu olla veristä vuotoa. Että se ns ovulaatio ( en tarkota limaa vaan nimenomaan veristä vuotoa) ja kiinnittymisvuoto on vain legendaa. Kuullemma jotain kierron häiriöitä jos sellasia tulee eikä ne olis normaaleja. Mutta tiedä nyt sitten mikä on totta ja mikä ei!

Minulla on jokainen raskaus alkanut kiinnittymisvuodolla. Vuoto kun on ilmestynyt niin testiin on tullut haalea viiva. Tää tapahtunut dpo8-10. En usko että ois ollut vuotohäiriöstä kyse. Samaan aikaan ollut menkkamaista kipua.

Takaisin