Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No sitä mäkin ihmettelen. Olen imettänyt viimeksi 1,5 vuotta sitten. Huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Saa nähdä miten käy. :rolleyes:

Toivottavasti se on plussa oire!! [emoji173]️

Huutelen täältä "vieraista pöydistä". Minulla on yhdessä raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa. Tai niin 3 lääkäriä mulle sanoi. Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta (kuparikierukka), ja luulin että minulla alkoi menkat, tavallisen vuodon alkamisen aikaan. Tuli täysin kirkasta verta ehkä teelusikallinen ja sitä tuli 2 päivän ajan. Luulin normaaliksi hyvin erikoisiksi menkoiksi, koska eihän kuparikierukalla pitäis tulla raskaaksi :meh: Menkat tavallisesti kesti tuolloin 6 päivää ja oli ihan helkkarin runsaat. Olin tuolloin hyvin nuori ja naiivi :grin Olin ihan hemmetin shokissa, kun lääkärit kertoivat mun olevan raskaana. Tuolloin sanoivat sairaalassa, että kiinnittymisvuoto on hyvin yleistä.

Täällä kp18 ja tänään Flon ennusteen mukaan ovis.
Kohdunnapukka oli eilisiltaan verrattuna aika alhaalla aamulla ja pehmeäkin, et oliskohan ihan paikkansa pitävä ennustus. Tuli hyödynnettyä :wink

Ainoo vaan et täst turvotuksesta voisin kyl luopuu. Maha on ku rantapallo ja täynnä ilmaa. Joka luonnollisesti myös purkautuu. :hilarious:
Ei oo kauheen mukava olotila...

Alinahilla tsempit inssiin!
Heitsulle voimaa punktiosta toipumiseen!

Amalfi jopas on!

Alinah tsemppiä matkaan!

Täällä mies kyllä kiristää taas, nyt kyllä kelpaa seksi ilman ehkäisyä kun ei ole raskaus enään mahdollinen. Argh. No, 20 päivää niin tulee koulutulos. Viikko kuukautisiin.

Alinah:lle Onnea inssiin! Toivotaan että kaikki menee nappiin! :)

Amalfi, jopas on erikoista! Mistä tommonen voi johtua? :o

BellaMama, toisaalta olis kiva että pääsisit kouluun ja toisaalta kiva jos jatkaisitte yritystä kunnolla. Toi tommonen mielenvaltainen kiristys ei oo kyl mistään kotoisin. Kompromisseja täytyy tehdä eikä mennä vain toisen mielen mukaan. :|

Mulla todella on nyt todella runsaat menkat ja hyytymää tulee todella paljon. Hyvin paljon vaikuttaa kierrolta ennen raskautta. Ja niin kipeet säryt että ohhoh. Ihan en oo viel särkylääkettä ottanu mutta mä otan kyl tyyliin sit vasta särkylääkkeen kun pää on kainalossa- tyylillä.

Huutelen täältä "vieraista pöydistä". Minulla on yhdessä raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa. Tai niin 3 lääkäriä mulle sanoi. Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta (kuparikierukka), ja luulin että minulla alkoi menkat, tavallisen vuodon alkamisen aikaan. Tuli täysin kirkasta verta ehkä teelusikallinen ja sitä tuli 2 päivän ajan. Luulin normaaliksi hyvin erikoisiksi menkoiksi, koska eihän kuparikierukalla pitäis tulla raskaaksi :meh: Menkat tavallisesti kesti tuolloin 6 päivää ja oli ihan helkkarin runsaat. Olin tuolloin hyvin nuori ja naiivi :grin Olin ihan hemmetin shokissa, kun lääkärit kertoivat mun olevan raskaana. Tuolloin sanoivat sairaalassa, että kiinnittymisvuoto on hyvin yleistä.
Ehkä juuri tuollaisissa tapauksissa se on normaalia? Lääkärit eivät aina osaa artikuloida hyvin :cat:

Tsemppiä alinah ja Bellamama :)

Sitten ON; olen erittäin varovainen, etten aiheuta pahennusta. Ja en todellakaan ole 100% varma että tämä pysyy sen 9kk vielä koska olen ilmeisesti alhainen hormoonihyrrä, mutta digi ssanoi näin aamulla ....->
:nailbiting::love7

Liitteet

• IMG_20181005_061247.jpg
    IMG_20181005_061247.jpg
    804.7 KB · Katsottu: 234
Mulla tulee vieläkin tätä ruskeaa vuotoa. Eilen sain jonkun kamalan kipukohtauksen töissä ja maha oli aivan sekaisin. Luin jostain että kiinnittyminen voi aiheuttaa ja työkaverille oli käynyt samoin.. kummallista. Yleensä ei ole mitään välivuotoja..

Kiitos onnitteluista, ja toivotaan että pikkuinen pysyy kyydissä mukana!´(tarrasukat vaaville):thumright:Heartred On muuten raastava testi kun se vain ruksuttaa, pesin hampaita samalla ja mietin että ehdin sähköhammasharjalla loppuun asti (2min) ennen kuin sieltä tulee tulos. Tulos tuli kuitenkin ennen sitä jo. Ja kyllä helpotti vähäsen kun näin että luki Raskaana:binkybaby Olin valmis jo soittamaan neuvolaan että ottakaa se verikoe jo! Tänään pitää varmaan soitella muutenkin ja saada se aika sinne. :drunken_smilie

Paljon onnea Stellamom plussasta ja tarrasukkia pienelle paljon!!

On: Kp 24 menossa ja ehkä dpo 8-9. Kierrot ollu mitä sattuu kohdunulkosen jälkeen (21,23,28,28,26 päiväset), flo ennustaa menkkoja tiistaille, mut luulen että ovis ollu 1-2 päivää myöhemmin kun mitä flo ennusti. En siis tikuttanu ovista tai mittaillu lämpöjä. Keskiviikko iltana oli ihan törkee kipukohtaus. Olin ottanu ketomexiä ja panadolia iltapäivällä viisaudenhampaan kasvu särkyyn ja siitä pari tuntia niin tuli ihan kauheet menkkakipujen tapaset kivut ja noi aiemmin otetut särkylääkkeet ei auttanu siihen yhtää. Makasin sängyllä ja sohvalla vuoron perään kuuma kaurapussi mahalla ja selällä ja valitin. Vuotoo ei tullu ja ois ollu ihan liian aikastaki menkoiks ku oli menossa dpo 6-7 ja tietysti toiveet heräs et ois ollu kiinnittymis kipua:rolleyes:. En kuitenkaan uskalla kovasti toivoo et ois sitä ollu, kun varmasti menkkojen alku tuntuu pahalta ilman toiveitakin nyt kun taas yritetään raskautta. Tissit edelleen arat, mut ei varsinaisesti kovin kipeet. Toisaalta haluisin jo pian testata, mut toisaalta on semmonen tunne, että testaan vasta ku menkat oikeesti myöhässä. Voi olla että alku viikosta ti-ke sorrun testaan jos menkat ei oo alkanu:grin

Täällä pidätellään pissaa nyt alkion siirtoa varten.Naikkarilta ei ole eilen eikä aamulla kuulunut mitään että pitäisi siirtää siirto tai ei onnistu ollenkään siirto.

Mulla alkoi nähtävästi kans menkat. :( kierto vaihtelee 23-35 pvän välillä ja nyt taas tuli tää megalyhyt kierto.. :(

Takaisin