No sitä mäkin ihmettelen. Olen imettänyt viimeksi 1,5 vuotta sitten. Huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Saa nähdä miten käy.
Toivottavasti se on plussa oire!! [emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
No sitä mäkin ihmettelen. Olen imettänyt viimeksi 1,5 vuotta sitten. Huomenna pitäisi menkkojen alkaa. Saa nähdä miten käy.
Ehkä juuri tuollaisissa tapauksissa se on normaalia? Lääkärit eivät aina osaa artikuloida hyvinHuutelen täältä "vieraista pöydistä". Minulla on yhdessä raskaudessa ollut kiinnittymisvuotoa. Tai niin 3 lääkäriä mulle sanoi. Tulin raskaaksi ehkäisystä huolimatta (kuparikierukka), ja luulin että minulla alkoi menkat, tavallisen vuodon alkamisen aikaan. Tuli täysin kirkasta verta ehkä teelusikallinen ja sitä tuli 2 päivän ajan. Luulin normaaliksi hyvin erikoisiksi menkoiksi, koska eihän kuparikierukalla pitäis tulla raskaaksi Menkat tavallisesti kesti tuolloin 6 päivää ja oli ihan helkkarin runsaat. Olin tuolloin hyvin nuori ja naiivi Olin ihan hemmetin shokissa, kun lääkärit kertoivat mun olevan raskaana. Tuolloin sanoivat sairaalassa, että kiinnittymisvuoto on hyvin yleistä.
Viimeisten kuukautisten perusteella 5.6, katsotaan jos se vaihtuu vielä.Stellamom ihanaa!!! Onnea plussasta! Mikäs beben laskettu aika sitten oliskaan?