Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ovisvuodoissa komppaan katjushaa! Samaa mulla, et ovisplussapäivänä valkovuotoo. :) tai sitä limaa. :D

Ja omaanapaa: kp 1.... Mut oon nyt kyl vähän sitä mieltä että täs kierros en tuntenut ovista ja kierto oli nyt 25, eli sama mitä ennen ekaa raskautta. Eli voisko olla että nyt vasta oon "parantunu" siitä kaavinnasta? :o

Muokattu viimeksi:
Joo mulla se vuoto oli runsaimmillaan päivää ennen tota plussaa. Sen jälkeen se määrä vaihdellut. Eilen oli jo limat loppu mutta tänään oli se yksittäinen löntti. :D

Mindie pahoittelut tädistä. Voisko olla että et ovuloinu ollenkaan? Josko se tulisi tuplana tässä kierrossa :D:D Kai kohdulla kestää oma-aikansa palautua moisesta ryöpytyksestä. :(

Mulle sano aikoinaan lapsettomuuteen erikoistunut lääkäri, että ovulaation yhteydessä ei todellakaan kuulu olla veristä vuotoa. Että se ns ovulaatio ( en tarkota limaa vaan nimenomaan veristä vuotoa) ja kiinnittymisvuoto on vain legendaa. Kuullemma jotain kierron häiriöitä jos sellasia tulee eikä ne olis normaaleja. Mutta tiedä nyt sitten mikä on totta ja mikä ei!

Laura, en kyl tie. Niin kyl sopis sinne viimevuotisiin kiertoihin. Kuitenkin kaavinta on elimistölle aika iso juttu. Olishan se positiivista jos kroppa olis nyt si valmis raskauteen, niin vois oikeen ne kaksoishormoniovistestit ottaa käyttöön ny. :p kaavinnan jälkeen ei oo ollu näin kipeitä menkkojakaan kun nyt. Viime vuonna oli sama juttu. Katotaan miten menkkojen käy. Viime vuonna runsaat, tänä vuonna ollu hyvin hyvin niukat.

Mulla ei ole ollut yhtään mitään punertavaa vuotoa, ei pinkkiä eikä rusehtavaa. Keltaista/valkoista limaa sen sijaan on tullut. Silloin viime kierrossa kun tuli rusehtavaa limaa niin sitä tuli liikaa, että olisi ollut kiinnittymistä.

Minkälaista on kiinnittymisvuoto? Voiko se olla niin massiivista että menee täysin housuista läpi?

Mä kyllä uskon että kiinnittymisvuotoa on olemassa, jos se rikkoo pienen hiussuonen. Mut silloin verenvuodon pitäis olla punertavaa. Mut jos se rikkoo vaan pienen verisuonen, niin ei se kyllä massiivista voi olla. Tälleen mä sen ajattelisin.

Joo itse ajattelisin että se näkyisi punertavana pinkkinä valkovuodon seassa, mutta on näitä erikoistapauksia joissa menkat tulee vaikka on raskaana!

On kyllä tosi outo homma. Jos olis ovuloimaton kiertokin niin sekin yleensä tietäisi sitä että olis pitkittynyt kierto, eiks nii? Eli ei voi olla oikeen sitäkään. Mut millaset sun edelliset menkat oli? Onks tää sun vuoto nyt siis kokoaikaista ja runsasta? Siis normi kuukautisiin verrattuna?

Viivan vahvistumisia toivon kaikille haamuilijoille <3 ja meille muille plussatuulia!
Kiinnittymisvuotoja en osaa kommentoida (ei ole mikään pahemmin ikinä kiinnittynyt :(), mutta vuotohäiriöt ovat tuttuja, valitettavasti!

Mulla menee totaalinen hermo nyt kaikkeen. KP3 tänään ja lapsettomuuslääkäri laittanut sellaiset letrot reseptille, joita ei enään valmisteta ?!? ja lääkkeenvaihtokielto, apteekki ei myöskään saa ketään kiinni klinikalta, eivätkä he siten voi luovuttaa lääkkeitä minulle. Tää kierto menee taas ihan pilalle. Pakko kohdistaa energiat taas muihin ajatuksiin/asioihin.

Voi höh uniconrmami! Ja alinalle paljon peukkuja!
Tänää on kp 30/29 menkkoja ei vielä ole tullut eli vielä on toivoa vaikka negan teinkin se viiva paikan jälkeen.. [emoji4] No tissit olleet niin kipeät etten ole pystynyt makaamaan niide päällä ollenkaa.. Ja tää väsymys on ihan järkyttävää! Jollei ole raskausoire niin voikohan olla et tää pimeys aamuisin pistää väsyttää niin paljon että meinaan töissä nukahtaa ja kotiin päästyä tarvii nukkua päiväunet eikä edes tee tiukkaa nukahtaa 21 aikaan jo.. Normaalisti oon illan virkku ja aamun torkku.. Eipä oo enne syksy kyllä tälläistä saanut aikaiseksi..

Ihan kauhee määrä vettä täytyy juoda! :eek: tuleeks sun juotua tää määrä? Hyvä et mää jaksan juoda 1l! Aika rauhaksiin saat nyt sitten olla, vaikka varmaan ihan ehdottomasti oot mielellään rauhaksiin että kaikki menee putkeen. Ooks sää nyt si töissä näitten kieltojen aikana? Tietysti varmaan vaikuttaa mitä työtä tekee.
En oikein juo tuollaista määrää juuri ja juuri ehkä päästään tuonne 3l kohdalle.Sairaslomalla olen ollut eilisen, tämän päivän ja huomisen onneksi viikonloppu tulee niin sairaslomaa ei tarvitse miettiä.Maanantaina sitten remmiin uudestaan :)

Takaisin