Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heitsu Stressi ei ole hyväksi kenellekään, eikä etenkään raskaudesta haaveilevalle. Mutta jokainen ihminen tietää itse parhaiten mikä stressaa ja mikä ei. Jos täällä palstalla olo helpottaa oloa, niin ehdottomasti sitä kannattaa jatkaa jos taas huonontaa niin sit jättää vähemmälle. :-) Ja todellakin maailman huonoin ohje stressaajalle on älä stressaa, kun sehän vaan pahentaa sitä.

ON Ovis testissä haalea viiva, kn edelleen kiinteä ja limat on ovikseen viittaavia, eli edelleen saattaa tulla ajallaan tai sitten ei. Tylsää tämä odottelu. :-D kp13/28

8f29bead2b7d015b855d15758cbffafd

Haaleaa on...

Huomenta naiset.
Menkat kolmatta päivää nyt..olisin pärjännyt yhdellä siteellä jos siteitä vaidettaisi täytön perusteella. Lämmöt edelleen 36,8. Onko kokemusta tälläisestä?
Mä odotan edelleen et kunnon vuoto alkaa..

Täällä kp3, eli empä ollut raskaana vaikka lady comp vielä perjantai aamuna oikein vahvisti raskauden :D testasin sillonkin ja selvä nega. Noh uuteen yritykseen :) mites te jotka mittaatte lämmön aamuisin, mittaatteko joka ikinen päivä tismalleen samaan aikaan? Mulla on parin tunnin ero muutaman päivän välein mittauksissa mutta aina mittaan heti kun saan silmät auki, mietin että vaikuttaako se.. Tai ainakin tuon lady compin ohjeissa oli että kolmen tunnin heiton ei pitäisi vaikuttaa, mutta tiedä sitten :whacky059

Mä odottelen edelleen uuteen kiertoon pääsyä.. En uskalla jatkossa syödä teroja. Harmittaa kyllä ihan suunnattomasti!

Täällä kp3, eli empä ollut raskaana vaikka lady comp vielä perjantai aamuna oikein vahvisti raskauden :D testasin sillonkin ja selvä nega. Noh uuteen yritykseen :) mites te jotka mittaatte lämmön aamuisin, mittaatteko joka ikinen päivä tismalleen samaan aikaan? Mulla on parin tunnin ero muutaman päivän välein mittauksissa mutta aina mittaan heti kun saan silmät auki, mietin että vaikuttaako se.. Tai ainakin tuon lady compin ohjeissa oli että kolmen tunnin heiton ei pitäisi vaikuttaa, mutta tiedä sitten :whacky059

Paras olis mitata joka aamu samaan aikaan, tyyliin herätys ja sit jatkaa unia jos haluaa :) Yleensä ohje on -+ 2h eli jos mittaat normaalisti klo 8 niin voit mitata klo 6 tai klo 10 suht luotettavan tuloksen mutta tunnin sisään olisi paras eli klo 7 tai klo 9, itellä ainakin jos mittaisin vasta klo 10 niin täyttäisi jopa puoli astetta enemmän kuin pitäisi :/ Joka aamu on herätys klo 7.25, nyt vaan parina aamuna herännyt kuudelta kun lapset kipeänä :( jos tuntuu lämpötilat heittelevän paljon niin suositellaan mittaamaan emättimestä, en tiedä onnistuuko lady compilla :/

Mä odottelen edelleen uuteen kiertoon pääsyä.. En uskalla jatkossa syödä teroja. Harmittaa kyllä ihan suunnattomasti!

Mites jos jatkossa saat niitä vahvempia oliko ne primolut? Ja niiden kanssa ei saa olla raskaana vai miten se oli, miten ne sitten toimii? :o Vai oliko tulossa jotain muuta kokeiluun kiertoihin? :)

Huomenta naiset.
Menkat kolmatta päivää nyt..olisin pärjännyt yhdellä siteellä jos siteitä vaidettaisi täytön perusteella. Lämmöt edelleen 36,8. Onko kokemusta tälläisestä?
Mä odotan edelleen et kunnon vuoto alkaa..

Mulla on kolmet viime kk ollu tosi niukat ja kestänyt n 3-4pv. Käytän tamppooneja ja yleensä en pärjää puolta tuntia vaihtamatta ja yön jälkeen aamulla on pitänyt jalat ristissä kävellä vessaan ja kun on istahtanut niin on ollut kamala verilöyly vessassa.. nyt kolmella viime kerralla ei oo tullut wc käydessä ja tampoonia vauhtaessa ees paperiin ja tamponissakin tosi pieni veritahra aina. Pärjäisi ihan ilmankin. Ja kkveri ollut vaaleanpunaista. Normaalisti kirkkaanpunaista tai tummaa. En tiedä mistä johtuu itselläkään. En toki valita, mutta kyllähän se on vähän ihmetyttänyt :)

Kannattaa kuitenkin varuilta tehdä testi, eihän sitä tiedä jos olisi vaikka kiinnittymis- tai alkuraskauden vuotoa ;)

Heitsu, olipa typerää :/ Meilläkin oli selittämätön lapsettomuus, ja todellakin oltais jääty kahden ilman hoitoja. Tyttö syntyi 6. IVF:stä, joista kolme kierrosta yritettiin luovutetuilla muniksilla.
Oli kyllä kovasti typerää olen samaa mieltä sun kanssa.

Heitsu Stressi ei ole hyväksi kenellekään, eikä etenkään raskaudesta haaveilevalle. Mutta jokainen ihminen tietää itse parhaiten mikä stressaa ja mikä ei. Jos täällä palstalla olo helpottaa oloa, niin ehdottomasti sitä kannattaa jatkaa jos taas huonontaa niin sit jättää vähemmälle. :) Ja todellakin maailman huonoin ohje stressaajalle on älä stressaa, kun sehän vaan pahentaa sitä.

ON Ovis testissä haalea viiva, kn edelleen kiinteä ja limat on ovikseen viittaavia, eli edelleen saattaa tulla ajallaan tai sitten ei. Tylsää tämä odottelu. :-D kp13/28
Ei se stressi kellekään oo hyvästä ja mehän ihmiset ollaan ihan erilaisia.Jotkut raskautuu heti joillakin menee aikaa sitten on niitä mihin itse kuulun että hoidossa olevia ihmisiä.

Mulla ei ole antanut ilmoituksia uusista viesteistä:wideyed: Lisään itseni listaan

* Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Mutter, 25v, toista, kp1, yk3
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Hopeareunus, enkelipoika 6/17 rv 14, nyt kp 9 & yk 6
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa, nyt yk7, kp1-28-37
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
* mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
* Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17
* Metsätähti88, 29v, menkat alkaneet 8/17, yritystä 10/17, kolmas toiveissa
* Hirvi, esikoisen yritystä 11/2015
* JJuliaA, 18v, esikoisen yritys, yk 3

Plussanneet:
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa, + 1/2018 LA: 28.9.

Mites jos jatkossa saat niitä vahvempia oliko ne primolut? Ja niiden kanssa ei saa olla raskaana vai miten se oli, miten ne sitten toimii? :o Vai oliko tulossa jotain muuta kokeiluun kiertoihin? :)

Mä syön seuraavasta kierrosta eteenpäin 6kk letrozoleja kp3-7. Kunhan nyt joskus alkais vaan, en tiiä kannattaako sinne naistenklinikalle soittaa huomenna jos kerta tää on vielä normaalia...

Niukat kuukautiset voi selittyä ohuella kohdun limakalvolla.. Siis, että limakalvo ei ole kierron aikana kasvanut ja paksuuntunut niinkuin ns. "normaalisti" pitäisi. Toivottavasti teillä ei kuitenkaan olis kyse siitä :)

Niukat kuukautiset voi selittyä ohuella kohdun limakalvolla.. Siis, että limakalvo ei ole kierron aikana kasvanut ja paksuuntunut niinkuin ns. "normaalisti" pitäisi. Toivottavasti teillä ei kuitenkaan olis kyse siitä :)
Oot aivan oikeassa.Itellä vain on ihan normaalia niukat kuukautiset kun on juuri tuota limakalvo ongelmaa.

Mulla on kolmet viime kk ollu tosi niukat ja kestänyt n 3-4pv. Käytän tamppooneja ja yleensä en pärjää puolta tuntia vaihtamatta ja yön jälkeen aamulla on pitänyt jalat ristissä kävellä vessaan ja kun on istahtanut niin on ollut kamala verilöyly vessassa.. nyt kolmella viime kerralla ei oo tullut wc käydessä ja tampoonia vauhtaessa ees paperiin ja tamponissakin tosi pieni veritahra aina. Pärjäisi ihan ilmankin. Ja kkveri ollut vaaleanpunaista. Normaalisti kirkkaanpunaista tai tummaa. En tiedä mistä johtuu itselläkään. En toki valita, mutta kyllähän se on vähän ihmetyttänyt :)

Kannattaa kuitenkin varuilta tehdä testi, eihän sitä tiedä jos olisi vaikka kiinnittymis- tai alkuraskauden vuotoa ;)

En kyl haluais valittaa itekkään mut rupes jännittää et tapahtuukohan tuolla jtn mikä ei o toivottua varsinkin nyt kun yritämme vaavia..
Toivotaan et ei o pahimmasta päästä mut no kai sekin pian selviää. Ja sit ei auta ku hoitaa mikä eteen tulee :D

En kyl haluais valittaa itekkään mut rupes jännittää et tapahtuukohan tuolla jtn mikä ei o toivottua varsinkin nyt kun yritämme vaavia..
Toivotaan et ei o pahimmasta päästä mut no kai sekin pian selviää. Ja sit ei auta ku hoitaa mikä eteen tulee :D

Sitä mäkin oon miettinyt.. mutta mistä se vois johtua? :o

Takaisin