Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Apua kun en pysy perässä kun en ole kerennyt lukea kunnolla näitä:woot:

ärsyttää kun kp43 jo meneillään ja äsken laitoin terveyskeskukseen viestin että haluaisin kilpirauhasen testeihin katsomaan arvot (kun mulla vajaatoiminta), niiden kanssa saa aina tapella että pääsenkö testeihin. Argh!:mad:
Olisi kiva poissulkea se vaihtoehto että lääkitys ei ole kohdillaan.
Jos ens viikolla ei menkat ala niin sit marssin lääkärille. Vatsaa nipistelee alhaalta ja valkovuotoa on mut menkat ei vaan ala on se kumma.

Täälläkin kp41 ja tiistaina tulee viikko vikasta terolutista. Jos siihen mennessä ei oo vuoto alkanut....

Kertokaas tyhmälle että mistä hiivatulehdus tulee? Tänään totesin että sellainen on tänne eksynyt jostain syystä ja nyt toivon mukaan lähtee canestenin avulla. En keksi syytä mistä se nyt yhtäkkiä alkoi, en syö sokeria, ainut hötöhiilari mitä syönyt on makarooni, vettä juon 3-4litraa päivässä ja vitamiineja syön myös. :/ Kerran vai kaksi olen hiivasta kärsinyt mutta ne on ollut raskausaikana antibiootin jälkeen, ihan ymmärrettävää kun tuhoaa hyviä bakteereja. Voiko terveellinen ruokavalio aiheuttaa? :D Alkuviikosta aloitin ruokavaliomuutoksen.

Alinah kokeileppa huomenna lähteä valkoisissa housuissa ulos matkan päästä kodista, vois manata menkat alkamaan :) Soita ihmeessä asiasta kun mietityttää, jos antaisi vähän mielenrauhaa :/ Odotukset on kyllä syvältä, on se oviksen tai menkkojen tai plussan odotus.. :(

Mulle on tullut kovan stressin yhteydessä hiiva. Tosin vain 2-3 kertaa elämässäni kaiken kaikkiaan vaikka syön paljon sokeria.

Mulla on ollut hiivatulehdus vain raskausaikoina joten liitän sen niistä johtuviksi, muutoin ei kokemusta.

Mulla ei kyllä oo toikaan kikka toiminut, että pukisin valkoiset housut jalkaani.. Ja sitten alkaisi vuoto. :D

Mä tässä just mietin kun kaveri teki positiivisen ovistestin viime vuonna 30.1 ja siitä sitten tärppäsikin heti plussas joskus helmikuun lopulla, ja la sijoittui 21.10 että ei tarvi ite edes varmaa haaveilla lokakuun vauvasta kun ei näy menkkoja..

Jospa sitä liittyis tännekin, moneskohan vuosi ketju tää jo on :rolleyes: :grin

* Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Mutter, 25v, toista, kp1, yk3
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Hopeareunus, enkelipoika 6/17 rv 14, nyt kp 9 & yk 6
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa, nyt yk7, kp1-28-37
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
* mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
* Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17
* Metsätähti88, 29v, menkat alkaneet 8/17, yritystä 10/17, kolmas toiveissa
* Hirvi, esikoisen yritystä 11/2015
* JJuliaA, 18v, esikoisen yritys, yk 3
* Mami91 26v, yritystä 7/14, toinen toiveissa

Plussanneet:
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa, + 1/2018 LA: 28.9.

Teidän vuoro sais nyt kyllä jo olla, toivotaan että tämä vuosi siis tuo sen plussan. <3

Kertokaas tyhmälle että mistä hiivatulehdus tulee? Tänään totesin että sellainen on tänne eksynyt jostain syystä ja nyt toivon mukaan lähtee canestenin avulla. En keksi syytä mistä se nyt yhtäkkiä alkoi, en syö sokeria, ainut hötöhiilari mitä syönyt on makarooni, vettä juon 3-4litraa päivässä ja vitamiineja syön myös. :/ Kerran vai kaksi olen hiivasta kärsinyt mutta ne on ollut raskausaikana antibiootin jälkeen, ihan ymmärrettävää kun tuhoaa hyviä bakteereja. Voiko terveellinen ruokavalio aiheuttaa? :D Alkuviikosta aloitin ruokavaliomuutoksen.

Mul tulee aina antibioottien jälkeen, raskausaikaan kans tulee helposti ja sit immuunivajaus aiheuttaa voi aiheuttaa. Kaveril tuli e pillereistä. Ai nii joo, joskus kauan sit ku olin harjoittelus potilaal oli jatkuvasti et sit selvis et hän pyyhkii vähän huonosti alapäätään kakkosen jälkeen..tai siis paperia saatto vetää edestakas et sit peräaukon bakteereja oli päässyt väärään aukkoon joka aiheutti hiivan.

Huhhuh :D heräsinpäs ku kirjoitin noin pitkän :D

Sitä mäkin oon miettinyt.. mutta mistä se vois johtua? :o

Vitsit ku tietäis. Otin eilen illalla siteen pois. 3.pv illalla side pois..moro. Mietin kun oon vapaalla tänään soittaisinko tk:hon. Mut tuskin ne tekee mtn. Tein sen one stepin r testin ja nega oli.
Oon sillei sekas et katonko nyt et uus kierto alkoi ja elän normisti vai odotanko kunnon menkkoja. Tiedän et kuulostaa pieneltä mut kyl mua vähän stressaa tää niukkamenkkaisuus..

Annsku Voi tulla hiiva ruokavalion muutoksesta, koska sellaisen myötä bakteerikanta muuttuu. Voi tulla kylmästä, kiireistä vaatteista, vähän vaikka mistä.

Niukat kuukautiset voi johtua liian ohuesta kohdunlimakalvosta ja se myös estää raskauden. Että jos on paljonki niukempaa vuotoa kuin ennen, niin kantsii käydä gynellä.

ON Ovis teki oharit ja ei tullut ajallaan, toivottavasti tulee edes myöhässä sitten. Tikkua en oo vielä tehny, kn kiinteä ja limat alus limoja... Kp14/28 joka taitaa venyä. Ärsyttää. :-/

Mä syön kohta toiset 10 terolutia oikeesti...

Mä syön kohta toiset 10 terolutia oikeesti...

Kauanko siis on viimesestä pilleristä?
Mulla tulee teroluteilla menkat sillonku pitääki dpo13 , oli se sit 3 tai 10 päivää viimesestä pilleristä.

Tiiätkö millon ovis oli, jos oli? Ja mikä luteaalivaiheen pituus yleensä?

Kauanko siis on viimesestä pilleristä?
Mulla tulee teroluteilla menkat sillonku pitääki dpo13 , oli se sit 3 tai 10 päivää viimesestä pilleristä.

Tiiätkö millon ovis oli, jos oli? Ja mikä luteaalivaiheen pituus yleensä?

Ei mulla ollut ovista tässä kierrossa. Mulla aina vuoto alkanut teroista seuraavana päivänä vikasta pilleristä tai 2-1 päivää ennen vikaa pilleriä. Koskaan ei oo tehnyt näin, huomenna tulee viikko kun oon syöny viimeisen. Siksi oon ihan hermoraunio kun ei tää oo mulle normaalia terolutien jälkeen.

Ei mulla ollut ovista tässä kierrossa. Mulla aina vuoto alkanut teroista seuraavana päivänä vikasta pilleristä tai 2-1 päivää ennen vikaa pilleriä. Koskaan ei oo tehnyt näin, huomenna tulee viikko kun oon syöny viimeisen. Siksi oon ihan hermoraunio kun ei tää oo mulle normaalia terolutien jälkeen.

Okei :/ ompas outoa. Ja rtesti nega ?

Takaisin