Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on ollut paljon keskustelua. Onnea myös ekalle plussanneelle! :)

Onko teillä kokemusta one stepin (10mlU/l) testeistä? Ostin kasan niitä raskauskeijulta jotta tulee halvemmaksi ja samalla saa testattua monta kertaa keskenmenon jälkeen milloin näyttää negaa. Kaavinta oli 23.12. ja negaa se näytti reilu viikko sitten. Tänä aamuna testasin "läpällä" kun menkkoja ei kuulu (voi johtua siitä että kierto täysin sekaisin) ja testissä näkyi hailuran hailura haamu.

Antaako one step vääriä positiivisia? Voiko viivanpaikka olla punertava? Voiko näihin luottaa? Yleensä oon ostanut marketista pregcheckejä niin ei ole kokemusta plussaamisesta one stepilla.

False hope tuntuis nyt pahalta ni en viitsi innostua, mutta ajattelin kysyä et onko noi one stepit luotettavia vai ei. :confused:

Täällä on ollut paljon keskustelua. Onnea myös ekalle plussanneelle! :)

Onko teillä kokemusta one stepin (10mlU/l) testeistä? Ostin kasan niitä raskauskeijulta jotta tulee halvemmaksi ja samalla saa testattua monta kertaa keskenmenon jälkeen milloin näyttää negaa. Kaavinta oli 23.12. ja negaa se näytti reilu viikko sitten. Tänä aamuna testasin "läpällä" kun menkkoja ei kuulu (voi johtua siitä että kierto täysin sekaisin) ja testissä näkyi hailuran hailura haamu.

Antaako one step vääriä positiivisia? Voiko viivanpaikka olla punertava? Voiko näihin luottaa? Yleensä oon ostanut marketista pregcheckejä niin ei ole kokemusta plussaamisesta one stepilla.

False hope tuntuis nyt pahalta ni en viitsi innostua, mutta ajattelin kysyä et onko noi one stepit luotettavia vai ei. :confused:

Nannarii, one stepit antaa virheellisiä haamuja. Mulla tosiaan oli viime kierrossa useampia haamuja, eka jo dpo 3. Kirjoittelin niistä tonne plussa vai ei ja suljetun keskenmeno-ryhmän paniikkiketjuun. Mä en enää ikinä luota one step-merkkiseen testiin.

Mrs. R. Mulla oli mennyt ohi et ne sun haamut oli nimenomaan one step merkillä tullut. Äh, mietinkin et oli vähän liian halpoja testejä. :'(

Hetkeksi pieni toivon kipinä syttyi mut kyllähän mä tiedän miltä plussa näyttää sitten kun se plussa on... :( Sitä jännästi haluaa uskotella itselleen vaikka mitä.

Mulle just soitettiin naikkarilta ja lääkäri kattoo tänään tai huomenna mun tiedot ja miettii sitten määrääkö mulle primolutit vai mitä tehdään.

Vessassa käydess vaaleanpunaisea kananmunalimaa. Kääntynee huomenna viimeistään kp1:seksi. Tänään kp30/30 dpo12. Kohdunnapukka pehmeä ja olematon ihan korkealla. Enteilee menkkoja. Testit negaa.

Tutkimuksiin tie vie. Tai sitten ei. Mies sai vasta eilen mulle sanottua että hän ei oo oikein varma asiasta , kun pelottaa se siemennesteanalyysi. Hänen mielestä kuulemma alentavaa ja noloa. :/ täytynee vielä keskustella, mennäänkö niihin vai ei. Kunnallisella kun ei naista yksinään hoideta vaikka vika minussa olisikin. Molemmat tutkitaan. Turhauttaa. :(

Nannarii Miulla päin vastainen kokemus one stepeistä, ei näytä viivanpaikkaa, ja plussankin näyttää myöhään. :-)

Unicorn17 Ompas harmi, jos mies kokee tutkimukset alentavina ja noloina. :-( En kyllä aina ymmärrän miehiä, ovat ihme asioissa niin herkillä...

ON Ärsyttää ihan huolella kun se ovis on myöhässä. Ja tyttökin sairastui, ihan järkkyyn yskään. :-(

Nannarii Miulla päin vastainen kokemus one stepeistä, ei näytä viivanpaikkaa, ja plussankin näyttää myöhään. :-)

Unicorn17 Ompas harmi, jos mies kokee tutkimukset alentavina ja noloina. :-( En kyllä aina ymmärrän miehiä, ovat ihme asioissa niin herkillä...

ON Ärsyttää ihan huolella kun se ovis on myöhässä. Ja tyttökin sairastui, ihan järkkyyn yskään. :-(

No siinä mielessä ymmärrän miestä täysin.. että eipä noissa tutkimuksissa naista pyydetä koskaan räpläämään ittellensä orgasmia sermin takana ja hoitaja odottaa toisella puolella. Jöis multakin tekemättä ja nostan kyllä hattua miehille, jotka onnistuu sen tekemään. En yhtään ihmettele että miestä arveluttaa. En minäkään sais tuollaisessa tilanteessa tulemaan. Nainen ei saa olla siellä edes mukana. :/

Mulla alkaa aina menkat ajallaan ja oireista tiedän jo odottaa niitä. Nyt ei perjantaista kipuilua lukuunottamatta mitään oireita.

Onestepillä tuli nega ja kävinkin ostamassa apteekista nyt kunnon testejä. Täytyy vaan jotenkin malttaa odottaa testaamista aamuun:sad001

No siinä mielessä ymmärrän miestä täysin.. että eipä noissa tutkimuksissa naista pyydetä koskaan räpläämään ittellensä orgasmia sermin takana ja hoitaja odottaa toisella puolella. Jöis multakin tekemättä ja nostan kyllä hattua miehille, jotka onnistuu sen tekemään. En yhtään ihmettele että miestä arveluttaa. En minäkään sais tuollaisessa tilanteessa tulemaan. Nainen ei saa olla siellä edes mukana. :/

Tyhmä kysymys mut miten tuoreet uimarit pitää olla? Eiks voi kotona..? Sit kiireel viedä :D tai jossain kylmälaukussa :D

Unicorn17 Eikö saa ottaa näytettä kotona ja viedä sitten labraan? Ja eikai nyt missään jäädä sermin taakse kyttäämään, vai onko jossain oikeasti tuollaista? :O Kamalaa palvelua jos näin. Ja joo ei varmasti ole helppoa saada orkkua jos joku vieras on sermin takana. Mutta jos saa ottaa kotona ja kiikuttaa labraan, niin en ymmärrä mikä olisi nöyryyttävää. Toivottavasti saatte asiat puhuttua ja näytteen tutkittavaksi. :-)

Hjenn mikä dpo? Josko sieltä plussa tulisi aamulla. :-)

Tyhmä kysymys mut miten tuoreet uimarit pitää olla? Eiks voi kotona..? Sit kiireel viedä :D tai jossain kylmälaukussa :D

Joensuussa saa ainakin viedä kotoa tutkittavaksi, kaksi tuntia näytteen otosta ja tasainen lämpö, ei saa kuumua/jäähtyä. Ja tän tiedän kun sisko ja sen mies kärsii lapsettomuudesta ja ovat käyneet tutkimuksia läpi. Vaihtoehtoisesti miehille näytteenotto huoneessa jossa siihen rentouttavaa matskua ja ei kyttää hoitsut. :-)

Helsingissä myös on tai ainakin ennen oli lukittava "näytteenottohuone" jossa jotain videoita. Mutta monet tuo aamulla kotoa näytteen.

Mutter ja iduliini. Saisi tehdä kotona ja viedä labraan jos on alle tunnin matka. Meiltä on päälle 2h. Joten ei onnistu :/

Ja juu kyllä, kaverin miehellä jäi hoitaja kyttäämään sermin taakse. Mua tekee pahaa jo pelkkä ajatus :/

Vessassa käydess vaaleanpunaisea kananmunalimaa. Kääntynee huomenna viimeistään kp1:seksi. Tänään kp30/30 dpo12. Kohdunnapukka pehmeä ja olematon ihan korkealla. Enteilee menkkoja. Testit negaa.

Tutkimuksiin tie vie. Tai sitten ei. Mies sai vasta eilen mulle sanottua että hän ei oo oikein varma asiasta , kun pelottaa se siemennesteanalyysi. Hänen mielestä kuulemma alentavaa ja noloa. :/ täytynee vielä keskustella, mennäänkö niihin vai ei. Kunnallisella kun ei naista yksinään hoideta vaikka vika minussa olisikin. Molemmat tutkitaan. Turhauttaa. :(

Voisitko kysyä että saatko sie tulla matkaan sinne näytteenottoon niin ei miestä pelottais niin paljon ja voisit olla henkisenä tukena :)

Unicorn17 No huh, enpä sit ihmettele jos ei nappaa. Toivottavasti teillä sais kunnon palvelua, eikä kukaan jäis kyttäämään.

Onnellinen ja samalla pelottaa aivan valtavasti.

Liitteet

• DSC_0069.JPG
    DSC_0069.JPG
    544.3 KB · Katsottu: 213
Muokattu viimeksi:
Takaisin