Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sattuisko kellään olee kokemuksia oireista mitä voi pillereiden lopettamisen jälkeen tulla? Tein negatiivisen testin tänään (pissa rakossa 2h, kp 33/34??). Ja testin tein koska oireet viittaa kaikin mahdollisin tavoin raskauteen..
Kannattaa tikuttaa ovista, kun kierrot on epäsäännölliset niin tietää millon odottaa menkkoja! Mä lopetin pillerit yli vuosi sitten ja edelleen kierrot epäsäännöllisiä!
Oo täti punainen, missä olet? Kaahaisitko punaisella ferrarilla visiitille.. :D:D
Mä oon tässä viikolla koittanut ajatella muuta, oon väsännyt pakkaseen esikoisen syntymäpäiviä varten kakkupohjan ja juustokakun, marenkeja tein ja ne on kuivakaapissa.. Macarons leivoksia yritin jo tehdä, mutta eka satsin epäonnistui niin kokeillaan uudestaan tässä joku päivä..
Voileipäkakku sit pitää tehdä ensi viikon lauantaina..
Ja Ebayn kautta vielä enemmän ja halvemmallaRaskauskeijulta tilaat ison satsin ovulaatioliuskatestejä. :)
Ja Ebayn kautta vielä enemmän ja halvemmalla
Täytyy siis alkaa shoppailemaan huolella niitä ovulaatiotestejä :D jos sais sit jotain tolkkua näistä kierroista :)
Ootko miettinyt aamulämmön seuraamista? :) Sillä näkee onko ovis tapahtunut vai ei, auttaa saamaan selkoa jos saa monta ovisplussaa kierron aikana niin tietää sit lämmön kanssa varmaksi millon ovuloi :)
Aijaa aika jännää Katoitko oliko samanvahvusia kuin Raskauskeijun? Ne liuskat on ainakin niitä 20miu ja niitä mäkin oon ebaysta ostanut.Mulla ne ebayn ei jostain syystä toimi. Kerran ostin joltain jotain ebaysta tilattuja ja ei toiminut samanlailla mulla kun raskauskeijun. En tiiä sitten missä mätti, mutta joo! Mä tilaan sieltä vaan niitä clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä. :)
Aijaa aika jännää Katoitko oliko samanvahvusia kuin Raskauskeijun? Ne liuskat on ainakin niitä 20miu ja niitä mäkin oon ebaysta ostanut.
https://www.ebay.co.uk/itm/ONE-STEP...Strips-/141249917348?var=&hash=item6686ffe3db