Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sattuisko kellään olee kokemuksia oireista mitä voi pillereiden lopettamisen jälkeen tulla? Tein negatiivisen testin tänään (pissa rakossa 2h, kp 33/34??). Ja testin tein koska oireet viittaa kaikin mahdollisin tavoin raskauteen..

Oviksen tikuttamista neuvoisin minäkin. :) auttaa tunnistamaan milloin paras mahdollisuus tulla raskaaksi. Lopetin pillerit 1v3 kk sitten ja edelleen epäsäännöllinen kierto. Söin niitä kymmenen vuotta. (Jälkikäteen ajateltuna olisin lopettanut paljo aiemmin jos olisin tiennyt että menee näin kauan että hormonitoiminta tasoittuu)

Mulla henkilökohtaisesti menkkaoireet muistuttaa tosi paljon raskausoireita ainakin sen mukaan mitä kaikkea ehtii Googlella ettiä siinä vaiheessa kun menkat myöhässä.... Toki toivon että sulle tulis pikainen plussa <3

Oo täti punainen, missä olet? Kaahaisitko punaisella ferrarilla visiitille.. :D:D:oops:

Mä oon tässä viikolla koittanut ajatella muuta, oon väsännyt pakkaseen esikoisen syntymäpäiviä varten kakkupohjan ja juustokakun, marenkeja tein ja ne on kuivakaapissa.. Macarons leivoksia yritin jo tehdä, mutta eka satsin epäonnistui niin kokeillaan uudestaan tässä joku päivä..
Voileipäkakku sit pitää tehdä ensi viikon lauantaina..

Kiitoksia kaikille. Joo siis tosiaan vaan turhauttaa lähinnä kuin sekasin ne pillerit on kropan saanu.. täytyy alkaa jossain vaiheessa tikuttaa ovista! Ei tässä mikään kiire oo vielä :D

Raskauskeijulta tilaat ison satsin ovulaatioliuskatestejä. :)

Oo täti punainen, missä olet? Kaahaisitko punaisella ferrarilla visiitille.. :D:D:oops:

Mä oon tässä viikolla koittanut ajatella muuta, oon väsännyt pakkaseen esikoisen syntymäpäiviä varten kakkupohjan ja juustokakun, marenkeja tein ja ne on kuivakaapissa.. Macarons leivoksia yritin jo tehdä, mutta eka satsin epäonnistui niin kokeillaan uudestaan tässä joku päivä..
Voileipäkakku sit pitää tehdä ensi viikon lauantaina..

Ai vitsit toi kuulosti hyvältä! Ihania herkkuja, nam :D

Iduliini Plussatuulia uuteen kiertoon!

Ja kaikki kellä kierto on venynyt toivon r+ tai edes niitä menkkoja.

Täällä ovis testi vaaleni taas, kn edelleen kiinteä, mutta limat ehkä alkaa olla jo ovis maisia. Taitaa tulla myöhäisempi ovis... Tai sit nuo tikut ei toimi miulla ollenkaan... Kn ja limoista osaan oviksen paikantaa tosin vasta kun se on, eli vielä on toivoa. Kp12/28 yk3.

1b5b86173dbc86458f5c7251efcddddd
Ehkä hyvällä tahdolla siinä joku haamu on...

*Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Mutter, 25v, toista, kp1, yk3
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Hopeareunus, enkelipoika 6/17 rv 14, nyt kp 9 & yk 6
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa, nyt yk7, kp1-28-37
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
*mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
*Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17
*Metsätähti88, 29v, menkat alkaneet 8/17, yritystä 10/17, kolmas toiveissa

Plussanneet:
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa, + 1/2018 LA: 28.9.

Lisäsin plussanneet osion ja itteni siihen. Pikaisesti tulkaa perässä, siskot ja älköön yksikään joudu palaamaan kesken matkan! <3

Ja Ebayn kautta vielä enemmän ja halvemmalla :p

Mulla ne ebayn ei jostain syystä toimi. Kerran ostin joltain jotain ebaysta tilattuja ja ei toiminut samanlailla mulla kun raskauskeijun. En tiiä sitten missä mätti, mutta joo! Mä tilaan sieltä vaan niitä clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä. :)

Täytyy siis alkaa shoppailemaan huolella niitä ovulaatiotestejä :D jos sais sit jotain tolkkua näistä kierroista :)

Ootko miettinyt aamulämmön seuraamista? :) Sillä näkee onko ovis tapahtunut vai ei, auttaa saamaan selkoa jos saa monta ovisplussaa kierron aikana niin tietää sit lämmön kanssa varmaksi millon ovuloi :)

Ootko miettinyt aamulämmön seuraamista? :) Sillä näkee onko ovis tapahtunut vai ei, auttaa saamaan selkoa jos saa monta ovisplussaa kierron aikana niin tietää sit lämmön kanssa varmaksi millon ovuloi :)

Täytyy varmaan alkaa seuraa! Tää on siis aika uus homma mulle "yrittää" lasta. On siis 3v lapsi entuudestaan, syntynyt 10/14 ja se on mun elämäni ainoo raskaus. Ja siis sillon oli lähinnä asenne TJOT ja tokasta luomukierrosta olinkin sit jo raskaana. Ettei hirveesti tullu enempää sillon mietittyä tai suunniteltua. Nyt kuitenkin nykyisen miehen kans ois haavenaa se eka yhteinen. Eikä tässä kiire oo, mutta vauvakuume taitaa olla molemmilla jo aika kova :D

Mulla ne ebayn ei jostain syystä toimi. Kerran ostin joltain jotain ebaysta tilattuja ja ei toiminut samanlailla mulla kun raskauskeijun. En tiiä sitten missä mätti, mutta joo! Mä tilaan sieltä vaan niitä clearbluen kaksoishormooni ovulaatiotestejä. :)
Aijaa aika jännää :confused: Katoitko oliko samanvahvusia kuin Raskauskeijun? Ne liuskat on ainakin niitä 20miu ja niitä mäkin oon ebaysta ostanut.

https://www.ebay.co.uk/itm/ONE-STEP...Strips-/141249917348?var=&hash=item6686ffe3db

Muoks: Piti itsekin katsoa että paljonko on kaksoishormonitestin tikkuja jäljellä mutta onneksi niitä on vielä 12 :p Tässä kierrossa käytin vaan 3 ennenkuin tuli ovisplussa :) Ei tarvii ainakaan seuraavaan kiertoon vielä tilata mutta jospa sitä seuraavaa kiertoa ei tulisikaan :grin Tänään dpo 5, kp 19/28 (oletettavasti, luteaali ollut mulla aika kovasti 13-14)

Muokattu viimeksi:
Ei perkele! Esikoinen meni vessaan ja laittoi oven lukkoon!! Hitto eikä se ymmärrä aukasta sitä, nyt on kyllä kiire saada se ovi auki! Siellä se vessassa höpöttää omiaan ja vissiin rupes leikkimään kylpyleluillaan..

Täällä nyt on 9kp ja kauhet vatsa säryt ja etoo aivan kaikki.Eilisen pupuilun jälkeen alkoi limakalvoilla vuotamaan verta.

Takaisin