Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo päässyt siis kesän jälkeen koneella tänne kun ei oo sitä osioo enään löytynyt kun yrittänyt foorumille tulla. Oon käyttänyt tätä sovellusta vuodesta 2015.
Hmm, oletko kokeillut eri selaimella? poistanut kaikki selaustiedot yms.? Se voi olla että niissä on jäänyt joku vanha tieto joka estää pääsyä...

Hmm, oletko kokeillut eri selaimella? poistanut kaikki selaustiedot yms.? Se voi olla että niissä on jäänyt joku vanha tieto joka estää pääsyä...

Olen joo, sivuhistoriat jne poistetaan aina ennenkuin sammutetaan kone.

Eiköhän me saada kaikki puhuttua, kuitenkin mies haluaa myös sen kolmannen lapsen joten periaatteessa ajankohta vain on nyt mietinnässä :) näitä angstipäiviä taas, mutta kyllä se tästä! Ensiviikolla toinen pääsykoe joka sinetöi kouluun pääsyn.

Screenshot_20180929-072847_Gallery.jpg

IIK! :nailbiting: Tämän aamun pc. Eilisestä selvästi vahvistunut. :) Maanantaiaamuna seuraava tsekkaus. Mikä ihmeen magia siinä on, että kun vakaasti uskoo ettei tärppi ole käynyt, tulos on tämä?!

^ Onnea! Allekirjoitan täysin tuon, että kun vakaasti uskoo, ettei ole tärppi käynyt, niin sitten käykin. Mulla on ollut sama kahdessa raskaudessa. :)

Terkku2 ihan selkee viiva! Voi kumpa itsekin saisi!
Täällä kp 25/29 ja oireita on palelu iltaisin ja myöskin päänsärky ja menkkamaista jomottelua .. Voi olla toiveajattelua mut silti [emoji28] tänään käyn testit ostamassa mut en tiedä koska raaskii testata!

Täällä kp12. Ovistikut edelleen yhtä sontaa. Mä veikkaan et mun ovis on ollu kp7-10. Lämmöt on nyt koholla normaaliin. Mutta normaali oviksen jälkeinen rintakipu poissa. Vv edelleen runsaasti ja alavatsa kipeä. Tää kierto on tosi outo aikaisempiin nähden. Eli tuskinpa vaan tärppää kun ei kroppa taida itekkään tietää miten "pitäisi" toimia. Masentavaa touhua.

:D Mä en vaan näistä tajua mitään niin voi olla että ens kierrossa jätän ovistikut niistä ymmärtäville. Mutta onhan tässä aamuiksi jotain askartelua.
612d448484f51c9574d36a58ae33eb7a

Tsemppiä valintakokeisiin bellamama! :)

Onnea, Terkku2! <3 Nyt vaan seurataan viivan vahvistumista. :)

Itellä menee hermo tähän touhuun! Kp 41, dpo siis 21-22 ja edelleen testit negaa! Alkais sitte uus kierto kun ei sitä plussaa tuu. Tää on ihan kiusaa. Käykö muilla usein näin, et kierrot venyy ihan miten sattuu?

Ihanaa Terkku2, onnittelut <3

Laura666 voihan olla että se ovulaatio tulee vielä! Ja jos tuollaisesta oudosta kierrosta tärppäisi, itse raskaudun esikoisesta oudosta kierrosta.

Emilla ompa kurjaa! Toivotaan kuukautisia sinne.

Kiitokset tsempeistä! Onneksi mieskin pääsee nyt mukaan kokeeseen, jännittää huolella. Pitää vain luottaa että kaikki menee hyvin ja pääsen kouluun, ja jos vaikka kaiken kukkuraksi raskautuisin siitä kerrasta kun en edes ajattele että se olisi mahdollista! Katsotaan. Nyt kp17/27

Bellamama- niin ei voi tietää! Nyt tiedän kyllä että ovulaatio ollut eilen tai yöllä. Mietin vaan että oonko aikaisemmin ovuloinut ollenkaan. Koska eilisen pupuilun jäliltä ollut kuukuppi oli TÄYNNÄ. Ja voin kertoa että yllätyin kyllä ovisliman määrästä. Sitä on aivan tolkuton määrä. Noin viisinkertainen määrä siihen mitä oon kuvitellut. Ja nyt ei voinut erehtyä. Lämmöt noussu tähän aamuun eli nyt kai dpo1 !

Emilla - mun edellinen kierto oli 44pvä .. :)

Ostin ovistikkuja, Kp8, milloin noita pitäis alkaa käyttämään? Ovis Flon mukaan ajoittuu ennen miehen polttareita - uskaltaisiko sitä hommailla vaikka mies olisi uitettu alkoholissa 3 pvä jos olisikin niiden jälkeen ? Olen siis kahden vaiheilla aloittaisinko tikkujen käytön tässä vai vasta ensi kierrossa. Paljonko miehen alkoholin käyttö vaikuttaa mahdolliseen alkavaan raskauteen ja haluaisinko tietää meneekö ovis juhlien takia hukkaan vai ei.. En haluaisi riskeerata mitään....

Opiaattina, hommiin vaan! En kyllä keksi miten alkoholi vois ratkaisevasti vaikuttaa mihinkään? Korkeintaan halukkuuden määrään :D

Oon nyt vähän jopa järkyttynyt tuosta määrästä. ::arghh:D

Mulla oli hitonmoinen ylläri kans kun vähän aika sitten sattu sopivasti ne limat ja pelästyin oikeesti aamulla, että mitä ihmettä tää nyt on?! Jäätävä määrä :D

Takaisin