Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voihan se tuosta vielä häipyä, jos vain hipaisi en vielä juhli mitään kyl.Selvä plussa. Onnea :)
Mies ei suostunu jättämään kumia. Kyllä ottaa tunnon päälle, hän saa mielivaltaisesti muuttaa mieltänsä sovitusta mutta minulle suuttuu jos minä sitä muutan... Argh! No, nyt pitää vain toivoa että pääsen edes kouluun että olisi jotain hyvää jossain.
Hmm, en nyt tiedä teidän tilannetta mutta valaisetko vähäsen? Eihän tuollainen ole reilua ja johtaa monesti isompiin ongelmiin parisuhteessa jos toisella vain on määräntävalta.
Kuulostaa siltä että teidän pitäisi selvitellä tuota asiaa ensin ja ymmärrän miehesi pointti kyllä. Itse tosiaan kyselin myös että jaksaako hän ottaa vastuuta kotona kouluni aikana ja hän vastasi kyllä. Tämä oli mun uuden vuoden lupaus että aloitetaan yritykset tämän vuoden aikana!Poistin kierukan kesäkuussa, yritys oli tarkoitus aloittaa elokuussa. Halusinkin aloittaa jo heinäkuussa, mies suuttui kun oltiin sovittu elokuusta ja muutin mielipiteeni. No, yritys alkoi silti heinäkuussa kun yhtäkkiä se miehelle kävikin. Sitten pääsinkin kouluhaussa jatkoon hieman yllättäen, niin mies löi taas kapuloita rattaisiin että kerta on mahdollisuus päästä kouluun niin vauvaa ei tule, hän ei jaksa. Toisaalta ymmärrän ja asiaa pohdittiin tovi, mutta selvittelin asioita ja koulua on mahdollista käydä raskaana ja vauvan kanssa että ongelmaa ei pitäisi olla, muutakun miehellä. Sanoin että haluan vauvan koulutuloksesta huolimatta, ja nyt mies mielensä mukaan ehkäisee tai on ehkäisemättä kun siltä tuntuu, minulla ei ole oikein sananvaltaa. On epäreilua, mutta otettiin jo todella pahasti yhteen muutama viikko sitten ja välit oli tulehtuneet viikon, joten en jaksaisi uutta riitaa.
Kuulostaa siltä että teidän pitäisi selvitellä tuota asiaa ensin ja ymmärrän miehesi pointti kyllä. Itse tosiaan kyselin myös että jaksaako hän ottaa vastuuta kotona kouluni aikana ja hän vastasi kyllä. Tämä oli mun uuden vuoden lupaus että aloitetaan yritykset tämän vuoden aikana!
Ehkä hän on huono muutoksissa, juttele hänen kanssa avoimesti että mikä pelottaa tai huolestuttaa, ja selitä hänelle miksi sinä haluaisit nyt sitä lasta. Joskus rehellinen keskustelu toimii hyvin! Mullakin koulu alkoi tosiaan syksyllä ja tässä koitan jaksaa työnhakuakin samalla. Nyt jos tärppäsi niin pitää ehkä miettiä prioriteetit uudestaan. Mun vanhemmat asuu noin 100km päässä ja miehen 5 km päästä. eli jotain tukiverkostoa olisi toki.Joo näin pitää, ja ymmärrän toisaalta miestä kun joutuisi pitkälti yksin hoitamaan kolme lasta minun koulun ajan. Toisaalta, koulu kestäisi vain 1.5v ja harjoittelut ja olisin kuitenkin kotonakin niin lopulta eroa ei tulisi tähän vuorotyöhön verrattuna juuri lainkaan. Mutta ehkä kaikki selkenee kunhan koulun tulokset tulevat kuukauden päästä. Kuitenkin mies kannustaa hakemaan uudestaan jo, joten koulua vastaan hän ei enään ole (aiemmin tuntui että hän ei tykännyt siitäkään). Mutta meiltä kun puuttuu tukiverkosto, isovanhemmat ovat yli 200 kilometrin päässä, niin se vaikuttaa pitkälti jaksamiseen.
Voi olla tilapäinen häiriö? mulla näyttäisi toimivan hyvin tietokoneella myös :)Loppuuko tämä vau.fi foorumin toiminta kokonaan kun en edes koneen nettiselaimella pääse foorumikeskusteluun. Ei tuu sitä palkkia mihin kirjoitetaan käyttäjätunnus ja salasana.. Missäs sitten kirjoitellaan?
Puhelimen sovellus vielä toimii kyllä...