L
Luruh
Vieras
Kp1, yk10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Me kans oltiin miehen kanssa varaamassa ensi kesälle ulkomaanmatkaa ennenkuin plussa tuli. No, ei sit mennäkään mut ei haittaa yhtäänMä oon kans yrittäny ajatella tota että ollaan si kaksin ja nautitaan siitä mitä meillä nyt on. Suunniteltiin että mennään keväästä Italiaan jos ei tärppää jouluun mennessä. Kyllä meillä kaikkea yhteistä kivaa tekemistä on. :)
Mäkin ajattelen aina että kun sanoo näin, niin sitten varmasti tätskä tulee kylään :D Ja kyllä se sieltä tulee, ei mulla ole ollut yhtään oiretta että epäilisin muuta. Testin tein eilen, mielenkiinnosta. Joku haamun haamu tai viivanpaikka näkyi, mutta katsotaan! Yllätyn jos ei ennen ensi viikon alkua tule menkkoja!Oi että, täälläpä onkin monella jännät paikat! Toivotaan plussia paljon paljon!
Luruh, toivottavasti tilanne selkiytyy pian. Älä vaan goolettele mitään, sieltä voi varmaan tulla vastaan ihan mitä tahansa...!
Täällä kp 24/25-27 (muoks. dpo oletettavasti 11) ja hieman yllättäen tuhruvuoto loistaa poissaolollaan. Odotin sen alkavan jo maanantaina (mutta nyt kun sanon näin niin varmaan alkaa saman tien... ). Vaikka kuinka yritän pitää pään kylmänä, niin kummasti se toiveikkuus nostaa päätään. Kn kiinteä ja tosi takana/ylhäällä. Repäisykipuja ja nippailuja alavatsalla. Nännit aavistuksen herkemmät kuin normaalisti. Mut tosiaan, mennään päivä kerrallaan ja jos ei lauantaihin mennessä menkkoja kuulu niin sitten ehkä testaan. Ehkä.
Luruh, onneksi näin tässä tilanteessa, ei tarvinnut sairaalaan lähteä. Me taidetaan olla aika samassa vaiheessa, ens kuu on myös meillä yk 10.
Mindie joko helpotti säryt?
Itellä nega testattu taas aamulla. Näin unta, että tein positiivisen testin, mutta ei taida tapahtua ku unissa. Viime kierto jäi flo:n ennustetta pari päivää lyhyemmäksi ja ajattelin, alkaiskohan nyt tasaantumaan. Ei näköjään, taas seuraava kierto venyy! #ihankypsä
Ihmiset eivät aina ajattele että voi olla että on jo yritystä takana. Vaikka hän ei sitä pahalla ehkä tarkoittanut niin miehen kommentin jälkeen olisin itse ehkä sanonut tyyliin "kaikki aikanaan" tms. jos ei ole tietoa yrityksistä tms. Meillä, ei kukaan muu kuin minä ja mieheni tiedä yrityksistä. Siskot jakavat vanhoja vauva tarvikkeita meille, ja otan niitä vastaan sillai "sitten kun..."Heippa taas kaikille! Kauheesti viestiä ehtinyt tulla minun Mauin matkan aikana. Jos oli plussaneita onnea rutkasti!! Ja loput tsemppiä ja plussatuulia meille kaikille Minulla odotellaan menkkoja alkavaksi! Aloitin matkan lopulla vasta terot ja sain viettää reissun vailla kuukautisia tosin kierto taas venähtänyt hullun pitkäksi Teroja jäljellä 3 kpl, jonka jälkeen kp 3-7 letrot tueksi.
Yritänyt pysyä positiivisena, mutta pakko myöntää, että tämä käy hermoille pikkuhiljaa. Olen yrittänyt saada ajatuksia muualle, pitämällä itseäni kiireisenä. Kaikille tiedoksi jotka ei tiedä: olen 25v esikoisesta haaveileva PCOinen, jolla yritystä takana yli 1,5v. Miteköhän saan tuon tekstin lisättyä, johonkin? Ei jaksa aina toistaa samaa.
Eilen oli hyvä ystävä kylässä kummilapseni kanssa, joka on 4kk todella suloinen pikkunen tyttö. Emme ole kauheesti kertoneet tarkkoja yksityiskohtia/hoitoja yrityksestämme mutta mieheni sitten heitti ystävälleni, että "jospa Luoja meillekin soisi pian oman pikkuisen" johon ystäväni vastasi " eihän teillä ole kiire kun yritätte molemmat luoda uraa" ja "että tässähän on teillä 4kk tyttönen, joka tarvitsee teidän rakkautta ja tukea,voitte leikkiä ja nähdä ja hoitaa yllin kyllin" olin aivan shokissa ja itkua pidättelin. Hänen sanat sattuivat kovasti, vaikka luomme uraa todella tahditonta häneltä olettaa että emme hanki omaa ja leikitämme hänen kolmaa lasta???!!!! mikä ihmisiä vaivaa?
Luruh hyvä että alkoi kierto!
Hipshops voi kurjuus, minä hakisin jo lääkkeet apuun.
Emilla voimia
Kyfi olipas ystävä ajattelematon! Ei ihme että menit shokkiin. Mitä jos koitat puhua hänelle että tuntui pahalta? Ihmiset ei vain ymmärrä, varsinkaan jos oma raskautuminen on ollut helppoa.. Tsemppiä!
Laura666 hieno rivistö, olikohan se ovulaatio jo sillon tuolloin kp7? Kiva et jaksat testailla!
StellaMom testikuvia odotellessa!
Täällä kp15, olisiko dpo1. Periaatteessa häviävän pieni mahdollisuus raskautua, mies unohti reissussa kumin, mutta se oli 5 päivää ennen ovulaatiota, joten aika pienet mahdollisuudet on.
Mun eka haalea viiva tuli vasta kp 16, aloitin testailut melkein viikkoa aikaisemmin. Joten hyvin voi olla myöhässä. Mulla oli 5 päivä myöhemmin ovis jopa...Stellamom oot ihan oikeessa!
Mutta nyt mulla onkin kysymys ovistesti asiantuntijoille. Laittaisitteko tän kp7 testin jo plussaksi, ovisoireet oli kp9. Mistä mä lasken dpo:t ja miten?...joo voi näyttää jo vähän kuvottavalle tämä näin. :D