Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Digi on kyllä ihan fiksu valinta! Mulla ei olisi varaa tyydyttää mun testaushimoa pelkillä digeillä niin siksi varjelen ja säästelen mun digejä niihin hetkiin kun on jotain liuskoissa. Kaikissa kierroissa on kyllä digit mennyt hukkaan. :mad: Mutta toivottavasti ei nyt ala sullakaan! Mulla tää on vaan niin outoa et epäilen heti jotain ikävää vaan.
Joo päädyin tähän, koska oon nyt tässä kierrossa tehny niin monta selkeetä nega-PC:tä, että en tosiaan ala tihrustaan ens viikolla että onko haamu vai ei. Jotenkin tuntuu jo nyt siltä, et siinä kohtaa pitää selkeesti nähdä se ”Ei raskaana” tai ”Raskaana”...

Heippa kaikki! Kirjoittelenpa tänne jos osaisi joku neuvoa. Eli mulla on endometrioosi ja yksi lapsi (2015) ja haaveissa sisarus hälle. Menin erehdyksissä laittamaan yhdeksi kuuksi itelleni Nuvaringin ja se ilmeisesti pyöräytti mun menkat sekaisin. Sen jälkeen ne on olleet 23-35 pvän välillä ja olen kahdesti syönyt Terolut kuurin ja apua ei ole kuin sen aikaa kun sitä syö.. tilasin nyt ovulaatio tikkuja mutta mietin että missä vaiheessa alan pissailemaan niihin kun en voi luottaa tuohon Flo kalenteriinkaan kun ei se osaa varmaan ennustaa ovista sen paremmin kun minäkään :(

Heippa kaikki! Kirjoittelenpa tänne jos osaisi joku neuvoa. Eli mulla on endometrioosi ja yksi lapsi (2015) ja haaveissa sisarus hälle. Menin erehdyksissä laittamaan yhdeksi kuuksi itelleni Nuvaringin ja se ilmeisesti pyöräytti mun menkat sekaisin. Sen jälkeen ne on olleet 23-35 pvän välillä ja olen kahdesti syönyt Terolut kuurin ja apua ei ole kuin sen aikaa kun sitä syö.. tilasin nyt ovulaatio tikkuja mutta mietin että missä vaiheessa alan pissailemaan niihin kun en voi luottaa tuohon Flo kalenteriinkaan kun ei se osaa varmaan ennustaa ovista sen paremmin kun minäkään :(

En tiedä henkkoht noiden ovistikkujen sielunelämää mutta olettaisin että sun tilanteessa eka kierto kannattaa aloittaa aika alusta alkaen jos ei mitään tietoa koska voisi mahd ovis olla. Ehkä joku tietävämpi antaa paremman vastauksen mutta tuo ois miu järkeily.

Joo kyllä täällä verta tuli jo enemmän. Itse en siis edes testannut raskaustestillä missään vaiheessa. Mutta olo on jotenkin vapautunut, kun menkkamaiset kivut on poissa :)
Tulen tänne taas takaisin, jos sattuu ovulaation aikaan kohtaaminen "spermapankin" kanssa.. Olen siis saanut houkuteltua vauvan tekoon tuttavan, joka matkustelee paljon.(sinkkuvuosia 10) Tämä on siis täydellistä hakuammuntaa ja käytännössä tärppi pitäisi tapahtua 1 seksi kerrasta.. :D
Toivottavasti kun palaan täällä olisi paaaaljon plussia tapahtunut!!! Rakastakaa ja rakastelkaa ja nauttikaa mahdollisimman paljon. Epätoivon hetkiin voimaa..
Miten sä sellaisen sait suostumaan vauvantekoon :) ?

Täällä ainakin aloitettu taas talletukset ens vkl:n ovista ajatellen. Tosiaan jo viime viikonloppuna outojen oireiden takia tein kaks ovistestiä ja molemmat oli aika vahvoja. Mut ei kumminkaan plussia ja uskon edelleen silti että ens viikonloppuna on se ovis vasta. :) Harmillista vaan kun ovis on la ja ollaan koko viikonloppu porukoilla. Eli ennen sinne menoo ja sen jälkeen ainakin talletellaan, olis vaan ovispäivänäkin ihan kiva talletella. :eek: :D
metsälenkille vain ;)

Me käytiin eilen katsomassa miehen serkun 2 viikkosta lasta (nro2), siinä istuin vauva sylissä ja äiti sanoo ettei malta odottaa että pikkuvauva aika ois jo ohi. Ymmärrän kyllä että se on rankkaa mut mun teki mieli vaan huutaa et antaisin mitä vaan että saisin elää sitä pikkuvauva aikaa. Miehelle sit illalla itkin omaa pahaa oloa ja elämän epäreiluutta :smiley-angry017
Mun äiti on varmaan viimeiset 5 vuotta kysellyt milloin, milloin. Emt miksi se lopetti kyselyt mutta varmaan sama syy, perheessä on ollut pikkuvauvoja jo 6kpl plus yksi bonuspoika. Ei ne varmaan jaksa pikkusia enää :/

Heippa kaikki! Kirjoittelenpa tänne jos osaisi joku neuvoa. Eli mulla on endometrioosi ja yksi lapsi (2015) ja haaveissa sisarus hälle. Menin erehdyksissä laittamaan yhdeksi kuuksi itelleni Nuvaringin ja se ilmeisesti pyöräytti mun menkat sekaisin. Sen jälkeen ne on olleet 23-35 pvän välillä ja olen kahdesti syönyt Terolut kuurin ja apua ei ole kuin sen aikaa kun sitä syö.. tilasin nyt ovulaatio tikkuja mutta mietin että missä vaiheessa alan pissailemaan niihin kun en voi luottaa tuohon Flo kalenteriinkaan kun ei se osaa varmaan ennustaa ovista sen paremmin kun minäkään :sad001

Tuon lyhyimmän kierron mukaan alotat, eli jo kp7 tai kp8 ja pari kertaa päivässä kannattaa testailla :)

Juuu kyllä täällä yönaikana täti varmisti vielä tulleensa kylään. Eli yk4 päällä. Onneksi vasta tänään tuli Iherbin paketti ja first responset niin säästin ne nyt sitten. Rkeijulta vähän ovistestiä tulee tänään myöhemmin. Kuukupinkin menen ostamaan. Osaksi koska olen allerginen kaikille siteille ja kemikaaliyliherkkä ja ehkä salaisesti vähän ajatellen talletteluja. Tiedä nyt sitten onko siintä mitään apua. En enää keksi muita kikkaskonsteja tähän kiertoon. Epätoivo iskemässä, näinkö mä voin enää saada lisää lapsia ollenkaan.

Mites Noppa siellä?

Täti täälläkin! :mad: Ja kivut on taas aivan infernaaliset, polttelee selkää vaikka oon jo 800mg Buranan ottanut. Enää ei sentään säteile kipu jalkoihin. :(

Nyt ne ovistikut tilaukseen ja toivoo, että tämä kierto natsais!

Laura kuin tuon kuukupin pitäs auttaa? Pitää lastit sisällä pidempään vai onko muutakin virkaa? :confused:

Suosittelen kuukuppia, ja nimenomaan lääketieeteellisestä silikonista tehtyjä (suomalainen merkki jota en nyt mainosta täällä on käytössä :happy:) Kokeilin myös toista merkkiä naapurimaalta, mutta heti tuli hiiva päälle jokaisen kierron jälkeen. Näitä voi vuodon mukaan valita koko, ja vaikka aluksi tuntuu ällöttävältä vetää kuppia pois, niin ihanaa kun ei tarvitse siteillä leikkiä. Ainoastaan runsaina vuotopäivinä käytän phs lisäsuojana.

Moi! Tuun mukaan kirjottelee! Toisen yritystä ollut toukokuusta, yks kemiallinen tuloksena. Nyt sitten eilen ovuloitu, toiveet on korkeella kyllä!

Kuukuppia suosittelen minäkin, vaikka alku sen kanssa saattaa olla säätöä. Mutta lopussa kiitos seisoo!

Stellamom joskus olen kuukuppia kokeillut, mutta jostain syystä käyttö vaan jäi. Sillon vielä oli aika hintava, mitähän mahtaa nykyään maksaa?

Tervetuloa uusille kirjoittajille! Toivottavasti tuotte plussatuulet mukananne. :D

8164af072c554e0c7a111e1b9b92dcb5
kp27 ja ovulaatiotesti näyttää näin :confused: testailin kp10-20 eikä tullu muuta ku hailakkoja viivoja. voiko kierto oikeesti olla näin päin mäntyä? :eek:

Stellamom joskus olen kuukuppia kokeillut, mutta jostain syystä käyttö vaan jäi. Sillon vielä oli aika hintava, mitähän mahtaa nykyään maksaa?

Tervetuloa uusille kirjoittajille! Toivottavasti tuotte plussatuulet mukananne. :D
Jossain nettikaupassa tämä kyseinen oli 26-27 euroa muistaakseni. Apteekissa maksaa 37 euroa? riippuu varmaan apteekista sekin. Mutta sitten jaat sitä kahteen käyttövuoteen ainakin. Eli 27/12 on reilu 2 euroa per kuukausi. Käyttöikä voi olla lähempänä 2v jos hoitaa hyvin, tämän jälkeen suositellaan vaihtamista. Se oli joku näistä suomalaisista kaupoista raskauskeiju tms. joka möi näitä :)

8164af072c554e0c7a111e1b9b92dcb5
kp27 ja ovulaatiotesti näyttää näin :confused: testailin kp10-20 eikä tullu muuta ku hailakkoja viivoja. voiko kierto oikeesti olla näin päin mäntyä? :eek:
Mulla oli ovis noin 4-5pvä myöhemmin kuin luulin jos testi näytti oikein, mutta kuulemma rfsu:n testeihin ei kannata luottaa :) Eli voi olla, voi olla, tai sitten raskaus näkyy noissa. En muista miksi, mut jotkut muut kokeilee ovistesteillä sitä...

Prismassa oli vähän päällä kaksikymppiä kupin hinta!

Tänään soitin Naikkarille että ei näy kuukautisia ja viikko viimeisen primolutin ottamisesta mitä tehdään.Ohje se että 2vk on ihan normaalia sen sisällä yleensä kuukautiset alkaa.2vk jälkeen pitää olla huolissaan ja he vain siirtelevät punktio viikkoa ilman mitään hoitoon pääsyä estettä.

Takaisin