Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa katsoa/kokeilla sopiiko sulle. Mulle nuo halvemmat aiheuttivat vain hiivatulehduksia kokoajan. TPrismassa oli vähän päällä kaksikymppiä kupin hinta!
Harrastan sulkapalloa kerran viikossa, ei ole vuotanut läpi. Ainoa hetki jolloin se voi vuotaa läpi on kun se on täynnä. Kannattaa aina vessakäynnin yhteydessä tarkistaa :)Mäkin mietin hankkimista. Onko sulla vuotanu läpi se liikuntaa harrastaessa?
Olen huomannut että kun kuppia suuntaa peräaukkoapäin siellä sisällä, niin se pitää vuotoa paremmin. Samalla tavalla tamppoonien kanssa :)Minä hankin kuukupin edellisessä kierrossa, ja alkukankeuden jälkeen ihan huippu! Minulla tuli aluksi ohivuotoa, kun en laittanut kuppia tarpeeksi syvälle, muttakun tämän hoksasin, niin sitten oli todella hyvä. Ostin apteekista ja tuli maksamaan pesuaineen kanssa 37e. Keitän aina kuukautisten jälkeen ja pesen sillä saippua tyhjennyksen yhteydessä.
Uutukainen no ompas nyt kummallista. Uusi testi voisi olla paikoillaan?
Itsellä on huomenna aika kiropraktikolle, avaan lantion jumeja jos on, hierojan mukaan lantio on vino... Tämmöiset voivat vaikuttaa raskautumiseen. Vaikka en siitä yrityksestä nyt tiedä niin hoidan nyt paikat kuntoon kun aika on varattu. Maanantaina on vyöhyketerapia vielä.
Ostin eilen itse uuden kuukupin, edellinen oli se 2v vanha varmaan. Liila tuli mukaan tällä kertaa!Ja apteekista Lunette makso 36e. Laskin vaan että meikäläisellä se maksaa itsensä äkkiä takaisin jos siteitä menee puoltakaan vähempää. :)
Vitsailin miehelleni eilen, että nyt kun uuden kupin ostin niin ehkäpä se on kirottu ja en tarvitsekaan sitä yli vuoteen Ainahan sitä voi toivoa että olisi näin... DPO 7 tänään ja oireita nolla. En usko että viime yön närästyskohtaus oli oire raskaudesta/kiinnittymisestä johtuvaa vaikka poltti rinnassa ihan kunnolla. Maanantaina on kp 27, joka tarkoittaisi mun peruskierroksen pituus. Pisin oli 34 päivää joten siihen asti voidaan odotella myös :D. Menkkakipuja en ole huomannut vielä, eikä tiputteluvuotoa ole tullut. Onneksi vklna on tekemisiä ettei tarvitse jäädä miettii testaamista tms. Ehkä sitten ensi viikolla jos maltan odottaa, eikä oireita esiinny!
Edellisen ostin muistaakseni 2015-2016,välillä en käyttänyt sitä ja sit kokeilin ostaa uutta. Belladot on ruotsalainen merkki josta tuli vain hiivatulehduksia joka kuukausi. Luovuin siitä sen puolen vuoden jälkeen kun tajusin sitä! Edellinen oli kirkas/läpinäkyvä ja kaikki värjääntymät näkyi liian hyvin, että sen takia ostin nyt myös uutta.Just noin mä toivoin kanssa! Ja oisko noita ollut eri värisiä :D sain liilan kun pinkkiä toivoin. Niinkuin sillä olisi mitään merkitystä :D Lunette lupaa että jopa 5v hyvässä hoidossa kestää! Kovasti plussapuhuria sinne, just ne parhaat piinapäivätkin menossa.
Kannattaa katsoa/kokeilla sopiiko sulle. Mulle nuo halvemmat aiheuttivat vain hiivatulehduksia kokoajan. T
Harrastan sulkapalloa kerran viikossa, ei ole vuotanut läpi. Ainoa hetki jolloin se voi vuotaa läpi on kun se on täynnä. Kannattaa aina vessakäynnin yhteydessä tarkistaa :)
Olen huomannut että kun kuppia suuntaa peräaukkoapäin siellä sisällä, niin se pitää vuotoa paremmin. Samalla tavalla tamppoonien kanssa :)
Ostin eilen itse uuden kuukupin, edellinen oli se 2v vanha varmaan. Liila tuli mukaan tällä kertaa!
Joo hinta vaihtelee hirveästi :) apteekissa on ollut kallista aina !Luneten kuppia myytiin siis meidän Prismassa ja maksoi siis jotain 23e
Hiivat tuli mulle sillä Belladottilla, ehkä olen herkkä/allerginen jolleki aineelle joka ei löydy lunetessa...Lunettea ainakaan ei ole pakko uusia kahden vuoden välein. Mulla on ollu jo 4v eikä oo värjäymiä tai muutakaan. Pesen joka tyhjennyksellä Lempi pesunesteellä ja sit keitän menkkojen jälkeen, säilytän omassa pussissaan. Se voi kestää vaikka 10v jos huoltaa oikein, eikä hiivoja oo tullut. :)
Onks noi alimman testin viivat nyt tasapaksut vai ei? En ymmärrä. Nyt siis kp4. Koska eilen jo pidin aika tasavahvoina ja tänään oli vielä vahvempi. Onko alettava valmistautumaan siihen että ovis on heti menkkojen päälle. Hädin tuskin menkat vielä loppunut. Muoks: ei ne kyllä ole kun kävi luonnonvalossa tiirailemassa. Muoks2: ja ennen kun pidätte mua hulluna kun testasin eilen niin se siksi että mun menkat jäi lyhyeksi ja vuodon määrä oli sadasosa normaalista. Yleensä vuoto on niin runsasta että joudun käyttämään yösiteitä joka päivä ja vaihtamaan sen jokaisella vessareissulla. Nyt en olisi tarvinnut sidettä ollenkaan. Kerran jäi pieni viiru mutta muuten ei oo näkynyt kun yksi hulahdus silloin kp27.
Mun mielestä ei ihan vielä. Mutta voi olla että ne ihan pian tosta vahvistuvat yhtä paksuiks. Niinku parin päivän sisään.
Joo toihan tosta vähän vahvistui 10min sisään testin teosta. Kuvasin ton 5min kohdalla. En silti menis vannomaan plussaksi. Viikon päästähän sen näkee lähteeks mulla haalistumaankaan tosta.
Googletin just saman! Mulla näyttää olevan säännöllinen kierto eikä muitakaan oireita ole. Oon käynyt 2kk sitten viimeksi tarkistuttamassa gynellä munasarjakystien tilanteen ja ei ainakaan maininnut olevan mitään outoa. Näkyisiköhän se aellaiaessa. Ei hitto taas.
Kyllä juurikin ultrassa näkyis jos ois pco- munikset :)
Kovasti tsemppiä!Tänään vedetty viimeinen primolut, sit vaan odotellaan menkkoja. Ensi viikolla jatkuu hoidot. Jos olis viimeinen kerta, ja tärppi kävisi!