Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun menkatko ei alkanukkaa. Aamulla lorahti ruskeaa verta kerran. Sen jälkeen ei mitään. Mitä ihmettä tää nyt on. Tänään kumminkin alkamispäivä. Ja normaalisti alkaa kyllä kerrasta ilman turhrutteluja.

Laura, mulla alkoi esikoisen raskaus just tolleen! Luulin jo että menkat alkaa, mutta yhtäkkiä tuhruttelu loppui ja seuraavana päivänä tuli haalea plussa. :)

Uutukainen ihan sama ajatus oli täällä, kun oli varmistettu ovulaatio ja ajoitettu seksi yms, ja sitten ei kuitenkaan tärpännyt. Nyt en tiedä.
Mä päätin antaa keholleni vuodenvaihteeseen aikaa hoitaa tää homma ite. Sen jälkeen mä etsin apua. Yritän elää mahdollisimman stressitöntä ja rauhallista elämää, ettei se ainakaan vaikuttaisi negatiivisesti...

Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!
Voi ei, alinah! Tsemppii!

Meillä ja yksi lähisukulainen on ensimmäisellä kolmanneksella odottaa neljättään. Valittaa vaan koko ajan kun vaatteet jää pieniksi ja on niin rankkaa. Eihän hän tiedä meidän yrityksestä mutta kyllä tässä kohtaa kuuta vitutuskäyrä on niin korkea kaikkeen että ei edes osaa asettua toisen asemaan. Väärinhän tämä on mutta minkäs teen. :confused:
Mä kans olen valehdellut niin paljon eri ihmisille meidän tulevaisuudesta lasten suhteen, että mun pitäis varmaan hakee politiikkaan mukaan... mä tunnen aina sydämessäni piston, kun kuulen tai näen ystävien tai tuttujen vauvapäivityksiä joko wapissa tai muualla somessa. Välillä ihan vituttaa, suoraan sanottuna.

Uutukainen- olisi kyllä kätevää kun onnistuisi stressiä vähentämään. Multa se ei meinaa onnistua. :D

Mulla kyllä kaikki menkkaoireet ihan satasella päällä. Vatsaa jomottelee, kylkien kohdalla tuntuu painetta. Alaselkä ei kyllä ole kipeänä toisin kuin yleensä. Ja pompsahtihan kuumekkin tähän 37.7. Eli en osaa kyllä nyt sanoa mitä tapahtuu.

Alinah täysin ymmärrettävää, että ei toisen puolesta osaa iloita ja onhan sinulla oikeus tuntea niin kuin tunnet. Vaikea edes kuvitella mitä käytte läpi. Kovasti vaan jaksamista <3
Voimia myös Luruh:lle, onneksi voit miehelle puhua omista tuntemuksistasi <3

Uutukainen- olisi kyllä kätevää kun onnistuisi stressiä vähentämään. Multa se ei meinaa onnistua. :D

Mulla kyllä kaikki menkkaoireet ihan satasella päällä. Vatsaa jomottelee, kylkien kohdalla tuntuu painetta. Alaselkä ei kyllä ole kipeänä toisin kuin yleensä. Ja pompsahtihan kuumekkin tähän 37.7. Eli en osaa kyllä nyt sanoa mitä tapahtuu.
En osaa sanoa onnistunko, mut yritän ainakin...

Mä ajattelin, että eilen alko menkat mutta tänään ei vuotoa lainkaan. Alavatsaa jomottelee ajoittain, mutta ei vuotoa lainkaan. Ja eilen aamulla siis oli selkeät menkat, mutta se vuoto hiipui iltaa kohden... hmmm...

En osaa sanoa onnistunko, mut yritän ainakin...

Mä ajattelin, että eilen alko menkat mutta tänään ei vuotoa lainkaan. Alavatsaa jomottelee ajoittain, mutta ei vuotoa lainkaan. Ja eilen aamulla siis oli selkeät menkat, mutta se vuoto hiipui iltaa kohden... hmmm...

Mulla kävi ihan sama. Aamulla tuli ihan reilustikkin mutta sen jälkeen ei ookkun jomotellut tosi ärsyttävästi. Outo juttu. Eiköhän ne yöllä sitten, mulla ainakin.

Mulla oli viime kierrossa tuo sama ihmeen tuhrutus alkupäivinä menkoissa, ja olin jo toiveikas, mutta ei. Toivotaan teille plussaa! :Heartred

Mä oottelen kans tätiä, tästä kierrosta en usko nappaavan kun oon ollu koko kierron kipeenä. Flon mukaan pitäis alkaa ke ja ainaki vitutus on sellasta, että eiköhän ne sieltä kohta saavu...

Mä en usko plussaan mutta tää on outoa. Aamulla se ruskea hulahdus. Nyt illalla on tullut siteeseen melkein mustahko limainen löllö. Ei enää jälkeäkään menkkakivuista eikä vuodosta. Punaista ei ole tullut kertaakaan. Ainoa mikä vaivaa on pistely kyljessä ja issiaskipu. Huomenna se on testattava kumminkin jos ei yöllä ala. Ihan uutta tälläinen. Aina alkaa rytinällä ja kerralla ja kivut kestää viikon. :(

Mun viimeisin rtesti oli parin päivän takaa se apteekin testi jonka viiva oli levähtänyt vaaleanpunainen läntti vaan. Ovistestit näyttää vahvahkoa viivaa mutta ei plussaa. En ole tosin testannut aamulla.

Mun viimeisin rtesti oli parin päivän takaa se apteekin testi jonka viiva oli levähtänyt vaaleanpunainen läntti vaan. Ovistestit näyttää vahvahkoa viivaa mutta ei plussaa. En ole tosin testannut aamulla.
Mä päätin, että testaan ens viikon lopulla, jos näistä ei tule kunnon menkkoja. Ja viikkodigillä.
En jaksa viivojen tulkintaa...
Tänään ei minkäänlaista vuotoa... yöksi on pakko laittaa joku vara ettei aamulla oo taas petivaatepyykkiä...

Mä päätin, että testaan ens viikon lopulla, jos näistä ei tule kunnon menkkoja. Ja viikkodigillä.
En jaksa viivojen tulkintaa...
Tänään ei minkäänlaista vuotoa... yöksi on pakko laittaa joku vara ettei aamulla oo taas petivaatepyykkiä...

Digi on kyllä ihan fiksu valinta! Mulla ei olisi varaa tyydyttää mun testaushimoa pelkillä digeillä niin siksi varjelen ja säästelen mun digejä niihin hetkiin kun on jotain liuskoissa. Kaikissa kierroissa on kyllä digit mennyt hukkaan. :mad: Mutta toivottavasti ei nyt ala sullakaan! Mulla tää on vaan niin outoa et epäilen heti jotain ikävää vaan.

Takaisin