Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä päätin antaa keholleni vuodenvaihteeseen aikaa hoitaa tää homma ite. Sen jälkeen mä etsin apua. Yritän elää mahdollisimman stressitöntä ja rauhallista elämää, ettei se ainakaan vaikuttaisi negatiivisesti...Uutukainen ihan sama ajatus oli täällä, kun oli varmistettu ovulaatio ja ajoitettu seksi yms, ja sitten ei kuitenkaan tärpännyt. Nyt en tiedä.
Voi ei, alinah! Tsemppii!Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!
Mä kans olen valehdellut niin paljon eri ihmisille meidän tulevaisuudesta lasten suhteen, että mun pitäis varmaan hakee politiikkaan mukaan... mä tunnen aina sydämessäni piston, kun kuulen tai näen ystävien tai tuttujen vauvapäivityksiä joko wapissa tai muualla somessa. Välillä ihan vituttaa, suoraan sanottuna.Meillä ja yksi lähisukulainen on ensimmäisellä kolmanneksella odottaa neljättään. Valittaa vaan koko ajan kun vaatteet jää pieniksi ja on niin rankkaa. Eihän hän tiedä meidän yrityksestä mutta kyllä tässä kohtaa kuuta vitutuskäyrä on niin korkea kaikkeen että ei edes osaa asettua toisen asemaan. Väärinhän tämä on mutta minkäs teen.
En osaa sanoa onnistunko, mut yritän ainakin...Uutukainen- olisi kyllä kätevää kun onnistuisi stressiä vähentämään. Multa se ei meinaa onnistua. :D
Mulla kyllä kaikki menkkaoireet ihan satasella päällä. Vatsaa jomottelee, kylkien kohdalla tuntuu painetta. Alaselkä ei kyllä ole kipeänä toisin kuin yleensä. Ja pompsahtihan kuumekkin tähän 37.7. Eli en osaa kyllä nyt sanoa mitä tapahtuu.
En osaa sanoa onnistunko, mut yritän ainakin...
Mä ajattelin, että eilen alko menkat mutta tänään ei vuotoa lainkaan. Alavatsaa jomottelee ajoittain, mutta ei vuotoa lainkaan. Ja eilen aamulla siis oli selkeät menkat, mutta se vuoto hiipui iltaa kohden... hmmm...
Sama. Eilen meni lakanat pesuun aamun yllätysvuodon vuoksi...Mulla kävi ihan sama. Aamulla tuli ihan reilustikkin mutta sen jälkeen ei ookkun jomotellut tosi ärsyttävästi. Outo juttu. Eiköhän ne yöllä sitten, mulla ainakin.
Niin eihän sitä tiedä. En vaan haluaisi innostua liikaa ja sitten romahtaa korkealta alas...Jospa, jospa teillä oli vain väärä hälyytys ja menkat ei alakkaan
Mä päätin, että testaan ens viikon lopulla, jos näistä ei tule kunnon menkkoja. Ja viikkodigillä.Mun viimeisin rtesti oli parin päivän takaa se apteekin testi jonka viiva oli levähtänyt vaaleanpunainen läntti vaan. Ovistestit näyttää vahvahkoa viivaa mutta ei plussaa. En ole tosin testannut aamulla.
Mä päätin, että testaan ens viikon lopulla, jos näistä ei tule kunnon menkkoja. Ja viikkodigillä.
En jaksa viivojen tulkintaa...
Tänään ei minkäänlaista vuotoa... yöksi on pakko laittaa joku vara ettei aamulla oo taas petivaatepyykkiä...