Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Samat fiilikset mulla, kun selasin keskusteluja kuinka jollain on menkat olleet puolikin vuotta pois pillereiden lopettamisen jälkeen. **ttu. Jos olisi parempi rahatilanne, hakisin yksityiseltä väkisin jotkut lääkkeet.

Ajatella että minäkin toukokuussa tänne eksyin ja jo nyt tuntuu että aktiivisten kirjoittajien porukka tähän keskusteluun on kertaalleen ehtinyt jo vaihtua. Ja itse jään tänne varmaa vuosiksi :meh:

Kuulun varmaan samaan joukkoon. Miten voi olla, että PUOLI VUOTTA mekattomuutta on ihan ok, eikä lääkitystä saa?! Mä en kestä. Nyt just tuntuu ihan hirveeltä.

623ec9ad3636d9ba3c2c7b03943fb427
äsken laitoin väärällä palstalle. Eli yk4 alkakoon.

Minä täällä kanssa varmaan olen vielä 2020, että en kanssa ole lähtemässä minnekään. Nyt on kp6, edelleen tulee raivostuttavaa tuhrua välillä. Ovulaatiota flo ennustaa viikon päähän, vieläkään ei olla keskusteltu mitä tehdään.

Tsempit hipshops ja opiaattina! Tuo on kamalaa kun ei edes kuukautisia sitten tule :(

Laura666 pahoittelut<3 oli niin lupaavat oireet!

Mäkin olin jotenkin positiivisin mielin, kun olin tossa oman arvioidun ovisajankohdan aikaan tosi iloisella mielellä ja teki koko ajan mieli. Ja talletteluista ei luulisi jääneen kiinni.
Jotenkin sitä alkaa miettimään liikaa asiaa, kun pitäisi olla stressaamatta.

Toivotaan plussatuulta tänne nyt kaikille. ❤️

Ei siinä mitään, mä oon ollut raskaaksi 2016, 2017 ja nyt tässä 2018 ryhmässä. Varmaan siirryn kun aika on niin raskaaksi 2019 ryhmään.

Onkoha.ihan hölmöä yrittää raskautua heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Kun monesti suositellaan oottamaan se yks kierto :/ ei kyl malttais! Ja mun kierto varmaanihan sekasin..

Mä sain 2017 terveyskeskus lääkäriltä terolut reseptin, kun soitin terveysasemalle että kierrot heittää härän pyllyä. Sit me toki jossai kohtaa julkiselle hoitoihin.

Kp1 ja yk3 :( Ois ollut niin täydellinen synttärilahja itselle, mutta ei niin ei. Mies tietenki jo epäili itseään steriiliksi :rolleyes:
Pitää nyt hommata niitä ovistestejä tähän kiertoon.

Kp1 ja yk3 :( Ois ollut niin täydellinen synttärilahja itselle, mutta ei niin ei. Mies tietenki jo epäili itseään steriiliksi :rolleyes:
Pitää nyt hommata niitä ovistestejä tähän kiertoon.

Meillä menee noppa vissiin päivälleen samassa taas. Onks sun kierto 27päivää? Muistelin että samasta lähdettiin. Nyt kun on kp1 mutta vuoto himmaantu iltapäivään kohden niin tutkimusmielessä katsoin mitä ovistesti näyttää. Mulla ei tästä haalene mihinkään vaikka ois kuinka paljon vettä aamupäivä juotu ja pissalla ravattu. Eli nyt kokeilen myös tikuttaa oviksen. Odotan oviksen aikaan TOSI vahvoja viivoja kun aika vahvoja näyttänyt ihan loppukietrostakin joka päivä.
91dba174b84e37b9085a342a64dc1fce

Äh Noppa88, olkoot uusi kierto teidän!

Uutukainen ihan sama ajatus oli täällä, kun oli varmistettu ovulaatio ja ajoitettu seksi yms, ja sitten ei kuitenkaan tärpännyt. Nyt en tiedä.

Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!

Mä oon niin paskana tästä koko lapsettomuudesta, etten osaa olla iloinen mun pikkuveljeni puolesta jolle on tulossa vauva. Juuri pisti ultrakuvasta kuvan meidän perheen wappi ryhmässä.. Ihan puskista sekin!

Meillä ja yksi lähisukulainen on ensimmäisellä kolmanneksella odottaa neljättään. Valittaa vaan koko ajan kun vaatteet jää pieniksi ja on niin rankkaa. Eihän hän tiedä meidän yrityksestä mutta kyllä tässä kohtaa kuuta vitutuskäyrä on niin korkea kaikkeen että ei edes osaa asettua toisen asemaan. Väärinhän tämä on mutta minkäs teen. :confused:

Laura666 mulla on nyt kierto vaihdellut 29-33 päivän välillä :rolleyes: Tosi turhauttavaa kun aiemmin kierukan kanssa kierto oli prikulleen 30 päivää :mad:
Siksi ajattelin nyt tikutella ovista, että oppii sen tunnistamaan jatkossa.

Bellamama toivottavasti teidän tilanteeseen tulee selkeys.

Juttuja olen nyt vähän sivusta seurannut ku ollut joku mega ärsytys omasta kierrosta. Toisaalta se on helpotus ku alkaa uusi kierto, mutta pettymys yhtä suuri ku ei tärpännyt. :(

Onkoha.ihan hölmöä yrittää raskautua heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Kun monesti suositellaan oottamaan se yks kierto :/ ei kyl malttais! Ja mun kierto varmaanihan sekasin..

Sitä yhden kierron odottamista suositellaan siksi, että raskauden kesto olisi helpompi määrittää. Ei ole lainkaan hölmöä tarttis vaan toimeen heti. :)

Me käytiin eilen katsomassa miehen serkun 2 viikkosta lasta (nro2), siinä istuin vauva sylissä ja äiti sanoo ettei malta odottaa että pikkuvauva aika ois jo ohi. Ymmärrän kyllä että se on rankkaa mut mun teki mieli vaan huutaa et antaisin mitä vaan että saisin elää sitä pikkuvauva aikaa. Miehelle sit illalla itkin omaa pahaa oloa ja elämän epäreiluutta :smiley-angry017

Taitaa mullaki ne menkat alkaa viikonvaihteesa, kun niin hirveä ketutus.

Takaisin