Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niin ja Uutukainen, alkoiko uusi kierto?
No ota tästäkin nyt selvää. Maanantaina siis aamulla oli ihan selkeää vuotoa, joka hiipui päivän mittaan olemattomaksi (lue: ei vuoto aamun holahduksen jälkeen), eilen ei tullut mitään, eikä tänäänkään mitään kunnon vuotoa. Korkeintaan jotain 2-3 tipan tiputtelua...

Mä pidin eilen illalla puhuttelun, että jos siellä masussa on joku ni vois nyt antaa sitten selkeän merkin itsestään tai vastaavasti alkaa kunnon menkat, joista ei tarvi epäillä...

Suosittelen kuukuppia, ja nimenomaan lääketieeteellisestä silikonista tehtyjä (suomalainen merkki jota en nyt mainosta täällä on käytössä :happy:) Kokeilin myös toista merkkiä naapurimaalta, mutta heti tuli hiiva päälle jokaisen kierron jälkeen. Näitä voi vuodon mukaan valita koko, ja vaikka aluksi tuntuu ällöttävältä vetää kuppia pois, niin ihanaa kun ei tarvitse siteillä leikkiä. Ainoastaan runsaina vuotopäivinä käytän phs lisäsuojana.

Mäkin mietin hankkimista. Onko sulla vuotanu läpi se liikuntaa harrastaessa?

Minä hankin kuukupin edellisessä kierrossa, ja alkukankeuden jälkeen ihan huippu! Minulla tuli aluksi ohivuotoa, kun en laittanut kuppia tarpeeksi syvälle, muttakun tämän hoksasin, niin sitten oli todella hyvä. Ostin apteekista ja tuli maksamaan pesuaineen kanssa 37e. Keitän aina kuukautisten jälkeen ja pesen sillä saippua tyhjennyksen yhteydessä.

Uutukainen no ompas nyt kummallista. Uusi testi voisi olla paikoillaan?

Itsellä on huomenna aika kiropraktikolle, avaan lantion jumeja jos on, hierojan mukaan lantio on vino... Tämmöiset voivat vaikuttaa raskautumiseen. Vaikka en siitä yrityksestä nyt tiedä niin hoidan nyt paikat kuntoon kun aika on varattu. Maanantaina on vyöhyketerapia vielä.

Tänään soitin Naikkarille että ei näy kuukautisia ja viikko viimeisen primolutin ottamisesta mitä tehdään.Ohje se että 2vk on ihan normaalia sen sisällä yleensä kuukautiset alkaa.2vk jälkeen pitää olla huolissaan ja he vain siirtelevät punktio viikkoa ilman mitään hoitoon pääsyä estettä.
Ompa hyvä että siirtävät hoitoviikkoa ja hoito kuitenkin toteutuu! Oonkin lukenu tätä foorumia pitemmän aikaa ja muistan ettei teillä oikeen meinannu lähtee käyntiin kun aina lykkääntyi!

Ompa hyvä että siirtävät hoitoviikkoa ja hoito kuitenkin toteutuu! Oonkin lukenu tätä foorumia pitemmän aikaa ja muistan ettei teillä oikeen meinannu lähtee käyntiin kun aina lykkääntyi!
Vihdoin ja viimein meillä nämä hoidot kun ei oikein ole lähtenyt käyntiin miten sanoitkin.

Täti täälläkin! :mad: Ja kivut on taas aivan infernaaliset, polttelee selkää vaikka oon jo 800mg Buranan ottanut. Enää ei sentään säteile kipu jalkoihin. :(

Nyt ne ovistikut tilaukseen ja toivoo, että tämä kierto natsais!

Laura kuin tuon kuukupin pitäs auttaa? Pitää lastit sisällä pidempään vai onko muutakin virkaa? :confused:

Joo siis jotain tämmöstä luin! Mä vihaan sitä kun aina valuu pitkin. :D Mut nyt sekin haettu! Masentava kierron alku menossa kyllä..

Kp 1 ja kohti YK 7.. alkaa olla raskasta, kun joka kerta keho tuottaa enemmän ja enemmän oireita ennen menkkoja. Ja aina ne alkaa. Viimeksi raskauduin todella helposti ja nyt tuntuu olevan vastatuuleen tarpomista.. [emoji20]

Toinen toiveissa tsemppiä! Itselle tämä raskauden yrittäminen oli herätys karuun todellisuuteen, että ei se tapahdu ihan sormia napsauttamalla! :rolleyes: Esikoinen ei ole mitenkään suunniteltu ja kuvittelin, että nytkin raskautumisen olevan helppoa kun sitä oikeasti yritetään.

Kai se pitäis ottaa löysin rantein ja antaa luonnon hoitaa hommat :rolleyes: Asiaa ei helpota yhtään se, että työssäni kohtaan tuoreita äitejä ja ihania pieniä vastasyntyneitä vauvoja. Kuume nousee niin, että korvia polttelee!

Onnea on mies, joka jaksaa kuunnella ja odottaa yhtä paljon positiivisia uutisia :p

Laura enpäs ole edes ajatellut että kuukuppia voisi käyttää myös tähän tarkoitukseen, mutta ihan loogista kyllä! Kohta varmaan tarpeen itsellekin hommata tulppa että saa nuijapäät panttivangiksi :D :D Kaikki keinot on sallittuja ;)

6913b40a9d49a7006b383cdcbcb5ee8d
missä vaiheessa kiertoa ovistikku pitäis olla haalea? Mulla ei vissiin tästä haalistu ollenkaan missään vaiheessa. Onko joku tikuttanu koko kierron läpi?

Laura mä oon joskus satunnaisesti tehny pitkin kiertoa ja mulla kans suhteellisen näkyviä viivoja aina tulee. Mutta jos ei oo yhtä vahva ku kontrolliviiva niin se vaan pitäisi ajatella negaksi. Tälleen mä oon käsittäny.

Toinen haaveissa, toi on kyl just niin mälsää kun on kaiken maailman oireet ja si alkaa uus kierto. Ja vaikka kuinka yrität ajatella ettet ajattele niitä oireita niin kyl se vaan silti tuol alitajunnas huutelee, että tämähän voisi olla oire...

Noppa, mä kyl kans tykkään siitä että mies on ihan täysillä mukana ja toivoo plussaa kans ja odottaa ihan innolla. Aikaisemmassa raskaudessa se oli vähän "meh" ja että "tehdään jos sä haluat"- meiningillä. Ja nyt se on ihanasti raskaustestejäkin tuonu jos oon unohtanut ostaa, viimeks ei sitten millään voinu hakea. Se on kyl niin sydäntä lämmittävää.

Muokattu viimeksi:
b7390b2786cd804f1cba7a616f2bc2d3
mutta kertokaas, onks tää teidän mielestä jo ovisplussa? :o Ei meinaa vielä mitään oireita. Mut kai ne oireet tulee huomenna? Piti kyllä olla vasta la ovis. :o

6913b40a9d49a7006b383cdcbcb5ee8d
missä vaiheessa kiertoa ovistikku pitäis olla haalea? Mulla ei vissiin tästä haalistu ollenkaan missään vaiheessa. Onko joku tikuttanu koko kierron läpi?

Mulla tuli mieleen pco, siinähän ovistestit voi näyttää plussaa vaikkei oikeesti oliskaan siitä kyse. Mutta sulla ei oo pco:ta?

Mulla se on aika haalea ennen ovista ja oviksessa tulee selkeetä viivat. Joskus oon tikuttanut ennen menkkoja ja on silloin Laura666 tuon näköinen.

Kiitos sympatioista <3 ja se vielä, kun ne on selkeitä. Ei oo tarvinnut miettiä, että särkeekö vaan pitäiskö ottaa jo lääkettä tähän..

Plussa tuulia kaikille!

b7390b2786cd804f1cba7a616f2bc2d3
mutta kertokaas, onks tää teidän mielestä jo ovisplussa? :o Ei meinaa vielä mitään oireita. Mut kai ne oireet tulee huomenna? Piti kyllä olla vasta la ovis. :o

Kyllä tuo ovia plussalta näyttäis. Voihan ovis olla eri aikaan joka kierrossa ja siksi menkat on välillä aikasemmin tai myöhemmin. Ainakin ite huomannut, että on aina tietty aika, kun menkat alkaa oviksen jälkeen. Se ei muutu mulla.

No voihan se vaihdella, mulla on vaan yleensä tosi tarkka kierto. Mut se voi olla huomenna si virallisesti. Täytyypä varautua mahdolliseen ovikseen. :p huomenna taidan tehdä uuden testin viel. Katotaan että tuleeko kontrolliviivaa vahvempi viiva. :)

Mulla tuli mieleen pco, siinähän ovistestit voi näyttää plussaa vaikkei oikeesti oliskaan siitä kyse. Mutta sulla ei oo pco:ta?

Googletin just saman! Mulla näyttää olevan säännöllinen kierto eikä muitakaan oireita ole. Oon käynyt 2kk sitten viimeksi tarkistuttamassa gynellä munasarjakystien tilanteen ja ei ainakaan maininnut olevan mitään outoa. Näkyisiköhän se aellaiaessa. Ei hitto taas.

Takaisin