Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo noh voit vain sanoa, että halusit tehdä jotain uutta! Ei aina tarvitse olla syytä ;) Meillä käy harvemmin mun suku ja kun on alakerrassa makkarit niin sinne harvemmin porukka menee. Lisäksi, meillä on nyt työhuoneena se huone joka varmaan olisi sitten uuden tulokkaan huone, jos ei muuteta ennen sitä :)

Niin täytyy sanoa. Mä ajattelin myös että koska 5v poika muuttaa yläkertaan ja me alakerrassa niin sanon että tarvittiin alakertaan varahuone jos pojalla tulee yöllä ikävä. :D meillä asuu miehen vanhemmat vielä siellä missä tehdään remonttia niin täytyy aina varoa kun ääneen suunnittelee. Tavallaan turvallista olisi jos pääsisi muuttamaan ennen plussaa. Koska edellisen raskauden aikana muutto oli aivan järkyttävän rankka!

Heippa! Mä olen ollut nyt puolenvuoden seurannassa rypäleraskaus epäilyn takia.. nyt sain luvan raskautua <3 ennestään meillä on 4v poika ja 6v tyttö,pari vuotta pähkäiltiin halutaanko kolmas vielä ja viimein kun sai päätöksen tehtyä niin kävikin noin :( lopetin pillerit pari viikkoo sit ja oudot tuhrumenkat tuli viime viikolla. Nyt vaan sit uutta yritystä ja jännitystä :)

Niin täytyy sanoa. Mä ajattelin myös että koska 5v poika muuttaa yläkertaan ja me alakerrassa niin sanon että tarvittiin alakertaan varahuone jos pojalla tulee yöllä ikävä. :D meillä asuu miehen vanhemmat vielä siellä missä tehdään remonttia niin täytyy aina varoa kun ääneen suunnittelee. Tavallaan turvallista olisi jos pääsisi muuttamaan ennen plussaa. Koska edellisen raskauden aikana muutto oli aivan järkyttävän rankka!
Meilläkin 5v poika kotona joka vielä aamuisin kaipaa läheisyyttä. Uskoisin että jossain vaiheessa se herää ja menee laittamaan telkkaria päälle itse. Sitten herättää kun tulee nälkä :) Sen muutto ylös tulisi siinä vaiheessa kun lapsi nukkuisi omassa huoneessa, joten siihen on vielä vuosi/puolitoista jos tässä lähikuukausina tärppää. Mutta hyvä syy toi on koska kyl nuo ovat vähän mammanpoikia vielä hehe!:grin:p

Tsemppiä kaikille!

Pandalle onnittelut plussasta!

Minä selvittelin koulunkäyntiä, jos sinne pääsen, ja totesin että taitaa olla parempi että ei raskaudu sinä aikana. En tiedä. Toisaalta sitä olisi myös helppo jatkaa jos jäisi tauolle, toisaalta. En osaa sanoa, nyt vain keskityn että pääsen sinne ja stressaan sitten asiaa!

Onnea pandalle!

Itselläni jonkin verran oireita (lämpöä, metallinmaku suussa ja etovaa oloa). Vielä pitää muutama päivä malttaa odottaa ennen testin tekemistä..

Kiva tämä elämän kiertokulku. Sitä mukaan joku täällä plussaa niin aina näyttää tulevan joku uusi piinailija. Pysyy keskustelu virkeänä. Tosiaan pandan plussa tuli vähän puskista niin hämmennyin ja unohdin että ONNEA! :D

Bellamama- kinkkinen tilanne! Onneksi kuitenkin on aina se vaihtoehto että jos yllätykseksi raskautuisit niin koulua pystyy aina jatkamaan. Ei se isoa monttua matkaan kumminkaan tee. Ja saisi välissä vähän "lomailla" vaikka ei se vauva-arki aina lomalta tunnukkaan. Mutta ainakin olisi vaihtelua!

Näin minäkin mietin, olisi 1.5 vuotta koulua, niin välissä voisi olla taas enemmän perheen kanssa ja äitiyslomalla ja tehdä sillä aikaa myös koulua eteenpäin, sitten loput kun äitiysloma loppuisi. Kuulostaisi toisaalta paremmalta vaihtoehdolta kuin putkeen opiskeleminen, mutta katsotaan mitä mies sanoo asiaan :)

Mites Laura666 tilanne? Onko kuukautiset alkaneet?

Näin minäkin mietin, olisi 1.5 vuotta koulua, niin välissä voisi olla taas enemmän perheen kanssa ja äitiyslomalla ja tehdä sillä aikaa myös koulua eteenpäin, sitten loput kun äitiysloma loppuisi. Kuulostaisi toisaalta paremmalta vaihtoehdolta kuin putkeen opiskeleminen, mutta katsotaan mitä mies sanoo asiaan :)

Mites Laura666 tilanne? Onko kuukautiset alkaneet?

No toivottavasti näyttää vihreetä valoa ajatukselle!

No ei ole alkanut ei. Jos edellisiä kiertoja katsoo niin menkat oisi pitänyt lorinalla alkaa tänään. Eilen kerran ja tänään kerran ollut todella niukkoja ruskeita veriviiruja paperissa. Mutta ei tosiaan muuta. Vatsaa ja kylkeen tuikkii siihen malliin kun joku neulalla tökkisi. Cluehan ennustaa vasta keskiviikolle kuukautiset. En ole testannut enää koska mökötän. :D

Panda- ei oikein voi toivoa edes viivoille vahvistumista kun oli jo niin räikeä plussa! Mutta toivon paljon onnea vatsan kasvatteluun. :)

Onnea panda!! Ihanaa kun aina joku plussaa. Antaa toivoa kaikille muillekin :)

Täällä kp 15. Sovellusten mukaan ovis oli ja meni, mutta tänään aamulla vessakäynnillä tuli melkein lorisemalla kirkasta limaa, että en sit tiedä! Mietin että pitäiskö varmuuden vuoksi houkutella mies petipuuhiin vielä tänään... Käytin kaksi viimeistä ovistikkua viikonloppuna, ja lauantaina tuli "melkein plussa", että näinköhän tuo ovis olis (ollut) kuitenkin sit vasta tänään? Vatsakipuoireet tosin loppuivat lauantain jälkeen oikeastaan kokonaan. Kovin hyvin ei päästy ovista hyödyntämään, ja muutenkin on jotenkin sellainen olo että yk5:ä kohti mennään.

Heippa kaikille!

Hiljaiseloa ollut täällä päässä, niin paljon kaikkea uutta ja menoa ollut viime aikoina että en ole juuri edes ajatellut näitä lapsiasioita. Paitsi nyt, dpo 10, taas kerran kunnon piinaviikko edessä. Perjantaina alkoi rinnat aristaa ja nyt eilen huomasin että nännitkin on kipeät?! En millään muista onko tällaista ollut ennen... Meillä myös tutkimuksia aloitellaan. Mitä tänne kaikille kuuluu? [emoji813]️

Joo kyllä täällä verta tuli jo enemmän. Itse en siis edes testannut raskaustestillä missään vaiheessa. Mutta olo on jotenkin vapautunut, kun menkkamaiset kivut on poissa :)
Tulen tänne taas takaisin, jos sattuu ovulaation aikaan kohtaaminen "spermapankin" kanssa.. Olen siis saanut houkuteltua vauvan tekoon tuttavan, joka matkustelee paljon.(sinkkuvuosia 10) Tämä on siis täydellistä hakuammuntaa ja käytännössä tärppi pitäisi tapahtua 1 seksi kerrasta.. :D
Toivottavasti kun palaan täällä olisi paaaaljon plussia tapahtunut!!! Rakastakaa ja rakastelkaa ja nauttikaa mahdollisimman paljon. Epätoivon hetkiin voimaa..

Täällä ainakin aloitettu taas talletukset ens vkl:n ovista ajatellen. Tosiaan jo viime viikonloppuna outojen oireiden takia tein kaks ovistestiä ja molemmat oli aika vahvoja. Mut ei kumminkaan plussia ja uskon edelleen silti että ens viikonloppuna on se ovis vasta. :) Harmillista vaan kun ovis on la ja ollaan koko viikonloppu porukoilla. Eli ennen sinne menoo ja sen jälkeen ainakin talletellaan, olis vaan ovispäivänäkin ihan kiva talletella. :o :D

Kp 41. Menetän toivoni ihan just, lähden sienestämään ja jään sinne.
Samat fiilikset mulla, kun selasin keskusteluja kuinka jollain on menkat olleet puolikin vuotta pois pillereiden lopettamisen jälkeen. **ttu. Jos olisi parempi rahatilanne, hakisin yksityiseltä väkisin jotkut lääkkeet.

Ajatella että minäkin toukokuussa tänne eksyin ja jo nyt tuntuu että aktiivisten kirjoittajien porukka tähän keskusteluun on kertaalleen ehtinyt jo vaihtua. Ja itse jään tänne varmaa vuosiksi :meh:

Takaisin