Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä hyppään nyt keskusteluun mukaan. Menkat on lopuillaan ja nyt päätettiin että kolmonen saa tulla kun on tullakseen. Womanlog ennustaa ovulaatiota ensi viikon perjantaille. Nyt siis menossa toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen, ekassa kierrossa oli kondomi käytössä. Pillereiden lopetuksen jälkeen vuoto alkoi nopeasti ja ovulaatio oli KP 9. Silloin kivut oli aivan kamalat. Toivon että nyt vähän ois tasottunu eikä ois aivan niin voimakkaita oireita.

Plussatuulia ketjuun :)

Täällä nyt kp24 ja primolutia vetänyt 3 päivää, toivon että menisi äkkiä vähän päälle viikko. Pääsee uuteen kiertoon sitten loppukuusta ja tähdätään kesävauvaa. :)

Tervetuloa uudelle kirjoittelijalle!

RouvaKettunen- sä pääsetkin taas piinailemaan. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!

Kesävauva olisi ihana. Esikoinen on syyskuun lapsia niin oli tuskainen kesä kyllä odotella. Nyt näyttää siltä että menkat alkaa huomenna. Eilen pahimmat kivut oli ja tänään vähän jomotellut. Nyt illasta tuli paperiin muutamia rusehtavia veriviiruja. Outoa kyllä. Voi miksi nyt jo. Vasta DPO10 ja menkat tulossa. Eiköhän viimeistään huomen illalla ole täysi vuoto päällä. Ovistesti edelleen aika vahva. :confused::(:mad: cluen mukaan menkat olisi vasta 5päivän päästä. Äh!!

Laura 666 minulla kans rusehtava tuhru samoilla päivillä. Tosin näyttää, että menkoiksi kallistuu.

Voi itku. Toivottavasti ei. Mulla tuli tosiaan niiin vähän että hädintuskin näitä viiruja huomasi. Mutta yhdistin menkkakipuihin. Olisi kiinnittymisvuodoksikin liian myöhäistä.

DSC_2344~2.JPG
DSC_2341~2.JPG

Mitäs tää nyt on? Miks toi näyttää tuolta valoa vasten? Ohjeessa lukee, et - on nega ja + on positiivinen... Tilasin myös eilen muutaman halpistikun.

Laura: onpa piinaava tilanne, mutta aika vahvasti tuo ovistesti reagoi. Mä pidän peukkuja täällä sulle!:)

Mulla ei tuo ovisviiva vahvistunut enempää, perjantaina aamulla oli kipuja vatsan seudulla, joka loppui sitten jo ennen iltaa. Ihan kuten kuukautiset olisivat alkamassa mutta taisi olla ovis. Onneksi me ollaan miehen kanssa joka ilta hempeilty että se ei vahingossa mennyt ohi, mutta vähän harmittaa ettei tuo ovisviiva ollut vahvempi. Ehkä jos olisin päivällä/aamulla tehnyt uusi testi se olisi ollut vahvempi? Nyt kuitenkin eletään sitten dpo 3, menkat ovat laskettu 25-27 päivän kierron mukaan alkamassa viimeistään ensi maanantaina.:bag:

Ihanaa kun toiset plussaa. Mä en edes testannut enää tänään. Side pöksyihin koska menkat alkaa aika salettina tänään. Sen tuntuinen alavatsa on. Eli yk4 täältä tullaa. :(

Ihanaa kun toiset plussaa. Mä en edes testannut enää tänään. Side pöksyihin koska menkat alkaa aika salettina tänään. Sen tuntuinen alavatsa on. Eli yk4 täältä tullaa. :sad001
Mullakin on sellainen fiilis että ei yk 3 ole vielä onnistunut! Varsinkin kun ovis tuli myöhään jos se nyt edes oli ovis ja... no eiköhän odotetaa "the tunne" myös. Koska kai sitä jotenkin vaistoaa että nyt natsas! tein itseeni kanssa haasteen että kumpi tulee ensin, uusi työpaikka vai raskaus! Annoin mieheni veikata, ja hän sanoi raskaus. Vaikka itse toivon ehkä että työpaikka tulisi ensin, niin ehtisi hieman keskittyä siihen ennen kuin menee äitiyslomalle :D katsotaan kumpi voittaa !!

Mullakin on sellainen fiilis että ei yk 3 ole vielä onnistunut! Varsinkin kun ovis tuli myöhään jos se nyt edes oli ovis ja... no eiköhän odotetaa "the tunne" myös. Koska kai sitä jotenkin vaistoaa että nyt natsas! tein itseeni kanssa haasteen että kumpi tulee ensin, uusi työpaikka vai raskaus! Annoin mieheni veikata, ja hän sanoi raskaus. Vaikka itse toivon ehkä että työpaikka tulisi ensin, niin ehtisi hieman keskittyä siihen ennen kuin menee äitiyslomalle :D katsotaan kumpi voittaa !!

Mun the tunne kesti melkein ekan viikon oviksen jälkeen. Siitä se tehokkaasti laski taas. En oikein tiedä mitä seuraavaan kiertoon enää yrittäisi. Epätoivo iskee nyt jo! Mun haaste on että kumpi tulee ensin valmis remontti vai plussa. On vähän kiusallista selitellä sukulaisille että miksi me remontoidaan yhtä huonetta jo kun ei sitä ollut edes tarkoitus vielä. Täytyy yrittää keksiä sille huoneelle joku muu tarkoitus. Meditaatiohuone. :D:D:D Mut tsemii piinapäiviin! Mä ootan mun testipakettia vieläkin mutta en jaksa enää testata. Tiedän jo mitä tulossa. Taas.

Mun the tunne kesti melkein ekan viikon oviksen jälkeen. Siitä se tehokkaasti laski taas. En oikein tiedä mitä seuraavaan kiertoon enää yrittäisi. Epätoivo iskee nyt jo! Mun haaste on että kumpi tulee ensin valmis remontti vai plussa. On vähän kiusallista selitellä sukulaisille että miksi me remontoidaan yhtä huonetta jo kun ei sitä ollut edes tarkoitus vielä. Täytyy yrittää keksiä sille huoneelle joku muu tarkoitus. Meditaatiohuone. ::arghh::arghh:D Mut tsemii piinapäiviin! Mä ootan mun testipakettia vieläkin mutta en jaksa enää testata. Tiedän jo mitä tulossa. Taas.
Joo noh voit vain sanoa, että halusit tehdä jotain uutta! Ei aina tarvitse olla syytä ;) Meillä käy harvemmin mun suku ja kun on alakerrassa makkarit niin sinne harvemmin porukka menee. Lisäksi, meillä on nyt työhuoneena se huone joka varmaan olisi sitten uuden tulokkaan huone, jos ei muuteta ennen sitä :)

Täällä kans kohti uutta kiertoa. Viikonloppuna testasin niin kirkuvan puhtaan negan, että lensi jo lusikka nurkkaan. :mad: Nyt on alkanut selkää jomotella siihen malliin että tätiä odotellaan ihan lähipäivinä kylään.

Olkoon seuraava kierto meille kaikille suotuisampi!

Takaisin