Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Laura666 täällä tulin katsomaan joko saisit plussan, ja innostuin jo kuvista mutta harmi kun olikin ovulaatiotesti! Ja raskaustesti negatiivinen. Kumpa saisit samat viivat pian raskaustestiin !
Alinahille tsemppiä, toivottavasti olisi lyhyt jono!
Hipshops olipas töykeä hoitaja. Vaadit lääkäri aikaa seuraavalla kerralla!
Mimosa-18 onnea vielä, hyvältä vaikuttaa
Täällä kp3, itse aloin jo perua välikiertoa, haluan antaa herran haltuun lisääntymisen, mutta miehen kanssa ei olla vielä puhuttu niin paljoa. Hän ei oikein tiedä mitä haluaa, joten aika näyttää.
Ovulaatio olisi flon mukaan 25.9, saa nähdä. Kuukautiset ovat olleet todella runsaat ja kivuliaat, alkaa olla samanlaiset kuin ennen kierukkaa, joten hyvältä vaikuttaisi raskautumisen kannalta, harmittaa jos ei päästä yrittämään. järki ja tunteet eivät nyt tee yhtään yhteistyötä. En nyt syö sitä gelee royalia myöskään, kun kallis vitamiini ja jos ei yritetä niin en viitti turhaan syödä.
Laura666, jokseenkin lupaavalta vaikuttaisi nuo sinun oireet.. jotain luulisi tapahtuvan!
Mulla oli ihan kamala olo tänään töissä. En tiedä johtuiko siitä että niskatkin meni huonossa työasennossa ihan jumiin, mutta ällötti ja oksetti. No, ohi meni siitäkin pahin, tuntuu silti että pää ihan jumissa. Melkein hain taas testejä lisää.
Mulla kp 64 meinasin että kai se ovulaatio joskus sieltä vielä tulee ja ehkä olisi raskauskin mahdollinen. Muutama nega testattu jo tässä kierrossa.. Kaksi viikkoa sitten viimeisin. Varmaan tässä tilanteessa ihan hyvä varmistella aina ajoittain.Täällä niin paljon viestejä että en löytänyt. Mitkä päivät sulla menossa? Piinapäivät on kyllä ressaavia. Mä en oikein tiedä mitä ajatella. Ei mulla menkkakivut oo näin lamauttavia yleensä mut sellasilta nää vaikuttaa. Jos edelliseen kiertoon vertaa niin maanantaina alkaa menkat. Jos clueen uskoo niin joskus ens keskiviikkona. Mun usko on enemmän siinä että menkat sieltä pärähtää. Äh. :D Testejä -en- saa enää tähän kiertoon ostaa. Hitto vie.
Mulla kp 64 meinasin että kai se ovulaatio joskus sieltä vielä tulee ja ehkä olisi raskauskin mahdollinen. Muutama nega testattu jo tässä kierrossa.. Kaksi viikkoa sitten viimeisin. Varmaan tässä tilanteessa ihan hyvä varmistella aina ajoittain.
Niin, jos sulla ne menkat alkaa! Vähän tuntuu että voisivat jäädä tulemattakin :)
Mitä ihmettä Laura666 :D jännä värileviymä. Väriä on mutta ei viivaa, joskos toinen testi olisi selkeä plussa?
Hipshops saisi siellä kanssa tulla selvyys jo kiertoon!
Me ei siis olla vielä keskusteltu mitä tehdään. Alustavasti puhuttiin, että laitetaan yritys tauolle, mutta itse en nyt haluaisikaan, mies ei tiedä.. Joten ehkä on tauolla, ehkä ei. Tänään mies kotiutuu niin ehkä jutellaan, tai sitten vasta ensiviikolla.
Laura666, oho, onkohan jotenkin viallinen?
Mä en saanut edes parjattuun rfsu:n testiin viivaa eli nega, taasen.
Sivusta huutelen että piditkö Laura tikkua paperin päällä tulosta odottaessa? Kun se kai voi aiheuttaa sen että väri leviää tuolla tavoin testissä!