Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Menkat ei pitäisi alkaa vielä viikonloppuna mutta alavatsa kipuilee kovasti ja on ollut huimausta jonkun verran. Oon myös perseeseen ammuttu karhu ja äksyilen. Tissit niin kipeät ettei liivejä voi pitää. :( Eipä oikein muuta. Aika outoja pms oireiksi mulla. Edit; nyt vielä mietin että tein kyllä tänään ton väärin. Aamun toisesta pissasta kahden ison kahvimukin, 4dl appelsiinimehun, 2dl vesilasin jälkeen. Pidätystä ei tullut edes tuntia että luulisi olevan aika laimea virtsa.

Muokattu viimeksi:
Menkat ei pitäisi alkaa vielä viikonloppuna mutta alavatsa kipuilee kovasti ja on ollut huimausta jonkun verran. Oon myös perseeseen ammuttu karhu ja äksyilen. Tissit niin kipeät ettei liivejä voi pitää. :sad001 Eipä oikein muuta. Aika outoja pms oireiksi mulla. Edit; nyt vielä mietin että tein kyllä tänään ton väärin. Aamun toisesta pissasta kahden ison kahvimukin, 4dl appelsiinimehun, 2dl vesilasin jälkeen. Pidätystä ei tullut edes tuntia että luulisi olevan aika laimea virtsa.
Oisko sulla kuvaa raskaustestistä, tiirailisin sitä mielelläni. :rolleyes:

Oisko sulla kuvaa raskaustestistä, tiirailisin sitä mielelläni. :rolleyes:
Kaivoin klassisesti tän roskiksesta koska en eilen kuvaillut kun nää cb testit on mulle vähän semmosta hupia. En kuvaan saa oikein mitään enää, viiva on eilisestä haihtunu kuten kontrolliviivakin. Ilmeisesti avatuille käy näin. Mutta ei siis mitään vakavasti otettavaa tässä. Tuolla aikasemmin näky mun pc testin tuhru. Odotan vieläkin mun OIKEITA testejä postista. :D

8b85e0f369c95513ed98ae8bdd498a71

Kaivoin klassisesti tän roskiksesta koska en eilen kuvaillut kun nää cb testit on mulle vähän semmosta hupia. En kuvaan saa oikein mitään enää, viiva on eilisestä haihtunu kuten kontrolliviivakin. Ilmeisesti avatuille käy näin. Mutta ei siis mitään vakavasti otettavaa tässä. Tuolla aikasemmin näky mun pc testin tuhru. Odotan vieläkin mun OIKEITA testejä postista. :D

Nään haamun! Jännäilen sun puolesta :woot:

Mäkin näen viivan!

Eilen tesiajalla ja vielä 2h jälkeenkin siinä oli aika selkeä toinen sininen viiva. Mutta on näissä aikasemminkin ollut että en luota näihin. Nyt hain apteekin omaa ja aamulla katsotaan mitä sanoo.

80f2b9e6539320fb1ac0b480cb383571
Mut mites se sitten on, onko tämä ovisplussa vai ei? Illasta vahvempi taas kun aamun laimeen pissan testi. Eli jokainen on edeltäjäänsä tummempi. :confused: Apteekin omalla vaan joku viivanpaikka.

80f2b9e6539320fb1ac0b480cb383571
Mut mites se sitten on, onko tämä ovisplussa vai ei? Illasta vahvempi taas kun aamun laimeen pissan testi. Eli jokainen on edeltäjäänsä tummempi. :confused: Apteekin omalla vaan joku viivanpaikka.

No melkein on jo :D oliko niin ettei sulla ollu enää testejä kotona?

Mikä on ollut paras testi testailla etukäteen? Ootteko käyttänyt kuinka herkkiä?

Mulla oli one step 10, sofi 25 ja rfsu. Sofi näytti jo DPO 9 haamua, mut one step ei. DPO 10 rfsu digi oli nega, one steppiim tuli viivan paikka ja sofissa ja rfsu:n luiskassa selvät haaleat viivat. DP0 11 näytti jo kaikki selkeää viivaa

No melkein on jo :D oliko niin ettei sulla ollu enää testejä kotona?

On mulla yks apteekin 10mlu, 2 viikkonäytöllistä ja raskauskeijun 25mlu(niillä pesen vessanpönttöä koska aina herättänyt turhia toiveita.) :D Jaaa sit on yks predictor early. Mut en löytänyt mistään tietoa mikä sen herkkyys on. Ja TOIVOTTAVASTI maanantaina tulee first responset. Juuuu saattaa olla että oon raskaustesti hamsteri. Mut tosiaa toi apteekin testi on kyllä nega. Ja dpo oli 9. Joskus kokeilin huvikseni näihin samoihin aikoihin kiertoa oviatestejä useampana päivänä ja ei niihin oikein tullu mitää. Nyt nään ekaa kertaa siinä tommoset kirkuvat viivat.

Mä oon ollut samanlainen hamsteri :D

Tänään tein viimeisen onestepin ja nyt jo vieroitus oireet, kun testit loppu.

Mietin jo että meenkö huomenna ostaa lisää, ku tänään vasta DPO 13, mut toisaalta sain jo eilen viikko näytölliseen digiin 2-3, vaikka ei mitenkään voinu olla vielä niin paljon viikkoja :o Eli hcg kyllä noussut hyvin :)

Jos 1 viikko digi vielä ensiviikolla :D

Ovis testi näyttää lupaavalle, mut tässä ei oo kyllä mitään :(

DPO 9 on kyllä tosi vähän vielä

Niinpä samaa ajattelin! Outouksia taas. Mä säästelen noita digejä siihen että näkisin selkeesti viivan jossain muussa kun ovistestissä. Mut eikai näillä DPOilla välttämättä näykkään. Silti menkkatuntemukset on vahvasti läsnä. Pelkään että kierto vaan lyhenee koko ajan ja kohta on niin lyhyt ettei ole mitään mahiksia raskautua.

Laura, onpa jännittävää! Raskaustestissä en nää mitään, mutta tuo ovistesti onkin jännä! Yritä malttaa vaikka pari päivää, niin varmemmin tulee viivoja jos plussa on tuloillaan.

ON. Flo ennusti oviksen eiliselle, mutta tuntemuksista ja limoista päätellen se onkin tänään tai huomenna. Ihan jäätäviä viiltelyitä oikealla alavatsalla. Ei olla päästy kovin montaa kertaa petipuuhiin, mutta jospa tää n. -4 ja 0 riittäis.....

Terkku2- luulisi riittävän jos onni myöten! Tsemppiä piinapäiville. Tää on ärsyttävää. Pakko se on malttaa. Luultavasti silti oon joka päivä tikuttelemassa. :D

Takaisin