Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun first responset ei oo tullut vieläkään. Tänään dpo8. Ja pc näyttää tältä. Jotain näkyy mutten usko sen olevan plussa koska ei ole kamalan tasainen viiva.
73615a6235ba4938b9d5723e6b90c5ca
Haamun nään kyllä kanssa! Sen enempää en osaa tulkita. Toivottavasti olisi ihan todellinen!

Haamun nään kyllä kanssa! Sen enempää en osaa tulkita. Toivottavasti olisi ihan todellinen!

Niin viiva ei ole tasainen. Tämä ei ole ensimmäinen vastaava suttutesti jota mä saan. Mun mielestä jos tuo olisi oikea plussa niin olisi jotenkin kamalan kirkas viiva näille päiville. Harmittaa jo etukäteen tämmöset. :confused:

Niin eikai ne tyhmiä haaveita ole. Mäkin haaveilin että ei menisi koko ensi kesä paksuna mutta näyttää siltä että odotan koko ensikesänkin vaan sitä saatanan viivaa noihin läpysköihin. Oon aika aikasessa yritysvaiheessa joten tuntuu tyhmältä olla nyt jo näin turhautunut. Moni täälläkin odottanut sitä viivaa jo niin kauan.

Laura666 ja Stellamom, joo, ei kai muu auta kuin odottaa :sorry: eniten varmaan vaan harmittaa, kun ei tiedä oliko ovulaatio jo, vai onko vielä edessä. Tällä tahdilla epäilen tosiaan ettei ole vielä tullut, sillä loogisintahan se olisi että menkat sen jälkeen tulisivat. Hohhoijaa.

Ja minä kun en halunnut olla enskesää raskaana. No, ei aina voi saada mitä haluaa :wacky: tyhmä haave oli sekin että ensvuoden jouluna olisi jo vähän ”isompi” lapsi, joka vähän edes joulusta ymmärtäisi. Tai siis sen verran mitä alle vuoden ikäinen tajuaisi. Olen siis ihan jouluhullu ja mulla olisi paljon tonttuideoita toteutettavana. :santa
Tässä mun ke (ylempi) ja to ovistestit, viikonloppuna siis ovulaatio? en tiedä miksi se on näin myöhässä :wideyed: Mutta jos se on aina näin myöhässä niin ymmärrän miksi mulla on ollut outo olo näinä aikoina ... Tänään toivon että kirkastuu toi viiva vielä :) eikun sänkyhommiin siis!

Liitteet

• IMG_20180912_191415.jpg
    IMG_20180912_191415.jpg
    520.8 KB · Katsottu: 175
Niin viiva ei ole tasainen. Tämä ei ole ensimmäinen vastaava suttutesti jota mä saan. Mun mielestä jos tuo olisi oikea plussa niin olisi jotenkin kamalan kirkas viiva näille päiville. Harmittaa jo etukäteen tämmöset. :confused:

Niin eikai ne tyhmiä haaveita ole. Mäkin haaveilin että ei menisi koko ensi kesä paksuna mutta näyttää siltä että odotan koko ensikesänkin vaan sitä saatanan viivaa noihin läpysköihin. Oon aika aikasessa yritysvaiheessa joten tuntuu tyhmältä olla nyt jo näin turhautunut. Moni täälläkin odottanut sitä viivaa jo niin kauan.
En ole pitkään odottanut mutta kyllä sitä turhautuu kun aina pitää aloittaa kokonaan uudestaan! Ja kp 1 tuntuu kuin ois myynyt viimeistä karkkipussia ja hukannut rahat!! Katsotaan miten tässä käy.

Mun first responset ei oo tullut vieläkään. Tänään dpo8. Ja pc näyttää tältä. Jotain näkyy mutten usko sen olevan plussa koska ei ole kamalan tasainen viiva.
73615a6235ba4938b9d5723e6b90c5ca

Kyllä siinä jotain näkyy :) ootko varma ettei ois dpo:t pidemmällä ? :D

Mä en osaa pysyä täältä vielä pois :D

Tänään onkin niin hurjat viikot kuin 3+4 :D Ihmettelen kyllä kun eka haamu tuli jo DPO 9 ja aiemmissa 2 raskaudessa oon saanu samanlaisen vasta DPO 11 :o

Mä en osaa pysyä täältä vielä pois :D

Tänään onkin niin hurjat viikot kuin 3+4 :D Ihmettelen kyllä kun eka haamu tuli jo DPO 9 ja aiemmissa 2 raskaudessa oon saanu samanlaisen vasta DPO 11 :o

Ei se haittaa oo vaan täällä ilahduttamassa meitä! Jotain positiivista negojen keskelle. Mä oon niin monta tämmöstä epämäärästä testiä saanut ettei oikein huvita nää töhryt enää. Eilen oli kumminkin pc puhdas nega ja nyt olisi jo noin paljon vahvempi. Joo-o hyvin meni testaamattomuus. :rolleyes:

Mulla nousee kohta kupla otsaan tän pidättämisen kanssa. Jos ei kolmeen mennessä DHL mies oo oven takana tuomassa mulle FRER pakettia niin räjähdän. :D

bda26bbfd9855faef67cb1a9bd31a1f7

Mulla on ollu nyt menkkojen jälkeen ihme kipuilua alavatsalla ja selässä. Tänään alkoi myös runsas valkovuoto. Eilen oli senverta kipee alavatsa ja selkä että oli huono olo. Tein ny ovistestin kun pohdin että jos tuliski plussa. Ei ny ihan plussaa tullu mutta aika vahva viiva siihen nähden että ens viikon viikonloppuna vasta ovis eikä ollu edes aamupissasta. :o

bda26bbfd9855faef67cb1a9bd31a1f7

Mulla on ollu nyt menkkojen jälkeen ihme kipuilua alavatsalla ja selässä. Tänään alkoi myös runsas valkovuoto. Eilen oli senverta kipee alavatsa ja selkä että oli huono olo. Tein ny ovistestin kun pohdin että jos tuliski plussa. Ei ny ihan plussaa tullu mutta aika vahva viiva siihen nähden että ens viikon viikonloppuna vasta ovis eikä ollu edes aamupissasta. :eek:
Jospa sun ovis on ajoissa? Mulla oli ihan oudosti myöhässä taas nyt!

Niin juu ja piti lisätä että rinnat kans tosi arat. Ei yleensä oo rinnat kipeetä ennen ovista. Tosi kummia oireita ja kun mulla on niin kellontarkka kierto yleensä. Nyt olis aika iso muutos kierrossa jos kohta ovulaatio. Mietin että pitäiskö se r.testi vielä kumminkin tehdä? Kuukautiset oli aika normit, 3 päivää kuten aina, ekana ja kolmantena enää vaan ihan vähän vuotoa. Jonkin verran oli hyytymää. Niin ja aamulämpö tänään 36,8.

Niin juu ja piti lisätä että rinnat kans tosi arat. Ei yleensä oo rinnat kipeetä ennen ovista. Tosi kummia oireita ja kun mulla on niin kellontarkka kierto yleensä. Nyt olis aika iso muutos kierrossa jos kohta ovulaatio. Mietin että pitäiskö se r.testi vielä kumminkin tehdä? Kuukautiset oli aika normit, 3 päivää kuten aina, ekana ja kolmantena enää vaan ihan vähän vuotoa. Jonkin verran oli hyytymää. Niin ja aamulämpö tänään 36,8.
Tee r-testi vielä! Voi olla joku kiinnittymisvuoto toki, ja parempi olla varma asiasta sitten :)

ON tiedossa meillä ollut koko ajan että sinne on jonoa, viestistäni puuttui se kokonaan. Toisaalla olen maininnut että kyselen jos pääsisimme ivf jonoon. Tapaan lääkärin kun uusi kierto alkaa, keskustellaan näistä vaihtoehdoista. Sitä ennen nyt kuitenkin vielä yksi pistoshoitoinen ovulaatioinduktio hoidetaan pois alta.

Se jonohan nyt voi vaihdella ja elää miten sattuu. Viime syksynä se oli vain 3kk mittainen.
Niin,meidät laitettiin viime syksyllä jonoon ja silloin kyllä jonotus tilanne oli tuo 6-8kk.

Aijaa. Onpa kurjaa! Mä kuulen loppukuusta varmaan tämän hetkisen jonon.

Eilen tein sitten clearbluen varhainen tulos testin illalla. Siihen ilmestyi aika heikko haamu. En sitten sitä vakavasti ottanut koska clearblue ja sen haanuja saanut ennenkin. Mutta eilen ostin huvikseni ovistestejä. Ja tänään dpo9. Onko se normaalia että se vahvistuu kyllä tässä vaiheessa kiertoa. Eilen haaleampi ja tänään MELKEIN plussa. Eli ylempi on eilinen ja alempi tän päivän. :rolleyes::rolleyes: Mä en ymmärrä ovistesteistä yhtään mitään.
dd58d77122812e9e83f92ea507f5e71c

Takaisin