Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Opiaattina pahoittelut, täällä kans puhtaan valkoinen raskaustesti, eikä kuukautisia näy :sad001 eilinen positiivisuus kadonnut. Onneksi on poppaskonstit seuraavaan kiertoon, pelkään vain että nekin on turhia. Aloin miettiä, jos minulla olikin kysta, enkä ovuloi ollenkaan. Tiedä tätä. Turha asialle tehdä kuitenkaan kun mies ei suostu hoitoihin jos niikseen on :sad001

No joo, alkaisi edes joku kierto :( KP 36. Valkovuotoa vain, ja sekin satunniasta.
Tuo on kyllä kurjaa, jos mies ei suostu hoitoihin sen takia, ettei tuntuisi omalta? Ymmärtäisin kyllä, jos adoptiota vastustaisi noilla perusteilla. Meillä taas mies on valmis mihin vain (paitsi varmaan adoptioon) saadakseen toisen lapsen. Mä olisin nyt valmis ihan mihin vaan että saisin + testin tai menkat.

Meillä mies suostuisi ennemmin adoptioon kuin hoitoihin. Hän pelkää että hänestä löytyisi vika, jolloin hänen miehisyytensä katoaisi. Ymmärrä tätä..

Meillä kävi nyt niin, että ensikierto on taukoa, elämäntilanteen takia, ja jos niikseen on niin sitten jää yritys kokonaan. :( todella surulliset fiilikset, mutta ei se auta. Ehkä koitetaan uudestaan sitten 2.5v kuluttua, tai sitten ei. Ahdistaa, mutta ei ole vaihtoehtoja. Reippaan kuukauden päästä ollaan viisaampia.

Mä luulen, et meillä mies kuvittelee et heti ku lähetään hoitoihin se on lahjasolut samantien... :o

ImageUploadedByVau Foorumi1536821883.262102.jpg

Mikä ihana sana :)

Kiitos kaikille onnitteluista! Siirryn tuonne toiselle puolelle! Tulkaa pian perässä :)

Jee onnea vielä Mimosa!

Bellamama- harmi sun puolesta. :(

Mulla dpo7. Yönaikana rinnat kipeytynyt niin ettei siedä kosketusta yhtään. Sen lisäksi oikein puolen nivunen/häpyluun seutu on kosketusarka ja joutuu linkuttamaan yhdellä jalalla. En tiedä mikä on. Rinnat ollut arkana ennenkin ennen menkkoja mutta ei näin kipeät. Ja tuo nivunen on tosi kummallinen. Myös vatsa turvoksissa. Epäilen kumminkin enemmän jonkun munasarjakystan puhkeamista kuin raskautta. :confused::rolleyes:

Laura666 kuulostaa hyvältä! Plussa sieltä pärähtää <3 plussaat minunkin edestä!

No olisi kamalan vaikea kuvitella. Mä aloin vaan nyt miettimään tota kystahommaa että jos on kiertynyt ja puristuksissa koska toi nivusen kipeytyminen eikai voi edes olla raskausoire.

Mutta testit ei oo tullut. Voitteko kuvitellakkaan etten ole lähtenyt ajamaan taas apteekkiin malttamattomuuksissani. :D

BellaMama, voi kumpa siellä kaikki palaset loksahtaisi onnellisesti paikoilleen ihan itsestään "enlöydähalihymiötä" : P = D

Mulla ei oo yhtään testejä, whaat? Mutta haluaisin tilata lastenvaunut. Eikö se ois ihan loogista nyt? : D : D

On tietty! Ite olin melkein jo fb kirpparilla varaamassa emmaljungia kunnes tajusin et ehkä siinä joutuis selittelee tuttaville :D Musta on outoo et jaksan odottaa niitä! On mulla precheckejä kaapis mut en tuhlaa niitä tähän vaiheeseen! :D

Onnea mimosa!

Salainensydän, se on ihana näky kun pieni sydän jumputtelee! Onnea!

Myötätuntoa kaikille tädin kohdanneille ja negailijoille.

Dpo0, eilen peuhailtiin, tänään ei siihen oo mahdollisuutta kun mies on huomiseen asti töissä. Viime kierrossa testasin kaksi turhaa haamulaista, joten nyt en varmasti koske yhteenkään testiin ennen kun menkat on myöhässä. Yeah right...

Onnea mimosa!

Salainensydän, se on ihana näky kun pieni sydän jumputtelee! Onnea!

Myötätuntoa kaikille tädin kohdanneille ja negailijoille.

Dpo0, eilen peuhailtiin, tänään ei siihen oo mahdollisuutta kun mies on huomiseen asti töissä. Viime kierrossa testasin kaksi turhaa haamulaista, joten nyt en varmasti koske yhteenkään testiin ennen kun menkat on myöhässä. Yeah right...

Helpommin sanottu kuin tehty! Paljon kärsivällisyyttä piinapäiville!

Niin, meillähän vika on tosiaan minussa. Miehen siittiöt priimaa.

Taidan kanssa vielä viikonloppuna testata jos ei kuukautisia näy, salaa toivon sitä plussaa vielä kun yhdessä päätettiin että ainakin ensikierto on välikierto, ja jos kouluun pääsen niin koulun jälkeen sitten vasta yritetään seuraavan kerran!

Laura666 ja Panda_ plussia sinne!

Takaisin