Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miten noi terolutit eroo primoluteista? Mulle määrättiin noi primot kierron käynnistykseen.

Primolutit on vahvempia ilmeisesti. Mä sain ne myös kun oli kp74. Primolutien aikana ei raskaus onnistu toisin kun terolutien aikana. Näin muistaisin.

Täytyy varmaa kysyy noista prismoista sitten, joku täällä foorumilla raskautui primoluteilla muistaakseni? Mutta se taisi mennä kesken, oliko se unicorn vai oliko ne primot sillä käytössä silloin.

Mulle määrättiin 10 nappia primoja, joista tänään nappasin viidennen. Ei näy ei kuulu. Menkkojen tosiaan piti alkaa uuden vuoden aattona. Tuntuu niiiin kaukaiselta ajalta!

No höh! Tosi kurjaa, että sielläkin menkat loistaa poissaoloaan.. :(

Nipsuliini, mullekin määrättiin primoja, kun kierto ei käynnistynyt keskenmenon jälkeen. Ilmeisesti ne tosiaan on vahvempaa kamaa kuin terot. Ennen primojen aloittamista pitäisi olla varma, että ei ole raskaana, terolutien kanssa ei kai haittaa, vaikka olisi raskaana. Tietty seuraavasta, primoilla käynnistetystä kierrosta saa tulla raskaaksi (tästäkin ollut jossain vähän epäselvyyttä).

Mulla primot toimi tosi hyvin, mutta taisi mennä useempi päivä niiden lopettamisesta, että menkat alkoi. Muistaakseni otin vikan tabletin torstaina ja menkat alkoi sunnuntaina.

RFSU:n ovistestit ei monella näytä plussaa. En oo ite sillä saanu koskaan mutta samaan aikaan, pc ja esim raskauskeijun liuskat on ollu plussaa.

Siis onks noi primolutit ja terolutit molemmat keltarauhashormoneita? Edellistä raskautta yrittäessä muistaakseni teroja söin..

Mäkin liityn hei tänne. Mun eka kerta ku mihkää foorumille kirjottelen :) elikkä siis toinen lapsi haaveissa, kolmas luomukierto vasta lopuillaan. Nyt siis kp 33/34(?). Kierrot kun nyt vähän menee miten sattuu.. eipä tainnu tästä kierrosta ainakaan tärpätä, ovistakaan en bongannu missään välissä

*Vauvahaaveissa2018 - 23v, esikoista yritetään, kp2 ja yk7
* Mutter, 25v, toista, kp1, yk3
* Nipsuliini, yritystä 1/17, ku 2/17, esikoinen toiveissa
* Hopeareunus, enkelipoika 6/17 rv 14, nyt kp 9 & yk 6
* Mymlan -18, toinen haaveissa, yritystä 11/17
* Alinah, yritystä 2/16, toinen haaveissa.
* Unicorn17, tjottailua 5/16, yritystä 1/17, km7/17, toinen haaveissa
* Vaiana, 28v, tjot 9/16, menkkojen alettua yritystä 8/17, toinen haaveissa, nyt kp45 ja yk4
* Turotus, 19v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Imme, 28 v, yritystä 12/2017, toinen haaveissa
* Mirellan, 26 v 10/2016, ensimmäinen toiveissa
* Mrs R. 28 v, yritystä 7/2017, km 10/2017, esikoista toivotaan
* Kettutyttö, 41v yritystä 07/2017, km 12/2017, esikoista toivomme
* Eliza79, 39v, tjottailua/yritystä 7/2017, kolmas haaveissa
* Jemilia, 29v, kkm 9/17, esikoinen toiveissa.
* Mamii89 28v toista tulevaksi, km 10/13, yk 2 kp 1/28-30
* Mompsu, 25v, yritystä 11/2017, esikoinen toiveissa
* Nannarii, 29, yritystä 8/17, kkm 12/17, esikoinen toiveissa
* Annsku, 27, tjottailua 10/17, yritystä 12/17, kolmas toiveissa
* Heitsu1996,21v,Yritystä neljä vuotta,2017 kohtukuolema,toisen yritystä.
* Kirppu^ 27v,neljättä yritellään,yk4
* Marce86, 31v,yritystä 2/2016, kolmas haaveissa
* Poikienäiti, 23, yritystä 9/17, km 12/17. Kolmas toiveissa.
* Iduliini 32v, yk 3, toinen oma biologinen haaveissa (kolmas lapsi kotiin)
* Pene 27, yritystä 1/ 2017, esikoinen toiveissa
* Pepita_ , 37v. , Laiskanpuoleista tjottailua 01/17 , yritystä 12/17 , toinen toiveissa
* Salainensydän 27v, yritystä 3/17, esikoinen haaveissa
* Emk, viidettä yritetään 9/17 eli yk4. Kp27/33-35
* Babakoors, 23v, yritystä 6/17, esikoinen toiveissa, nyt yk7, kp1-28-37
* Naksutiili, yritystä 8/17, kkm 11/17, toinen haaveissa
* Kamomilla*, 34v, kkm 4/17, km 10/17, esikoinen toiveissa
*mangustimamma, 37v, yritystä 5/17, km 7/17, toinen haaveissa
* Muska77, viides toiveissa, aloitettu yritys 6/2017, kkm 10/2017
*Tsih, ensimmäisen yritystä 9/17 asti, kkm 12/17
*Metsätähti88, 29v, menkat alkaneet 8/17, yritystä 10/17, kolmas toiveissa

Nostan tätä listaa taas.

Täytyy varmaa kysyy noista prismoista sitten, joku täällä foorumilla raskautui primoluteilla muistaakseni? Mutta se taisi mennä kesken, oliko se unicorn vai oliko ne primot sillä käytössä silloin.

Juu kyllä, mä siirsin menkkoja primoilla ja plussasinkin siitä kierrosta missä söin primoja , mutta meni kesken 6+ .

Teroja oon syönyt nyt ja yleensä menkat tulee 4-7päivän päästä viimesestä pilleristä. Eli oikeestaan aina dpo13 niinkun normaalistikin. Ei mulla siis vaikuta yhtään eikä toimi oikealla tavalla. Kierto pysyy samana epäsäännöllisen pitkänä söi tai ei. Sikspä saatiin lähete eteenpäin.

Siis onks noi primolutit ja terolutit molemmat keltarauhashormoneita? Edellistä raskautta yrittäessä muistaakseni teroja söin..

On kyllä. Määrätään yleensä kierron säännöllistämiseen.. jollon ovis löytää oikean paikkansa kierron keskivaiheella ja kierto eikä ovis veny kamalan pitkäksi. :)

Kaikilla se ei vaan toimi. Kuten esim mulla :D

Niin se taitaa tämäkin Yk päättyä menkkoihin. Tänään alkoi ihan järkyttävät menkkakivut.. maanantaina pitäisi alkaa jos kierto pitää paikkansa

Mä just tässä oottelen että menkat tulis. Ennen ollu kierto aina 30pv. Nyt kun 3kk sit pillerit lopetin niin ei mitään tietoa kierrosta tai mistään muustakaan. Koittanu alotella homman ihan "tulee jos on tullakseen"-asenteella mut kyllähän se vauvakuume päivä päivältä vaan pahenee [emoji16] on siis haaveissa miehen kanssa eka yhteinen lapsi. Mulla 3v jo valmiina. Yritystä ei siis oo ku sellain 2kk takana. Ei kai tässä auta ku ootella et kierto joskus tasaantuu..

Sattuisko kellään olee kokemuksia oireista mitä voi pillereiden lopettamisen jälkeen tulla? Tein negatiivisen testin tänään (pissa rakossa 2h, kp 33/34??). Ja testin tein koska oireet viittaa kaikin mahdollisin tavoin raskauteen..

Sattuisko kellään olee kokemuksia oireista mitä voi pillereiden lopettamisen jälkeen tulla? Tein negatiivisen testin tänään (pissa rakossa 2h, kp 33/34??). Ja testin tein koska oireet viittaa kaikin mahdollisin tavoin raskauteen..

Kannattaa tikuttaa ovista, kun kierrot on epäsäännölliset niin tietää millon odottaa menkkoja! Mä lopetin pillerit yli vuosi sitten ja edelleen kierrot epäsäännöllisiä!

Kannattaa tikuttaa ovista, kun kierrot on epäsäännölliset niin tietää millon odottaa menkkoja! Mä lopetin pillerit yli vuosi sitten ja edelleen kierrot epäsäännöllisiä!
Itse poistatin hormoonikierukan yli 2 vuotta sitten ja edelleen kierto ihan sekaisin. Juurikin oviksen tikutus auttaa edes hiukan tärppejä päivien suhteen.

Takaisin