Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutteri mulla tippui esikoisen jälkeen 10kg ihan noin vaan. Luulen et imetyksestä johtui. Mä olin silloin ok painoinen ettei mennyt liian alas.

Mutteri mulla tippui esikoisen jälkeen 10kg ihan noin vaan. Luulen et imetyksestä johtui. Mä olin silloin ok painoinen ettei mennyt liian alas.

Eli toivottavasti miullakin kyseessä tällainen harmiton painon putoaminen. Enää jos ei tippuisi niin ei menisi alipainon puolelle. :-)

Mutter ollaan sitten saman pituisia :) Olet kyllä tosiaan pikkuinen jos enää 51kg. Enkä toki tarkoittanut pahalla vaan lähinnä, että kun sais itseään niskasta kiinni niin mielellään sais 5-10kg minulta lähtäkkin :hilarious::hilarious:
Viime kierrossa todistetusti oli muutaman sentin keltarauhanen vasemmalla puolella ja kierto jäi 28pv mittaiseksi ja kipu silloin oli mielestäni kyllä oikealla puolella. Nyt kivun ja painon tunne on vasemmalla puolella, veikkailen kierron pituudeksi nyt noin 32pv kun ovis tulee "näin myöhään" muuten en ole kiinnittänyt kierron pituuksiin huomiota kun ilmeisesti se kipu minun kohdalla säteilee jotenkin kummasti enkä siksi ole ihan varma kummalta puolelta ovulaatio mahdollisesti tapahtuukaan? :) Ennen esikoista en tiennyt ovulaatiosta yhtään mitään paitsi jos testasin, kipuja ei siis ennen ole ollutkaan...

Vauvakuume En ottanut pahalla. :-) Mikähän siinäkin on, että kun haluaa painon tippuvan, niin ei tipu millään ja sitten kun ei tarvitsisi lähteä, tippuu omia aikojaan. :-D Ompas jännää jos menee ovis kipu tuolleen ristiin, mut naisen keho onkin kyllä täysi arvoitus. :-D

Ainiin ja ovis testi edelleen täysin valkea. Te jotka olette tikutelleet, missä vaiheessa ennen ovista teillä alkaa viiva tulla? :-)

Ainiin ja ovis testi edelleen täysin valkea. Te jotka olette tikutelleet, missä vaiheessa ennen ovista teillä alkaa viiva tulla? :-)

Siis ei oo ollenkaan tullut toista viivaa? Mulla on läpi kierron semmonen haalea viiva, vahvempi kuin esim haamu raskaustestissä mutta haalea :) Noin 5 päivää ennen ovisplussaa alkaa tummeta, ainakin tässä kierrossa oli niin.

Annsku Ei tule ollenkaan toista viivaa, mut ostin hölmöyksissä niitä rfsu testejä, joten oisko niissä liian suuri herkkyys miulle.

Ei välttämättä, eikös nekin oo saman arvoiset kuin esim pregcheck? Pc:llä kannattaa kokeilla heti kun tulee viivaa tai tummenee niin ei mee ovis ohi jos rfsu ei näytä :)

Vihdoin alkaa jotain tapahtua, ehkä täti kurvaa huomenna paikalle. Menkkajomot alkoi tunti sitten suurinpiirtein ja voi vitsit miten hyvä mieli voi tulla kun vihdoin tietää pääsevänsä huomenna toivon mukaan uuteen kiertoon! :)

Alinah Toivottavasti kp1 saapuu paikalle ja pääset uuteen kiertoon. :-)

Täällä ovistestiin ilmestyi ekan kerran yhtään mitään, pieni haamulainen. :-) Kn oli vielä illalla kiinteä ja limatkaan ei vielä ole ovis limoja, mutta nyt onkin vasta kp11/28. :-)

Liitteet

• 1516334584892.jpg
    1516334584892.jpg
    14.8 KB · Katsottu: 160
Vihdoin alkaa jotain tapahtua, ehkä täti kurvaa huomenna paikalle. Menkkajomot alkoi tunti sitten suurinpiirtein ja voi vitsit miten hyvä mieli voi tulla kun vihdoin tietää pääsevänsä huomenna toivon mukaan uuteen kiertoon! :)

Ei vitsit mä niiiin ymmärrän sun helpotuksen! Toivon tulevani perässä pian :D

Kp 54/29-39.

Aikaistunut ovis lupailis normaalin mittaisia menkkoja. Viimeiset päivät menossa. Testaan vasta kun ovat myöhässä. Kp 27/31-42 dpo 13. En jaksa enää kemiallista niin välttelen liian aikaisin testaamista.

No ei ne menkat sitten vielä ainakaan alkaneet, ne ihmeelliset menkkamaiset jomot jäi sinne iltamyöhään.. Ei jeesus hittosoikoon... Kierto senkun venyy venymistään terolutien takia, pikkusen ottaa päähän! Jää kokonaan haaveeksi edes yrittää mitään tärppiä lokakuun vauvasta.

No ei ne menkat sitten vielä ainakaan alkaneet, ne ihmeelliset menkkamaiset jomot jäi sinne iltamyöhään.. Ei jeesus hittosoikoon... Kierto senkun venyy venymistään terolutien takia, pikkusen ottaa päähän! Jää kokonaan haaveeksi edes yrittää mitään tärppiä lokakuun vauvasta.

Terotko käynnistää menkat vai mitens? Onko normaalia että kestää alkamisessa? :/

Terotko käynnistää menkat vai mitens? Onko normaalia että kestää alkamisessa? :/

Joo teroluteilla käynnistetään uusi kierto, mulla yleensä alkanut viimeisestä pilleristä seuraavana päivänä vuoto. Koskaan oo kestänyt näin kauaa. Mutta FB puolella kyselin kokemuksia yhdessä ryhmässä niin jollain mennyt kerran 3 viikkoa että alkoi uusi kierto ja joillain viikko ja 2-5 päivää. Kyllä turhauttaa, kun oletin että vuoto alkaa niinkuin aina ennenkin seuraavana päivänä. 10tbl vedetty ja nyt menossa kolmas päivä viimeisestä...

Eikä, tosi kiva jos kierto jo valmiiksi pitkä eikä lääkkeilläkään saa poikki :( Mitä jos ei menkat ala, saatko toisen kuurin vai mites? Mullahan nyt menossa kp 57, sentään ovulaatio tapahtui mutta ei oo näin pitkää kiertoa ollut koskaan, jostain syystä venyy ja venyy vaan, varmaan joutuu itekin käymään asiasta juttelee kun ei oo mulle normaalia :/

Eikä, tosi kiva jos kierto jo valmiiksi pitkä eikä lääkkeilläkään saa poikki :( Mitä jos ei menkat ala, saatko toisen kuurin vai mites? Mullahan nyt menossa kp 57, sentään ovulaatio tapahtui mutta ei oo näin pitkää kiertoa ollut koskaan, jostain syystä venyy ja venyy vaan, varmaan joutuu itekin käymään asiasta juttelee kun ei oo mulle normaalia :/

Jos ei maanantainakaan oo vielä alkanut, soittelen naistenklinikalle sinne lisääntymislääketieteen yksikköön missä me ollaan hoidoissa että mitä me tehdään..

Takaisin