Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mutteri mulla tippui esikoisen jälkeen 10kg ihan noin vaan. Luulen et imetyksestä johtui. Mä olin silloin ok painoinen ettei mennyt liian alas.
Ainiin ja ovis testi edelleen täysin valkea. Te jotka olette tikutelleet, missä vaiheessa ennen ovista teillä alkaa viiva tulla? :-)
Vihdoin alkaa jotain tapahtua, ehkä täti kurvaa huomenna paikalle. Menkkajomot alkoi tunti sitten suurinpiirtein ja voi vitsit miten hyvä mieli voi tulla kun vihdoin tietää pääsevänsä huomenna toivon mukaan uuteen kiertoon! :)
No ei ne menkat sitten vielä ainakaan alkaneet, ne ihmeelliset menkkamaiset jomot jäi sinne iltamyöhään.. Ei jeesus hittosoikoon... Kierto senkun venyy venymistään terolutien takia, pikkusen ottaa päähän! Jää kokonaan haaveeksi edes yrittää mitään tärppiä lokakuun vauvasta.
Terotko käynnistää menkat vai mitens? Onko normaalia että kestää alkamisessa? :/
Eikä, tosi kiva jos kierto jo valmiiksi pitkä eikä lääkkeilläkään saa poikki Mitä jos ei menkat ala, saatko toisen kuurin vai mites? Mullahan nyt menossa kp 57, sentään ovulaatio tapahtui mutta ei oo näin pitkää kiertoa ollut koskaan, jostain syystä venyy ja venyy vaan, varmaan joutuu itekin käymään asiasta juttelee kun ei oo mulle normaalia :/
Ei vitsit mä niiiin ymmärrän sun helpotuksen! Toivon tulevani perässä pian :D
Kp 54/29-39.