Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Opiaattina pahoittelut, täällä kans puhtaan valkoinen raskaustesti, eikä kuukautisia näy :( eilinen positiivisuus kadonnut. Onneksi on poppaskonstit seuraavaan kiertoon, pelkään vain että nekin on turhia. Aloin miettiä, jos minulla olikin kysta, enkä ovuloi ollenkaan. Tiedä tätä. Turha asialle tehdä kuitenkaan kun mies ei suostu hoitoihin jos niikseen on :(

Pahoittelut negoista ja onnittelut plussanneille!

Bellamama jospa se plussa sieltä vielä pääsisi yllättämään. :)

Mimosan haamuille vahvistumista! :)

ON: Kp 24 ja dpo8. Lupaavia oireita ollut muutamana päivänä, etova olo ja aristavat rinnat. Hätähousuna jo kaksi negatestiä tehty :rolleyes: Seuraavan kerran testaan vasta viikonloppuna!
Mieskin kommentoi, että alavatsa jotenki kummallisesti pömpöttää :confused: Mutta luulen sen johtuneen ruuasta ennen ku raskautumisesta :D
Seuraavaan kiertoon päätin hommata ovistestit, koska eri app:t ennustaa oviksen ihan eri päiville ja tässä kierrossa en mitään ovista huomannut. :rolleyes:

Täällä ei ole enään plussaa odotettavissa, koska nyt jo dpo15, kaikki aiemmat raskaudet näkyneet heti.

Syökö teistä joku Gelee Royalia? Mietin jos hakisi sitä molemmille. Tuskin haittaakaan olisi.

Noppa88 toivottavasti plussa tulisi! :) oireet ovat lupaavat.

Mites Uutukaisella menee?

Mimosan haamuille vahvistumista! :)

ON: Kp 24 ja dpo8. Lupaavia oireita ollut muutamana päivänä, etova olo ja aristavat rinnat. Hätähousuna jo kaksi negatestiä tehty :rolleyes: Seuraavan kerran testaan vasta viikonloppuna!
Mieskin kommentoi, että alavatsa jotenki kummallisesti pömpöttää :confused: Mutta luulen sen johtuneen ruuasta ennen ku raskautumisesta :D
Seuraavaan kiertoon päätin hommata ovistestit, koska eri app:t ennustaa oviksen ihan eri päiville ja tässä kierrossa en mitään ovista huomannut. :rolleyes:

Mä kans aloitin jo DPO 8 testailut, vaikka tiesin että tyhmää niin aikasin :D

Nyt saan maksaa siitä tällä epätietoisuudella.

Milloin meinasit uudelleen testata?

Opiaattina pahoittelut, täällä kans puhtaan valkoinen raskaustesti, eikä kuukautisia näy :( eilinen positiivisuus kadonnut. Onneksi on poppaskonstit seuraavaan kiertoon, pelkään vain että nekin on turhia. Aloin miettiä, jos minulla olikin kysta, enkä ovuloi ollenkaan. Tiedä tätä. Turha asialle tehdä kuitenkaan kun mies ei suostu hoitoihin jos niikseen on :(

Munkaan mies ei ole halukas hoitoihin. Se vaan hokee, ettei se lapsi ole sit oma :o
Yritän kyllä jossain vaiheessa herätellä keskustelua uudelleen, et jos me vaan tarvitaan inseminaatiota tms. ni eikö siitä voisi edes keskustella...?

ImageUploadedByVau Foorumi1536733513.533590.jpg

En ihan saanut pidätettyä 4h, mut en kestä :heart: :heart: :heart:

Tuskin 2 eritestiä näyttää väärin. Pakko ottaa kylläkin töihin testejä mukaan :D

Munkaan mies ei ole halukas hoitoihin. Se vaan hokee, ettei se lapsi ole sit oma :o
Yritän kyllä jossain vaiheessa herätellä keskustelua uudelleen, et jos me vaan tarvitaan inseminaatiota tms. ni eikö siitä voisi edes keskustella...?

Joo sepä, meillä ei mies suostu edes keskustelemaan asiasta, ei suostu tutkimuksiinkaan edes. Onneksi meillä nämä kaksi lasta edes on<3 olisin vain vielä kaksi halunnut lisää. Mutta haen nyt gelee royalia ja aletaan molemmat syödä sitä jos auttaisi!

Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen, sori. Niin on mieskin yhtälailla, katsotaan jos lähdetään yksityiselle jotta saadaan hommat etenemään nopeammin kun ei Gonal-F+ovitrelle yhdistelmällä olla onnistuttu naikkarilla ja siellä nyt tuntuu hommat etenevän niin hitaasti! . Yritetty pikkukakkosta. 2v 7kk.
Esikoinen ilmoitti tulostaan 2vuoden jälkeen luomusti, oli täysi ihme!

Alinah :heart: Samat aatokset... mulla yritystä "vasta" 1v9kk, mutta seinä tuntuu olevan vastassa. Toki ikäkin vaikuttaa, mutta vitun vaikeaa se oli jo alle 3kymppisenä, vaikka sitten luomusti raskauduinkin. Olen nyt tehnyt sen, mitä ilman hoitoja voi, syönyt 6 kiertoa Letroja ja luget käytössä. Ovuloin, mutta mitään ei tule. Viime kierrossa sain 2 eri testiin haamut, ja ehdin jo pikkasen haaveilla, mutta vääriähän ne oli ja menkat alkoi seuraavana päivänä. Mulla ei hoidot tule kyseeseen, ellen voita lotossa. Parisuhde on on/off-tilassa enkä miestä saa klinikalle. Luovutettuihin siittiöihin ei ole varaa, etenkään kun luultavasti ilman ivfää ei ole mahdollisuuksia. Ja mun munasoluistakaan ei ole enää mitään takeita.

Että eiköhän tämä ollut tässä. Tämä mun tyhmä keski-iän haave iltatähdesta. :(

Joo sepä, meillä ei mies suostu edes keskustelemaan asiasta, ei suostu tutkimuksiinkaan edes. Onneksi meillä nämä kaksi lasta edes on<3 olisin vain vielä kaksi halunnut lisää. Mutta haen nyt gelee royalia ja aletaan molemmat syödä sitä jos auttaisi!

Mistä tuota geleeta saa? Mä en ole kuullutkaan siitä! Meillä mies oli jo ekan kierron jälkeen sitä mieltä et jos vika on hänessä ja voisko siitä käydä lääkärissä tai jotain. Toppuuttelin että mietitään sitä sitten vuoden jälkeen jos ei kuulu. Mä oon vasta 25 ja mies 34. Mulla ennenstään on lapsi ja hän odottaa saavansa ensimmäisen. Niin ymmärtäähän tuon kun hän aina toivonut lapsia.

Mimosa kyllähän tuossa viiva on jo erotettavissa <3

Väkisinkin menee seuraavat testailut viikonloppuun töiden vuoksi, mutta se lienee ihan hyvä asia :D

Laura666 meilläkin miehen esikoinen ja minun toinen, niin tosi usein kuulee kuinka hän haluaisi myös sen oman lapsen. Tulevasta ei muuten olla keskusteltu, kun nyt vasta on yritys aloitettu. Minä täytän pian 30, niin toivottavasti pian myös raskautuisi, että olisi vielä aikaa haaveilla kolmatta :rolleyes:

Laura666 meilläkin miehen esikoinen ja minun toinen, niin tosi usein kuulee kuinka hän haluaisi myös sen oman lapsen. Tulevasta ei muuten olla keskusteltu, kun nyt vasta on yritys aloitettu. Minä täytän pian 30, niin toivottavasti pian myös raskautuisi, että olisi vielä aikaa haaveilla kolmatta :rolleyes:

Vähän sama. Eka kierto oli meillä vähän sellainen että ei virallisesti yritetty. Oli alussa vatsatauti ja näin ollen pillerit jäivät ja mies ilmoitti että häntä ei haittaisi yhtään jos en niitä alottaisi enää ollenkaan. Ja oletti tietysti heti tärppäävän. Se kierto olikin hänelle pettymys. Sen jälkeen ei olla oikein keskusteltu. Testejä aina yhdessä loppukuustavtehdään. Mulla tää nyt yk3. Ja onhan tuo yksi lukenut että yk3 on yleensä tosi suotuisa :D:D Noh toivottavasti ei tyle pettymystä taas. Lämmöt jäi eilisen jälkeen yli 37. Nyt 37,5 eli en usko tärppiin vaan uskon puhtaasti taas flunssaan. Meillä on hometta kotona eli olen jatkuvasti kipeänä. Onneksi ihan kohta päästään pois. Pelkään homeen vaikutuksia myös raskausyritykseen. (Ehkä vähän liioiteltua).

Onneksi muuten DHL ei ollut iherbin paketin kanssa heti seiskalta ovella. Olisin saattanut idioottina sortua testaamaan DPO6 kirkkaan negan. Huomenna jo 7 päivä. Vielä pari päivää kun jaksaisi.

Olet Mimosa-18! Onnea<3 onneksi joku meistä plussaa :D

Luontaistuotekaupasta haen nyt tänään. Katsotaan jos mies suostuisi syömään!
Meillä tämä on 3 kierto kierukan poiston jälkeen, mutta toinen kun on yritetty. Mies ei vielä niin pettynyt ollut kuin minä, mutta hällä ei vauvakuumekaan ole niin paha kuin minulla :D toki tuntuu, että hänkin oli varma että ensimmäisestä kierrosta raskautuisin kun kovasti oli pahoillaan kun kuukautiset tulivat. Nyt nekään perkuleet eivät tule niin hermot menee.

Takaisin