Kyllä siellä jotain on Ihanaa! Varovaisia onnitteluja! Oliko sulla kauan yritystä takana?
No ehkäisy jätetty jo 4/17, mutta ollaan osan kuukausista keskeytyksellä ja varmoilla päivillä elämäntilanteen takia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä siellä jotain on Ihanaa! Varovaisia onnitteluja! Oliko sulla kauan yritystä takana?
Mimosan haamuille vahvistumista! :)
ON: Kp 24 ja dpo8. Lupaavia oireita ollut muutamana päivänä, etova olo ja aristavat rinnat. Hätähousuna jo kaksi negatestiä tehty Seuraavan kerran testaan vasta viikonloppuna!
Mieskin kommentoi, että alavatsa jotenki kummallisesti pömpöttää Mutta luulen sen johtuneen ruuasta ennen ku raskautumisesta :D
Seuraavaan kiertoon päätin hommata ovistestit, koska eri app:t ennustaa oviksen ihan eri päiville ja tässä kierrossa en mitään ovista huomannut.
Opiaattina pahoittelut, täällä kans puhtaan valkoinen raskaustesti, eikä kuukautisia näy eilinen positiivisuus kadonnut. Onneksi on poppaskonstit seuraavaan kiertoon, pelkään vain että nekin on turhia. Aloin miettiä, jos minulla olikin kysta, enkä ovuloi ollenkaan. Tiedä tätä. Turha asialle tehdä kuitenkaan kun mies ei suostu hoitoihin jos niikseen on
View attachment 72384
En ihan saanut pidätettyä 4h, mut en kestä :heart: :heart: :heart:
Tuskin 2 eritestiä näyttää väärin. Pakko ottaa kylläkin töihin testejä mukaan :D
Munkaan mies ei ole halukas hoitoihin. Se vaan hokee, ettei se lapsi ole sit oma
Yritän kyllä jossain vaiheessa herätellä keskustelua uudelleen, et jos me vaan tarvitaan inseminaatiota tms. ni eikö siitä voisi edes keskustella...?
Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen, sori. Niin on mieskin yhtälailla, katsotaan jos lähdetään yksityiselle jotta saadaan hommat etenemään nopeammin kun ei Gonal-F+ovitrelle yhdistelmällä olla onnistuttu naikkarilla ja siellä nyt tuntuu hommat etenevän niin hitaasti! . Yritetty pikkukakkosta. 2v 7kk.
Esikoinen ilmoitti tulostaan 2vuoden jälkeen luomusti, oli täysi ihme!
Joo sepä, meillä ei mies suostu edes keskustelemaan asiasta, ei suostu tutkimuksiinkaan edes. Onneksi meillä nämä kaksi lasta edes on olisin vain vielä kaksi halunnut lisää. Mutta haen nyt gelee royalia ja aletaan molemmat syödä sitä jos auttaisi!
Laura666 meilläkin miehen esikoinen ja minun toinen, niin tosi usein kuulee kuinka hän haluaisi myös sen oman lapsen. Tulevasta ei muuten olla keskusteltu, kun nyt vasta on yritys aloitettu. Minä täytän pian 30, niin toivottavasti pian myös raskautuisi, että olisi vielä aikaa haaveilla kolmatta