Mulla meni aikanaan geleestä kierto ihan sekaisin (saattoi olla tietenkin muustakin mutta itse liitin sen nimenomaan tuohon geleen kun ekaa kertaa tuossa kierrossa kokeilin ), tuli semmoinen kevyt 87 päivän kierto joka katkesi lopulta teroluteilla Ei hyviä kokemuksia mulla siis. Toisillahan noista kikkakolmosista saattaa olla apua, toisilla menee päinvastoin.
Omaanapaa Viime perjantainana varhaisultrassa käyty ja sieltä löytyi viikkoja 7+4 vastaava pieni sintti, jonka sydän kovasti jumputti :) Rauhoitti kyllä mieltä kun näki ettei ollut esim. se pelkäämäni tuulimuna tai ku. Kolmisen viikkoa pitäisi malttaa odottaa NP-ultraan, toivottavasti silloinkin olisi pienellä kaikki hyvin
Kovasti plussatuulia ketjuun!
Omaanapaa Viime perjantainana varhaisultrassa käyty ja sieltä löytyi viikkoja 7+4 vastaava pieni sintti, jonka sydän kovasti jumputti :) Rauhoitti kyllä mieltä kun näki ettei ollut esim. se pelkäämäni tuulimuna tai ku. Kolmisen viikkoa pitäisi malttaa odottaa NP-ultraan, toivottavasti silloinkin olisi pienellä kaikki hyvin
Kovasti plussatuulia ketjuun!