Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla meni aikanaan geleestä kierto ihan sekaisin (saattoi olla tietenkin muustakin mutta itse liitin sen nimenomaan tuohon geleen kun ekaa kertaa tuossa kierrossa kokeilin :rolleyes:), tuli semmoinen kevyt 87 päivän kierto joka katkesi lopulta teroluteilla :shifty: Ei hyviä kokemuksia mulla siis. Toisillahan noista kikkakolmosista saattaa olla apua, toisilla menee päinvastoin.

Omaanapaa :shy: Viime perjantainana varhaisultrassa käyty ja sieltä löytyi viikkoja 7+4 vastaava pieni sintti, jonka sydän kovasti jumputti :) Rauhoitti kyllä mieltä kun näki ettei ollut esim. se pelkäämäni tuulimuna tai ku. Kolmisen viikkoa pitäisi malttaa odottaa NP-ultraan, toivottavasti silloinkin olisi pienellä kaikki hyvin :smiley-angelic001

Kovasti plussatuulia ketjuun! :wav

Mulla meni aikanaan geleestä kierto ihan sekaisin (saattoi olla tietenkin muustakin mutta itse liitin sen nimenomaan tuohon geleen kun ekaa kertaa tuossa kierrossa kokeilin :rolleyes:), tuli semmoinen kevyt 87 päivän kierto joka katkesi lopulta teroluteilla :shifty: Ei hyviä kokemuksia mulla siis. Toisillahan noista kikkakolmosista saattaa olla apua, toisilla menee päinvastoin.

Omaanapaa :shy: Viime perjantainana varhaisultrassa käyty ja sieltä löytyi viikkoja 7+4 vastaava pieni sintti, jonka sydän kovasti jumputti :) Rauhoitti kyllä mieltä kun näki ettei ollut esim. se pelkäämäni tuulimuna tai ku. Kolmisen viikkoa pitäisi malttaa odottaa NP-ultraan, toivottavasti silloinkin olisi pienellä kaikki hyvin :smiley-angelic001

Kovasti plussatuulia ketjuun! :wav

Ihana kuulla salainensydän! Ja onnea Mimosa plussasta! <3

Alinah :heart: Samat aatokset... mulla yritystä "vasta" 1v9kk, mutta seinä tuntuu olevan vastassa. Toki ikäkin vaikuttaa, mutta vitun vaikeaa se oli jo alle 3kymppisenä, vaikka sitten luomusti raskauduinkin. Olen nyt tehnyt sen, mitä ilman hoitoja voi, syönyt 6 kiertoa Letroja ja luget käytössä. Ovuloin, mutta mitään ei tule. Viime kierrossa sain 2 eri testiin haamut, ja ehdin jo pikkasen haaveilla, mutta vääriähän ne oli ja menkat alkoi seuraavana päivänä. Mulla ei hoidot tule kyseeseen, ellen voita lotossa. Parisuhde on on/off-tilassa enkä miestä saa klinikalle. Luovutettuihin siittiöihin ei ole varaa, etenkään kun luultavasti ilman ivfää ei ole mahdollisuuksia. Ja mun munasoluistakaan ei ole enää mitään takeita.

Että eiköhän tämä ollut tässä. Tämä mun tyhmä keski-iän haave iltatähdesta. :(

Voi kurjuus, hurjasti tsemppiä sinne! Ja jaksamista päiviisi!

Että voikin kiukuttaa taas :meh: en voi edes kuvitella millaiset fiilikset teillä on jotka olette jo pidempään yrittäneet. Ja sit kun menin vielä lukemaan keskustelua, jossa monet hehkutti että heti ekasta kierrosta on tärpännyt. Katkeruus.

Huomenna menen vasta iltavuoroon, pakko soitella sinne lääkärille aamupäivästä.

Mullakaan ei geleestä ole ollut mitään apuja tai hyötyjä, päinvastoin. Vaikka niin pitäisi lisätä hedelmällisyyttä.

Okei ehkä mä tyydyn mun foolihappo/r-vitsku/greippimehu/punaviini repertuaariin. Alkaa olemaan niin paljon purkkia ja purnukkaa taas että ehkä en tartte yhtään lisää. Mä oon valmistautunut jo yk4. Kilpirauhas arvot saatu taas ihanne lukemiin annosta nostettua. Ne tosin rytinällä nousee mitä lähemmäs talvea mennään. Mut vähän taas masentaa kun ennen suurinta H-hetkeä on jo niin selvät menkkaoireet. Mitään muuta ei sitten olekkaan. Plaah. Otanpas silti lasin punkkua josko kiinnittyminen on mahdollisesti vasta tulossa.

Apua, mitenhän itsellä käy. Ja alkaakohan kuukautiset edes jos alan jo syömään ennenkuin ne alkaa :D katsotaan edes yksi kierto sitä, mieskin lupasi syödä.

Luin kolme sivua, enkä enää muista mitä piti kirjoittaa XD Ikävimpiä asioita maailmassa tuo pitkä tärpin odottaminen :( Ennen esikoista oltiin kolmisen vuotta ilman ehkäisyä, välillä enempi yritystä, välillä taukoa.

Mut ihanaa, että joillakin kuitenkin on hyviä uutisia :)

Mulla paleltaa. On tosin flunssakin päällä mut...auttamatta nousee mieleen ajatus, et oisko tää nyt _oire_ o_o

Luin kolme sivua, enkä enää muista mitä piti kirjoittaa XD Ikävimpiä asioita maailmassa tuo pitkä tärpin odottaminen :( Ennen esikoista oltiin kolmisen vuotta ilman ehkäisyä, välillä enempi yritystä, välillä taukoa.

Mut ihanaa, että joillakin kuitenkin on hyviä uutisia :)

Mulla paleltaa. On tosin flunssakin päällä mut...auttamatta nousee mieleen ajatus, et oisko tää nyt _oire_ o_o

Mitkä Dpot sulla menossa? Olitko sä mun kanssa samoissa? :p

Mä mietin tässä ja ovistestien tilausta ekaa kertaa. Jos tilais ne nyt niin eikös sit varmasti tulis plussa tästä kierrosta. :D:D:confused::cool:

Kuulostaa Laura666 hyvältä! :D eikö yleensä tuollaiset takaa plussan ;) minulla ei kuukupin osto tehonnut kun ostin sen samalla ajatuksella.

Me ollaan nyt eilen ja tänään keskusteltu miehen kanssa että siirryttäisi yksityiselle hoitoihin tuolta julkiselta puolelta, ollaan oltu vuosi naistenklinikalla ihan just. Soittelen perjantaina naistenklinikalle kysyäkseni että tekisivätkö he meille ivf, jos ei suostu niin pyydämme kaikki dokumentit ja lähdemme mehiläiseen tai fertinovaan tms.

Tännepä ei mitään uutta. Kp:t lähentelee kohta neljääkymmentä eikä tädistä tietoakaan. Nännit on kipeet, mutta mikään muu ei kerro mistään. Nännit on siis ollu aikaisemmissakin kierroissa kipeet ja negoja testailtu. Viimeviikonloppunahan tein ne kaksi negatestiä, että enpä taas tiedä mitä tästäkin tilanteesta ajatella.
Flo näyttää ihan mitä sattuu, mitä tarkemmin yrittää laittaa oireet, sitä pidemmälle se arvioidun kp1:n lykkää.

Että ottakaapa tästäkin nyt sitten selvää...
Onhan tässä jo joulukuusta asti yritetty ja yks varhainen km heti ekasta kierrosta takana...

alinah kiitos! Kannattaa ehdottomasti suoraan jo kysyä, missä vaiheessa pääsisitte ivf-hoitoon. Oon kuullu paljon kehuja Dextrasta, jos kuitenkin yksityisen puoleen joudutte kääntymään. Tsemppiä!

Tsemppiä Alinah! Kuulostaa suunnitelmalta.

Uutukainen voi ei :( käy hakemassa lääkäriltä terolutit käynnistämään kuukautiset?

Mimosa, onnea plussasta! Toivotaan vahvistumista :)

Pitkään yrittäneille en osaa muuta toivoa kuin kylmiä hermoja ja toivoa että joskus vielä saatte odotetun vauvan syliin. Ihan kamala tilanne odottaa, toivoa ja yrittää, kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen. Ootte uskomattoman vahvoja :Heartred

ON. Täällä tänään kp 10. Flo ennustaa ovista perjantaille, Womanlog sunnuntaille. Noista luotan enemmän Flon ennusteeseen, mutta tiedäpä näistä. Kaksi ovisliuskaa olisi kaapissa, lisää en ainakaan toistaiseksi aio tilata. Mulle riittää sovellukset ja oireet. Mieskin alkaa olla jo enempi tosissaan tämän yrittämisen suhteen, ja hänkin pohtii että vauva saisi kyllä jo ilmoitella saapumisaikeistaan. Täytyy vaan yrittää pitää pää kylmänä...

Uutukainen voi ei :sad001 käy hakemassa lääkäriltä terolutit käynnistämään kuukautiset?
Enpä tiedä. Tässä nyt ei ole vielä se vuoden maaginen raja täyttynyt, että asiaa edes tutkittaisiin. Yritän antaa keholleni mahdollisuuden hoitaa asia itse, ennenkuin otan kovat otteet käyttöön.

Laura666, ehkä ~dpo7 tai jotain, en oo ihan varma. Mut tänään kp24/25-35.

Eli mennään aika samassa mulla huomenna dpo7. Testit ei saapuneet tänäänkään vaikka DHL lupasi. (Ihan hyvä tosi, säästin luultavasti yhden testin. :D:D:D)

Takaisin