Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen, sori. Niin on mieskin yhtälailla, katsotaan jos lähdetään yksityiselle jotta saadaan hommat etenemään nopeammin kun ei Gonal-F+ovitrelle yhdistelmällä olla onnistuttu naikkarilla ja siellä nyt tuntuu hommat etenevän niin hitaasti! . Yritetty pikkukakkosta. 2v 7kk.
Esikoinen ilmoitti tulostaan 2vuoden jälkeen luomusti, oli täysi ihme!

Onnea kyfi! Oliko sulla oireita mistä olisit voinut epäillä ?

BellaMama pahoittelut negasta! Saako udella minkä ikäinen itse olet ja minkä ikäinen lapsi?

Laura666 onko joku erityinen syy miksi ajattelet noin?

Stellamom oliko tää eka kierto kun oot tikuttanut?

Ei oikeastaan kauheasti mitään. Repäisykipuja lapsia nostaessa, muuten en huomannut erityisiä oireita. Raudan maku suussa kaksi päivää ennen testin tekoa

Mä oon niin vittuuntunut tähän lapsettomuuteen, sori. Niin on mieskin yhtälailla, katsotaan jos lähdetään yksityiselle jotta saadaan hommat etenemään nopeammin kun ei Gonal-F+ovitrelle yhdistelmällä olla onnistuttu naikkarilla ja siellä nyt tuntuu hommat etenevän niin hitaasti! . Yritetty pikkukakkosta. 2v 7kk.
Sympatiaa! Muistan itelläkin ton vaiheen. Julkisella oli niin hidasta toimintaa että. Ensin olisin joutunut syömään teroluteja 6kk mutta 3 ekan kuukauden jälkeen kierrot oli taas yli 40 päivää pitkiä joten lopetettiin. Sitten piti olla 3kk ilman mitään lääkkeitä, sit taas 3kk clomia ja tuloksena 2 raskautta, kesken meni. Sit 4kk letroja ja niistä 3 raskautta, nekin kesken. Siitä taas taukoja ja lopuksi ei enää yritetty. Mutta kappas vaan, tyttö ilmoitti itsestään viime marraskuussa ja nyt tuhisee sitterissä :) meillä oli siis takana 8 keskenmenoa ja yli 3v lapsettomuutta.

Täällä kans yks vittuuntunu. Multa lähti viime viikolla leikkauksessa toinen munasarja lähes kokonaan (joku onneton riekale kai jäi) ja molemmat munanjohtimet, joten en enää ilman ivf-hoitoa voi tulla raskaaksi. Vähä nyt tätä kirjottaessani mietin, että mitä mä näissä yritysketjuissa enää edes teen :confused005

Kuinka monta kiertoa teillä pitäs vielä noilla samoilla koittaa, oliko teillä ollu jo puhetta insseistä?

StellaMom eikö koulua saisi jatkaa vasta äitiysloman loputtua, eli elokuussa 2020? Itse ainakin aloittaisin näin koulun.

Hipshops ymmärrän mitä ajat takaa, itse ajattelen usein samoin!
Pitäisi ja pitäisi, voisihan sitä opiskella äitiyslomallakin :D

Tai kiinnittyminen Laura666 ;) mutta tiedän tunteen, teen samaa itsekin. Toivotaan että plussa tulisi!

Hahhah. No mun iherb tilaus tulee huomenna ja oon päättäny etten testaa ennen dpo10 joka olis sunnuntaina. Mut kattokaa vaan niin perjantaina viimeistää esittelen mun kirkkaan valkoisia negatestejä että NÄÄTTEKÖ TE MITÄÄN MÄ NÄÄN. Niin potkikaa mua sit päähän ja käskekää rauhottumaan. Olishan se siistiä että huomen aamun lämmöt olis tuolla 37-> sit voisin jo herätellä mun kuolleita toivonrippeitä. ;)

Tiedän tunteen Laura :p mutta periaatteessa se on turhaa testailla ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä. Ajattele miten monta kertaa tässä pettyy ja katsoo noita haamuja ennen kuin se oikea haamu vahvistuu viivaksi :cool:

Tiedän tunteen Laura :p mutta periaatteessa se on turhaa testailla ennen kuin kuukautiset ovat myöhässä. Ajattele miten monta kertaa tässä pettyy ja katsoo noita haamuja ennen kuin se oikea haamu vahvistuu viivaksi :cool:

Niin periaatteessa on. Mutta kun noissa on herkkyys 6,5mlu mitä tilasin niin jotenkin olisi kiva nähdä siellä sekin jos jotain on yrittänyt tapahtua. Niin tietäisi sitten onko tässä normaali vai ei. Tai siis niin tyhmästi mä sen ajattelen. Viime kierrossa kerkesin testaamaan aika vähän koska täti tuli aika yllättäen kp28 kylään. Olin varautunut että kierto venyisi pitkälle päälle 30.

Nyt alkanut repimään kyykistellessä ja vatsaan tulee semmoisia aaltomaisia poltteita. Jatkunut 3h. Jotenkin ennustaa mulla taas menkkoja alkavaksi. Mulla alkaa menkat ilmoittelemaan itsestään jo viikkoa etukäteen muutenkin. :(

Mä jaan kans tän saman vitutuksen. Me ei ees vielä olla päästy hoitoihin ja vaikka onki aika tulossa ni vanha kunnon pessimismi nostaa päätään eikä ees huvittais mennä sinne kuulemaan taas niitä samoja lätinöitä.:shifty:

Täällä kans yks vittuuntunu. Multa lähti viime viikolla leikkauksessa toinen munasarja lähes kokonaan (joku onneton riekale kai jäi) ja molemmat munanjohtimet, joten en enää ilman ivf-hoitoa voi tulla raskaaksi. Vähä nyt tätä kirjottaessani mietin, että mitä mä näissä yritysketjuissa enää edes teen :confused005

Kuinka monta kiertoa teillä pitäs vielä noilla samoilla koittaa, oliko teillä ollu jo puhetta insseistä?

Voi kurjuus! Tsemppiä ihan hirveesti sinne!

Oli keväällä puhetta vaan, että viimeisimpiin pistoksiin sitten yhdistetään inseminaatio. Ei siitä sit sen enempää puhuttu että koska se mahtaa tapahtua. Mutta kysytään asiaa kun joskus uuteen kiertoon päästään. Että miten kauan tässä saa vielä odotella.

ON: Pistin tilaukseen just siittiöystävällistä liukuvoidetta (pre-seed) sekä samalla nyt tilasin pitkästä aikaa cclearbluenkaksoishormooni ovulaatiotestejä paketin. Eilen kävin ostaa sitä donafertyä apteekista, Uniikki kortilla sai huimat 1€ alennusta! :D:D

Mä jaan kans tän saman vitutuksen. Me ei ees vielä olla päästy hoitoihin ja vaikka onki aika tulossa ni vanha kunnon pessimismi nostaa päätään eikä ees huvittais mennä sinne kuulemaan taas niitä samoja lätinöitä.:shifty:

<3

ImageUploadedByVau Foorumi1536692532.317337.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1536692545.999490.jpg
ImageUploadedByVau Foorumi1536692566.101791.jpg

Oli pakko testata uudelleen äsken. 2 ylintä kuvaa tämän illan testi. Alimmassa tämän aamun ja illan. Tänään siis DPO9

Onnittelut plussanneille! :)

Mimosa, siellä on ainakin monta haamulaista, toivotaan että vahvistuu! :)

Kävin luullakseni tänne kirjottelemassa mutta nyt aattelin alkaa aktiivisemmin kun vähän näyttäis siltä että yrittäminen vois kohta alkaa! Meillä siis esikoinen on toukokuinen -17 josta tulikin huhtikuinen. Pikku kakkonen toiveissa. Imetän tosi usein edelleen joten mietityttää kuinka paljon se vaikuttaa kierron palautumiseen ja raskautumiseen.

Täällä on pätkiä pätkiä pätkiä työt ei oo mullakaan koskaan ollu 4viikkoo kesälomaa vaikka toistakymmentä vuotta oon ollu alalla. Nykynen soppari on vuodenvaihteeseen ja suullisesti lupailtu kesän yli. Mä niin ootan et josko ens kesänä ois se the 4 viikkoo kesälomaa.

Lapsen syntymän takia voi siirtää opintoja vuodella tai parilla. Ei menetä opiskelupaikkaa. Ihan vastaavia syitä on mm. armeija.

Onnea plussanneille!

KP35. Kaikki merkit tädistä ovat hävinneet. Ja kaikesta muustakin. Maailma loppuuuuuuu. En haluaisi tehdä enää yhtään negatestiä tähän kiertoon.. :(

Onnea plussanneille.. :)

Niin se toivon pilke laski kuin lehmän häntä. Testasin aamulla RFSUn digillä ja siihen tuli iso NO- :(

Testaan 4h päästä uudelleen tuolla sofin testillä, joihin sain eilen ne haamut. Onko se antanut paljon vääriä positiivisia ?

Takaisin