L
Luruh
Vieras
Onnea kyfi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi olla kiinnittyminen, voi olla muuten vain kierto sekaisin :) aina toivotaan parasta täällä! Seuraa oireita ja ota testit käyttöön päivän pari ennen kuukautisten alkua :)Onnea plussanneille! Itsellä ekaa kertaa tuli tiputtelua kierron keskellä ja menossa on dpo 4 tai 5. Voiskohan olla kiinnittymiseen liittyvää? Muita oireita: paleltaa ja jäätävä väsymys aamusta asti. Eilen illalla oli lämmöt kohollaan ja veto ihan veks.
Mulla on just tämä dilemma meneillään. Jos nyt tärppäisi, lapsi syntyisi touko/kesäkuussa varmaan, koulu jatkuisi elokuussa jo. Työpaikkaa jos vaihtaisin niin olisi vain kuukausia aikaa tutustua. Ja antaako se sitten hyvän kuvan susta jos meet heti koeajan jälkeen huutelee että meetkin kesällä äitiyslomalle :D!StellaMom minulla on! Hain kouluun, huomenna tulee tulos, ja tein uuden haun samalla jos en nyt pääse. Toisaalta koitan saada vakipaikkaa töistä, kun olen sijainen. Pidän toisaalta tämänhetkisestä työstäni, mutta tämä jatkuva epävarmuus stressaa paljon, ja toisaalta ahdistaa ja hävettää paljon olla osa tätä nykypäivän terveydenhuoltoa koska se menee alaspäin koko ajan. Joten olen hakenut ihan toiselle alalle. Mutta jos saisin vakipaikan, niin harkitsisin asiaa, mutta haluaisin sen sen takia että saisin kerrankin pitää lomaa, en ole elämässäni yhtäkään palkallista kesälomaa vielä saanut.
Jos kouluun pääsen, aloitan sen kun äitiysloma loppuu. Jos en, teen töitä, ja toivon saavani sen vakipaikan, jolloin saisin rauhassa keskittyä raskautumiseen. Ja hakea samalla kouluun uudestaan lasten jälkeen.
Mulla on just tämä dilemma meneillään. Jos nyt tärppäisi, lapsi syntyisi touko/kesäkuussa varmaan, koulu jatkuisi elokuussa jo. Työpaikkaa jos vaihtaisin niin olisi vain kuukausia aikaa tutustua. Ja antaako se sitten hyvän kuvan susta jos meet heti koeajan jälkeen huutelee että meetkin kesällä äitiyslomalle :D!