Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi :D Foorumi ei päästänyt mua kirjautumaan moneen viikkoon kun salasana ei muka toiminut ja korvaavilla salasanoilla ei päässyt eteenpäin.. vaan tässä olen taas!

Kp 34 - dpo ??? - menkat eivät ole alkaneet mutta r-testit negoja. Mietin, että olikohan se oviskaan silloin kun toi appi sitä ennusti ja nyt vain rukoilen että täti kyläilisi. Rinnat olivat arat kaksi päivää ja masu tosi kipeä kaksi päivää menkkamaisine kramppeineen, mutta thats it. Ei mitään muuta. Eilen oli ihan normaali olo. Tänään on ihan normaali olo. Ainoastaan vain outoa voidemaista valkovuotoa. Hipshops, meitä on kohta kaksi jossain ihan omituisessa kierrossa joka kestää 1000pv... :)

Itse olen yrittänyt tällä kierrolla tikuttaa ovista, nyt kp 14 ja ei ole vielä näkynyt. Kaksi edellistä kierrosta ovat olleet 35 ja 25 päivää, joten voi olla että se on vielä tulossa. Viimeksi arvioin ovislimojen peusteella, mutta nyt halusin katsoa milloin se oikeasti on. Viikon verran liuskoja on vielä kaapissa joten niitä ainakin kokeilen. Pelkäänpä että on ovuloimaton kierto!:arghh:

Opiaattina, toivotaan että jompi kumpi sieltä tulisi, plussa tai kuukautiset! :)

Täällä kp27, dpo14, ei kuukautisia tai plussaa myöskään. Toisaalta, viime kierrossa kuukautiset alkoivat illalla tiputtelulla, joten odotan niitä täksi illaksi. Kuivaa kautta ei ole ollut ovulaation jälkeen kertaakaan, kohdunnapukka kova ja ylhäällä, mutta plussa kanssa uupuu. Loppuviikosta testaan uudestaan jos ei kuukautisia näy, mutta uskon että ne alkavat.

Onnea kyfi! Oliko sulla oireita mistä olisit voinut epäillä ?

BellaMama pahoittelut negasta! Saako udella minkä ikäinen itse olet ja minkä ikäinen lapsi?

Laura666 onko joku erityinen syy miksi ajattelet noin?

Stellamom oliko tää eka kierto kun oot tikuttanut?

Täällä on jännät paikat. DPO 9 tänään. Välillä olen ihan varma plussasta ja välillä taas iskee epätoivo, että kuvittelen kaikki oireet.

Tässä lämpökäyrä jonka laitoin jo paripäivää sitten toiseen ketjuun. Tässä kierrossa lämmöt olleet normaalia korkeammat. Lämpöjä olen seurannut jo 4/17 lähtien. Mutta voiko kiinniittymis dippi näkyä näin selvästi ?
ImageUploadedByVau Foorumi1536647150.097284.jpg

Ja aamun testit löytyy tuolta plussa vai ei ketjusta :D en tiedä miksi edes testaan näin aikaisin, koska aikaisemmin olen saanut haamut vasta DPO 11.

Onnea plussanneille! Itsellä ekaa kertaa tuli tiputtelua kierron keskellä ja menossa on dpo 4 tai 5. Voiskohan olla kiinnittymiseen liittyvää? Muita oireita: paleltaa ja jäätävä väsymys aamusta asti. Eilen illalla oli lämmöt kohollaan ja veto ihan veks.

Mimosa: Eka kierros joo jota tikutan, tämä on kolmas kierros ilman kierukkaa ja kolmas kierros kun yritetään :)
Ja miksi ei voisi olla niin että kiinnittyminen alentaa hieman lämpöä. Mä tänään mittasin 35,5 lämpöä. Ei ole noussut 35,6C ylemmäs ja en oikein tiedä pitäisikö noustakaan. Mulla on selkeästi alempi lämpö kuin muilla...

Nyt on varattu seuraavaan kiertoon kiropraktikko avaamaan lantion lukot ja vyöhyketerapia että saan hormonit liikkeelle, on se kumma jos ei pian ala raskautua :) alkaa taas positiivisuutta saada takaisin, alkaisi vain ne kuukautiset jo!

Onnea plussanneille! Itsellä ekaa kertaa tuli tiputtelua kierron keskellä ja menossa on dpo 4 tai 5. Voiskohan olla kiinnittymiseen liittyvää? Muita oireita: paleltaa ja jäätävä väsymys aamusta asti. Eilen illalla oli lämmöt kohollaan ja veto ihan veks.
Voi olla kiinnittyminen, voi olla muuten vain kierto sekaisin :) aina toivotaan parasta täällä! Seuraa oireita ja ota testit käyttöön päivän pari ennen kuukautisten alkua :)

Kiitos [emoji4]

Itse olen ajatellut kokeilla akupunktiota, jos siitä olisi apua.

Jostain palstalta luin, että voi tulla kiinnittymisen aikaa lasku lämmössä. Tosin faktaa en siitä ole löytänyt.. toivotaan parasta [emoji4]

Mä oon vähän kahden vaiheilla nyt, haluan tulla raskaaksi mutta haluan myös vaihtaa työpaikkaa ja kouluttautua. Hirvee stressi meneillään töissä (mikä ei varmasti ole hyvää vartalolle), töissä on huono fillis (ei varmasti sekään ole hyvää) ja koulu tuo lisää stressiä kaikkine tehtävine. Sanoin miehelleni että nämä voivat vaikuttaa, mutta ei se ole kiva jollekin työnantajallekaan että tulisi töihin vain puoleksi vuodeksi ja sitten lähtis äitiyslomalle... Mutta en anna periksi missäkään asiassa vielä. Katsotaan jos saan työpaikan muualta, meneekö raskausasiat tauolle hetkeksi (aktiivinen yrittäminen ainakin) ja jos tulen raskaaksi meneekö työnhaku sitten tauolle? Onko muilla ollut samoja ongelmia? :D

StellaMom minulla on! Hain kouluun, huomenna tulee tulos, ja tein uuden haun samalla jos en nyt pääse. Toisaalta koitan saada vakipaikkaa töistä, kun olen sijainen. Pidän toisaalta tämänhetkisestä työstäni, mutta tämä jatkuva epävarmuus stressaa paljon, ja toisaalta ahdistaa ja hävettää paljon olla osa tätä nykypäivän terveydenhuoltoa koska se menee alaspäin koko ajan. Joten olen hakenut ihan toiselle alalle. Mutta jos saisin vakipaikan, niin harkitsisin asiaa, mutta haluaisin sen sen takia että saisin kerrankin pitää lomaa, en ole elämässäni yhtäkään palkallista kesälomaa vielä saanut.
Jos kouluun pääsen, aloitan sen kun äitiysloma loppuu. Jos en, teen töitä, ja toivon saavani sen vakipaikan, jolloin saisin rauhassa keskittyä raskautumiseen. Ja hakea samalla kouluun uudestaan lasten jälkeen.

StellaMom minulla on! Hain kouluun, huomenna tulee tulos, ja tein uuden haun samalla jos en nyt pääse. Toisaalta koitan saada vakipaikkaa töistä, kun olen sijainen. Pidän toisaalta tämänhetkisestä työstäni, mutta tämä jatkuva epävarmuus stressaa paljon, ja toisaalta ahdistaa ja hävettää paljon olla osa tätä nykypäivän terveydenhuoltoa koska se menee alaspäin koko ajan. Joten olen hakenut ihan toiselle alalle. Mutta jos saisin vakipaikan, niin harkitsisin asiaa, mutta haluaisin sen sen takia että saisin kerrankin pitää lomaa, en ole elämässäni yhtäkään palkallista kesälomaa vielä saanut.
Jos kouluun pääsen, aloitan sen kun äitiysloma loppuu. Jos en, teen töitä, ja toivon saavani sen vakipaikan, jolloin saisin rauhassa keskittyä raskautumiseen. Ja hakea samalla kouluun uudestaan lasten jälkeen.
Mulla on just tämä dilemma meneillään. Jos nyt tärppäisi, lapsi syntyisi touko/kesäkuussa varmaan, koulu jatkuisi elokuussa jo. Työpaikkaa jos vaihtaisin niin olisi vain kuukausia aikaa tutustua. Ja antaako se sitten hyvän kuvan susta jos meet heti koeajan jälkeen huutelee että meetkin kesällä äitiyslomalle :D!

Mulla on just tämä dilemma meneillään. Jos nyt tärppäisi, lapsi syntyisi touko/kesäkuussa varmaan, koulu jatkuisi elokuussa jo. Työpaikkaa jos vaihtaisin niin olisi vain kuukausia aikaa tutustua. Ja antaako se sitten hyvän kuvan susta jos meet heti koeajan jälkeen huutelee että meetkin kesällä äitiyslomalle :D!

Mulla kävi näin 2010 :D Sain vakipaikan maaliskuussa ja samoihin aikoihin plussasin. Puol vuotta ehdin olee uudessa työssä kunnes jäin äitiys lomalle :)

Nykyisestä työstä tykkään, teen pitkää sijaisuutta ja toivon saavani vakipaikan :)

Mimosa! Mä nään sun 10 herkässä testissä selvästi jotain. Eli kyl se kohta näkyis vähemmän herkässäkin. Toivottavasti! :)

Ei kai mitään erityistä syytä. On vaan niin oireetonta eikä olekkaan enää sellaista vahvaa tunnetta. Hah. Dpo 5 tänään. Vasen tissi on taas kipeä kuten joka kierrossa oviksen jälkeen. Siinäpä se. Flunssaa pukkaa taas mutta johtuu luultavasti vaan rakennuspölystä ja vanhan talon vintillä oleilusta. Lämmötkään ei ole erityisen koholla. Max 0.4astetta. Outoa. Tuskin plussaan tässäkään kierrossa :rolleyes:

Mulla kanssa pientä elämäntilanne kriisiä töiden puolesta kun suullisesti luvattu jatko ei toteutunutkaan. Ja sitten tuli ajatus jos pitäisikin hankkia se oma talo ennen kuin lapsia hankitaan, sen jälkeen säästäminenkin vaikeutuu..

Huomasin eilen jo ajattelevani että ehkä yritystä onkin lykättävä, ehkä olisi parempi ettei vielä olisikaan lapsen aika. Ja seuraava ajatus oli että jos tuo ”jinxaaminen” toimisikin, nyt kun päätän ettei vielä lasta, tulisinkin raskaaksi. Jos tiedätte mitä koitan tässä hakea.:hilarious:

Tässä sitten vapaapäivän aamu on kulutettu lastenhuoneen sisustusta suunnitellen. :wacky:

Harmittaa kyllä että tässä tilanteessa on aika vähän mitä pystyy yrityksen eteen tekemään. Unohdin sen soittoajan tuonne perhesuunnitteluneuvolaankin. Vai pitäisiköhän soittaa terkkulaan.

StellaMom eikö koulua saisi jatkaa vasta äitiysloman loputtua, eli elokuussa 2020? Itse ainakin aloittaisin näin koulun.

Hipshops ymmärrän mitä ajat takaa, itse ajattelen usein samoin!

Kun tässä nyt omat toiveet hiipuu koko ajan enemmän enemmän pois niin tulee sitten googleteltua paljon kaikkea sellaista mikä voisi olla syynä siihen ettei raskaudu. Tyhmää kyllä mutta tätä mä harrastan paljon. Alkukierrosta googletetaan kaikkea mitkä helpottaa raskautumista ja loppukierrosta sitten sitä että miksi ei raskauduta. Hassua. Niin tuli vastaan tuo luteaalivaihe. Mun edellisen kierron luteaalivaihehan jäi yllättäen aika lyhyeksi 12päivää. Onko kenelläkään muulla alle 14päivän luteaalia? Onko tuo liian vähän aikaa sille että mitään kerkeisi jäämään kohdunkalvoille? Mun lämmöt ollu tän 5päivää (dpo5menossa) koholla max 0.5astetta. Nyt ihan kahden tunnin sisään pompsahti yli 37. Vaikka mun normaali lämpö on 35.9-36.3. Tuli vähän hassu olo ja kahvi jäi poikkeuksellisesti kuppiin niin mittasin. Mutta lunssaa lunssaa kuten aikaisemmin jo sanoin. :confused:

Takaisin