Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hipshops, ootko käyny lääkärillä? Minäkin haaveilen tuosta kertomisesta, tapakin olisi jo mietitty, mutta huonolta näyttää.
En ole käynyt, voisin kyllä ensviikolla soittaa. En tähän kiertoon haluaisi mitään lääkkeitä, kokoajan mielessä jos vaikka oisikin tärpännyt ja ovulaatio tullut miljoona päivää myöhässä yms :facepalm: en tiedä miten jaksan elätellä toiveita kun negoja testattu läpi kierron.

Mulla ei sen tarkempaa tapaa ole mielessä, toki isänpäivänä olisi kiva antaa tulevalle vaarille kortti.:shy:

Nyt on kp19-21 tullut outoa ihme tuhrua välillä, ei koko päivää mut sen on huomannut muutamalla wc käynnillä. Voe nyt... Pitääkö nyt mennä kysymään terolutteja tai jotain... :sad001 Mulla oli ne käytössä ennenkuin esikoisesta tärppäsi. Voiko tuhruttelu olla haitaksi raskautumiselle? Minusta mulla ei oo tämmöstä ollut ennen. Epäsäännöllinen kierto on kyllä ennenkin ollut. Kp21/25-35

Mulla on aika useestikkin tiputtelua enne kunnon vuodon alkamista. Parhaimmillaan 4 päivää :( oon lukenut, että pari päivää on ihan normaalia, mut sit jos jatkuu pidempää, voi olla merkki erilaisista häiriöistä.

Miten kaikki jotka on asiaa ajatellut niin on keksinyt kertoa muille? Tai mitä olette suunnitelleet?

Mä en esikoisesta osannut mitenkään erikoisesti. Nyt toivon että kun tässä remontoidaan tulevaa kotitaloa niin TOIVON että saisin plussan pian ja voitaisiin sitten rakentaa valmis vauvahuone jonne tietysti pinnis ja seinälle yksi taulu johon kehystettäisiin ultrakuva. Siihen että päästäisiin muuttamaan menee vielä ainakin 4kk. Eli osuisi ihan ok jos nyt plussaisin. Voi sen toteuttaa tietysti myöhemminkin. Olisi vaan niin helppoa tarjota appivanhemmille ja omille vanhemmille tervetuloa uuteen kotiin maljat+yllätyyys. :D:D Tämä tosin haaveilua vaan..

Miten kaikki jotka on asiaa ajatellut niin on keksinyt kertoa muille? Tai mitä olette suunnitelleet?

Mä en esikoisesta osannut mitenkään erikoisesti. Nyt toivon että kun tässä remontoidaan tulevaa kotitaloa niin TOIVON että saisin plussan pian ja voitaisiin sitten rakentaa valmis vauvahuone jonne tietysti pinnis ja seinälle yksi taulu johon kehystettäisiin ultrakuva. Siihen että päästäisiin muuttamaan menee vielä ainakin 4kk. Eli osuisi ihan ok jos nyt plussaisin. Voi sen toteuttaa tietysti myöhemminkin. Olisi vaan niin helppoa tarjota appivanhemmille ja omille vanhemmille tervetuloa uuteen kotiin maljat+yllätyyys. :D:D Tämä tosin haaveilua vaan..

Mä en varmaan kertois mitenkään :D Varmaan kaikki ois järkyttyneitä kuullessaan, niin odottaisin siihen et tultais kysymään...

Siis tikutin varmaan selkeimmän ovisplussan ikinä KP 15, sekin ovisplussan sit kesti sen kaks päivää ennen ku Rupes kunnolla haalistuu. Sit ku 24 sain taas tasavahvat viivat ovistestiin, seuraavana päivänä testiviiva oli vähän vaaleempi ku kontrolliviiva. Sen jälkeen en oo enää uskaltanut tehä ovistestiä ku mun raskaustestit tulee vasta tänään ku oottelin niitä perjantaiks :confused: rupesin toivoo et ovistesti ois näyttänyt raskauden mut pelottaa pettyminen nii en oo uskaltanut enää niitä ovistestejä tehä jos ne ei enää ookkaan sellaisia räikeitä:( tänään selviää kuhan ne testit nuo vihdoin tulis:D

Tuo kaksi kertaa bongattu ovis kierrossa on kyllä mielenkiintoinen juttu. En ole ikinä aikaisemmin edes kuullut sellaisesta :) täytyy katsoa googlesta, mitä sieltä löytyy..

Mulla KP30. Oviksen bongasin jo KP10 yhden negatestin ehdin tehdä KP26. Tänään teen yhden raskaustestin ja sitten huomenna alotan Terot, en jaksa yhtään katella pitkittynyttä kiertoa , vailla raskautta :D Ainoa oireet on selkäkivut ja vatsan turpoaminen. Niitä nyt on muutenkin ennen menkkoja, mutta lisänä HIIVATULEHDUS. En tiedä voiko toimia raskausoireena, mulla viimeksi ollut hiiva joku 4v sitten.

Siis voiko olla mahdollista että tulee kaksi ovulaatiota kp 15 ja kp 24? En tajua.... :sad001
Ovulaatiotestihän näyttää vain luteinisoivan hormonin huipun, ei siis takaa munasolun irtoamista. Eli lh voi olla koholla ja ovistesti plussa, vaikkei munasolu irtoa. Olisiko sulla eka plussa ollut tämmöinen epäonnistunut irtoamisyritys? Toivotaan että toka lh-piikki olisi saanut munasolun liikkeelle!

Noh, uskaltauduin testaamaan ja häikäisevän valkoinen testi tuli. Luovutan tältä kiertoa ja toivon että kuukautiset tulisivat ajallaan eikä kierto venyisi. Entistä vahvempi tunne tuli että me ei kolmatta enään saada, megaovulaatiosta ja ajoituksesta huolimatta ei onnistu kerta. :(

Noh, uskaltauduin testaamaan ja häikäisevän valkoinen testi tuli. Luovutan tältä kiertoa ja toivon että kuukautiset tulisivat ajallaan eikä kierto venyisi. Entistä vahvempi tunne tuli että me ei kolmatta enään saada, megaovulaatiosta ja ajoituksesta huolimatta ei onnistu kerta. :(

Tsemppiä. Ehkä saatte kuitenkin, se vie vaan vähän kauemmin. Toivottavasti! Ja niin kauan toivoa kun ei näy menkkojakaan. Tai niin ne sanoo.

Tsemppiä. Ehkä saatte kuitenkin, se vie vaan vähän kauemmin. Toivottavasti! Ja niin kauan toivoa kun ei näy menkkojakaan. Tai niin ne sanoo.

Joo, vasta 2 kiertoa tässä on yritetty, mutta kauaa en enään yritä, koska ikäero kasvaa liian isoksi ja oma ikäraja tulee vastaan. Ja lisäksi, jos kivut jatkuvat samanlaisena joka ovulaatio, en todellakaan aio niitä kestää kauaa, varsinkaan kun en edes raskaudu niistä. Katsotaan nyt vielä muutama kierto ja luovutan sitten. Plussaan en enään usko tässä kierrossa.

Kyfille onnittelut!

Onnittelut Kyfille! Ihanaa että saadaan tuplaviivat täällä ryhmässä :) täällä kp 13 ja ovistesteihin on tullut hyvin haaleita viivoja tai viivapaikkoja ainoastaa. Puhelimen appi arveli ovulaation olevan la-ma, mutta eilen illalla oli samanlainen haamu vain. Ehkä tästä tulee taas pidempi tai ovuloimaton kierto. Oireita ei ole sen kummempia ollut. Odotan ja katson :) mutta ihan hauskaa tämä yrittäminen on silti! :couchpotato:

Onnea kyfille! Sulla siis ovistesti näytti aikaisemmin plussaa kuin rtesti? Mutta ihanaa että täälläkin joku edes plussailee. Mun oma vahva fiilis onnistuneesta kierrosta vaan haihtuu pois kun testausajankohta lähenee.

Onnea kyfille! Sulla siis ovistesti näytti aikaisemmin plussaa kuin rtesti? Mutta ihanaa että täälläkin joku edes plussailee. Mun oma vahva fiilis onnistuneesta kierrosta vaan haihtuu pois kun testausajankohta lähenee.

Joo ensin näytti ovistesti siis plussan. Raskaustestiä mulla ei ollut ennen tätä päivää mut ovistesti siis näytti plussaa kp 24/30 ja raskaustesti tänään kp 28/30. Tosin oli jo selvä plussa et ois varmaan jo viikonloppuna näkynyt raskaustestissä

Takaisin