Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
PregCheckin kaks liuskaa hain kaupasta. Aattelin nyt pidätellä pissaa, että sais vähä tujakampaa tavaraa testata jo illalla ja toinen sitten aamulla.Uutukaisella on lupaavan kuuloista! Koska ajattelit testiä tehdä?
Nega, aamulla uusi yritys.Uutukainen joko olet testannut? Innolla odotan!
Ja olihan se nytkin nega.Nega, aamulla uusi yritys.
Sekavat fiilikset kyllä, täytyy sanoo...
Kiitti ja mulla tekee Flo tota samaa, että limojen kirjaamisen perusteella siirtelee miten sattuu noita...Pahoittelut Uutukainen oli kyllä lupaavat oireetkin!
Minulla kanssa flo pidentää kiertoa koko ajan, kun olen laittanut oireita sinne. Ovulaatio oli todistetusti tiistaina, tai silloin näkyi se puhjennut rakkula munasarjassa, flo ennusti ovulaation keskiviikolle, ja nyt kun olen limoja kirjannut, se vauhtoi ovulaation perjantaille ja kuukautiset ensi viikon perjantaille, kun aiemmin oli torstai. Uskon silti että tiistaina alkavat koska silloin dpo14, ja luteaali minulla on ollut hyvin 14 päivää.
Ehdinpä muuten jo innostua tuosta iHerbistä, että sieltähän saa sitä First Responsen erittäin herkkää digitestiä mitä olen pitkään himoinnut. Mutta sitten luin arvostelut - puolitoista tähteä viidestä. Ehkä pidättäydyn niissä puikkotesteissä edelleen :-(
Mä otin 3 niitä kun luin ulkomaisilta palstoilta ihan hyvää ja sit otin sen triple check paketin jossa yks digi, sit toi puikko ja kolmas oli vähemmän herkkä puikko!
Ai 3 sellaista tuplapakkausta? Latasin iherbin aplikaation ja siinä oli jokin alekoodi raskaustesteille, mutta meniköhän se vanhaksi kun se valittaa jotain kun menen ostoskoriin. Noita postituskulujuttuja en tajua vieläkään, miksi siellä on eri vaihtoehtoja.