Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mimosa, tänään oli enää 36,9, en tosin ottanu sitä ihan heti herättyäni kun kiiruusti menin sitä testiä tekeen. :/

Mut onhan 36.9 vielä ihan hyvä lämpö :) meinaatko testata uudelleen?

Mulla nousi DPO 4 ilta lämpö 37. ja nyt on eilen ja tänään myös aamulämpö 37 tasan. Se nostaa toiveita.

Lisäks on ollu repäisy kipuja ja ylös noustessa näkyy tähtiä. Tänään siis DPO 6 ja maha ollu kipeä koko päivän.

Eilen tosin olin kaverin luona ja join muutaman lonkeron.

Uutukaisella on lupaavan kuuloista! Koska ajattelit testiä tehdä?
PregCheckin kaks liuskaa hain kaupasta. Aattelin nyt pidätellä pissaa, että sais vähä tujakampaa tavaraa testata jo illalla ja toinen sitten aamulla.

Kierron pituudesta ja kuukautisten myöhässä olosta en osaa sanoa... periaatteessa jos katsotaan niiden kolmen säännöllisen kierron perusteella, niin tädin vierailu alkais näillä näppäimillä. Jos verrataan edelliseen, pidentyneeseen kiertoon, niin sitten ei olla lähelläkään vielä. Se nimittäin oli yhteensä 41 päivää...

Pahoittelut Uutukainen!

Taidan koittaa uskaltaa tiistaina testata, kun on dpo14. Jos se houkuttelisi kuukautiset paikalle sitten.

Nega, aamulla uusi yritys.
Sekavat fiilikset kyllä, täytyy sanoo...
Ja olihan se nytkin nega.
Jotenkin turhauttavaa... Flo ennustaa kuukautisten alkamiset miten sattuu, koko ajan vaan lykkää pidemmälle ja pidemmälle, että kohta loppuu luotto tuohon appiin...
Eli kaipa täällä odotellaan tätiä taikka sitten vaihtoehtoisesti raskausoireiden moninaista kirjoa saapuvaksi.

Pahoittelut Uutukainen <3 oli kyllä lupaavat oireetkin!

Minulla kanssa flo pidentää kiertoa koko ajan, kun olen laittanut oireita sinne. Ovulaatio oli todistetusti tiistaina, tai silloin näkyi se puhjennut rakkula munasarjassa, flo ennusti ovulaation keskiviikolle, ja nyt kun olen limoja kirjannut, se vauhtoi ovulaation perjantaille ja kuukautiset ensi viikon perjantaille, kun aiemmin oli torstai. Uskon silti että tiistaina alkavat koska silloin dpo14, ja luteaali minulla on ollut hyvin 14 päivää.

Pahoittelut Uutukainen :Heartred oli kyllä lupaavat oireetkin!

Minulla kanssa flo pidentää kiertoa koko ajan, kun olen laittanut oireita sinne. Ovulaatio oli todistetusti tiistaina, tai silloin näkyi se puhjennut rakkula munasarjassa, flo ennusti ovulaation keskiviikolle, ja nyt kun olen limoja kirjannut, se vauhtoi ovulaation perjantaille ja kuukautiset ensi viikon perjantaille, kun aiemmin oli torstai. Uskon silti että tiistaina alkavat koska silloin dpo14, ja luteaali minulla on ollut hyvin 14 päivää.
Kiitti ja mulla tekee Flo tota samaa, että limojen kirjaamisen perusteella siirtelee miten sattuu noita...

Kp 57 :meh:

Millähän tämän kierron saisi katkaistua.

Mä haaveilen että pääsisin kertomaan raskaudesta viimeistään jouluna läheisille. Isänpäiväki olisi kiva ajoitus. No, nää on näitä haaveita vaan :oops:

Hipshops, ootko käyny lääkärillä? Minäkin haaveilen tuosta kertomisesta, tapakin olisi jo mietitty, mutta huonolta näyttää.

Bellamama, meillä taitaa tosiaan melko sama kierron pituus, mulla on 27. :)

Mimosa, en ajatellu testaavan ellei ny jostain syystä käy niin ettei menkkoja tuu, vaikka oon ihan varma että ne nyt si alkaa joko tänään tai huomenna. Ja tosiaan kun se lämpö kuitenki oli koko ajan yli 37 ja kun toi pieni lämmön alenema tuli niin kyl ne menkat siel taitaa tulla. Mut nyt jo vähän fiilis parempi kun pidetty kavereiden kaa kiva ilta eilen niin kyllä helpottaa. Uutta kiertoa kohti siis. :)

Ehdinpä muuten jo innostua tuosta iHerbistä, että sieltähän saa sitä First Responsen erittäin herkkää digitestiä mitä olen pitkään himoinnut. Mutta sitten luin arvostelut - puolitoista tähteä viidestä. Ehkä pidättäydyn niissä puikkotesteissä edelleen :-(
4bf8a2a190585a850700d0fe83ab149d

Ehdinpä muuten jo innostua tuosta iHerbistä, että sieltähän saa sitä First Responsen erittäin herkkää digitestiä mitä olen pitkään himoinnut. Mutta sitten luin arvostelut - puolitoista tähteä viidestä. Ehkä pidättäydyn niissä puikkotesteissä edelleen :-(
4bf8a2a190585a850700d0fe83ab149d

Mä otin 3 niitä kun luin ulkomaisilta palstoilta ihan hyvää ja sit otin sen triple check paketin jossa yks digi, sit toi puikko ja kolmas oli vähemmän herkkä puikko!

Mä otin 3 niitä kun luin ulkomaisilta palstoilta ihan hyvää ja sit otin sen triple check paketin jossa yks digi, sit toi puikko ja kolmas oli vähemmän herkkä puikko!

Ai 3 sellaista tuplapakkausta? Latasin iherbin aplikaation ja siinä oli jokin alekoodi raskaustesteille, mutta meniköhän se vanhaksi kun se valittaa jotain kun menen ostoskoriin. Noita postituskulujuttuja en tajua vieläkään, miksi siellä on eri vaihtoehtoja.

Ai 3 sellaista tuplapakkausta? Latasin iherbin aplikaation ja siinä oli jokin alekoodi raskaustesteille, mutta meniköhän se vanhaksi kun se valittaa jotain kun menen ostoskoriin. Noita postituskulujuttuja en tajua vieläkään, miksi siellä on eri vaihtoehtoja.

Siis otin tuon jossa 3 noita herkkiä. Ja sit paketin jossa samasss oli 3 erilaista testiä. Eli tripla varnistuksen saa sillä. Mulla ei oo appia niin en tiedä. Käytin kyllä muita alekoodeja mutta testeille ei ollut.

Nyt on kp19-21 tullut outoa ihme tuhrua välillä, ei koko päivää mut sen on huomannut muutamalla wc käynnillä. Voe nyt... Pitääkö nyt mennä kysymään terolutteja tai jotain... :sad001 Mulla oli ne käytössä ennenkuin esikoisesta tärppäsi. Voiko tuhruttelu olla haitaksi raskautumiselle? Minusta mulla ei oo tämmöstä ollut ennen. Epäsäännöllinen kierto on kyllä ennenkin ollut. Kp21/25-35

Takaisin