Raskaaksi 2018

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vaiana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällähän alkaa pian taas piinapäivät monilla :p Samassa veneessä ollaan!

Viikonloppuna kuvittelin limojen perusteella ovuloineeni, mutta eilen oli taas kn niin alhaalla että ois saattanu olla eilenkin. :confused:

Miten menikään se hcg-hormonin nousu? Muistaakseni joku täällä sen laitto aiemmin, mut ei enää osuu silmiin selatessa. Mietin vaan millon sitä alottaa taas tikkuun pissimisen. Nyt ku on niitä 10 mIU:n testejäkin jemmattuna :D

En oo vieläkään hommannut niitä r-vitskuja. Ainoastaan monivitaporeet ja fooli käytössä. Mitä merkkejä te syötte? Mä haluaisin semmoiset mitkä ei maistuisi millekkään. Ekassa raskaudessa syödyt vitamiinit jätti traumoja kun useampana päivänä ne sai oksentaa pois.
Mulla on käytössä Multitabsin raskausvitamiinit. Ne ei maistu millekään, mutta tyhjään mahaan (tai lähes tyhjään) niitä ei kannata ottaa koska muuten voi olla että tulee paha olo. Alkuun käytin kyseisiä tabletteja silleen että otin ennen aamupalaa ja sitten oli hirvee etova olo, ennenkuin tajusin että pitää ottaa vasta ruuan jälkeen :p Nyt tässä pari päivää sitten otin vitamiinin lähes tyhjään vatsaan niin sai monta tuntia yökkiä ja oksennella :dead: Tosin voi olla että tällä raskauspahoinvoinnilla ja etovalla ololla oli tekemistä asian kanssa :hilarious: Tänään siis rv 7+1 ja ylihuomenna olisi varhaisultra :love017

Miten menikään se hcg-hormonin nousu? Muistaakseni joku täällä sen laitto aiemmin, mut ei enää osuu silmiin selatessa. Mietin vaan millon sitä alottaa taas tikkuun pissimisen. Nyt ku on niitä 10 mIU:n testejäkin jemmattuna :D
Tarkoititkohan tämmöistä? :) Joka toinen-kolmas päivä pitäisi hcg-arvon tuplaantua.

20160408_204050.jpg

Tuo taulukko HCGn noususta tarkoittaa juuri sitä että joillakin plussa tulee vasta viikko sen jälkeen että menkat pitäisi alkaa :) mutta se on hyvin pieni prosentti naisista. Mä uskon että jos en tässä saa ovulaatiotikkuihin väriä olleenkaan niin hakeudun lääkäriin, koska kyllä se pitäisi jotain väriä näyttää kohta, 3.9 oli aamulämpö 35,3 ja tänään 35,6. Noussut 0,1C per päivä. Kun munasolu on irronnut ja matkalla kohtuun, lämpö nousee parina päivänä 0,5–1 astetta. Eli ei ole vielä tapahtunut, mutta hyvin tarkistan tikuilla ja mittaamalla että kyl sitä pitäisi saada kiinni sitten. JA ovislimoja odotellaan, eivät näy vielä!:wacky:

Tuo taulukko HCGn noususta tarkoittaa juuri sitä että joillakin plussa tulee vasta viikko sen jälkeen että menkat pitäisi alkaa :) mutta se on hyvin pieni prosentti naisista. Mä uskon että jos en tässä saa ovulaatiotikkuihin väriä olleenkaan niin hakeudun lääkäriin, koska kyllä se pitäisi jotain väriä näyttää kohta, 3.9 oli aamulämpö 35,3 ja tänään 35,6. Noussut 0,1C per päivä. Kun munasolu on irronnut ja matkalla kohtuun, lämpö nousee parina päivänä 0,5–1 astetta. Eli ei ole vielä tapahtunut, mutta hyvin tarkistan tikuilla ja mittaamalla että kyl sitä pitäisi saada kiinni sitten. JA ovislimoja odotellaan, eivät näy vielä!:wacky:
Mutta voihan olla, että nyt sattui kohdalle oviloimaton kierto, jos ei tikut bongaa?

Mutta voihan olla, että nyt sattui kohdalle oviloimaton kierto, jos ei tikut bongaa?
Eilen tikutin, hyvin haalea viiva siinä oli, joka poistui kun oli kuivunut. Tänään ovislimat ovat samanlaiset kuin viime kierrolla pari päivää ennen, eli toivon että tänään tikulle tulisi parempikin viiva :) Sitä odotellessa.

Täällä havaittavissa selvää pms-masennusta, tunne, että en enää tule raskautta kokemaan. Joten odottelen kuukautisia, en jaksa edes testejä tuhlata. Yhtäkään oiretta ei ole, satunnainen etova olo jota nyt on ollut koko viime kierto myös, ja eilen oli hetken vilu mutta meni ohitse. Siinä ne, nyt jo dpo11, joten kylläpä oireita olisi jo. Aiemmissa raskauksissa ollut. Joten katse kohti ensi kiertoa.

Tsemppiä Bellamama! Oliko sulla mones yk? Mulla vihdoin dpo1. Ovisoireet kesti jotakuinkin 3päivää. Clue taisi ennustaa taas ihan oikein. Toiveet on korkealla. Mutta silti takaraivossa perinteinen ajatus siitä että alas tullaan ja kovaa. Pessimisti ei pety!

Nyt vasta yk2, mutta varmasti ovuloin ja seksi osui kohdilleen ja jäin nukkumaan vielä seksin jälkeen. Vitamiineja syön ja kumpikaan meistä juo. Kuopus tarttui matkaan yk2, mutta silloin ei ollut ollut ehkäisyä esikoisen synnytyksen jälkeen sekoittamassa elimistöä...

Nyt vasta yk2, mutta varmasti ovuloin ja seksi osui kohdilleen ja jäin nukkumaan vielä seksin jälkeen. Vitamiineja syön ja kumpikaan meistä juo. Kuopus tarttui matkaan yk2, mutta silloin ei ollut ollut ehkäisyä esikoisen synnytyksen jälkeen sekoittamassa elimistöä...

Mulla on menossa yk3. Ja esikoisen plussasin 3viikkoa viimeisen pillerin jälkeen vaikka pillereitä olin syönyt jonkun 5vuotta. Jostain luin että prosentuaalisesti 3kk on todennäköisin aika raskautua. Mutta tiedä sitten noista. :D

yk 3 menossa täällä, odotan sitä että tikuttaisin ovista. Aamulla en ehtinyt ottaa lämpöä kun oli vähän muita ongelmia ratkottavana. Olen kuullut että moni kyllä ensimmäistä on saanut muutaman yk:n jälkeen, jos ei ole ongelmia. En sitten tiedä kuinka monta kiertoa tässä pitää odottaa, mutta ei muuta voikaan tehdä :) tsemppiä BellaMama!!

Yk2, kp19/25-35, ja luulen että ovis saattoi olla tuossa kp17-18...en tiiä varmasti?? Mutta tänään äsken tuli oudosti pinkkiä vuotoa ja vähän menkkamaista jomotusta, mitä häh miksi :wideyed:

18ae51db66fccc6bc6cd504f57b5e065
ovulaatiotesti Dpo 9 tai 11. Merkkaakohan tää raskautta vai kenties toista ovulaatioo, tosin en usko et ois ovulaatio koska eiks sen pitäs tapahtua lähekkäin ensimmäisen oviksen Kaa jos tulis alla ovista samassa kierrossa

Yk2, kp19/25-35, ja luulen että ovis saattoi olla tuossa kp17-18...en tiiä varmasti?? Mutta tänään äsken tuli oudosti pinkkiä vuotoa ja vähän menkkamaista jomotusta, mitä häh miksi :wideyed:

Voisiko olla kiinnittymisestä?? :p:p

Mä tilasin just first responsen herkkiä testejä Iherbistä. 3testiä maksoi noin 13e. Eikös ne ole suomessa yksi testi jotain 16e. Ja toimitus luvattu ensi viikolle eli toimitusaikakaan ei ole pitkä. Tilasin toki muutakin vitamiinia ja pesuaineita mitä aina tilaan sieltä. Ihan vinkkinä tuleville testaajille :) Siellä oli kyllä muitakin testejä kuin herkkiä.

Verot (siis tulli Suomen päässä) voi yllättää, jos tilaa suuria määriä kerralla... Itse tilaan aina max.25e posteineen, ni menee ilman tullia...

Takaisin